Get your facts straight NOOB!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Bart deed het met Sabine, in BB1.
En Andries deed Kelly, in BB3.
Ach het gaat over nummertjesquote:
Wat hij zegt!quote:
Dan ben je zes jaar van de straat joh.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:53 schreef RiftNL het volgende:
Zijn die oude BB's nog ergens terug te kijken en De Bus?
Logisch dat die modjes jou steeds moeten hebben!quote:
Hehe dat wel maar De Bus zou ik graag eens terugzien met die halve junkquote:
Ik zit er ook op te wachten!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hehe dat wel maar De Bus zou ik graag eens terugzien met die halve junkGeen idee hoe die knakker heet trouwens
Recht van de sterkstequote:
HALLO!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Logisch dat die modjes jou steeds moeten hebben!
Die van kel moet je wel met de hand insmeren hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ach ja, uiteindelijk is het toch één pot nat.
vind ik ook stiekum hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die van kel moet je wel met de hand insmeren hoor.
Of je flikkert er een emmer tegenaan
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die van kel moet je wel met de hand insmeren hoor.
Of je flikkert er een emmer tegenaan
Wil niet lullig doen maar ze heeft gewoon een echte vagina etc incl clit etc etcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:59 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En gewoon ook nog in die gare 06 reclames ook he.. daar bellen dus echt kerels heen
Niet als je zo aan mijn imago blijft peuteren!quote:
Nepcam girlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:59 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En gewoon ook nog in die gare 06 reclames ook he.. daar bellen dus echt kerels heen
Nu doe je lullig ja!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar ze heeft gewoon een echte vagina etc incl clit etc etc
Ja ik kan er iets op zeggen maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet als je zo aan mijn imago blijft peuteren!
Mijn ma zei altijd: "niet eraan krabben, anders komt er ellende van!"
Heb jij je HDD van 6 jaar geleden afgestoft ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je fantasie slaat wel op hol hè??
Je kunt de woorden niet vinden omdat die nog niet voorbij zijn gekomen op de moedermav.. Ach dat maakt niet uit, overkomt ons allemaal wel eens!quote:
moedermavo hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kunt de woorden niet vinden omdat die nog niet voorbij zijn gekomen op de moedermav.. Ach dat maakt niet uit, overkomt ons allemaal wel eens!
Kelly is idd erg goed geluktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:02 schreef Mita het volgende:
M,n schoonbroer heeft ook z,n piemel naar binnen gewerkt, maar is niet zo knap als Kellly, en m'n schoonbroer is nu is misselijke vrouw en eerst wat het een misselijke vent
Ik zal je details besparenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar ze heeft gewoon een echte vagina etc incl clit etc etc
Nee! Doe vooral niet!quote:
tis maar plagerij he.. FOK! enzoquote:
Google maar eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij je HDD van 6 jaar geleden afgestoft ofzo?
Istie nog niet over haar heen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Google maar eens![]()
[ afbeelding ]
Shit, nu komt Bart zo ook weer online.
Zoiets heet een zwagerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:02 schreef Mita het volgende:
M,n schoonbroer heeft ook z,n piemel naar binnen gewerkt, maar is niet zo knap als Kellly, en m'n schoonbroer is nu is misselijke vrouw en eerst wat het een misselijke vent
Mooi.. ja je weet het nooit, fora zijn levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:05 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ik weet.. Ben wel blond maar niet dom
Dat was voor de operatie, sindsdien heet hij "de slager"quote:
Zie je wel, je bent een oud lijk aan het wordenquote:
Hij was niet echt geslaagd toch? Meer geslacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat was voor de operatie, sindsdien heet hij "de slager"
Als ik straks, als de zon schijnt, in het ijskoude water ga zwemmen slaat ie bij mij ook naar binnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:02 schreef Mita het volgende:
En als de nichtjes op bezoek gaan vraagt ie: wil je een plakje van mijn worst?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat was voor de operatie, sindsdien heet hij "de slager"
hahaha slimme vrouw dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi.. ja je weet het nooit, fora zijn levensgevaarlijk.
Mijn lieve vrouw leerde ik kennen op een forum. Haar exacte woorden over mij waren: "Ik ga hem helemaal kapot maken".. We zijn nu 2 jaar getrouwd en ik heb nog niet door of ze al geslaagd is
Het zijn de klieren de ontbrekende kutklieren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent een oud lijk aan het worden
Ze waren niet allemaal interessant maar toch gefeliciteerd vastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:08 schreef BBQSausage het volgende:
Trusten mensen, ik ga morgen mijn 5.000 posts halen
aantal posts: 4987 (gemiddeld 12 per dag)
![]()
![]()
Geen idee, feit is dat ze nu met een puberende adhd-er van 1.93 op zit gescheept.. wat is slim en wat is wijsheidquote:
Karim is ook hoogbegaafd!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:11 schreef Mita het volgende:
Maar over Karim, die heeft ook alle rls soaps gezien. die naait Servio zonder peimol
Tja.. wij vrouwen he haha nee ik ga er niet te diep op inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, feit is dat ze nu met een puberende adhd-er van 1.93 op zit gescheept.. wat is slim en wat is wijsheid
zoeken een stoere grote kerel die ze uiteindelijk kunnen bemoederenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:14 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Tja.. wij vrouwen he haha nee ik ga er niet te diep op in
Laatste keer dat ik mandela op mijn borst had staan kreeg ik last van mijn luchtwegen!quote:
Daar zit je denk ik niet eens zover van de waarheid af hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
zoeken een stoere grote kerel die ze uiteindelijk kunnen bemoederen
Nee lummel dat was de dikke buufquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik mandela op mijn borst had staan kreeg ik last van mijn luchtwegen!
Nee echt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:16 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Daar zit je denk ik niet eens zover van de waarheid af haha
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
He hoor ik de mama's en de papa's
ohwja.. manuela .. beter niet zoveel meer drinken op een buurtfeest!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee lummel dat was de dikke buuf
ff doorzoeken verder terug hahahahaquote:
Ben blij dat ik de fotoboeken nog hebquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja.. manuela .. beter niet zoveel meer drinken op een buurtfeest!
Eh... wat bedoel je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
ff doorzoeken verder terug hahahaha
Op dit uur, en na anderhalve liter wijn en een halve pan doodgemartelde mosselen in ook een litertje alcohol... moet je me niet kwalijk nemen als ik niet meer zo heel snel van begrip benquote:
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:18 schreef versabommie het volgende:
Zo en nu ga ik sharon nadoen, tot over een tropisch regenwoud!![]()
Kom je wel een keer achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Op dit uur, en na anderhalve liter wijn en een halve pan doodgemartelde mosselen in ook een litertje alcohol... moet je me niet kwalijk nemen als ik niet meer zo heel snel van begrip ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |