Kan iemand die tip even aan Sofia doorgeven, want hoeveel het kreng ook probeert ze komt er maar niet uit!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zou ze nu exit geweest zijn, in de franse en portugese versies moest je ook meteen exit als je je geheim verraadt.
Ze heeft dat in de KvdW gezegd tijdens de live uitzending wel opletten hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zou ze nu exit geweest zijn, in de franse en portugese versies moest je ook meteen exit als je je geheim verraadt.
Hij lacht vals en zegt oeps, foutje. en dan grappig, met dat rare stemmetje.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij lacht vals en zegt oeps, foutje. en dan grappig, met dat rare stemmetje.
En nu mompelt ie iets over hoe ie veel geld krijgt en over labiel enzo?
ben blij, hebben we tenminste nog wat om naar te kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die gast is zo ontzettend dom én nep. Beetje TV maken, zo afgekeken ook.
Gaat duidelijk over Mo nogsteeds, gecombineerd met labiel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:37 schreef Ifa het volgende:
"speelt ze de hoer"
'vertrouwen" " vertrouwen kwijtgeraakt"
" hoeveel geld krijg je (?) ervoor"
Als dit zelfgesprek maar niet ook 7 uur gaan duren
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Zo, ik ga weer even verder met m'n eigen leven!![]()
Nite nite all!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef jugler het volgende:
[..]
en doet ook een zeehonden imitatie zo te horen
Ciaoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Nite nite all!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Nite nite all!
Die blijft stug volhouden hoor..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarschijnlijk realiseert ze dit morgen wel. Misschien ook niet. Aangezien ze ook alweer over haar ouders begon en wat 'zij wel niet moeten denken' verwacht ik er niet veel van. Die meid maakt zich veel te druk over kleine details.
Dus.
Jij moet ook een label op je voorhoofd als je Mo begrijpt...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wat ik denk:
Monique is constant bezig met het zoeken naar fouten in Maiks redenatie.
In haar hoofd klopt de volgende cirkelredenatie van Maik niet:
Maik zegt dat hij het niet makkelijk vindt om te vertellen aan Mo over zijn sekservaringen met mannen, maar tegelijkertijd heeft hij blijkbaar geen moeite gehad het te vertellen aan Nederland in zijn promo. Hij zegt dat het onbelangrijk is en dat zijn seks met mannen iets is wat hij af en toe heeft gedaan, maar tegelijkertijd was het wel belangrijk genoeg om in het promo filmpje over zichzelf te doen.
Mo vindt dat een indicatie dat het blijkbaar wel een belangrijk deel van zijn leven is. Daarom snapt ze niet dat hij het niet aan haar heeft verteld. En als het geen belangrijk deel van zijn leven is, waarom zit het dan in het promo filmpje en waarom kost het hem dan moeite om te vertellen aan haar.
Hoogstwaarschijnlijk heeft Maik er nooit zo goed bij nagedacht. Hij heeft het nooit als een issue gezien, als iets belangrijkst wat tussen hun in zou kunnen staan. Tegelijkertijd heeft hij wel, volgens eigen zeggen, moeite om het te vertellen. Dat is dan weer tegenstrijdig met het idee dat hij het zo tussen mond en lippen door aan Mo heeft verteld, en bij zijn vorige vriendin pas na 4 maand.
Maar omdat Mo alles overanalyseert, kán Maik ook geen goed antwoord geven. Zij zal alles zo uitleggen dat het niet meer klopt binnen de redenatie. Vooral omdat ze nu zo’n bui heeft dat ze alles wantrouwt.
Ze kan beter vertrouwen op de goede bedoelingen van Maik, die hij wat mij betreft lijkt te hebben! Ook al is zijn redenatie inderdaad niet waterdicht. Want om nou een hele relatie op te geven omdat het niet geheel logisch is geweest dat Maik haar nu pas vertelt over zijn seksverleden is nogal...overdreven.
Waarschijnlijk realiseert ze dit morgen wel. Misschien ook niet. Aangezien ze ook alweer over haar ouders begon en wat 'zij wel niet moeten denken' verwacht ik er niet veel van. Die meid maakt zich veel te druk over kleine details.
Dus.
een verhaaltje voor het slapen gaan. bedanktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wat ik denk:
Maik zegt dat hij het niet makkelijk vindt om te vertellen aan Mo over zijn sekservaringen met mannen, maar tegelijkertijd heeft hij blijkbaar geen moeite gehad het te vertellen aan Nederland in zijn promo. Hij zegt dat het onbelangrijk is en dat zijn seks met mannen iets is wat hij af en toe heeft gedaan, maar tegelijkertijd was het wel belangrijk genoeg om in het promo filmpje over zichzelf te doen.
Mo vindt dat een indicatie dat het blijkbaar wel een belangrijk deel van zijn leven is. Daarom snapt ze niet dat hij het niet aan haar heeft verteld. En als het geen belangrijk deel van zijn leven is, waarom zit het dan in het promo filmpje en waarom kost het hem dan moeite om te vertellen aan haar.
Hoogstwaarschijnlijk heeft Maik er nooit zo goed bij nagedacht. Hij heeft het nooit als een issue gezien, als iets belangrijkst wat tussen hun in zou kunnen staan. Tegelijkertijd heeft hij wel, volgens eigen zeggen, moeite om het te vertellen. Dat is dan weer tegenstrijdig met het idee dat hij het zo tussen mond en lippen door aan Mo heeft verteld, en bij zijn vorige vriendin pas na 4 maand.
Maar omdat Mo alles overanalyseert, kán Maik ook geen goed antwoord geven. Zij zal alles zo uitleggen dat het niet meer klopt binnen de redenatie. Vooral omdat ze nu zo’n bui heeft dat ze alles wantrouwt.
Ze kan beter vertrouwen op de goede bedoelingen van Maik, die hij wat mij betreft lijkt te hebben! Ook al is zijn redenatie inderdaad niet waterdicht. Want om nou een hele relatie op te geven omdat het niet geheel logisch is geweest dat Maik haar nu pas vertelt over zijn seksverleden is nogal...overdreven.
Dus.
guido vond alex een lul omdat die niet vertelde waarom hij tegen iedereen prins/princesje zei (alex missie!!!)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:41 schreef paddy het volgende:
Haha, jullie zijn interessanter om te volgen dan de tv
Krijg bijna medelijden met Servio na al die reacties hier
Maar hadden Alex en Guido ruzie? (blijkbaar iets gemist)
val op je hoofd en daarna het water in alsjebliefttttquote:
NEe das meer iets voor Alexquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
val op je hoofd en daarna het water in alsjeblieftttt![]()
Die is mooi, die gaat in mijn verzameling!quote:
dat heb ik ook gemist, dare to give me a recap of that?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
guido vond alex een lul omdat die niet vertelde waarom hij tegen iedereen prins/princesje zei (alex missie!!!)
dus datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wat ik denk:
Dus.
Verkeerde knopje denk.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is mooi, die gaat in mijn verzameling!
Tuurlijk wel, tis immers godwindinsdagquote:
Doe jij hem anders aan voor mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind hem echt leuk,alleen niets voor aafke
het letterlijke moment heb ik niet gezien. dit zei die achteraf tegen lauraquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:44 schreef jugler het volgende:
[..]
dat heb ik ook gemist, dare to give me a recap of that?
Ah, is ook zijn spel. Je moet vertellen anders mag je niet meer mijn vriendje zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
guido vond alex een lul omdat die niet vertelde waarom hij tegen iedereen prins/princesje zei (alex missie!!!)
vond het zelf meer op russen/oostblok lijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, tis immers godwindinsdag
Als iemand zich druk maakt om een nominatie, dan is het inderdaad Servio wel! Die ziet al een hele tv-carrière voor zich, met een eigen talk-show etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:42 schreef DGK-Eric het volgende:
En Servio vindt het ECHT HEUS ECHT NIET ERG HEUS NIET dat hij genomineerd is![]()
Ik denk toch dat ik stukken beter slaap dan hij vannacht
Whahaha webcam is niet nodig gewoon real lifequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als jij voor me gaat shoppen, kan ik save ja hoor zeggen zonder webcam
volgens guido zei alex dingens als . maar ik vind sharon gewoon lijken op een princesjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Ah, is ook zijn spel. Je moet vertellen anders mag je niet meer mijn vriendje zijnHoe reageerde Alex?
Ik geloof nooit dat ze zo diep kan nadenken. Verder dan 15 cm gaat het bij haar nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
Zij snapt niet dat het in de promo zit en dus deel uit kan maken van het spel als zijnde een geheim. Plus dat ze denkt dat ze iets bijzonders is al na 2 weken 'relatie'en Maik het wel leuk vond allemaal maar dat zijn gevoelens niet zo diep gaan als die van haar. Hoe kan dat ook na 2 weken in een spel![]()
Kortom, lang verhaal kort: zij is een domme doos, hij niet en ze moeten allebei in het spel blijven anders is het saai voor de streamers
Nee van die analballsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:47 schreef jugler het volgende:
Zou mo een op afstandbestuurbare vibrator in hebben ofzo? Die irritante, vreemde 'hmmh'-tjes altijd
Trileiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:47 schreef jugler het volgende:
Zou mo een op afstandbestuurbare vibrator in hebben ofzo? Die irritante, vreemde 'hmmh'-tjes altijd
Wie heeft de afstandbediening?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:47 schreef jugler het volgende:
Nation wide bingo queen??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als iemand zich druk maakt om een nominatie, dan is het inderdaad Servio wel! Die ziet al een hele tv-carrière voor zich, met een eigen talk-show etc.Sterker nog, dat is zijn motivatie om deel te nemen aan SST.
Wil je het echt weten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:49 schreef paddy het volgende:
Kan iemand vertalen wat ze zeggen? Ik krijg gewoon de kriebels van dat mompelen
een muur is een mauer!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:46 schreef jugler het volgende:
[..]
vond het zelf meer op russen/oostblok lijken
De regiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:50 schreef exify het volgende:
Wie in het huis neemt haar naast Aafke nou echt serieus over dit?
die geile joannaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:50 schreef exify het volgende:
Volgens mij ook joan, die verdedigde haar behoorlijk in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:50 schreef exify het volgende:
In het kort uiteraardquote:
quote:
Ah dat gesprek heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:51 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Volgens mij ook joan, die verdedigde haar behoorlijk in de slaapkamer.
Terwijl hij best iets relativerends zou kunnen zeggen want ik weet zeker dat hij tig keer keurig nette hetero mannetjes tegengekomen is in de struiken en dat ie dan ook niet vroeg "weet je het zeker".quote:
Keeping up appearances...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:49 schreef Ifa het volgende:
Draait bij Mo toch vooral om wat anderen van haar denken...
Hij kijkt niet in de lensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:50 schreef versabommie het volgende:
Iemand even een pica met een recht ind e lens kijkende servio zonder iets voor zijn gezicht?
en dat gezicht wat ze erbij trekt. zo kijkt ze altijd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:55 schreef Kwaliteit het volgende:
zo dat ge UMMMUMMMMMMMMMMMMMMMMMMM van MO
Kan er wel een trucje op denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
en dat gezicht wat ze erbij trekt. zo kijkt ze altijd.
je zou er maar getrouwd mee zijn
van afstand. straks hoor je haar irritante gekreunquote:
Bal erin doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
van afstand. straks hoor je haar irritante gekreun
Gentlemen: I've got himquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:50 schreef versabommie het volgende:
Iemand even een pica met een recht ind e lens kijkende servio zonder iets voor zijn gezicht?
dan zie je die irritante rotkop nog, en daarna heb je een labiel wijf aan je broekquote:
dankequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:57 schreef jugler het volgende:
[..]
Gentlemen: I've got him
[ afbeelding ]
Klopt, alleen niet zo vaak dat het irritant wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:00 schreef HappyH het volgende:
Dat hmmm leer je in een communicatie training...geloof het of niet...meehummen..
mmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:00 schreef HappyH het volgende:
Dat hmmm leer je in een communicatie training...geloof het of niet...meehummen..
Al eens met een Japanner gesproken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Klopt, alleen niet zo vaak dat het irritant wordt
Dit is de meest zinnige post die ik de laatste 2 uur voorbij heb zien komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:02 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Jeetje wat een ouwe kop heb ze toch (mo) voor maar net 31!!!
Dan was zijn/haar batterij op. (sorry, onzinnig ot)quote:
En aafke dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:02 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Jeetje wat een ouwe kop heb ze toch (mo) voor maar net 31!!!
Ook een boerenbrokkenkop.quote:
Wat een arrogante pisnichtquote:Als ik er word uitgestemd dan weet ik hoe de mensen kijken en hoef ik er ook niet meer in te zitten zegt Servio.
Nee hij zei eerder dat als hij eruit gestemd zou worden de mensen die het programma kijken echt dom zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik lees dit nu in de streamverslagen:
[..]
Wat een arrogante pisnicht
Hij suggereerde eerder al een paar keer met lichaamstaal dat hij echt niet weggestemd zou worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat het dan een dom programma is, maar nu vind ie het nog een ge-wel-dig spel !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hij zei eerder dat als hij eruit gestemd zou worden de mensen die het programma kijken echt dom zijn
Hij zit in dat domme programma... dusse...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:12 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat het dan een dom programma is, maar nu vind ie het nog een ge-wel-dig spel !
Neej hoor, het is pas een dom programma als hij eruitgestemd word !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zit in dat domme programma... dusse...
Wij zijn het nu eens!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan hoop ik nog meer dat hij moet vertrekken. Stomme lul.
Hey LS.. al drie dagen geen ban.. tijd voor een afkick kliniek?quote:
laat straw ff ja!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij moet ook een label op je voorhoofd als je Mo begrijpt...
Afkicken van wat? :pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey LS.. al drie dagen geen ban.. tijd voor een afkick kliniek?
Ik lees het niet anders dan; Dan heeft het geen zin meer, want denk ik niet dat ik nog in de smaak zal vallen bij het publiek. (omdat hij heel anders is als die anderen)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat Monique dronken door Aafke en Sofia wordt ge-dateraped met voorbinddildo's en shit!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:16 schreef Coos het volgende:
Ik hoop echt dat Servio eruit gaat. Drank er in en nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Doe jij Maik maar, mag Moniekje hier komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:16 schreef versabommie het volgende:
Leuke tweet die het wel waard is:
RT @EdwinRav: #sstnl. Nieuw format voor john de mol >>> Help , mijn comazuipende huilebalk dochter heeft sex gehad met een bisexueel
Doe eens niet!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe jij Maik maar, mag Moniekje hier komen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:20 schreef versabommie het volgende:
RT @DeWoudreus: Mensen, een nieuwe 'hashtag' is geboren: #exitservio ^^ Veelvuldig gebruik is toegestaan (al dan niet verplicht) #sstnl
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat Monique dronken door Aafke en Sofia wordt ge-dateraped met voorbinddildo's en shit!
Dat dachten we al twee dagen langquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:23 schreef minzo het volgende:
Als ze eff doorgaan, hebben ze het door over Laura en Guido
Ik lees het heel anders, namelijk dat hij niet verwacht eruit te gaan en als dat wel zo is dan is het de schuld van de makers van het programma en hoe zij de uitzendingen hebben geknipt. Niet de schuld van hemzelf door Alex helemaal met de grond gelijk te maken en zich te gedragen als een irritant figuur uit new kids, plus andere dronkemanspraat en arrogant gedoe.quote:Ik lees het niet anders dan; Dan heeft het geen zin meer, want denk ik niet dat ik nog in de smaak zal vallen bij het publiek. (omdat hij heel anders is als die anderen)
Wees blij dat hij erin zit, zonder hem was het helemaal geen fuck aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lees het heel anders, namelijk dat hij niet verwacht eruit te gaan en als dat wel zo is dan is het de schuld van de makers van het programma en hoe zij de uitzendingen hebben geknipt. Niet de schuld van hemzelf door Alex helemaal met de grond gelijk te maken en zich te gedragen als een irritant figuur uit new kids, plus andere dronkemanspraat en arrogant gedoe.
psies! Serpentio plaatst alles buiten zichzelf. Het kan nooit aan hel liggen. Vanmiddag zei hij dus letterlijk dat als hij eruit zou gaan het niet aan hem lag, maar aan de mensen die het programma kijken. Zijn mening dus dat wij het gedaan hebben en hij te goed voor dit programma indien hij eruit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lees het heel anders, namelijk dat hij niet verwacht eruit te gaan en als dat wel zo is dan is het de schuld van de makers van het programma en hoe zij de uitzendingen hebben geknipt. Niet de schuld van hemzelf door Alex helemaal met de grond gelijk te maken en zich te gedragen als een irritant figuur uit new kids, plus andere dronkemanspraat en arrogant gedoe.
Is dit je 1e RLS? In BB1 en 2 hadden ze allemaal doorsnee lui.. dat trok vele malen meer kijkers en was ook interessant genoeg. Groepswerking is een mooi maar ook een ohw zo ranzig iets om te zien ontstaan. Daar heb je echt geen verknipte nicht met een ego te groot voor het huis voor nodig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wees blij dat hij erin zit, zonder hem was het helemaal geen fuck aan
psies!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:26 schreef Mita het volgende:
Als Servio eruit is, dan pas laten die anderen zich zien
Psies! Ik had het wel geweten hoor! Ik had echt de volle drie maanden uitgezeten want ik zou echt gewoon een Edje doen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:26 schreef Coos het volgende:
Zou voor mij ook weleens goed zijn, drie maanden, waarvan ruim anderhalf op je nest.
Dat denk ik dus ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:26 schreef Mita het volgende:
Als Servio eruit is, dan pas laten die anderen zich zien
Als hij z'n bek open trekt luister ik al niet meer en ik vermaak me nog prima.quote:Wees blij dat hij erin zit, zonder hem was het helemaal geen fuck aan
En met meer bedoelen we geen flessen, geen kratten maar VATEN!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook!En daarnaast meer drank naar binnen!
Ik kijk al sinds BB1quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dit je 1e RLS? In BB1 en 2 hadden ze allemaal doorsnee lui.. dat trok vele malen meer kijkers en was ook interessant genoeg. Groepswerking is een mooi maar ook een ohw zo ranzig iets om te zien ontstaan. Daar heb je echt geen verknipte nicht met een ego te groot voor het huis voor nodig!
Dat in ieder geval, Levert absoluut betere tv,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook!En daarnaast meer drank naar binnen!
Jawel hij is tenminste niet zo nep als een Terror Jaap met zn fake grappen Servio meent het tenminste nogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:31 schreef Mita het volgende:
Dan moet je de reller wel leuk vinden, en dat is ie niet leuk
Ik vind het ook leuk als er intriges en relletjes komen, maar dan wel natuurlijk. Serpentio is gewoon een asociale narcist die rellen creeërd waarmee de situatie niet meer natuurlijk overkomt en sommige gasten die misschien een hele goede rel kunnen veroorzaken niet meer uit de verf komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:29 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds BB1Maar rellers is veel leukers gebeurd er nog eens wat
Maar BB3 met de meeste freaks was toch de goeistequote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dit je 1e RLS? In BB1 en 2 hadden ze allemaal doorsnee lui.. dat trok vele malen meer kijkers en was ook interessant genoeg. Groepswerking is een mooi maar ook een ohw zo ranzig iets om te zien ontstaan. Daar heb je echt geen verknipte nicht met een ego te groot voor het huis voor nodig!
Zal me niets verwonderen dat Spermavio dat donderdag ook gaat doen als hij moet oprotten, dat hij gewoon weer teruggaat. En dan met zijn handtasje gaat dreigen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Ik had het wel geweten hoor! Ik had echt de volle drie maanden uitgezeten want ik zou echt gewoon een Edje doen!
Waar Bart het deed met Kelly... mwah die ging welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar BB3 met de meeste freaks was toch de goeiste
Hij moet blijven, al was het maar om je haat te zien opbloeienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk als er intriges en relletjes komen, maar dan wel natuurlijk. Serpentio is gewoon een asociale narcist die rellen creeërd waarmee de situatie niet meer natuurlijk overkomt en sommige gasten die misschien een hele goede rel kunnen veroorzaken niet meer uit de verf komen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar Bart het deed met Kelly... mwah die ging wel
andriesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja duh.. jij wil gewoon dat ik als vanouds los ga.. maar niet dit keer ..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij moet blijven, al was het maar om je haat te zien opbloeien
Nee joh, die omgebouwde heette Kelly, dat weet iedereenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja duh.. jij wil gewoon dat ik als vanouds los ga.. maar niet dit keer ..
Moet je eens zien wie er bovenaan staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:29 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds BB1Maar rellers is veel leukers gebeurd er nog eens wat
Wat doe je hier?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:34 schreef Mita het volgende:
Ik haat niemand, maar zoals Servio doet , dat is het laagste van het laagste Homo of niet
Ja kom, dan zou ik los gaan en voor je het weet zit jij weer met een ban te janken in de FBquote:
Ja nou weten we het wel coosquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet je eens zien wie er bovenaan staat.![]()
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
What the hack, laat hem toch maar ff blijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom, dan zou ik los gaan en voor je het weet zit jij weer met een ban te janken in de FB
Jahquote:
Ik wil Kribbet dan ook terugquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
What the hack, laat hem toch maar ff blijven
Die had officieel het pand verlaten en was mijn trofeequote:
Ik weets, maar ik gun hem ook een rematch.. jij begint namelijk ook wat ouder te wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die had officieel het pand verlaten en was mijn trofee
Maar ik heb hem al weer es gezien, dat was niet de afspraak he
Ik heb er nog steeds de tiefus over inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:38 schreef Coos het volgende:
[..]
JahVoor het eerst van mijn leven sta ik in een lijstje van Fok. Laat mij nou effe pik.
Milder met de minuutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weets, maar ik gun hem ook een rematch.. jij begint namelijk ook wat ouder te worden
Probeer eens een ban! De makkelijkste manier om in een lijstje te komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:38 schreef Coos het volgende:
[..]
JahVoor het eerst van mijn leven sta ik in een lijstje van Fok. Laat mij nou effe pik.
Van rellen is niemand nog beter gewordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:45 schreef henk.jansen het volgende:
Kutlijssie ik sta op 52, maarja moet ik maar vaker schrijven en misschien een beetje rellen
Ik gun LS ook The top of the listquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer eens een ban! De makkelijkste manier om in een lijstje te komen![]()
Misschien krijg je er ook nog wel een mooie taart voor ( dit is een clue!) :
[ afbeelding ]
Mwah hij is al verslagen door Luciano, die heeft zelfs een permaban op VOLquote:
Zegt hijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van rellen is niemand nog beter geworden
HUH!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:47 schreef Mita het volgende:
Dat bedoel ik en van zijken zoals mo ook niemand. Sterk in je schoenen staan en je eigen naad volgen
Je bent de s vergetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah hij is al verslagen door Luciano, die heeft zelfs een permaban op VOL
Ach, je leert er wel sneller door typenquote:
Echt he? Volgens mij komt het meeste geronk uit de dameskamer.. Maar daar ligt ook wel die tractor van een Sharon!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:49 schreef Coos het volgende:
Wat een geluiden komen er nu uit dat huis via de tv. Het lijkt wel een fabriek waar geheimzinnige dingen gemaakt worden.
Hou op!! Als je die naam noemt zie ik gelijk die foto's uit de sauna weer voor me.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah hij is al verslagen door Luciano, die heeft zelfs een permaban op VOL
Zometeen gaan we weer enge beesten zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:49 schreef Coos het volgende:
Wat een geluiden komen er nu uit dat huis via de tv. Het lijkt wel een fabriek waar geheimzinnige dingen gemaakt worden.
Bart deed het met Sabine, in BB1.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met zijn befbezem! Prachtig.. en vooral toen Scanman Gate begon en dat ook nog ging crossen met de befbezem zijn bemoeienissen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou op!! Als je die naam noemt zie ik gelijk die foto's uit de sauna weer voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |