Wie heeft de afstandbediening?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:47 schreef jugler het volgende:
Zou mo een op afstandbestuurbare vibrator in hebben ofzo? Die irritante, vreemde 'hmmh'-tjes altijd
Nation wide bingo queen??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als iemand zich druk maakt om een nominatie, dan is het inderdaad Servio wel! Die ziet al een hele tv-carričre voor zich, met een eigen talk-show etc.Sterker nog, dat is zijn motivatie om deel te nemen aan SST.
Wil je het echt weten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:49 schreef paddy het volgende:
Kan iemand vertalen wat ze zeggen? Ik krijg gewoon de kriebels van dat mompelen
een muur is een mauer!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:46 schreef jugler het volgende:
[..]
vond het zelf meer op russen/oostblok lijken
De regiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:50 schreef exify het volgende:
Wie in het huis neemt haar naast Aafke nou echt serieus over dit?
die geile joannaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:50 schreef exify het volgende:
Volgens mij ook joan, die verdedigde haar behoorlijk in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:50 schreef exify het volgende:
In het kort uiteraardquote:
quote:
Ah dat gesprek heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:51 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Volgens mij ook joan, die verdedigde haar behoorlijk in de slaapkamer.
Terwijl hij best iets relativerends zou kunnen zeggen want ik weet zeker dat hij tig keer keurig nette hetero mannetjes tegengekomen is in de struiken en dat ie dan ook niet vroeg "weet je het zeker".quote:
Keeping up appearances...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:49 schreef Ifa het volgende:
Draait bij Mo toch vooral om wat anderen van haar denken...
Hij kijkt niet in de lensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:50 schreef versabommie het volgende:
Iemand even een pica met een recht ind e lens kijkende servio zonder iets voor zijn gezicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |