Verkeerde knopje denk.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is mooi, die gaat in mijn verzameling!
Tuurlijk wel, tis immers godwindinsdagquote:
Doe jij hem anders aan voor mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind hem echt leuk,alleen niets voor aafke
het letterlijke moment heb ik niet gezien. dit zei die achteraf tegen lauraquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:44 schreef jugler het volgende:
[..]
dat heb ik ook gemist, dare to give me a recap of that?
Ah, is ook zijn spel. Je moet vertellen anders mag je niet meer mijn vriendje zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
guido vond alex een lul omdat die niet vertelde waarom hij tegen iedereen prins/princesje zei (alex missie!!!)
vond het zelf meer op russen/oostblok lijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, tis immers godwindinsdag
Als iemand zich druk maakt om een nominatie, dan is het inderdaad Servio wel! Die ziet al een hele tv-carrière voor zich, met een eigen talk-show etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:42 schreef DGK-Eric het volgende:
En Servio vindt het ECHT HEUS ECHT NIET ERG HEUS NIET dat hij genomineerd is![]()
Ik denk toch dat ik stukken beter slaap dan hij vannacht
Whahaha webcam is niet nodig gewoon real lifequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als jij voor me gaat shoppen, kan ik save ja hoor zeggen zonder webcam
volgens guido zei alex dingens als . maar ik vind sharon gewoon lijken op een princesjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Ah, is ook zijn spel. Je moet vertellen anders mag je niet meer mijn vriendje zijnHoe reageerde Alex?
Ik geloof nooit dat ze zo diep kan nadenken. Verder dan 15 cm gaat het bij haar nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
Zij snapt niet dat het in de promo zit en dus deel uit kan maken van het spel als zijnde een geheim. Plus dat ze denkt dat ze iets bijzonders is al na 2 weken 'relatie'en Maik het wel leuk vond allemaal maar dat zijn gevoelens niet zo diep gaan als die van haar. Hoe kan dat ook na 2 weken in een spel![]()
Kortom, lang verhaal kort: zij is een domme doos, hij niet en ze moeten allebei in het spel blijven anders is het saai voor de streamers
Nee van die analballsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:47 schreef jugler het volgende:
Zou mo een op afstandbestuurbare vibrator in hebben ofzo? Die irritante, vreemde 'hmmh'-tjes altijd
Trileiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:47 schreef jugler het volgende:
Zou mo een op afstandbestuurbare vibrator in hebben ofzo? Die irritante, vreemde 'hmmh'-tjes altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |