Is zelfs nog voor mijn tijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:28 schreef Mita het volgende:
flower power is niks mis mee , maar voor mijn tijd
Flower Power was wel tof. Ik heb nog eens de kamer van Cat Stevens ( nu Yusuf Islam) bezocht in Kathmanduquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:28 schreef Mita het volgende:
flower power is niks mis mee , maar voor mijn tijd
Geintje ..........quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik ga er geen moeite voor doen, iigIk postte enkel een leuke parody van French and Saunders, nav Flower Power en Mama's and Papa's.
Zo en hij is al gek geworden in 1977quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Flower Power was wel tof. Ik heb nog eens de kamer van Cat Stevens ( nu Yusuf Islam) bezocht in Kathmandu![]()
Teveel weed is ook niet goed, daar ga je gekke dingen van doen. Van het Boeddhisme naar de Islam overstappen, is best wel gekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo en hij is al gek geworden in 1977
Maar waarom zou je anders zo'n tattoo nemen ?quote:
John Lennon was ook wel een beetje vreemd de laatste jaren de hele Beatles trouwensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Teveel weed is ook niet goed, daar ga je gekke dingen van doen. Van het Boeddhisme naar de Islam overstappen, is best wel gek
Waarom zou je uberhaupt een tattoo nemen? Maar dergelijke tattoo's, zijn helemaal niet hip in Azië. Karim heeft niet het uiterlijk om zelfs maar figurant te kunnen zijn in een Bolllywood film. De enige persoon met een beetje Aziatische trekken en die dat werk ook in Nederland wel uitvoert, is Maik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar waarom zou je anders zo'n tattoo nemen ?
Slaapverwekkendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:37 schreef Mita het volgende:
Ik heb nog nooit geblowd, zou best weleens willen weten hoe dat is
Neem zittend 5 goeie ouzo en je pleurt om en bent ff weg, volgens mij hetzelfde effect alleen je slaapt en bij drug ben je wakker maar je weet het niet hahahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:37 schreef Mita het volgende:
Ik heb nog nooit geblowd, zou best weleens willen weten hoe dat is
Misschien door adoratie en daarna in een roes die tattoo laten zetten, en Maik heeft alleen een paar schuine ogen maar die hebben ze bij tsunami ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een tattoo nemen? Maar dergelijke tattoo's, zijn helemaal niet hip in Azië. Karim heeft niet het uiterlijk om zelfs maar figurant te kunnen zijn in een Bolllywood film. De enige persoon met een beetje Aziatische trekken en die dat werk ook in Nederland wel uitvoert, is Maik.
Ik zet wel eens thee van weed (het is een goede pijnstiller als het om neurogene pijnen gaat). En in Nepal, rook ik wel eens een jointje mee. Gek genoeg, doe ik dat hier dan weer nooitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Neem zittend 5 goeie ouzo en je pleurt om en bent ff weg, volgens mij hetzelfde effect alleen je slaapt en bij drug ben je wakker maar je weet het niet hahahahaha
Die van die Ouzo weet ik zeker en van de drugs niet want heb ik nog nooit gebruikt
Het zou me niet verbazen, als Maik het internaatje blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien door adoratie en daarna in een roes die tattoo laten zetten, en Maik heeft alleen een paar schuine ogen maar die hebben ze bij tsunami ook
Ligt aan de omgeving en sfeer denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik zet wel eens thee van weed (het is een goede pijnstiller als het om neurogene pijnen gaat). En in Nepal, rook ik wel eens een jointje mee. Gek genoeg, doe ik dat hier dan weer nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |