Het gebruik van weed is daar meer normaal dan hier. Maar qua wetgeving, komt het wel overeen met Nederland (je mag het wel gebruiken, maar je mag er niet in handelen). Op het platteland wordt het sowieso veel gerookt, maar van oudsher is het vooral een medicijn om koeien te behandelen tegen diareequote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ligt aan de omgeving en sfeer denk ik
Niet alle schipperskinderen gaan naar een internaat, op een internaat zitten niet enkel schipperskinderen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:46 schreef Mita het volgende:
Sofia is het internaatje, het schippersinternaattje
Je bedoelt het Gadhimai festival? Dat wordt vooral in India gevierd. In Nepal is er maar bar weinig veeteelt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:49 schreef Mita het volgende:
Net zeker als die stieren die eergisternacht zijn omgekomen, was heel akelig zei m'n man
Dat schilderij met dat gezin, is van het paard. Dat verwijst naar Alex: die heeft namelijk een erfelijke adelijke titel: Ridder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:51 schreef Mita het volgende:
Dat heeft Sofis al een paar keer verteld, dat is dat schilderij waar die familie opstaat
Ben jij nu tegen jezelf aan het lullen? Als je op iemand reageert, neem dan iig even de moeite om die post te quoten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:03 schreef Mita het volgende:
Ik heb ze kinderen, die hebben nooit afscheid hoeven nemen
Dat ligt aan het werk wat de ouders hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:03 schreef Mita het volgende:
Ik heb ze kinderen, die hebben nooit afscheid hoeven nemen
Is nog aan het lerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ben jij nu tegen jezelf aan het lullen? Als je op iemand reageert, neem dan iig even de moeite om die post te quoten.
In de post hiervoor deed je het, dus je weet het bestquote:
Dat was ik kanjerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
In de post hiervoor deed je het, dus je weet het best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |