Ik denk het wel, maar het slaat nergens op want Alex heeft geen cashflow...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond exclusief in de uitzending
1 maart om 06.01
Weet Philip het eerste geheim te raden?
Gisteren drukte Philip op de rode knop. Hij denkt nu wel zeker te weten wat het geheim van Alex is. Heeft hij het dit keer wel bij het juiste eind? Kijk vanavond om 19.30 uur naar de Daily Show op Net5.
Nee want Ziggo enz doen het wel dan zouden die het ook niet moeten doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Zal dat aan het raden van het geheim liggen? Zelfs de streamers mogen nu niks weten? Zodat iedereen vanavond SST gaat kijken
Het maakt hem speltechnisch wel minder interessantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar het slaat nergens op want Alex heeft geen cashflow...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:43 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
![]()
Niet direct besmetten met SST, eerst laten genieten van Khadaffi
neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
Als een geheim geraden is, dan moet die persoon ook opkrassen toch ?
Nope .... kan er gewoon in blijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
geen idee, maar lijkt me wel logisch, hij is niet meer interessant voor zijn medebewoners danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
Nee maar die gaat vanzefl wel want die zal iedere week genomineerd worden en als die persoon geld heeft drukken ze meteen weer dus dan heb je nog weinig te zoeken in het huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
nope. je kan er alleen uit als je wordt weggestemdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
Neeheeeeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef kaos- het volgende:
Voor het verhaal imo welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
geen idee, maar lijkt me wel logisch, hij is niet meer interessant voor zijn medebewoners dan
nee voor het verhaal moet hij er nog inblijven. Laat servio maar vertrekkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
geen idee, maar lijkt me wel logisch, hij is niet meer interessant voor zijn medebewoners dan
Hij is nu al niet meer interessant voor zijn medebewoners, al heeft hij zijn geheim nog welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
hij kan toch ook nog geheimen raden? En als hij wint met een volle pot naar huis gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:17 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
dan wordt ie helemaal een paria, niemand heeft dan nog belang bij een gesprekje met hem toch
UPC doet het welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
Hoe kan dit topic het doen zonder streams?
ik vind het eigenlijk wel een mooi figuur, denkt echt dat Joanna nu zijn maatje is, terwijl ze hem alleen maar chanteert met aandacht geven in ruil voor infoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:17 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Hij is nu al niet meer interessant voor zijn medebewoners, al heeft hij zijn geheim nog wel
Ik hoop dat er nu eeen keer aaanwijzingen van de anderen komen zit nog steeds op 500000000 bingoballen, die in de tuin gepleurd worden , te wachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, en die gitaar is een aanwijzing!
Hij zal eerst dan weer geld in zijn kluis moeten verdienen voor hij kan raden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij kan toch ook nog geheimen raden? En als hij wint met een volle pot naar huis gaan
Dus voor hem wel weer een reden om zich in de groep te mengen, en het leuke is, als hij alle geheimen weten te raden, is het voor de andere pech, want die kunnen het geheim van Alex niet meer raden, omdat het al geraden is en dat betekend, al het geld van Alex
Lijkt me leuke tv
Hij heeft dan geen geld meer om te raden toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij kan toch ook nog geheimen raden? En als hij wint met een volle pot naar huis gaan
Dus voor hem wel weer een reden om zich in de groep te mengen, en het leuke is, als hij alle geheimen weten te raden, is het voor de andere pech, want die kunnen het geheim van Alex niet meer raden, omdat het al geraden is en dat betekend, al het geld van Alex
Lijkt me leuke tv
en dat kan hij verdienen door missies te doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hij zal eerst dan weer geld in zijn kluis moeten verdienen voor hij kan raden.
en daarnaast lijkt het me priceless die gezichten van de bewoners donderdag als alex in het huis mag blijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt me leuke tv
Waarom zijn bananen krom?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
Hoe kan dit topic het doen zonder streams?
zal ze leren jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:22 schreef Olga het volgende:
[..]
en daarnaast lijkt het me priceless die gezichten van de bewoners donderdag als alex in het huis mag blijvenZe gaan er mi teveel van uit dat het een gelopen koers is
Dan groeien ze beter in trosvorm. De onderste van de tros zijn echter bijna recht.quote:
Ja want iedereen wilde Cynthia eruit, en iedereen wil Alex eruit, dus dat betekend volgens hun dat Alex eruit vliegtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:22 schreef Olga het volgende:
[..]
en daarnaast lijkt het me priceless die gezichten van de bewoners donderdag als alex in het huis mag blijvenZe gaan er mi teveel van uit dat het een gelopen koers is
Nee, balen dan ik niets zie en meeouwehoerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en??? Stream op tv ja![]()
Wat kom je hier eigenlijk doen? Zeiken??
Heeft geen zin, anderen weten heus wel dat hij missies krijgt en gaan dan drukken en dan is hij alles weer kwijt oftewel beter direct naar huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat kan hij verdienen door missies te doen
Hoe kunnen ze gaan drukken als het geheim al is geradenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heeft geen zin, anderen weten heus wel dat hij missies krijgt en gaan dan drukken en dan is hij alles weer kwijt oftewel beter direct naar huis
Juist. En ja zijn geheim zal ws geraden zijn. Maar als hij er donderdag uitvliegt dan hebben de bewoners hun zin en keert de rust weer terug. En rusten doen ze maar in het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want iedereen wilde Cynthia eruit, en iedereen wil Alex eruit, dus dat betekend volgens hun dat Alex eruit vliegt
Dus het zou gewoon heeeeerlijk zijn als Servio eruit vliegt ipv Alex
Ze kunnen blijven drukken als ik mij niet vergis zodra hij weer geld heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze gaan drukken als het geheim al is geraden![]()
D.m.v. missies kan hij weer geld sparen om geheimen te raden
Je maakt me aan het lachen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan groeien ze beter in trosvorm. De onderste van de tros zijn echter bijna recht.
Want als 1 iemand zijn geheim weet betekend dat niet dat de anderen niet meer kunnen drukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze kunnen blijven drukken als ik mij niet vergis zodra hij weer geld heeft
Ok opgelost! slotjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, balen dan ik niets zie en meeouwehoeren
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze kunnen blijven drukken als ik mij niet vergis zodra hij weer geld heeft
Ik denk dat er altijd wel een pispaaltje is in de groep. Dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:24 schreef Olga het volgende:
[..]
Juist. En ja zijn geheim zal ws geraden zijn. Maar als hij er donderdag uitvliegt dan hebben de bewoners hun zin en keert de rust weer terug. En rusten doen ze maar in het bejaardentehuis
Ik probeer het, maar ervaring leert dat ik beter bagger en onzin verkoop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok opgelost! slotje
In dit topic kan je ook gewoon discussieren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |