Nou is eigenlijk meer fakken hahahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze kan niet quoten maar wel fokken!
In SST termen heet dat inderdaad Fakken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou is eigenlijk meer fakken hahahahaha
Het nette woord voor fucken het is toch al laat maar het was met een knipoogquote:
Een zelfde uitspraak deed jij eerder ook in deze COSquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:30 schreef Mita het volgende:
De kindertjes slapen, m.n jongste zoon is ouder als '
Servio
quote:
Soort Gordon Ramsey maar dan andersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het slaat op Joanna, die heeft het altijd over "facking" dit en "facking" dat.
Bij Gordon Ramsey komt er tussendoor ook nog wel wat zinnigs uit, bedoel je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Soort Gordon Ramsey maar dan anders
Ja bij die blonde kunsttiet en opgeblazen lippen heb ik nog niets zinnigs gehoord scheelt wel als je altijd het geluid uit hebt staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Bij Gordon Ramsey komt er tussendoor ook nog wel wat zinnigs uit, bedoel je?
Paranormale gaven (als ze werkelijk bestaan) schijnen ook bij kinderen voor te komen. Spiritualiteit, is wat een mens kan ontwikkelen tijdens zijn/haar leven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:33 schreef Mita het volgende:
Je moet eerst ouder worden om paranornaal te zijn eerst levenservaring en als 24 bent heb je dat niet
Flashbacks kan ik me iets bij voorstellen die heb ik ook weleens gehad maar vooruitkijken Nahquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Paranormale gaven (als ze werkelijk bestaan) schijnen ook bij kinderen voor te komen. Spiritualiteit, is wat een mens kan ontwikkelen tijdens zijn/haar leven.
Ik heb in mijn kindertijd wel ervaringen gehad die mensen "paranormaal" noemen. Na mijn 20e levensjaar, was het zomaar weg. Misschien was het toch vooral een levendige fantasie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Flashbacks kan ik me iets bij voorstellen die heb ik ook weleens gehad maar vooruitkijken Nah
Is niet waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:33 schreef Mita het volgende:
Je moet eerst ouder worden om paranornaal te zijn eerst levenservaring en als 24 bent heb je dat niet
Laten we het vooral daarop houden en om maar weer even ontopic te gaan en af te sluiten gaan we slapen met onze hand op het hart (ik wel in iedergeval)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kindertijd wel ervaringen gehad die mensen "paranormaal" noemen. Na mijn 20e levensjaar, was het zomaar weg. Misschien was het toch vooral een levendige fantasie?
Voor paranormaal geldt dat idd niet, maar wel voor spiritualiteit. Ik denk, dat Mita die 2 dingen op een hoop gooit, of met elkaar verward.quote:
Nighty Night!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Laten we het vooral daarop houden en om maar weer even ontopic te gaan en af te sluiten gaan we slapen met onze hand op het hart (ik wel in iedergeval)
[ afbeelding ]
Tot morgen nacht misschien late dienst
Misschien kun jij Mita nog ff uitleggen hoe ze moet quotenquote:
Nee dat komt ook voor bij kinderenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Voor paranormaal geldt dat idd niet, maar wel voor spiritualiteit. Ik denk, dat Mita die 2 dingen op een hoop gooit, of met elkaar verward.
Dat is verspeelde moeite denk ik zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien kun jij Mita nog ff uitleggen hoe ze moet quoten
Ja, maar in een andere vorm. Niet in de minste plaats, omdat een mens de eerste 11 levensjaren nodig heeft om uberhaupt het "geweten" te kunnen vormen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:55 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee dat komt ook voor bij kinderen
believe me
Maar Spiritualiteit is een erg groot begripquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:55 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee dat komt ook voor bij kinderen
believe me
Ja zoals ik al zei... een erg groot begripquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, maar in een andere vorm. Niet in de minste plaats, omdat een mens de eerste 11 levensjaren nodig heeft om uberhaupt het "geweten" te kunnen vormen.
Dat is ook de reden, waarom kindsoldaten de meest meedogenloze strijders zijn. Ze zijn geronseld en omgevormd, voor hun geweten zich heeft kunnen vormen.
Ja, en erg offtopicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:59 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei... een erg groot begrip
Als iedereen daar ligt te knorren, willen de streamers nog wel eens uitwijken naar heel andere onderwerpenquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als iedereen daar ligt te knorren, willen de streamers nog wel eens uitwijken naar heel andere onderwerpen
Ik had met een rechteroog naar de streams kunnen kijken ware het niet dat mijn vrouw haar computer uit heeft gezetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als iedereen daar ligt te knorren, willen de streamers nog wel eens uitwijken naar heel andere onderwerpen
Ik denk, dat ik dat ook maar eens ga doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:04 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Maar denk dat ik ook maar eens ga knorren
Slaap lekker! Ik duik ook mijn bedje in!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had met een rechteroog naar de streams kunnen kijken ware het niet dat mijn vrouw haar computer uit heeft gezeten ik ga de mijne nu ook uitzetten nogmaals een
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik dat ook maar eens ga doen
Er is niets te beleven daar in Portugal![]()
En hier ook niet meer![]()
[ [url=
http://gyazo.com/d554ecd1d5a39bafad1e10d8ae9cde6e.png]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |