Op mijn Line6 klinkt ook alles hetzelfde...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt voor die hòfner en die Lucille, maar ik miste de uitbundige toon van die Brian May en het feit dat die Brian May op èlke versterker goed klinkt, en die Epiphone klonk op de VOX en de LIne-6 totaal niet zoals hij klonk op die Fender, ik vond hem bijna slecht klinken.
Dat is de magie van die dingen, op zo'n ding klinkt zelfs de phoenix van de gitarist van mijn band goed!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op mijn Line6 klinkt ook alles hetzelfde...
Ik zei dat het hetzelfde klonk, niet dat het goed was...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is de magie van die dingen, op zo'n ding klinkt zelfs de phoenix van de gitarist van mijn band goed!
Maar die Roland is dan ook een beestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Niles-Crane het volgende:
Op mijn Roland klinkt iedere gitaar goed
Bevalt nog steeds goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die Roland is dan ook een beest
Bevalt nog goed dus? Of ligt hij in stukken in de Kliko en durf je het niet te zeggen?
Tsss, mode-popje.quote:
Hij heeft een Spirit 50, geen Cubequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef KaMo het volgende:
Die Cubes zijn magisch, netals Braddie Potter, ik schrik er elke keer weer van als ik over de microcube van mijn vriendin speel!
Ik had het niet over een cube, dat vind ik echt verschrikkelijke versterkersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef KaMo het volgende:
Die Cubes zijn magisch, netals Braddie Potter, ik schrik er elke keer weer van als ik over de microcube van mijn vriendin speel!
Nicequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Bevalt nog steeds goedStaat te shinen in de oefenruimte, jwt 8-B
Heerlijke jazzsound/cleans met wat reverb en/of chorus
Komt eerder door de Squiers dan, ik haal best goede sounds uit een Cube.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik had het niet over een cube, dat vind ik echt verschrikkelijke versterkers
Nja, de 25X cube die hier op school staan iig wel, al helemaal icm die Squier strats daar
Nja, valt wel mee tochquote:
Alleen de ingebouwde reverb doet 't niet, daar moet ik ooit eens naar kijkenquote:
Hmm, misschien ook wel. Heb er een keertje over gespeeld met mijn Ibanez maar ik kan me niet echt meer herinneren hoe goed dat geluid ook alweer wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt eerder door de Squiers dan, ik haal best goede sounds uit een Cube.
Ohja, ik zou je dat pedaal nog sturen zodat je kon testen. Kwam hem vanavond tegen op zolder, zal morgen wel ff foto maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Alleen de ingebouwde reverb doet 't niet, daar moet ik ooit eens naar kijkenNiet dat ik t erg mis, het zit immers ook op mijn multi-effect.
De distortion is ook enorm slecht maar dat wist ik van tevoren al
Ze kan zeker wel spelen, alleen dat suikerspin uiterlijk trek ik niet echt...quote:
Ah kijk aan, zie de foto's wel komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja, ik zou je dat pedaal nog sturen zodat je kon testen. Kwam hem vanavond tegen op zolder, zal morgen wel ff foto maken.
Nee man, veel te fucking druk, hoop hem deze week de deur uit te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ah kijk aan, zie de foto's wel komen
Heb je de slagplaat al op de post gegooid? Kan je die er evt. wel bij gooien
Een Stagg zou willen dat hij die Samick wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:20 schreef brother52 het volgende:
Onze zanger gaat nog een keer klappen krijgen.
Mijn Samick een beetje zitten uitschelden voor Stagg...
Okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man, veel te fucking druk, hoop hem deze week de deur uit te doen.
Nee maar ik bedoel, het is toch raar dat de Brian May over wat voor versterker dan ook(of het nou over een Micro Cube een Twin Verb of een AC-30 is) gewoon àltijd een fijne sound heeft, en dat een ES-335 zo goed klinkt op een Blues Deville maar over mijn DA-5 Vox gewoon als poep.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op mijn Line6 klinkt ook alles hetzelfde...
Nee, het is gewoon écht te vroeg..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Het is te vroeg ...![]()
* Of ik ga te laat slapen
Ik denk dat Brian May 9 van de 10 keer ook over vrij fatsoenlijke versterkers speelt, dat scheelt een stuk. En hij weet hoe hij een goed geluid er in kan draaien, dat kan ook niet iedereen. En een klein stukje talent komt er ook wel bij kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel, het is toch raar dat de Brian May over wat voor versterker dan ook(of het nou over een Micro Cube een Twin Verb of een AC-30 is) gewoon àltijd een fijne sound heeft, en dat een ES-335 zo goed klinkt op een Blues Deville maar over mijn DA-5 Vox gewoon als poep.
Serieus, mijn waaibomen hout Crafter klinkt beter.
Ik had het niet over Brian May de persoon maar over mijn gitaar de Brian May Special.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian May 9 van de 10 keer ook over vrij fatsoenlijke versterkers speelt, dat scheelt een stuk. En hij weet hoe hij een goed geluid er in kan draaien, dat kan ook niet iedereen. En een klein stukje talent komt er ook wel bij kijken.
Dat vraag ik me inmiddels ook afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef guitarist het volgende:
Wordt die werkgever af en toe niet super moe van jou, Braddie?
ELKE versteker? Je noemt telkens maar drie/vier...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had het niet over Brian May de persoon maar over mijn gitaar de Brian May Special.
DIe klinkt over èlke versterker wel goed(Twinverb/Ac-30/Microcube/Line-6 spider)
Niks tegen wajong'ers, maar dat soort dat zich niet WIL aanpassen en zijn best doen, die kan het bij mij ook schudden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef guitarist het volgende:
Wordt die werkgever af en toe niet super moe van jou, Braddie?
En die baas ontslaat 'm niet omdat hij hem niks kost.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks tegen wajong'ers, maar dat soort dat zich niet WIL aanpassen en zijn best doen, die kan het bij mij ook schudden.
Ik pas me prima aan op m`n werk hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks tegen wajong'ers, maar dat soort dat zich niet WIL aanpassen en zijn best doen, die kan het bij mij ook schudden.
Oef, Les Pauls blijvenquote:
CHICKIEEEEEEEE:quote:
Heldquote:
Hmm, ik heb wel eens een gitarist op zoiets zien spelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Hmm.. Dit word omschreven als Mesa Boogie 2x12 zonder vermelding van het type, en of het voor de gitaar of basgitaar is. Echter vind ik het meer op cab voor een basversterker lijken (door het metaal op de voorkant).
[ afbeelding ]
Je had toch een microfoon ''gevonden op straat''quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Braddie het volgende:
Zo, ik heb een topdealtje!.
AKG D330BT + hòfner solid body bass `62 voor 300euro!.
Nu heb ik EINDELIJK weer een bas en een goede zang microfoon.
Dat is Braddie.... ingewikkelder dan een sudokuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Je had toch een microfoon ''gevonden op straat''
En waarom heb je dan überhaupt die eerdere Ibanez bas weggedaan
Jij bent echt onbegrijpelijk
Vertel mij watquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is Braddie.... ingewikkelder dan een sudoku
Hij heeft inderdaad veel weg weg van een dooie kip...quote:
QFTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is Braddie.... ingewikkelder dan een sudoku
Die Ibanez deed ik weg omdat ik hem niet fijn vond spelen, ik had inderdaad een Microfoon gevonden op straat alleen was die na 1 week overleden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Je had toch een microfoon ''gevonden op straat''
En waarom heb je dan überhaupt die eerdere Ibanez bas weggedaan
Jij bent echt onbegrijpelijk
Yepquote:
Jij hebt toch niet de white/mint green tele overboden hèquote:
Het blijken 2 Celestion C90's te zijn. MC90 eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Hmm.. Dit word omschreven als Mesa Boogie 2x12 zonder vermelding van het type, en of het voor de gitaar of basgitaar is. Echter vind ik het meer op cab voor een basversterker lijken (door het metaal op de voorkant).
[ afbeelding ]
Oe! Die cabs zijn zo vetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Yep
2 van deze;
[ afbeelding ]
En een butterscotch
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oe! Die cabs zijn zo vet
Wou een in 4x12, maar nog niet echt budget rond gekregen enzo. Nu heb ik dna een 1960, maar wil zoiets voor thuis. Als je over een paar maanden een wil verkopen dan hoor ik het wel
Mijn tele ontmaagdingquote:
Al is een held!quote:Jeuj, Married with Children op Comedy Central.
Heb al een paar jaar een 4x12, en gaat prima hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
nou eerst maar eens zorgen dat het hier komt dan spelen testen dan zien we wel weer.
Ik wilde al langer 2 * 12 hebben omdat een 4 * 12 net iets te lomp is om mee te zeulen met b.v. een sjamsessie of iets dergelijks.
Zelf met de kleine marshall lead 12 kan je dan behoorlijk uit de voeten in een kroeg of soos
Toen ik nog veel op de planken stond had ik twee 4 * 12 kasten met 2 tops en twee gitaren en een munitiekist (vol kabels etc) paste met veel secuur proppen net in mijn citroen ax-jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb al een paar jaar een 4x12, en gaat prima hoor
Wij slepen altijd twee 4x12 en een superlomp 4x10 basscab mee. Nja, behalve zalen, daar staat meestal wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Komt wel, duurt alleen wat langquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu nog een wahwahpedaal voor in de aanhanger
Oeh, leuk ding! Ben je linkshandig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:41 schreef brother52 het volgende:
GAS!
http://link.marktplaats.nl/424174459
Linkshandiger dan ik kan bijna niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Oeh, leuk ding! Ben je linkshandig?
Maar de vorm van de witte vind ik vetter. Al zou ik het niet erg vinden om één van beide te krijgen...quote:
Schecter is sowieso wel een leuk merk. Goede prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Blijft een tof gitaartje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die, maar dan glimmendquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:12 schreef Muchachooo het volgende:
Ik wil nog steeds een semi hollow
[ afbeelding ]
Ik heb er eenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:12 schreef Muchachooo het volgende:
Ik wil nog steeds een semi hollow
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:52 schreef Muchachooo het volgende:
Noo heb jij die butterscotch voor mijn neus weggekaapt
nog één dag geen andere biedingen en ik had hem gehadNope heb 'm bij daan gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel benieuwd hoe de gitaar in het echt bevalt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Welke heb jij dan stiekem in je bezitquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ah is toch niet zo'n hele fijne gitaar
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Muchachooo het volgende:
Hoeveel was je er uiteindelijk aan kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]dat weet ik lieverd, ik vroeg het me gewoon afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat weet ik lieverd, ik vroeg het me gewoon af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik ga alles zelf ophalen dus 5 items delen door 30 euro benzine komt er nog bijquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef Muchachooo het volgende:
hmm dat valt nog mee. maar daar komen nog verzendkosten bovenop neem ik aan?
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef Witchfynder het volgende:
Nieuwe website!http://www.conorach.nl
Heb de hele dag in business objects access en excel zitten werken ook niet bepaald geestverruimendquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef Aresdreams het volgende:
blah, nerd zijn vermoeiend, vandaag wel me eerste stap gezet op het ccnp certificerings vlak
Nice!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef Witchfynder het volgende:
Nieuwe website!http://www.conorach.nl
En Roadgrill wordt ook weer een leuk feestje aan de namen te zien.quote:
BO... brrrr. Ach ja, die boterham op die plank wil ik ook kunnen beleggen, dus vanaf september hbo opleiding doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb de hele dag in business objects access en excel zitten werken ook niet bepaald geestverruimend![]()
![]()
Maar ja brood op de plank is noodzakelijk dus doe ik het maar weer..
Ja he? Ik heb alleen content gedaan hoor. Tof dat we nu ook echt een webshop hebbenquote:
Wat moest je doen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb de hele dag in business objects access en excel zitten werken ook niet bepaald geestverruimend![]()
![]()
Maar ja brood op de plank is noodzakelijk dus doe ik het maar weer..
ik heb die gitaar ook gehad, maar weg gedaan om de reden dat het geen chille gitaar is! hele dunner neck, zo dun dat als je beetje hard speel je hem gewoon kan laten bewegen. klinkt raar, maar kom je wel achter hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Welke heb jij dan stiekem in je bezit
Als er staat bieden vanaf 400 dan moet je geen 300 gaan bieden nee, dan zou ik je ook verwijderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef Svyatagor het volgende:
Marktplaats
Doe ik een bod van 300 op een tweed Blues Junior, is natuurlijk te laag maar niet mijn eindbod, dat is het spelletje toch? Wordt binnen 5 min verwijderd, met als reactie 'ff normaal bieden aub'.
Echt, mensen die het idee van (onder)handelen niet snappen..verkoop je shit dan niet of aan een mongool die wel alles doet wat je zegt ofzo.
Als je zelf die verkopende partij bent, is het ook irritant als je debiele boden krijgt van 50 euro op een gitaar van 500, maar ik reageer dan of niet (dan is het ook duidelijk) of met: te laag, daar mag wel wat bij. Zucht.
Dat stond er eerst nog niet, vandaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als er staat bieden vanaf 400 dan moet je geen 300 gaan bieden nee, dan zou ik je ook verwijderen
Voor hoeveel zou je hem wel willen kopen dan ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat stond er eerst nog niet, vandaar.
Nee, ik had inderdaad gewoon een bod gedaan en daaraan kun je natuurlijk niet zien hoe serieus de interesse is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef m0ridin het volgende:
Ging je ook mailen van 'ik geef je 300, ik kom hem vandaag ophalen... hoe laat?'.
Nee, maar ff serieus... Irritant aan marktplaats (en elke andere site) idd, meestal negeer ik gewoon alles wat niet in de buurt komt van wat ik wil (en ik zet mn dingen op marktplaats voor wat meer neer dan ik wil dus ik hou er nog rekening mee, maar dan nog gaan mensen echt op een kwart van je vraagprijs zitten.)
Ik kan het hem ook niet kwalijk nemen, je wordt op marktplaats doodgegooid met debielen die lompe bedragen gaan bieden, dan zit jij waarschijnlijk op het randje maar ik snap zijn frustratiequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, ik had inderdaad gewoon een bod gedaan en daaraan kun je natuurlijk niet zien hoe serieus de interesse is.
Maar ik stoor me gewoon aan de arrogantie van zo'n verkoper; iemand toont interesse in je product en biedt een te lage, maar geen totaal debiele prijs, dan kun je toch gewoon normaal in contact treden, 'bedankt voor je interesse, maar...etc'. Nogmaals, als ik 100 euro had geboden, tuurlijk, groot gelijk, dat slaat nergens op. Maar een gewone BJ gaat tweedehands voor 350 ongeveer, die tweeds voor iets meer. Ah well, ik had prima meer willen betalen, maar laat nu maar zitten. Het proces moet ook leuk zijn.
Ik vraag me af wat ie gedaan had als ik 350 had geboden. Kan ik nu wel alsnog doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan het hem ook niet kwalijk nemen, je wordt op marktplaats doodgegooid met debielen die lompe bedragen gaan bieden, dan zit jij waarschijnlijk op het randje maar ik snap zijn frustratie
Dat dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan het hem ook niet kwalijk nemen, je wordt op marktplaats doodgegooid met debielen die lompe bedragen gaan bieden, dan zit jij waarschijnlijk op het randje maar ik snap zijn frustratie
Hmja. Misschien ligt het aan mijn chagrijn van vandaag dan, kan niet zo veel hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus.
Gewoon even mailen en een leuke prijs afspreken
Voor iets meer koop je een mooie tweedehands non-tweedquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef Svyatagor het volgende:
Marktplaats
Doe ik een bod van 300 op een tweed Blues Junior, is natuurlijk te laag maar niet mijn eindbod, dat is het spelletje toch? Wordt binnen 5 min verwijderd, met als reactie 'ff normaal bieden aub'.
Echt, mensen die het idee van (onder)handelen niet snappen..verkoop je shit dan niet of aan een mongool die wel alles doet wat je zegt ofzo.
Als je zelf die verkopende partij bent, is het ook irritant als je debiele boden krijgt van 50 euro op een gitaar van 500, maar ik reageer dan of niet (dan is het ook duidelijk) of met: te laag, daar mag wel wat bij. Zucht.
wat heb je dan allemaal op marktplaats staan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nu ook vanalles op marktplaats staan, maar ik ben echt heel slecht in verkopen/onderhandelen.
Daarom hou ik ook ongeveer alles geloof ik.
Uit de boedel van ene T.eleluvr?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor iets meer koop je een mooie tweedehands non-tweed
quote:
Precies, je kunt beter eerst gaan leren spelen voordat je over merken gaat zeurenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij gaat het erom wat voor geluid je zoekt en hoe je dat bereikt of nadert.
Welk merk of type je daarvoor gebruikt is slecht een klein gedeelte van de weg naar het doel.
Wat imho een veel grotere invloed heeft is;
- Hoe stel je je versterker, gitaar en effecten af.
- Volume/geluidsdruk/vervormingsgraad/compressie
- Je muziekinstrument
- Speelvaardigheid
- Snaren
- Plectrum
- De akoestiek van de ruimte waarin je speelt
Pas daarna kom je bij dingen als esthetiek en image.
![]()
-
Is geen aanval op jou maar op de discussiequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Jonge, weet ik toch
Ik hou, en dat is geleerd uit eigen ervaring, gewoon erg veel van het Marshall geluid. Maar er zijn legio andere goeie versterkers. Heb nu zelf een Randall.
Preciesquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Is geen aanval op jou maar op de discussie
http://merchandise.nl/quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een goede site om bandshirts te laten drukken?
Komt daar jullie Conoshirt ook vandaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://merchandise.nl/
Echt een goede zaak!
Yep, zowel de oude als de iets minder oude shirts. En onze backdrop ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt daar jullie Conoshirt ook vandaan?
Niet direct hele spannende dingen denk ik, maar ik doe er niks meer mee:quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat heb je dan allemaal op marktplaats staan?
wil je met plezier vast wel ergens van af helpen
Die bogey, Mesa en draadloos systeem klinken wel interessant, waarbij het draadloze systeem mij het interessantst lijkt. Maar helaas tot eind augustus zeker geen geld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niet direct hele spannende dingen denk ik, maar ik doe er niks meer mee:
http://verkopers.marktplaats.nl/1478623
quote:
...Hendrix?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zouden jullie verkleed gaan als held? Ik wil als Jimi maar geen idee hoe ik aan dat soort kleren kom.
Bodywarmer, baseballcap, Zwitsers zakmes en een rol ducktapequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zouden jullie verkleed gaan als held? Ik wil als Jimi maar geen idee hoe ik aan dat soort kleren kom.
Natuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Zou het moeilijk zijn om een micro-cube om te bouwen zodat je een speaker out plug krijgt om een andere kast aan te sturen dan de eigen interne speaker? en zou er ruimte genoeg voor zijn?
Het lijkt me wel gaaf om de micro-cube op een 2 * 12 of zelfs 4 * 12 te zetten
Daar wordt niet naar gevraagdquote:
Hmz zal ik 'm eens open schroeven om te kijken of het qua ruimte te doen isquote:
Maar dat weet je niet voordat je het hebt geprobeerd.quote:
Ik zeg alleen, zet je verwachtingen niet te hoog...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet voordat je het hebt geprobeerd.
En beter klinken is in the ear of the listener
Ik zie op de achterkant een zee aan ruimte.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hmz zal ik 'm eens open schroeven om te kijken of het qua ruimte te doen is![]()
Moet ik alleen nog een plug met wat ringen bestellen draad en soldeer heb ik al en een boormachine ook.
Maar zou de 2 watt-er niet te warm worden of zo?
Maar 100 euro in de vlam laten vliegen is ook weer niet de bedoeling ...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zie op de achterkant een zee aan ruimte.
Ja, enige wat je nodig hebt is zo'n jack chassis en een paar draadjes. Maar je kan ook gewoon de interne speaker draden er aan solderen.
Hij zal wel warmer worden ja, maar in hoeverre weet ik niet, ken die Micro Cubes niet echt... durf er zo niks over te zeggen. Je komt er vanzelf achter
quote:
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik denk dat zo een het beste is die kan je toch als onderbreker van de interne speaker gebruiken ?
Zodat als je ingeplugd alleen de externe speaker kan horen![]()
http://www.newtone-online(...)th=26&products_id=47
[ afbeelding ]
Altijd tijd voor een tele...quote:
Wel vet een filtertron ja toch en een humbuckerquote:
Thanks !quote:
Je jaaropgaaf opvragen van waar je gewerkt hebt. Uitzendbureau/werkgeverquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet dat van de belasting nog uitzoeken... waar doe je dat?
En heb je geen enkele garantie of alles klopt. Even nalopen kan je zelfs als eenvoudige student honderen euro's schelen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:28 schreef mr-green het volgende:
Wacht met je belasting maar tot morgen (na 6 maart) dan wordt alles vooraf voor je ingevuld
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En heb je geen enkele garantie of alles klopt. Even nalopen kan je zelfs als eenvoudige student honderen euro's schelen!
duh... altijd alles nalopen voor de extra'squote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En heb je geen enkele garantie of alles klopt. Even nalopen kan je zelfs als eenvoudige student honderen euro's schelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Whut?quote:
quote:
Bijna klaar. Nog paar kleine dingen rechttrekken [beeld/geluid syncen] en dan zijn we klaar. Als het goed is is er deze week een afspraak gemaakt om het te gaan doen, dus zal [hopelijk] niet te lang meer durenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met je clip Dean
Die schrijf ik op als optie 2quote:
En anders:quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bijna klaar. Nog paar kleine dingen rechttrekken [beeld/geluid syncen] en dan zijn we klaar. Als het goed is is er deze week een afspraak gemaakt om het te gaan doen, dus zal [hopelijk] niet te lang meer duren
Jammere is dat de kwaliteit van de beelden zoveel beter is dan het geluid of wij als bandquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Snel een dagje in Roden boeken om het nummer opnieuw op te nemenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammere is dat de kwaliteit van de beelden zoveel beter is dan het geluid of wij als band
quote:
Wachten tot je chassis binnen is!quote:
Mwah, als je wil kunnen schakelen tussen die interne en een cab is wel makkelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wachten tot je chassis binnen is!![]()
Maar die chassis zet je toch gewoon tussen die twee kabels naar de speaker? Lijkt mij het meest logisch eigenlijk..
Correct me if I'm wrong though...
Ja, natuurlijk. Maar moet dat dan niet aan die kabels aangesloten worden. Dat zo'n chassic dan het contact verbreekt tussen de interne speaker en de versterker zodra je d'r een jack insteekt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mwah, als je wil kunnen schakelen tussen die interne en een cab is wel makkelijk.
Stekker erin = externe cab
Stekker er niet in = interne speaker
Ja, natuurlijk, maar dacht dat je bedoelde die rechtstreeks aan een chassis te hangen zodat je de interne loskoppelt. Dat kan namelijk ook, maar moet je altijd de boel hersolderen als je even geen cab in de buurt hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar moet dat dan niet aan die kabels aangesloten worden. Dat zo'n chassic dan het contact verbreekt tussen de interne speaker en de versterker zodra je d'r een jack insteekt?
Ik heb zo'n ding nog nooit gezien namelijk...
Just trying to help...
ah, kwestie van miscommunicatie dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar dacht dat je bedoelde die rechtstreeks aan een chassis te hangen zodat je de interne loskoppelt. Dat kan namelijk ook, maar moet je altijd de boel hersolderen als je even geen cab in de buurt hebt
En je kent ze wel, elke transistorversterker met hoofdtelefoonaansluiting gebruikt ze. Je kan dan ook zo die wiring overnemen.
quote:Classic albums: U2 - The Joshue tree
Documentaireserie
over pop- en rockalbums, die worden beschouwd als de beste of meest opmerkelijke albums van een bekende band, of die een periode in de muziekgeschiedenis markeren. Muzikanten, producers en geluidstechnici ontleden de muziek en geven zo inzicht in de manier hoe het album is ontstaan.
The Joshua Tree is het meest verkochte album van 1987. Er zijn meer dan twintig miljoen exemplaren van verkocht en het is waarschijnlijk het best gewaardeerde album van U2. Het album won een Grammy voor het beste album van het jaar.
Het vijfde studioalbum van de Ierse rockband U2 mengt elementen van rock, blues, folk, gospel en country. Coproducers Daniel Lanois and Brian Eno, mixer Steve Lillywhite en gitarist the Edge laten horen hoe de nummers van U2 zijn opgebouwd en wat de bijdrage van iedereen afzonderlijk is geweest. Volgens Bono is de innovatieve sound van de The Joshua Tree absoluut niet Iers te noemen. Wel echt Iers noemt hij de emoties die de inspiratie vormden voor de nummers.
Dat kan ik vast wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben wel benieuwd wat er allemaal bij is komen kijken qua materiaal en mensen, zou je dat eens (redelijk) uitgebreid kunnen vertellen. We zijn van plan van de zomer ook een keer zoeits te doen
"The Joshua Tree is het meest verkochte album van 1987. Er zijn meer dan twintig miljoen exemplaren van verkocht en het is waarschijnlijk het best gewaardeerde album van U2. Het album won een Grammy voor het beste album van het jaar."quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef Iemand91 het volgende:
Even een knuppel in het hoek der U2-hatende-en-gitaar-spelende-hoenderhok gooien:
Nederland 3: 20:50 - 21:50 uur
[..]
Bad van Michael Jackson is ook uit 1987 en die is zelfs 30 miljoen keer over de toonbank gegaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
"The Joshua Tree is het meest verkochte album van 1987. Er zijn meer dan twintig miljoen exemplaren van verkocht en het is waarschijnlijk het best gewaardeerde album van U2. Het album won een Grammy voor het beste album van het jaar."
Euh... Appetite for Destruction is ook van 1987 en is 28 miljoen keer verkocht. Maargoed, dat is natuurlijk de fout van de TV-gids
Succes... marktplaats is verrotquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik twijfel nu om m'n LTD te verkopen en die Schecter ervoor in de plaats te kopen
Wil het wel, maar heb het nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier toevlalig die veeeel geld wil betalen voor een supergaaf gitaartje
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je er wat aan hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
En bedankt voor het typen van het verhaal Dean, ik ken wel mensen met wat camera ervaring dus dat scheelt wel
Juist! 3 euro voor een advertentiequote:
Doet daar nog iets fatsoenlijks aan mee dit jaar trouwens?quote:Op zondag 6 maart 2011 08:16 schreef guitarist het volgende:
Ik ben benieuwd, Dean!
Ik ga met een vriend van school voor de winnaar van de Drentse Popprijs een video clip maken! Erg leuk om te doen!
Wel de goede maat eh?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gat geboord in de plaat van m'n microcube er is geen weg terug![]()
Spullen zijn besteld
Nee man eerst boren dan metenquote:
Is het niet een reissue van spul uit zijn tijd?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.maxguitarstore.com/store/index.php?productID=6548
![]()
Ze hebben Jimi Hendrix ruim 40 jaar na zijn dood even gereanimeerd om een serie stack's van zijn handtekening te voorzien![]()
Kap nou met die zooi ! hij is dood en heeft niks maar dan ook echt helemaal niks met die stack te maken.
Dat het zijn signature model is, wil natuurlijk niet zeggen dat zijn handtekening er ook op staat.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:23 schreef The_Dean het volgende:
Uiteraard, en zijn handtekening hebben ze digitaal, kunnen ze zo overal op drukken
Op die hoezen toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat het zijn signature model is, wil natuurlijk niet zeggen dat zijn handtekening er ook op staat.
Op de hoezen zou inderdaad wel kunnen.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op die hoezen toch?
Each head and cabinet also bears the official Authentic Hendrix logo. Also included is a full set of dust covers featuring Jimi Hendrixs signature.
Verder niet echt naar gekekenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op de hoezen zou inderdaad wel kunnen.
Dat logo zie ik trouwens nergens zitten op de amp en cabs.
Fixedquote:Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Verder niet echt naar gekeken
Wil toch een JCM9800
Zeker, ik vind die grill ook vetquote:Op zondag 6 maart 2011 14:46 schreef Iemand91 het volgende:
Maar uiteindelijjk heeft het wel de goeie looks, ziet er beter uit als een ''standaard' Marshall:
[ afbeelding ]
Hmm je wordt opgelicht volgens mij als je die koopt; je krijgt 2 snaren te weinig!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Oei daar kan je deze voor kopen![]()
http://www.thomann.de/nl/warwick_rb_corvette4_natsatin2010.htm
Dildobassquote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Als ze het accorderen krijg ik nog 570 euro extra terug von das reich![]()
Wel een sigaar uit eigen doos natuurlijk maar goed elke euro die naar mij toe komt rollen is reden voor een feestje![]()
Oei daar kan je deze voor kopen![]()
http://www.thomann.de/nl/warwick_rb_corvette4_natsatin2010.htm
Okay als jij dat zo ziet dan zie jij dat zo hequote:
Nice, ben benieuwd wat je er van vindt!!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef Scary_Hairy het volgende:
Over marktplaats gesproken.
Vandaag een Digitech RP500 opgehaald uit Den Bosch.
Ik weet niet of ik dat wel relaxed vind. Dan kan ik het niet ff uitproberen en weet ik niet wat ik koop. verder woon ik in Duitsland, dus dan zou het Ebay wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:55 schreef The_Dean het volgende:
Ik raad je aan gewoon op Marktplaats leuke tweedehands te zoeken. Heb je meer waarde voor hetzelfde geld.
Dan kan je voor rond de 3-400 hele leuke setjes samenstellen.
Wat zoek je ongeveer? Welke stijl speel je?
Daar heb ik echt geen tijd voor, want dat zou ik dan bij meerdere moeten doen. Ik zal toch echt een paar moeten vergelijken voordat ik weet wat ik mooi vind. Ik heb er geen problemen mee om de volle prijs te betalen voor m'n eerste, simple as that. Als je weet wat je zoekt is dat heel anders, want dan weet je wanneer je tevreden bent.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:03 schreef The_Dean het volgende:
Nee, want je kan niet bij aanbieders langs om te testen.
Ik heb een setje gekocht. Je moet alleen wel de juiste set kopen. Die van mij was 300 euro en ik beleef er veel plezier aan als beginnerquote:
Maar voor de volle prijs uit de winkel kan je een betere (en vaak ook fijnere) tweedehands kopen. Wat ik zou doen is in de winkel een paar dingen (of eigenlijk veel dingen) proberen en dan tweedehands een soortgelijk iets zoeken. Deze kan je dan bij de verkoper nog even goed bekijken en uitproberen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen tijd voor, want dat zou ik dan bij meerdere moeten doen. Ik zal toch echt een paar moeten vergelijken voordat ik weet wat ik mooi vind. Ik heb er geen problemen mee om de volle prijs te betalen voor m'n eerste, simple as that. Als je weet wat je zoekt is dat heel anders, want dan weet je wanneer je tevreden bent.
Dat ziet er idd wel goed uitquote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb een setje gekocht. Je moet alleen wel de juiste set kopen. Die van mij was 300 euro en ik beleef er veel plezier aan als beginner.
Heb het volgende http://www.squierguitars.(...)hp?partno=0301620025 Gitaar is goed voor beginners en amp is gewoon perfect voor beginners (zitten veel mogelijkheden op).
Wat je ook kunt doen is een pakket als guitar rig (software van native Instruments) kopen en daarbij los een gitaar kopen. Ik heb nu ook guitar rig 4 pro en dat is wel een verademing wat betreft de verschillende sounds etc die je ter beschikking hebt.
Sowieso is het goed om je eerst te verdiepen in alle mogelijkheden
Koop gewoon een Yamaha Pacifica en een Roland Cube.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat ziet er idd wel goed uitLijkt me nuttig om als eerste gitaar eentje met veel mogelijkheden (3 pickups, veel amp mogelijkheden) te hebben. nadeel is natuurlijk dat je waarschijnlijk wat minder kwaliteit hebt waarschijnlijk. maar is 15 watt niet wel erg weinig? Voor thuis heb je natuurlijk niks nodig, maar het zou leuk zijn als het wel een beetje pit heeft
En over 2 weken doe je hem weer weg omdat hij toch te hard gaat voor je slaapkamer.quote:
Hij komt dan ook niet in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
En over 2 weken doe je hem weer weg omdat hij toch te hard gaat voor je slaapkamer.
Nouja, mijn eerste gitaar koste 60 euro. Kutding natuurlijk, maar dat was om te proeven. Toen ik nieuwe gitaren ging testen wist ik daardoor wel wat ik wilde. Het enige voordeel wat ik destijds uit een betere gitaar had gehaald was dat die makkelijker zou spelen. Dat voordeel heb ik denk ik niet/amper bij elektrisch, dus begin ik graag op het punt waarop ik het verschil (nog) niet merkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:04 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, sommigen kopen voor 300 euro een setje... ik heb gitaren die het dubbele kosten. Naja eentje, en eentje bijna
Daarom kun je nu toch ook wel voelen welke lekker spelen en welke niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nouja, mijn eerste gitaar koste 60 euro. Kutding natuurlijk, maar dat was om te proeven. Toen ik nieuwe gitaren ging testen wist ik daardoor wel wat ik wilde. Het enige voordeel wat ik destijds uit een betere gitaar had gehaald was dat die makkelijker zou spelen. Dat voordeel heb ik denk ik niet/amper bij elektrisch, dus begin ik graag op het punt waarop ik het verschil (nog) niet merk![]()
En bij amps loop ik op m'n tenen, ben allergisch voor adiofielen geneuzel
Waar zeg ik van niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom kun je nu toch ook wel voelen welke lekker spelen en welke niet?
Same story here broquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:00 schreef Cynic het volgende:
God wat is dat Marktplaats gebeuren vermoeiend!
Ik krijg mailtjes, reageer daarop, vervolgens geen reactie meer. En iemand die iets biedt en vervolgens dat bod 2 uur later weer intrekt omdat hij geen belangstelling heeft. Schiet lekker op zo!
Naar inderdaad! Iemand had 275 euro op mijn Marshall geboden. Uur laten zijn bod weer ingetrokken met de mededeling dat hij geen interesse meer had..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:00 schreef Cynic het volgende:
God wat is dat Marktplaats gebeuren vermoeiend!
Ik krijg mailtjes, reageer daarop, vervolgens geen reactie meer. En iemand die iets biedt en vervolgens dat bod 2 uur later weer intrekt omdat hij geen belangstelling heeft. Schiet lekker op zo!
Goed bodquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:35 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Naar inderdaad! Iemand had 275 euro op mijn Marshall geboden. Uur laten zijn bod weer ingetrokken met de mededeling dat hij geen interesse meer had..
Schijt aan, kom op zeg, kijk hoe die eruit zietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
En over 2 weken doe je hem weer weg omdat hij toch te hard gaat voor je slaapkamer.
Inderdaad, voor die prijs mogen ze die van mij ook hebben. Doe ik er ook nog een mooie strik omheen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed bod
Heb mijn halfstack indertijd voor 300 verkocht.
Ik bied alvast honderd euroquote:
Voor 25 euro extra krijg je er een Ibanez bas bij van z'n baas, en een Fender tele uit '62.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Voor 25 euro extra krijg je er een Ibanez bas bij van z'n baas, en een originele Fender tele uit `62!
Zeker.quote:
Ja, want The Edge gebruikt verder ook helemaal niksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeker.
Nu nog fatsoenlijk gitaar spelen![]()
Ik heb de Brian May natuurlijk en AC-30 + Brian May = Queensound. The Beatles gebruikten hem overigens ook en zelfs U2 nog!, dat zegt wel wat natuurlijk.
ken de reissue niet goed, maar daar zit toch een topboost kanaal op? dan kan je idd aardig in de buurt komen van sir brain may!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeker.
Nu nog fatsoenlijk gitaar spelen![]()
Ik heb de Brian May natuurlijk en AC-30 + Brian May = Queensound. The Beatles gebruikten hem overigens ook en zelfs U2 nog!, dat zegt wel wat natuurlijk.
Puur!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, want The Edge gebruikt verder ook helemaal niks
Preciesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, want The Edge gebruikt verder ook helemaal niks
Klopt, ding heeft een topboost kanaal, ik heb geen treble booster, dus hoe los ik dit op? gewoon de EQ van dat ding instellen op max treble of zo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ken de reissue niet goed, maar daar zit toch een topboost kanaal op? dan kan je idd aardig in de buurt komen van sir brain may!
I second That!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |