quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:52 schreef Muchachooo het volgende:
Noo heb jij die butterscotch voor mijn neus weggekaapt
nog één dag geen andere biedingen en ik had hem gehadNope heb 'm bij daan gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel benieuwd hoe de gitaar in het echt bevalt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Welke heb jij dan stiekem in je bezitquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ah is toch niet zo'n hele fijne gitaar
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Muchachooo het volgende:
Hoeveel was je er uiteindelijk aan kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]dat weet ik lieverd, ik vroeg het me gewoon afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat weet ik lieverd, ik vroeg het me gewoon af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik ga alles zelf ophalen dus 5 items delen door 30 euro benzine komt er nog bijquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef Muchachooo het volgende:
hmm dat valt nog mee. maar daar komen nog verzendkosten bovenop neem ik aan?
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef Witchfynder het volgende:
Nieuwe website!http://www.conorach.nl
Heb de hele dag in business objects access en excel zitten werken ook niet bepaald geestverruimendquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef Aresdreams het volgende:
blah, nerd zijn vermoeiend, vandaag wel me eerste stap gezet op het ccnp certificerings vlak
Nice!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef Witchfynder het volgende:
Nieuwe website!http://www.conorach.nl
En Roadgrill wordt ook weer een leuk feestje aan de namen te zien.quote:
BO... brrrr. Ach ja, die boterham op die plank wil ik ook kunnen beleggen, dus vanaf september hbo opleiding doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb de hele dag in business objects access en excel zitten werken ook niet bepaald geestverruimend![]()
![]()
Maar ja brood op de plank is noodzakelijk dus doe ik het maar weer..
Ja he? Ik heb alleen content gedaan hoor. Tof dat we nu ook echt een webshop hebbenquote:
Wat moest je doen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb de hele dag in business objects access en excel zitten werken ook niet bepaald geestverruimend![]()
![]()
Maar ja brood op de plank is noodzakelijk dus doe ik het maar weer..
ik heb die gitaar ook gehad, maar weg gedaan om de reden dat het geen chille gitaar is! hele dunner neck, zo dun dat als je beetje hard speel je hem gewoon kan laten bewegen. klinkt raar, maar kom je wel achter hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Welke heb jij dan stiekem in je bezit
Als er staat bieden vanaf 400 dan moet je geen 300 gaan bieden nee, dan zou ik je ook verwijderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef Svyatagor het volgende:
Marktplaats
Doe ik een bod van 300 op een tweed Blues Junior, is natuurlijk te laag maar niet mijn eindbod, dat is het spelletje toch? Wordt binnen 5 min verwijderd, met als reactie 'ff normaal bieden aub'.
Echt, mensen die het idee van (onder)handelen niet snappen..verkoop je shit dan niet of aan een mongool die wel alles doet wat je zegt ofzo.
Als je zelf die verkopende partij bent, is het ook irritant als je debiele boden krijgt van 50 euro op een gitaar van 500, maar ik reageer dan of niet (dan is het ook duidelijk) of met: te laag, daar mag wel wat bij. Zucht.
Dat stond er eerst nog niet, vandaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als er staat bieden vanaf 400 dan moet je geen 300 gaan bieden nee, dan zou ik je ook verwijderen
Voor hoeveel zou je hem wel willen kopen dan ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat stond er eerst nog niet, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |