Ziet er goed uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef Witchfynder het volgende:
Nieuwe website!http://www.conorach.nl
Heb de hele dag in business objects access en excel zitten werken ook niet bepaald geestverruimendquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef Aresdreams het volgende:
blah, nerd zijn vermoeiend, vandaag wel me eerste stap gezet op het ccnp certificerings vlak
Nice!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef Witchfynder het volgende:
Nieuwe website!http://www.conorach.nl
En Roadgrill wordt ook weer een leuk feestje aan de namen te zien.quote:
BO... brrrr. Ach ja, die boterham op die plank wil ik ook kunnen beleggen, dus vanaf september hbo opleiding doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb de hele dag in business objects access en excel zitten werken ook niet bepaald geestverruimend![]()
![]()
Maar ja brood op de plank is noodzakelijk dus doe ik het maar weer..
Ja he? Ik heb alleen content gedaan hoor. Tof dat we nu ook echt een webshop hebbenquote:
Wat moest je doen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb de hele dag in business objects access en excel zitten werken ook niet bepaald geestverruimend![]()
![]()
Maar ja brood op de plank is noodzakelijk dus doe ik het maar weer..
ik heb die gitaar ook gehad, maar weg gedaan om de reden dat het geen chille gitaar is! hele dunner neck, zo dun dat als je beetje hard speel je hem gewoon kan laten bewegen. klinkt raar, maar kom je wel achter hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Welke heb jij dan stiekem in je bezit
Als er staat bieden vanaf 400 dan moet je geen 300 gaan bieden nee, dan zou ik je ook verwijderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef Svyatagor het volgende:
Marktplaats
Doe ik een bod van 300 op een tweed Blues Junior, is natuurlijk te laag maar niet mijn eindbod, dat is het spelletje toch? Wordt binnen 5 min verwijderd, met als reactie 'ff normaal bieden aub'.
Echt, mensen die het idee van (onder)handelen niet snappen..verkoop je shit dan niet of aan een mongool die wel alles doet wat je zegt ofzo.
Als je zelf die verkopende partij bent, is het ook irritant als je debiele boden krijgt van 50 euro op een gitaar van 500, maar ik reageer dan of niet (dan is het ook duidelijk) of met: te laag, daar mag wel wat bij. Zucht.
Dat stond er eerst nog niet, vandaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als er staat bieden vanaf 400 dan moet je geen 300 gaan bieden nee, dan zou ik je ook verwijderen
Voor hoeveel zou je hem wel willen kopen dan ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat stond er eerst nog niet, vandaar.
Nee, ik had inderdaad gewoon een bod gedaan en daaraan kun je natuurlijk niet zien hoe serieus de interesse is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef m0ridin het volgende:
Ging je ook mailen van 'ik geef je 300, ik kom hem vandaag ophalen... hoe laat?'.
Nee, maar ff serieus... Irritant aan marktplaats (en elke andere site) idd, meestal negeer ik gewoon alles wat niet in de buurt komt van wat ik wil (en ik zet mn dingen op marktplaats voor wat meer neer dan ik wil dus ik hou er nog rekening mee, maar dan nog gaan mensen echt op een kwart van je vraagprijs zitten.)
Ik kan het hem ook niet kwalijk nemen, je wordt op marktplaats doodgegooid met debielen die lompe bedragen gaan bieden, dan zit jij waarschijnlijk op het randje maar ik snap zijn frustratiequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, ik had inderdaad gewoon een bod gedaan en daaraan kun je natuurlijk niet zien hoe serieus de interesse is.
Maar ik stoor me gewoon aan de arrogantie van zo'n verkoper; iemand toont interesse in je product en biedt een te lage, maar geen totaal debiele prijs, dan kun je toch gewoon normaal in contact treden, 'bedankt voor je interesse, maar...etc'. Nogmaals, als ik 100 euro had geboden, tuurlijk, groot gelijk, dat slaat nergens op. Maar een gewone BJ gaat tweedehands voor 350 ongeveer, die tweeds voor iets meer. Ah well, ik had prima meer willen betalen, maar laat nu maar zitten. Het proces moet ook leuk zijn.
Ik vraag me af wat ie gedaan had als ik 350 had geboden. Kan ik nu wel alsnog doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan het hem ook niet kwalijk nemen, je wordt op marktplaats doodgegooid met debielen die lompe bedragen gaan bieden, dan zit jij waarschijnlijk op het randje maar ik snap zijn frustratie
Dat dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan het hem ook niet kwalijk nemen, je wordt op marktplaats doodgegooid met debielen die lompe bedragen gaan bieden, dan zit jij waarschijnlijk op het randje maar ik snap zijn frustratie
Hmja. Misschien ligt het aan mijn chagrijn van vandaag dan, kan niet zo veel hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus.
Gewoon even mailen en een leuke prijs afspreken
Voor iets meer koop je een mooie tweedehands non-tweedquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef Svyatagor het volgende:
Marktplaats
Doe ik een bod van 300 op een tweed Blues Junior, is natuurlijk te laag maar niet mijn eindbod, dat is het spelletje toch? Wordt binnen 5 min verwijderd, met als reactie 'ff normaal bieden aub'.
Echt, mensen die het idee van (onder)handelen niet snappen..verkoop je shit dan niet of aan een mongool die wel alles doet wat je zegt ofzo.
Als je zelf die verkopende partij bent, is het ook irritant als je debiele boden krijgt van 50 euro op een gitaar van 500, maar ik reageer dan of niet (dan is het ook duidelijk) of met: te laag, daar mag wel wat bij. Zucht.
wat heb je dan allemaal op marktplaats staan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nu ook vanalles op marktplaats staan, maar ik ben echt heel slecht in verkopen/onderhandelen.
Daarom hou ik ook ongeveer alles geloof ik.
Uit de boedel van ene T.eleluvr?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor iets meer koop je een mooie tweedehands non-tweed
quote:
Precies, je kunt beter eerst gaan leren spelen voordat je over merken gaat zeurenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij gaat het erom wat voor geluid je zoekt en hoe je dat bereikt of nadert.
Welk merk of type je daarvoor gebruikt is slecht een klein gedeelte van de weg naar het doel.
Wat imho een veel grotere invloed heeft is;
- Hoe stel je je versterker, gitaar en effecten af.
- Volume/geluidsdruk/vervormingsgraad/compressie
- Je muziekinstrument
- Speelvaardigheid
- Snaren
- Plectrum
- De akoestiek van de ruimte waarin je speelt
Pas daarna kom je bij dingen als esthetiek en image.
![]()
-
Is geen aanval op jou maar op de discussiequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Jonge, weet ik toch
Ik hou, en dat is geleerd uit eigen ervaring, gewoon erg veel van het Marshall geluid. Maar er zijn legio andere goeie versterkers. Heb nu zelf een Randall.
Preciesquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Is geen aanval op jou maar op de discussie
http://merchandise.nl/quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een goede site om bandshirts te laten drukken?
Komt daar jullie Conoshirt ook vandaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://merchandise.nl/
Echt een goede zaak!
Yep, zowel de oude als de iets minder oude shirts. En onze backdrop ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt daar jullie Conoshirt ook vandaan?
Niet direct hele spannende dingen denk ik, maar ik doe er niks meer mee:quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat heb je dan allemaal op marktplaats staan?
wil je met plezier vast wel ergens van af helpen
Die bogey, Mesa en draadloos systeem klinken wel interessant, waarbij het draadloze systeem mij het interessantst lijkt. Maar helaas tot eind augustus zeker geen geld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niet direct hele spannende dingen denk ik, maar ik doe er niks meer mee:
http://verkopers.marktplaats.nl/1478623
quote:
...Hendrix?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zouden jullie verkleed gaan als held? Ik wil als Jimi maar geen idee hoe ik aan dat soort kleren kom.
Bodywarmer, baseballcap, Zwitsers zakmes en een rol ducktapequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zouden jullie verkleed gaan als held? Ik wil als Jimi maar geen idee hoe ik aan dat soort kleren kom.
Natuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Zou het moeilijk zijn om een micro-cube om te bouwen zodat je een speaker out plug krijgt om een andere kast aan te sturen dan de eigen interne speaker? en zou er ruimte genoeg voor zijn?
Het lijkt me wel gaaf om de micro-cube op een 2 * 12 of zelfs 4 * 12 te zetten
Daar wordt niet naar gevraagdquote:
Hmz zal ik 'm eens open schroeven om te kijken of het qua ruimte te doen isquote:
Maar dat weet je niet voordat je het hebt geprobeerd.quote:
Ik zeg alleen, zet je verwachtingen niet te hoog...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet voordat je het hebt geprobeerd.
En beter klinken is in the ear of the listener
Ik zie op de achterkant een zee aan ruimte.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hmz zal ik 'm eens open schroeven om te kijken of het qua ruimte te doen is![]()
Moet ik alleen nog een plug met wat ringen bestellen draad en soldeer heb ik al en een boormachine ook.
Maar zou de 2 watt-er niet te warm worden of zo?
Maar 100 euro in de vlam laten vliegen is ook weer niet de bedoeling ...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zie op de achterkant een zee aan ruimte.
Ja, enige wat je nodig hebt is zo'n jack chassis en een paar draadjes. Maar je kan ook gewoon de interne speaker draden er aan solderen.
Hij zal wel warmer worden ja, maar in hoeverre weet ik niet, ken die Micro Cubes niet echt... durf er zo niks over te zeggen. Je komt er vanzelf achter
quote:
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik denk dat zo een het beste is die kan je toch als onderbreker van de interne speaker gebruiken ?
Zodat als je ingeplugd alleen de externe speaker kan horen![]()
http://www.newtone-online(...)th=26&products_id=47
[ afbeelding ]
Altijd tijd voor een tele...quote:
Wel vet een filtertron ja toch en een humbuckerquote:
Thanks !quote:
Je jaaropgaaf opvragen van waar je gewerkt hebt. Uitzendbureau/werkgeverquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet dat van de belasting nog uitzoeken... waar doe je dat?
En heb je geen enkele garantie of alles klopt. Even nalopen kan je zelfs als eenvoudige student honderen euro's schelen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:28 schreef mr-green het volgende:
Wacht met je belasting maar tot morgen (na 6 maart) dan wordt alles vooraf voor je ingevuld
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En heb je geen enkele garantie of alles klopt. Even nalopen kan je zelfs als eenvoudige student honderen euro's schelen!
duh... altijd alles nalopen voor de extra'squote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En heb je geen enkele garantie of alles klopt. Even nalopen kan je zelfs als eenvoudige student honderen euro's schelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Whut?quote:
quote:
Bijna klaar. Nog paar kleine dingen rechttrekken [beeld/geluid syncen] en dan zijn we klaar. Als het goed is is er deze week een afspraak gemaakt om het te gaan doen, dus zal [hopelijk] niet te lang meer durenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met je clip Dean
Die schrijf ik op als optie 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |