Voor iets meer koop je een mooie tweedehands non-tweedquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef Svyatagor het volgende:
Marktplaats
Doe ik een bod van 300 op een tweed Blues Junior, is natuurlijk te laag maar niet mijn eindbod, dat is het spelletje toch? Wordt binnen 5 min verwijderd, met als reactie 'ff normaal bieden aub'.
Echt, mensen die het idee van (onder)handelen niet snappen..verkoop je shit dan niet of aan een mongool die wel alles doet wat je zegt ofzo.
Als je zelf die verkopende partij bent, is het ook irritant als je debiele boden krijgt van 50 euro op een gitaar van 500, maar ik reageer dan of niet (dan is het ook duidelijk) of met: te laag, daar mag wel wat bij. Zucht.
wat heb je dan allemaal op marktplaats staan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nu ook vanalles op marktplaats staan, maar ik ben echt heel slecht in verkopen/onderhandelen.
Daarom hou ik ook ongeveer alles geloof ik.
Uit de boedel van ene T.eleluvr?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor iets meer koop je een mooie tweedehands non-tweed
quote:
Precies, je kunt beter eerst gaan leren spelen voordat je over merken gaat zeurenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij gaat het erom wat voor geluid je zoekt en hoe je dat bereikt of nadert.
Welk merk of type je daarvoor gebruikt is slecht een klein gedeelte van de weg naar het doel.
Wat imho een veel grotere invloed heeft is;
- Hoe stel je je versterker, gitaar en effecten af.
- Volume/geluidsdruk/vervormingsgraad/compressie
- Je muziekinstrument
- Speelvaardigheid
- Snaren
- Plectrum
- De akoestiek van de ruimte waarin je speelt
Pas daarna kom je bij dingen als esthetiek en image.
![]()
-
Is geen aanval op jou maar op de discussiequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Jonge, weet ik toch
Ik hou, en dat is geleerd uit eigen ervaring, gewoon erg veel van het Marshall geluid. Maar er zijn legio andere goeie versterkers. Heb nu zelf een Randall.
Preciesquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Is geen aanval op jou maar op de discussie
http://merchandise.nl/quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een goede site om bandshirts te laten drukken?
Komt daar jullie Conoshirt ook vandaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://merchandise.nl/
Echt een goede zaak!
Yep, zowel de oude als de iets minder oude shirts. En onze backdrop ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt daar jullie Conoshirt ook vandaan?
Niet direct hele spannende dingen denk ik, maar ik doe er niks meer mee:quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat heb je dan allemaal op marktplaats staan?
wil je met plezier vast wel ergens van af helpen
Die bogey, Mesa en draadloos systeem klinken wel interessant, waarbij het draadloze systeem mij het interessantst lijkt. Maar helaas tot eind augustus zeker geen geld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niet direct hele spannende dingen denk ik, maar ik doe er niks meer mee:
http://verkopers.marktplaats.nl/1478623
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |