...Hendrix?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zouden jullie verkleed gaan als held? Ik wil als Jimi maar geen idee hoe ik aan dat soort kleren kom.
Bodywarmer, baseballcap, Zwitsers zakmes en een rol ducktapequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zouden jullie verkleed gaan als held? Ik wil als Jimi maar geen idee hoe ik aan dat soort kleren kom.
Natuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Zou het moeilijk zijn om een micro-cube om te bouwen zodat je een speaker out plug krijgt om een andere kast aan te sturen dan de eigen interne speaker? en zou er ruimte genoeg voor zijn?
Het lijkt me wel gaaf om de micro-cube op een 2 * 12 of zelfs 4 * 12 te zetten
Daar wordt niet naar gevraagdquote:
Hmz zal ik 'm eens open schroeven om te kijken of het qua ruimte te doen isquote:
Maar dat weet je niet voordat je het hebt geprobeerd.quote:
Ik zeg alleen, zet je verwachtingen niet te hoog...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet voordat je het hebt geprobeerd.
En beter klinken is in the ear of the listener
Ik zie op de achterkant een zee aan ruimte.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hmz zal ik 'm eens open schroeven om te kijken of het qua ruimte te doen is![]()
Moet ik alleen nog een plug met wat ringen bestellen draad en soldeer heb ik al en een boormachine ook.
Maar zou de 2 watt-er niet te warm worden of zo?
Maar 100 euro in de vlam laten vliegen is ook weer niet de bedoeling ...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zie op de achterkant een zee aan ruimte.
Ja, enige wat je nodig hebt is zo'n jack chassis en een paar draadjes. Maar je kan ook gewoon de interne speaker draden er aan solderen.
Hij zal wel warmer worden ja, maar in hoeverre weet ik niet, ken die Micro Cubes niet echt... durf er zo niks over te zeggen. Je komt er vanzelf achter
quote:
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik denk dat zo een het beste is die kan je toch als onderbreker van de interne speaker gebruiken ?
Zodat als je ingeplugd alleen de externe speaker kan horen![]()
http://www.newtone-online(...)th=26&products_id=47
[ afbeelding ]
Altijd tijd voor een tele...quote:
Wel vet een filtertron ja toch en een humbuckerquote:
Thanks !quote:
Je jaaropgaaf opvragen van waar je gewerkt hebt. Uitzendbureau/werkgeverquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet dat van de belasting nog uitzoeken... waar doe je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |