Volgens mij heb ik ooit ook nog eens zo'n London City versterkertje gehad. Op een gegeven moment uit pure ellende maar bij het grof vuil gegooid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef TeleluvR het volgende:
Die zwarte SG junior blijft mooi om te zien!
[TK] Akoestische gitaar, elek. gitaar+versterker, Geforce8800GT&router
Ziet er wat apart uit met dat fretboard!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef TeleluvR het volgende:
Die zwarte SG junior blijft mooi om te zien!
[TK] Akoestische gitaar, elek. gitaar+versterker, Geforce8800GT&router
En aparte strapbuttonplaatsing!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ziet er wat apart uit met dat fretboard!
Aah, tof hoor!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef Braddie het volgende:
Ik heb de C2 het is niet de duurste(hij is bij Rock Palace 875) maar wel met buizeen.
En hij is super vet! Hij komt dit weekend binnen!
Key Music is wel relaxed! Er werkt enkel een oudere man die altijd gaat zeiken als je gitaren wilt proberen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aah, tof hoor!![]()
Rock Palace is wel goed trouwens. Ze werken volgens mij samen met Key Music (welke in belgie zit). Had daar ooit eens 200 euro korting op een gitaar gekregen, aangezien iets wat ik besteld had niet meer aanwezig was. De gitaar werd toen dezelfde dag nog persoonlijk langsgebracht door iemand uit de winkel (uit belgie). Wel relaxed. Ze hadden mijn betaling nog niet eens ontvangen, maar brachten de gitaar al wel vast langs!
Haha, geinigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Key Music is wel relaxed! Er werkt enkel een oudere man die altijd gaat zeiken als je gitaren wilt proberen!
Ik vind RockPalace oprecht een van de slechtste zaken die ik ken haha. Ervaringen verschillenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aah, tof hoor!![]()
Rock Palace is wel goed trouwens. Ze werken volgens mij samen met Key Music (welke in belgie zit). Had daar ooit eens 200 euro korting op een gitaar gekregen, aangezien iets wat ik besteld had niet meer aanwezig was. De gitaar werd toen dezelfde dag nog persoonlijk langsgebracht door iemand uit de winkel (uit belgie). Wel relaxed. Ze hadden mijn betaling nog niet eens ontvangen, maar brachten de gitaar al wel vast langs!
Een vriend van me wilde een gitaar proberen, en ik een amp. Dus mocht ik enkel de amp testen met die gitaarquote:
Das wel stom zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef KaMo het volgende:
[..]
Een vriend van me wilde een gitaar proberen, en ik een amp. Dus mocht ik enkel de amp testen met die gitaar
Ik regel hem via m`n werk, dus ik krijg hem waarschijnlijk nog wat goedkoper dan 875.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aah, tof hoor!![]()
Ja, je baas betaalt er ook maar iets van 300 voor dus dat scheeltquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik regel hem via m`n werk, dus ik krijg hem waarschijnlijk nog wat goedkoper dan 875.
Enne, belgen zijn sowieso chill.
Ja ok, maar alsnog, hij word overal voor 875-950 aangeboden, ik krijg hem(omdat ik die Tyros inruil) voor minder.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, je baas betaalt er ook maar iets van 300 voor dus dat scheelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |