Volgens mij heb ik ooit ook nog eens zo'n London City versterkertje gehad. Op een gegeven moment uit pure ellende maar bij het grof vuil gegooid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef TeleluvR het volgende:
Die zwarte SG junior blijft mooi om te zien!
[TK] Akoestische gitaar, elek. gitaar+versterker, Geforce8800GT&router
Ziet er wat apart uit met dat fretboard!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef TeleluvR het volgende:
Die zwarte SG junior blijft mooi om te zien!
[TK] Akoestische gitaar, elek. gitaar+versterker, Geforce8800GT&router
En aparte strapbuttonplaatsing!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ziet er wat apart uit met dat fretboard!
Aah, tof hoor!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef Braddie het volgende:
Ik heb de C2 het is niet de duurste(hij is bij Rock Palace 875) maar wel met buizeen.
En hij is super vet! Hij komt dit weekend binnen!
Key Music is wel relaxed! Er werkt enkel een oudere man die altijd gaat zeiken als je gitaren wilt proberen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aah, tof hoor!![]()
Rock Palace is wel goed trouwens. Ze werken volgens mij samen met Key Music (welke in belgie zit). Had daar ooit eens 200 euro korting op een gitaar gekregen, aangezien iets wat ik besteld had niet meer aanwezig was. De gitaar werd toen dezelfde dag nog persoonlijk langsgebracht door iemand uit de winkel (uit belgie). Wel relaxed. Ze hadden mijn betaling nog niet eens ontvangen, maar brachten de gitaar al wel vast langs!
Haha, geinigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Key Music is wel relaxed! Er werkt enkel een oudere man die altijd gaat zeiken als je gitaren wilt proberen!
Ik vind RockPalace oprecht een van de slechtste zaken die ik ken haha. Ervaringen verschillenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aah, tof hoor!![]()
Rock Palace is wel goed trouwens. Ze werken volgens mij samen met Key Music (welke in belgie zit). Had daar ooit eens 200 euro korting op een gitaar gekregen, aangezien iets wat ik besteld had niet meer aanwezig was. De gitaar werd toen dezelfde dag nog persoonlijk langsgebracht door iemand uit de winkel (uit belgie). Wel relaxed. Ze hadden mijn betaling nog niet eens ontvangen, maar brachten de gitaar al wel vast langs!
Een vriend van me wilde een gitaar proberen, en ik een amp. Dus mocht ik enkel de amp testen met die gitaarquote:
Das wel stom zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef KaMo het volgende:
[..]
Een vriend van me wilde een gitaar proberen, en ik een amp. Dus mocht ik enkel de amp testen met die gitaar
Ik regel hem via m`n werk, dus ik krijg hem waarschijnlijk nog wat goedkoper dan 875.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aah, tof hoor!![]()
Ja, je baas betaalt er ook maar iets van 300 voor dus dat scheeltquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik regel hem via m`n werk, dus ik krijg hem waarschijnlijk nog wat goedkoper dan 875.
Enne, belgen zijn sowieso chill.
Ja ok, maar alsnog, hij word overal voor 875-950 aangeboden, ik krijg hem(omdat ik die Tyros inruil) voor minder.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, je baas betaalt er ook maar iets van 300 voor dus dat scheelt
Ik moet wel, ik kan hem niet volledig betalen.... en nu kan ik hem voor die AC-30 ruilen + m`n extra geld terug krijgen. nouja prima.quote:
Wat heb je destijds voor je verstand gekregen toen je die inruilde/weg gaf? Misschien ligt het nog ergens stof te verzamelen en kan je terugruilen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ok, maar alsnog, hij word overal voor 875-950 aangeboden, ik krijg hem(omdat ik die Tyros inruil) voor minder.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Jouw baas is echt in de meest sadistische versie van bananasplit ooit terecht gekomen
Zit er zoveel marge op versterkers ja?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, je baas betaalt er ook maar iets van 300 voor dus dat scheelt
Oh, dat zeker! Maar als je zoveel effectenshit gebruikt, dan maakt het volgens mij weinig meer uit wat voor versterker er uiteindelijk aan hangt.quote:
Niet altijd, maar vaak schrik je er van ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zit er zoveel marge op versterkers ja?
Ligt er vooral aan hoeveel tussenstappen er zitten van fabriek => jou, maar dat zijn belachelijke percentages, nog niet zo belachelijk als op kleding/schoenenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zit er zoveel marge op versterkers ja?
Heel weinig, ik geloof 50cent of zo, maar dat is op een rommelmarkt 5 weken later voor diezelfde 50cent kapot gestampt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat heb je destijds voor je verstand gekregen toen je die inruilde/weg gaf? Misschien ligt het nog ergens stof te verzamelen en kan je terugruilen!
Ik zoek inderdaad een goede set up.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef The_Dean het volgende:
Maar wat wil je nou eigenlijk precies Braddie... Als je zoekt om een bepaalde goede set-up voor jou, dan kan je toch beter testen in plaats van alles ruilen?
Of denk je dat je er met elke ruil beter van wordt, terwijl eigenlijk je baas je een poot uitdraait?
Heb al met de Brian may gespeeld op de AC-30 en ik wil al een AC-30 sinds 2003-2004 dusja..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:50 schreef The_Dean het volgende:
Heb je al met die Brian May over die AC-30 gespeeld? Dat ding gaat fucking hard in je slaapkamer gast.
En hoeveel denk je over te houden voor die 'studio'? Dat is een dure hobby, wil je wat goede spullen aanrukken.
Dat is dan je beste deal tot nu toe geweest!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heel weinig, ik geloof 50cent of zo, maar dat is op een rommelmarkt 5 weken later voor diezelfde 50cent kapot gestampt.
100 watt buizen, vind je het gekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind mijn versterker ook supervet, maar voor thuis vind ik hem echt oprecht kut gewoon op laag volume
Gewoon thuis? Doe je goed danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb al met de Brian may gespeeld op de AC-30 en ik wil al een AC-30 sinds 2003-2004 dusja..
En die studio is bijna af, het hoeft niks pro`s te zijn als er maar simpel opnames gemaakt kan worden, en nja... ik moet alleen nog vloerplaten/stopcontact omdraaien/dak isoleren dan is het af..
Powersoak toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
100 watt buizen, vind je het gek
Je zou er zo'n powerbreak tussen moeten gooien, dat is ideaal voor jou.
Ja, er zijn een paar merken die ze maken, sowieso Marshall en Koch [gespot bij Peter Pan Speedrock], en elke keer heten ze iets andersquote:
Mja hij staat toch standaard in het oefenhokquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
100 watt buizen, vind je het gek
Je zou er zo'n powerbreak tussen moeten gooien, dat is ideaal voor jou.
Jawel, het word een leuk simpel hokje van 2,5 bij 3 niks bijzonders, maar met aardige spullen er in.quote:
Dat is niet groot, zeker niet als je er nog wat gitaren, versterkers, keyboard en een buro met de computer, mengtafel/interface en monitors in kwijt moet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, het word een leuk simpel hokje van 2,5 bij 3 niks bijzonders, maar met aardige spullen er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |