Juist! 3 euro voor een advertentiequote:
Doet daar nog iets fatsoenlijks aan mee dit jaar trouwens?quote:Op zondag 6 maart 2011 08:16 schreef guitarist het volgende:
Ik ben benieuwd, Dean!
Ik ga met een vriend van school voor de winnaar van de Drentse Popprijs een video clip maken! Erg leuk om te doen!
Wel de goede maat eh?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gat geboord in de plaat van m'n microcube er is geen weg terug![]()
Spullen zijn besteld
Nee man eerst boren dan metenquote:
Is het niet een reissue van spul uit zijn tijd?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.maxguitarstore.com/store/index.php?productID=6548
![]()
Ze hebben Jimi Hendrix ruim 40 jaar na zijn dood even gereanimeerd om een serie stack's van zijn handtekening te voorzien![]()
Kap nou met die zooi ! hij is dood en heeft niks maar dan ook echt helemaal niks met die stack te maken.
Dat het zijn signature model is, wil natuurlijk niet zeggen dat zijn handtekening er ook op staat.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:23 schreef The_Dean het volgende:
Uiteraard, en zijn handtekening hebben ze digitaal, kunnen ze zo overal op drukken
Op die hoezen toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat het zijn signature model is, wil natuurlijk niet zeggen dat zijn handtekening er ook op staat.
Op de hoezen zou inderdaad wel kunnen.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op die hoezen toch?
Each head and cabinet also bears the official Authentic Hendrix logo. Also included is a full set of dust covers featuring Jimi Hendrixs signature.
Verder niet echt naar gekekenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op de hoezen zou inderdaad wel kunnen.
Dat logo zie ik trouwens nergens zitten op de amp en cabs.
Fixedquote:Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Verder niet echt naar gekeken
Wil toch een JCM9800
Zeker, ik vind die grill ook vetquote:Op zondag 6 maart 2011 14:46 schreef Iemand91 het volgende:
Maar uiteindelijjk heeft het wel de goeie looks, ziet er beter uit als een ''standaard' Marshall:
[ afbeelding ]
Hmm je wordt opgelicht volgens mij als je die koopt; je krijgt 2 snaren te weinig!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Oei daar kan je deze voor kopen![]()
http://www.thomann.de/nl/warwick_rb_corvette4_natsatin2010.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |