Hmm, ik heb wel eens een gitarist op zoiets zien spelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Hmm.. Dit word omschreven als Mesa Boogie 2x12 zonder vermelding van het type, en of het voor de gitaar of basgitaar is. Echter vind ik het meer op cab voor een basversterker lijken (door het metaal op de voorkant).
[ afbeelding ]
Je had toch een microfoon ''gevonden op straat''quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Braddie het volgende:
Zo, ik heb een topdealtje!.
AKG D330BT + hòfner solid body bass `62 voor 300euro!.
Nu heb ik EINDELIJK weer een bas en een goede zang microfoon.
Dat is Braddie.... ingewikkelder dan een sudokuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Je had toch een microfoon ''gevonden op straat''
En waarom heb je dan überhaupt die eerdere Ibanez bas weggedaan
Jij bent echt onbegrijpelijk
Vertel mij watquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is Braddie.... ingewikkelder dan een sudoku
Hij heeft inderdaad veel weg weg van een dooie kip...quote:
QFTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is Braddie.... ingewikkelder dan een sudoku
Die Ibanez deed ik weg omdat ik hem niet fijn vond spelen, ik had inderdaad een Microfoon gevonden op straat alleen was die na 1 week overleden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Je had toch een microfoon ''gevonden op straat''
En waarom heb je dan überhaupt die eerdere Ibanez bas weggedaan
Jij bent echt onbegrijpelijk
Yepquote:
Jij hebt toch niet de white/mint green tele overboden hèquote:
Het blijken 2 Celestion C90's te zijn. MC90 eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Hmm.. Dit word omschreven als Mesa Boogie 2x12 zonder vermelding van het type, en of het voor de gitaar of basgitaar is. Echter vind ik het meer op cab voor een basversterker lijken (door het metaal op de voorkant).
[ afbeelding ]
Oe! Die cabs zijn zo vetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Yep
2 van deze;
[ afbeelding ]
En een butterscotch
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oe! Die cabs zijn zo vet
Wou een in 4x12, maar nog niet echt budget rond gekregen enzo. Nu heb ik dna een 1960, maar wil zoiets voor thuis. Als je over een paar maanden een wil verkopen dan hoor ik het wel
Mijn tele ontmaagdingquote:
Al is een held!quote:Jeuj, Married with Children op Comedy Central.
Heb al een paar jaar een 4x12, en gaat prima hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
nou eerst maar eens zorgen dat het hier komt dan spelen testen dan zien we wel weer.
Ik wilde al langer 2 * 12 hebben omdat een 4 * 12 net iets te lomp is om mee te zeulen met b.v. een sjamsessie of iets dergelijks.
Zelf met de kleine marshall lead 12 kan je dan behoorlijk uit de voeten in een kroeg of soos
Toen ik nog veel op de planken stond had ik twee 4 * 12 kasten met 2 tops en twee gitaren en een munitiekist (vol kabels etc) paste met veel secuur proppen net in mijn citroen ax-jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb al een paar jaar een 4x12, en gaat prima hoor
Wij slepen altijd twee 4x12 en een superlomp 4x10 basscab mee. Nja, behalve zalen, daar staat meestal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |