Okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man, veel te fucking druk, hoop hem deze week de deur uit te doen.
Nee maar ik bedoel, het is toch raar dat de Brian May over wat voor versterker dan ook(of het nou over een Micro Cube een Twin Verb of een AC-30 is) gewoon àltijd een fijne sound heeft, en dat een ES-335 zo goed klinkt op een Blues Deville maar over mijn DA-5 Vox gewoon als poep.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op mijn Line6 klinkt ook alles hetzelfde...
Nee, het is gewoon écht te vroeg..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Het is te vroeg ...![]()
* Of ik ga te laat slapen
Ik denk dat Brian May 9 van de 10 keer ook over vrij fatsoenlijke versterkers speelt, dat scheelt een stuk. En hij weet hoe hij een goed geluid er in kan draaien, dat kan ook niet iedereen. En een klein stukje talent komt er ook wel bij kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel, het is toch raar dat de Brian May over wat voor versterker dan ook(of het nou over een Micro Cube een Twin Verb of een AC-30 is) gewoon àltijd een fijne sound heeft, en dat een ES-335 zo goed klinkt op een Blues Deville maar over mijn DA-5 Vox gewoon als poep.
Serieus, mijn waaibomen hout Crafter klinkt beter.
Ik had het niet over Brian May de persoon maar over mijn gitaar de Brian May Special.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian May 9 van de 10 keer ook over vrij fatsoenlijke versterkers speelt, dat scheelt een stuk. En hij weet hoe hij een goed geluid er in kan draaien, dat kan ook niet iedereen. En een klein stukje talent komt er ook wel bij kijken.
Dat vraag ik me inmiddels ook afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef guitarist het volgende:
Wordt die werkgever af en toe niet super moe van jou, Braddie?
ELKE versteker? Je noemt telkens maar drie/vier...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had het niet over Brian May de persoon maar over mijn gitaar de Brian May Special.
DIe klinkt over èlke versterker wel goed(Twinverb/Ac-30/Microcube/Line-6 spider)
Niks tegen wajong'ers, maar dat soort dat zich niet WIL aanpassen en zijn best doen, die kan het bij mij ook schudden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef guitarist het volgende:
Wordt die werkgever af en toe niet super moe van jou, Braddie?
En die baas ontslaat 'm niet omdat hij hem niks kost.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks tegen wajong'ers, maar dat soort dat zich niet WIL aanpassen en zijn best doen, die kan het bij mij ook schudden.
Ik pas me prima aan op m`n werk hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks tegen wajong'ers, maar dat soort dat zich niet WIL aanpassen en zijn best doen, die kan het bij mij ook schudden.
Oef, Les Pauls blijvenquote:
CHICKIEEEEEEEE:quote:
Heldquote:
Hmm, ik heb wel eens een gitarist op zoiets zien spelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Hmm.. Dit word omschreven als Mesa Boogie 2x12 zonder vermelding van het type, en of het voor de gitaar of basgitaar is. Echter vind ik het meer op cab voor een basversterker lijken (door het metaal op de voorkant).
[ afbeelding ]
Je had toch een microfoon ''gevonden op straat''quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Braddie het volgende:
Zo, ik heb een topdealtje!.
AKG D330BT + hòfner solid body bass `62 voor 300euro!.
Nu heb ik EINDELIJK weer een bas en een goede zang microfoon.
Dat is Braddie.... ingewikkelder dan een sudokuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Je had toch een microfoon ''gevonden op straat''
En waarom heb je dan überhaupt die eerdere Ibanez bas weggedaan
Jij bent echt onbegrijpelijk
Vertel mij watquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is Braddie.... ingewikkelder dan een sudoku
Hij heeft inderdaad veel weg weg van een dooie kip...quote:
QFTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is Braddie.... ingewikkelder dan een sudoku
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |