Op mijn Line6 klinkt ook alles hetzelfde...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt voor die hòfner en die Lucille, maar ik miste de uitbundige toon van die Brian May en het feit dat die Brian May op èlke versterker goed klinkt, en die Epiphone klonk op de VOX en de LIne-6 totaal niet zoals hij klonk op die Fender, ik vond hem bijna slecht klinken.
Dat is de magie van die dingen, op zo'n ding klinkt zelfs de phoenix van de gitarist van mijn band goed!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op mijn Line6 klinkt ook alles hetzelfde...
Ik zei dat het hetzelfde klonk, niet dat het goed was...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is de magie van die dingen, op zo'n ding klinkt zelfs de phoenix van de gitarist van mijn band goed!
Maar die Roland is dan ook een beestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Niles-Crane het volgende:
Op mijn Roland klinkt iedere gitaar goed
Bevalt nog steeds goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die Roland is dan ook een beest
Bevalt nog goed dus? Of ligt hij in stukken in de Kliko en durf je het niet te zeggen?
Tsss, mode-popje.quote:
Hij heeft een Spirit 50, geen Cubequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef KaMo het volgende:
Die Cubes zijn magisch, netals Braddie Potter, ik schrik er elke keer weer van als ik over de microcube van mijn vriendin speel!
Ik had het niet over een cube, dat vind ik echt verschrikkelijke versterkersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef KaMo het volgende:
Die Cubes zijn magisch, netals Braddie Potter, ik schrik er elke keer weer van als ik over de microcube van mijn vriendin speel!
Nicequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Bevalt nog steeds goedStaat te shinen in de oefenruimte, jwt 8-B
Heerlijke jazzsound/cleans met wat reverb en/of chorus
Komt eerder door de Squiers dan, ik haal best goede sounds uit een Cube.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik had het niet over een cube, dat vind ik echt verschrikkelijke versterkers
Nja, de 25X cube die hier op school staan iig wel, al helemaal icm die Squier strats daar
Nja, valt wel mee tochquote:
Alleen de ingebouwde reverb doet 't niet, daar moet ik ooit eens naar kijkenquote:
Hmm, misschien ook wel. Heb er een keertje over gespeeld met mijn Ibanez maar ik kan me niet echt meer herinneren hoe goed dat geluid ook alweer wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt eerder door de Squiers dan, ik haal best goede sounds uit een Cube.
Ohja, ik zou je dat pedaal nog sturen zodat je kon testen. Kwam hem vanavond tegen op zolder, zal morgen wel ff foto maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Alleen de ingebouwde reverb doet 't niet, daar moet ik ooit eens naar kijkenNiet dat ik t erg mis, het zit immers ook op mijn multi-effect.
De distortion is ook enorm slecht maar dat wist ik van tevoren al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |