Op mijn Line6 klinkt ook alles hetzelfde...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt voor die hòfner en die Lucille, maar ik miste de uitbundige toon van die Brian May en het feit dat die Brian May op èlke versterker goed klinkt, en die Epiphone klonk op de VOX en de LIne-6 totaal niet zoals hij klonk op die Fender, ik vond hem bijna slecht klinken.
Dat is de magie van die dingen, op zo'n ding klinkt zelfs de phoenix van de gitarist van mijn band goed!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op mijn Line6 klinkt ook alles hetzelfde...
Ik zei dat het hetzelfde klonk, niet dat het goed was...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is de magie van die dingen, op zo'n ding klinkt zelfs de phoenix van de gitarist van mijn band goed!
Maar die Roland is dan ook een beestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Niles-Crane het volgende:
Op mijn Roland klinkt iedere gitaar goed
Bevalt nog steeds goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die Roland is dan ook een beest
Bevalt nog goed dus? Of ligt hij in stukken in de Kliko en durf je het niet te zeggen?
Tsss, mode-popje.quote:
Hij heeft een Spirit 50, geen Cubequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef KaMo het volgende:
Die Cubes zijn magisch, netals Braddie Potter, ik schrik er elke keer weer van als ik over de microcube van mijn vriendin speel!
Ik had het niet over een cube, dat vind ik echt verschrikkelijke versterkersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef KaMo het volgende:
Die Cubes zijn magisch, netals Braddie Potter, ik schrik er elke keer weer van als ik over de microcube van mijn vriendin speel!
Nicequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Bevalt nog steeds goedStaat te shinen in de oefenruimte, jwt 8-B
Heerlijke jazzsound/cleans met wat reverb en/of chorus
Komt eerder door de Squiers dan, ik haal best goede sounds uit een Cube.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik had het niet over een cube, dat vind ik echt verschrikkelijke versterkers
Nja, de 25X cube die hier op school staan iig wel, al helemaal icm die Squier strats daar
Nja, valt wel mee tochquote:
Alleen de ingebouwde reverb doet 't niet, daar moet ik ooit eens naar kijkenquote:
Hmm, misschien ook wel. Heb er een keertje over gespeeld met mijn Ibanez maar ik kan me niet echt meer herinneren hoe goed dat geluid ook alweer wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt eerder door de Squiers dan, ik haal best goede sounds uit een Cube.
Ohja, ik zou je dat pedaal nog sturen zodat je kon testen. Kwam hem vanavond tegen op zolder, zal morgen wel ff foto maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Alleen de ingebouwde reverb doet 't niet, daar moet ik ooit eens naar kijkenNiet dat ik t erg mis, het zit immers ook op mijn multi-effect.
De distortion is ook enorm slecht maar dat wist ik van tevoren al
Ze kan zeker wel spelen, alleen dat suikerspin uiterlijk trek ik niet echt...quote:
Ah kijk aan, zie de foto's wel komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja, ik zou je dat pedaal nog sturen zodat je kon testen. Kwam hem vanavond tegen op zolder, zal morgen wel ff foto maken.
Nee man, veel te fucking druk, hoop hem deze week de deur uit te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ah kijk aan, zie de foto's wel komen
Heb je de slagplaat al op de post gegooid? Kan je die er evt. wel bij gooien
Een Stagg zou willen dat hij die Samick wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:20 schreef brother52 het volgende:
Onze zanger gaat nog een keer klappen krijgen.
Mijn Samick een beetje zitten uitschelden voor Stagg...
Okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man, veel te fucking druk, hoop hem deze week de deur uit te doen.
Nee maar ik bedoel, het is toch raar dat de Brian May over wat voor versterker dan ook(of het nou over een Micro Cube een Twin Verb of een AC-30 is) gewoon àltijd een fijne sound heeft, en dat een ES-335 zo goed klinkt op een Blues Deville maar over mijn DA-5 Vox gewoon als poep.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op mijn Line6 klinkt ook alles hetzelfde...
Nee, het is gewoon écht te vroeg..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Het is te vroeg ...![]()
* Of ik ga te laat slapen
Ik denk dat Brian May 9 van de 10 keer ook over vrij fatsoenlijke versterkers speelt, dat scheelt een stuk. En hij weet hoe hij een goed geluid er in kan draaien, dat kan ook niet iedereen. En een klein stukje talent komt er ook wel bij kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel, het is toch raar dat de Brian May over wat voor versterker dan ook(of het nou over een Micro Cube een Twin Verb of een AC-30 is) gewoon àltijd een fijne sound heeft, en dat een ES-335 zo goed klinkt op een Blues Deville maar over mijn DA-5 Vox gewoon als poep.
Serieus, mijn waaibomen hout Crafter klinkt beter.
Ik had het niet over Brian May de persoon maar over mijn gitaar de Brian May Special.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian May 9 van de 10 keer ook over vrij fatsoenlijke versterkers speelt, dat scheelt een stuk. En hij weet hoe hij een goed geluid er in kan draaien, dat kan ook niet iedereen. En een klein stukje talent komt er ook wel bij kijken.
Dat vraag ik me inmiddels ook afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef guitarist het volgende:
Wordt die werkgever af en toe niet super moe van jou, Braddie?
ELKE versteker? Je noemt telkens maar drie/vier...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had het niet over Brian May de persoon maar over mijn gitaar de Brian May Special.
DIe klinkt over èlke versterker wel goed(Twinverb/Ac-30/Microcube/Line-6 spider)
Niks tegen wajong'ers, maar dat soort dat zich niet WIL aanpassen en zijn best doen, die kan het bij mij ook schudden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef guitarist het volgende:
Wordt die werkgever af en toe niet super moe van jou, Braddie?
En die baas ontslaat 'm niet omdat hij hem niks kost.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks tegen wajong'ers, maar dat soort dat zich niet WIL aanpassen en zijn best doen, die kan het bij mij ook schudden.
Ik pas me prima aan op m`n werk hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks tegen wajong'ers, maar dat soort dat zich niet WIL aanpassen en zijn best doen, die kan het bij mij ook schudden.
Oef, Les Pauls blijvenquote:
CHICKIEEEEEEEE:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |