abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93438733
Ik zit met een dilemma,

Eigenlijk ben ik helemaal niet van relaties en verliefd zijn enzulks omdat ik echt al een paar slechte ervaringen heb met relaties. Maar toch vind ik iemand al heel lang leuk. maar het probleem is dat zij 29 is en ik 23, ik ken haar al sinds mijn 9e, het is iemand met een geweldig en sterk karakter, ze heeft droge humor (hou ik van), alleen ze is ook de dochter van mijn ouders beste vrienden. Dus ik durf ook niet 1,2,3 op haar af te stappen. Afgelopen week zag ik haar bij een feestje van haar ouders, ik knoopte een praatje met d'r aan, kort maar leuk gesprek opzich, toen maar een beetje afgekapt omdat ik het gevoel had dat iedereen naar ons keek.

Het dillema is gewoon dat ik bang ben afgewezen te worden, de relatie tussen haar en mijn ouders verstoord word, onze ouders ermee gaan bemoeien (samen leuk dingen doen :') ),en ze 6 jaar ouder is.

Maar ze is wel zo een beetje de enige die ik echt leuk vind sinds jaren en ook echt de moeite waard.

Wat moet ik hiermee?

Ik heb het gevraagd aan vrienden, maar die zeggen allemaal ah joh, nooit geschoten altijd mis...
pi_93438828
Ja inderdaad , niet geschoten is altijd mis , en age ain't nothing but a number.
Soms klikt het gewoon tussen iemand en dan maakt leeftijd niets uit.
pi_93439337
dus er zit niks anders op :P
pi_93439577
Anders ga je gewoon een keer wat met haar drinken. Is er geen klik, niks aan de hand. Zowel, wordt het misschien tijd om wat meer open kaart met haar te spelen. Succes! ;)
Soms
pi_93440634
Ik heb nooit moeite meisjes te benaderen. Behalve bij deze natuurlijk weer :'(
pi_93441722
Wat maakt de leeftijd nou weer uit?

Gewoon proberen.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:17:28 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93441760
De vriendschap tussen jullie beide ouders wordt er echt niet door verstoord hoor. Tenzij je haar verkracht, dat vinden ze vast niet relaxed als je dat doet.

Maar gewoon vragen of ze eens zin heeft om wat te drinken, is echt niks mis mee.
Gourmetten of steengrillen?
pi_93442250
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef Silenus het volgende:
De vriendschap tussen jullie beide ouders wordt er echt niet door verstoord hoor. Tenzij je haar verkracht, dat vinden ze vast niet relaxed als je dat doet.

Maar gewoon vragen of ze eens zin heeft om wat te drinken, is echt niks mis mee.
Ik ben gewoon te pussy... als ik haar weer irl zie dan knoop ik wel weer een praatje en vraag of ze zin heeft is een keer iets te drinken, ze woon vlakbij het centrum van amsterdam dus gelegenheden om te drinken zat.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef Phantomesse het volgende:
Wat maakt de leeftijd nou weer uit?

Gewoon proberen.
Zij is volwassen, ik ben 'jong' volwassen, kan zijn dat ze me te jong vindt.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:36:02 #9
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93442537
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef Sanchos het volgende:Zij is volwassen, ik ben 'jong' volwassen, kan zijn dat ze me te jong vindt.
Maar één manier om erachter te komen...

quote:
als ik haar weer irl zie dan knoop ik wel weer een praatje en vraag of ze zin heeft is een keer iets te drinken, ze woon vlakbij het centrum van amsterdam dus gelegenheden om te drinken zat.
Je weet het zelf al. Misschien heb je wat aanmoediging nodig, dus hier komt ie: kom op je kunt het, Sanchos!

;)
  maandag 28 februari 2011 @ 15:37:33 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93442601
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Ik ben gewoon te pussy... als ik haar weer irl zie dan knoop ik wel weer een praatje en vraag of ze zin heeft is een keer iets te drinken, ze woon vlakbij het centrum van amsterdam dus gelegenheden om te drinken zat.
Vrouwen vinden het vaak niet zo erg dat je wat jonger bent, wel als je je te pussy gedraagt. Maar ik snap wel dat het in dit geval lastig is als je haar al lang kent.
Gourmetten of steengrillen?
pi_93442956
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb nooit moeite meisjes te benaderen. Behalve bij deze natuurlijk weer :'(
Haha, ben zelf 29 en heb wel wat gerommeld met mn vroegere buurjongetje die nu 23 is en onze ouders zijn goed bevriend :D Mijn moeder weet het en die vindt het alleen maar grappig. Volgens mij weet zijn vader het ook, want die laat wel eens wat opmerkingen vallen. Heeft verder echt TOTAAL geen invloed op hen! Ze vinden het geloof ik alleen maar grappig :`)

Dus stel je niet aan en hossel die chick :7
Sarcasme. Herken het.
pi_93443422
Nou, mijn moeder heeft het dus al jaren door en die vind het dus ook heel grappig, en om me te pesten zegt ze, zal ik met d'r moeder praten? of we kunnen een gezellig met de families op vakantie, zal ik ze uitnodigen voor de koffie dan kunnen jullie praten, of zegt ze, ja je novia (spaans voor vriendinnetje) is er vanavond ook, waar iedereen bij staat (gezin), en dan vraagt iederen, wie dan??? zeg ik weer waar heb je het over. maar dit doet ze omdat dat het enige is waar ze me kan pesten omdat ik toch vaak nergens van aantrek :P

Waar ik gewoon bang voor ben is afgewezen te worden, en straks weet iedereen het en wordt ik aangekeken van: :')
pi_93443490
Als dat is waar je bang voor bent... moet je er juist voor gaan. Fuck die mensen. Dat gaat wel weer over. Stel dat dat niet gebeurt en je mag gaan genieten van haar..?

Je moet gaan voor wat je wilt ..
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93443508
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:57 schreef Sanchos het volgende:
Nou, mijn moeder heeft het dus al jaren door en die vind het dus ook heel grappig, en om me te pesten zegt ze, zal ik met d'r moeder praten? of we kunnen een gezellig met de families op vakantie, zal ik ze uitnodigen voor de koffie dan kunnen jullie praten, of zegt ze, ja je novia (spaans voor vriendinnetje) is er vanavond ook aan tafel, en dan vraagt iederen, wie dan??? zeg ik weer waar heb je het over. maar dit doet ze omdat dat het enige is waar ze me kan pesten omdat ik toch vaak nergens van aantrek :P

Waar ik gewoon bang voor ben is afgewezen te worden, en straks weet iedereen het en wordt ik aangekeken van: :')
Ahhu, alsof zij het echt gaat rondbazuinen dat jij haar hebt benaderd en zij vervolgens keihard "NEE!" zei. Die meid is 29 hoor, geen 12 ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_93445080
Dan ga ik d'r ff een e-mail sturen, (ik heb d'r nummer niet).
pi_93447103
Hee, hoo, lets go! Zou het wel luchtig houden, dan kan je nooit veel schade oplopen.
Of ben ik nu laf? :)
Soms
  maandag 28 februari 2011 @ 19:16:23 #17
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_93453503
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef Sanchos het volgende:
Dan ga ik d'r ff een e-mail sturen, (ik heb d'r nummer niet).
En? Verstuurd?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_93453934
jup dit is de mail, ik heb het kort gehouden.

quote:
Hey Chris

Hoe gaat het? heb je je zaterdag nog vermaakt?

Heb je zin om aankomend weekend wat te gaan drinken?

gr,
A
pi_93504516
niks teruggekregen...
pi_93511307
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Sanchos het volgende:
niks teruggekregen...
wacht maar af, misschien kijkt ze niet altijd haar mail, is ze druk... pas na een week moet je je ECHT druk maken denk ik.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_93529384
ja, ik kijk zo af en toe ook naar me mail, dus echt druk maak ik me niet.
pi_93529460
tvp - ik ben nieuwsgierig
pi_93529462
Wie niet waagt, die niet wint...

Denk er alleen wel aan dat er een kans is dat ze een andere jongen ontmoet, en dat zul jij dna moeten accepteren.
Misschien zul je er wel ontzettend spijt van hebben dat je nooit een poging hebt gewaagd, maar dan is het al te laat en word je er misschien wel steeds mee geconfronteerd :Y
pi_93529718
ff afwijzingstopic volgen

pi_93567903
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wie niet waagt, die niet wint...

Denk er alleen wel aan dat er een kans is dat ze een andere jongen ontmoet, en dat zul jij dna moeten accepteren.
Misschien zul je er wel ontzettend spijt van hebben dat je nooit een poging hebt gewaagd, maar dan is het al te laat en word je er misschien wel steeds mee geconfronteerd :Y
Een ander heeft ze 100% zeker niet, maar misschien valt ze op lang en blond ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:

ff afwijzingstopic volgen

[ afbeelding ]
Kansloze troll :')
pi_93754420
Komt er een vervolg?

Heeft ze al teruggemaild of wat?
  maandag 7 maart 2011 @ 08:21:36 #27
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_93758146
TS is nu een hoge boom aan het zoeken.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  maandag 7 maart 2011 @ 08:28:53 #28
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_93758197
Als dit om leeftijd gaat, don t worry. Ik en mijn vriendin schelen ook welgeteld 6 jaar.
Dit is mijn signature.
  maandag 7 maart 2011 @ 08:33:18 #29
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_93758233
quote:
Op maandag 7 maart 2011 08:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
Als dit om leeftijd gaat, don t worry. Ik en mijn vriendin schelen ook welgeteld 6 jaar.
De leeftijd is nu wel het laatste waar TS zich zorgen om zal maken. Hij is net keihard afgewezen via de mail. :')
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_93761376
Stel dat je het probeert en het loopt op niks uit,, wat dan? Dat is misschien ongemakkelijk in het begin maar als er voor hetzelfde geld een leuke relatie uit kan voortvloeien,, zo ik het risico om me misschien ongemakkelijk te voelen weg schuiven en gewoon proberen
pi_93761462
heeft ze niet gemaild? :O dat zuigt,,,,
pi_93764480
Update, ik leef nog steeds :6

Ik hoorde gisteren van mijn zus dat ze al een jaar ofzo een andere e-mail adres heeft, dus ik was aan het wachten voor poep :+ .

Het is niet zo als ze me afwijst dat ik echt een hoge boom ga opzoeken, als ze me afwijst, tja, so be it, leven is keihard en kan het opzich wel hebben. Ging mij meer om de aftermath, als we elkaar weer zien dat we niet zoiets hebben van: akward :{

Ik wacht wel als ik d'r in het echt zie, met een gesprek kan ik wat makkelijker peilen wat ze wel of niet wilt ;)
pi_93801782
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef Sanchos het volgende:

Ik hoorde gisteren van mijn zus dat ze al een jaar ofzo een andere e-mail adres heeft, dus ik was aan het wachten voor poep :+ .

_O- Typisch :D

Poging 2,
Succes :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 02:07:23 #34
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_93802131
Heb je haar in de afgelopen 14? jaar continu gezien, of zo rond je 18-20e ook een tijdje niet? Ze kan er zowiezo voor open staan, maar een wat langere periode zonder elkaar te zien zal haar helpen jou te zien als volwassen, en niet meer als dat kleine jochie, en zou je kansen dus wat verhogen, maar nogmaals, het kan ook prima dat het zonder zo'n periode werkt :)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_93805202
14 jaar ken ik d'r al ja, en ieder jaar zie ik haar varierend van 4 tot 10 keer. En wat je zegt, ik ben dus een beetje bang dat ze me nog ziet als het kleine jongetje. Dus een gesprek is een beter optie dan een e-mail of sms.
pi_93805643
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:57 schreef Sanchos het volgende:
Nou, mijn moeder heeft het dus al jaren door en die vind het dus ook heel grappig, en om me te pesten zegt ze, zal ik met d'r moeder praten? of we kunnen een gezellig met de families op vakantie, zal ik ze uitnodigen voor de koffie dan kunnen jullie praten, of zegt ze, ja je novia (spaans voor vriendinnetje) is er vanavond ook, waar iedereen bij staat (gezin), en dan vraagt iederen, wie dan??? zeg ik weer waar heb je het over. maar dit doet ze omdat dat het enige is waar ze me kan pesten omdat ik toch vaak nergens van aantrek :P

Je zegt in de OP dat je niet van de verliefdheid e.d. bent en nu zeg je al jaren verliefd op haar te zijn?

Ik begrijp ook dat je nog thuis woont? Zo ja, dan is de kans van slagen denk ik klein aangezien je dan wel in een heel andere levensfase als haar zit.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:48:54 #37
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_93807209
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:30 schreef Sanchos het volgende:
14 jaar ken ik d'r al ja, en ieder jaar zie ik haar varierend van 4 tot 10 keer. En wat je zegt, ik ben dus een beetje bang dat ze me nog ziet als het kleine jongetje. Dus een gesprek is een beter optie dan een e-mail of sms.
Dat hoeft helemaal niet. Maar het kan zo zijn. Een tijdje elkaar niet zien kan hierbij helpen, omdat je dan als "ander" persoon terug komt. Bij mij was een jaar voldoende ;)
Maar praat er inderdaad eens over. Als je verder volwassen en serieus in het leven staat gaat het prima. Ik heb een relatie gehad met een meid die 6 jaar ouder was, en "date" op het moment een meid die 9 jaar ouder is.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_93813276
Wanneer ga je haar weer zien?
pi_93822210
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef sassiepassie het volgende:

[..]

Je zegt in de OP dat je niet van de verliefdheid e.d. bent en nu zeg je al jaren verliefd op haar te zijn?

Ik begrijp ook dat je nog thuis woont? Zo ja, dan is de kans van slagen denk ik klein aangezien je dan wel in een heel andere levensfase als haar zit.
Ik woon nog thuis, ik kan wel op mezelf gaan wonen, maar ik wil eerst een vast contract en wat meer spaargeld voor het huis. Ik ben pas vorig jaar afgestudeerd, heb geen baan kunnen vinden tot augustus, toen 4 maanden maar part-time kunnen werken, en nu ga ik pas naar een baan waar ik een fatsoenlijk loon krijg.

En nee, ik ben niet verliefd, vind haar wel leuk. Nu ik ouder ben wil ik best wel een poging wagen. Maar met verliefdheid en relaties bedoel ik dat ik vaak enorme pech heb, ze lijken eerst leuk, en als je ze leert kennen en er tijd/moeite in steekt dat ze niet bij mij passen of ik niet bij hun. Of ze veranderen opeens, van aardig in een bitch, ik heb daardoor gewoon geen zin om nog moeite te doen voor een relatie of ik moet er echt zeker van zijn.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wanneer ga je haar weer zien?

Weet ik niet

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:48 schreef Tanin het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet. Maar het kan zo zijn. Een tijdje elkaar niet zien kan hierbij helpen, omdat je dan als "ander" persoon terug komt. Bij mij was een jaar voldoende ;)
Maar praat er inderdaad eens over. Als je verder volwassen en serieus in het leven staat gaat het prima. Ik heb een relatie gehad met een meid die 6 jaar ouder was, en "date" op het moment een meid die 9 jaar ouder is.
Ik weet niet hoe ze over me denkt, als ik d'r spreek gaat het vaak over werk of vakanties of dingen die we recent meegemaakt hebben. voor hetzelfde geld ziet ze me nu als volwassene.
pi_94677182
Kick, kwam d'r tegen in de stad, ze was alleen, dus heb d'r even aangeproken, en woensdag gaan we uit eten. :7
  zondag 27 maart 2011 @ 16:56:12 #41
302023 klammenoorseboskat
Legendary slash daddy.
pi_94677529
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:45 schreef Sanchos het volgende:
Kick, kwam d'r tegen in de stad, ze was alleen, dus heb d'r even aangeproken, en woensdag gaan we uit eten. :7
NICE!

Hoe ging het gesprek? Beetje losjes... en heb jij d'r mee uit eten gevraagd?
-
pi_94678505
quote:
haha, hoe simpel kan het zijn!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_94680581
quote:
boss
pi_94690450
Kijk, dit zijn mooie kick's!
  maandag 28 maart 2011 @ 08:19:19 #45
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_94702305
Kijk eens naar friends, Richard and Monica. Misschien dat je er iets van leert. Het is iig leuk. ;)
pi_94703311
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef klammenoorseboskat het volgende:

[..]

NICE!

Hoe ging het gesprek? Beetje losjes... en heb jij d'r mee uit eten gevraagd?
Ik liep met 2 vrienden door de stad en zag d'r lopen, ik zag dat ze alleen was dus ik zei tegen mijn maten dat ik zo terug ben.

Dus ik heb d'r aangesproken, gevraagd hoe het ging en hoe d'r vakantie was enz enz toen zei ik tegen d'r ik moet helaas gaan, maar heb deze week een avondje vrij?. Toen zei zij: ja, woensdagavond alleen.
Heb d'r toen gevraagd of ze zin had om tapas te gaan eten bij een tent in de buurt. Toen zei zij weer: ja lijkt me leuk :). Ik haal je om half 7 op is dat goed? toen zei ze: dat lijkt me gezellig.

ben benieuwd
  maandag 28 maart 2011 @ 09:30:37 #47
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_94703399
uit eten als vrienden...of uit eten als date?

en in het tweede geval: weet zij dat ook? :)
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 28 maart 2011 @ 09:38:45 #48
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94703540
Bij uit eten wellicht handig om meteen je intenties duidelijk te maken, wat drinken is sowieso als wat losser dus dan maakt dit minder uit
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_94708954
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 09:38 schreef n8n het volgende:
Bij uit eten wellicht handig om meteen je intenties duidelijk te maken, wat drinken is sowieso als wat losser dus dan maakt dit minder uit
daarmee wordt niet bedoelt dat je je broek moet laten zakken en je jongeheer moet laten zien. En wat drinken betekent ook niet dat je ladderzat aan een tafel moet zitten.
pi_94708984
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:36 schreef jstrike het volgende:
En wat drinken betekend ook niet dat je ladderzat aan een tafel moet zitten.
Niet? -O-
pi_94719844
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:36 schreef jstrike het volgende:

[..]

daarmee wordt niet bedoelt dat je je broek moet laten zakken en je jongeheer moet laten zien. En wat drinken betekent ook niet dat je ladderzat aan een tafel moet zitten.
Ah, dat deed ik dus verkeerd.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_94803391
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 09:38 schreef n8n het volgende:
Dat is wel zo logisch ;).
pi_94811526
Ben ik het niet mee eens... waarom zou je je intenties al bij voorbaat bekend maken als je iets met een leuke dame wil gaan doen?

Zo van: "hee zullen we dan en dan uit eten gaan? Ik wil je graag beter leren kennen want ik vind je leuk"

Volgens mij heeft dat (zelfs al zou ze je leuk kunnen gaan vinden) een afschrikkende werking...

Anyway, TS veel succes! Dat je met haar uit eten gaat is al een voordeel!
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_94812386
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Gitarist het volgende:
Ben ik het niet mee eens... waarom zou je je intenties al bij voorbaat bekend maken als je iets met een leuke dame wil gaan doen?

Zo van: "hee zullen we dan en dan uit eten gaan? Ik wil je graag beter leren kennen want ik vind je leuk"

Volgens mij heeft dat (zelfs al zou ze je leuk kunnen gaan vinden) een afschrikkende werking...

Anyway, TS veel succes! Dat je met haar uit eten gaat is al een voordeel!
Dat is wel het domste wat je kan doen inderdaad. Zeg dan van te voren ook meteen wanneer je gepland hebt om de move te maken om haar te zoenen en welke actie daaraan vooraf gaat. Niet precies weten hoe of wat zorgt voor spanning. En spanning zorgt ervoor dat de ander leuker is.
pi_94812709
Oew meneer heeft een date met de dame??
pi_94812861
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Dat is wel zo logisch ;).
Wacht ff, heb de post niet zo goed gelezen, ik ga gezellig uit eten, klikt het, dan zeg ik dat ik d'r leuk vind en dergelijke, maar ze lijkt mij een slimme dame, dus die moet het nu al doorhebben ;)
pi_94815011
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:18 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Wacht ff, heb de post niet zo goed gelezen, ik ga gezellig uit eten, klikt het, dan zeg ik dat ik d'r leuk vind en dergelijke, maar ze lijkt mij een slimme dame, dus die moet het nu al doorhebben ;)
nice going dawg woof,

keep it updated! ^O^
pi_94844712
Goed nieuws en slecht nieuws.

De date was leuk verlopen en het was ook erg gezellig, maar toen ik haar naar huis bracht en voor d'r deur stond zei ik tegen haar dat ik haar wel zag zitten en vroeg of het voor herhaling vatbaar was. En toen zei zij: 'je bent een leuke en nuchtere jongen en leuk om te zien, en ik heb met het etentje ook ingestemd om je beter te leren kennen, maar toch blijf ik jou als het kleine jongetje zien ook al ben je nu een volwassen vent, dan is het gewoon moeilijk jou te zien als iemand die ik leuk vind.'

Helaas, maar toch geprobeerd.
Ik lig er niet echt wakker van maar het is wel jammer.

En vanochtend kreeg ik een sms van d'r: eten was gezellig, zin om over 2 weken dinsdag over te doen? ik heb nog niet geantwoord, maar wat wilt ze hiermee? Ik begrijp vrouwen nooit :'(
pi_94845089
Ik denk dat ze het toch wel een kans wil geven? Ze ziet je nu nog als jongetje, maar misschien hoopt ze dat dat bijdraait als ze je vaker ziet?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_94845096
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:03 schreef Sanchos het volgende:
Ik zit met een dilemma,

[knip= hoe ik bang ben om te worden afgewezen] :s)
Tja,mien jong,welkom in de wereld die ómgaan met meisjes/vrouwen heet. >:)
Bijna elke man heeft dit ooit meegemaakt en het beste advies is en blijft: gewoon doen en doorzetten! :Y 8-)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_94845200
Gewoon doen misschien gaat ze je toch nog wel anders zien. Ze wil niet voor neits een 2e keer afspreken.
pi_94845515
quote:
15s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:14 schreef rubje het volgende:

[..]

Tja,mien jong,welkom in de wereld die ómgaan met meisjes/vrouwen heet. >:)
Bijna elke man heeft dit ooit meegemaakt en het beste advies is en blijft: gewoon doen en doorzetten! :Y 8-)
Het aanpappen met meisjes kan ik goed, maar dit is de eerste keer met serieuze relatie materiaal.

quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:18 schreef BadWaffel het volgende:
Gewoon doen misschien gaat ze je toch nog wel anders zien. Ze wil niet voor neits een 2e keer afspreken.
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:13 schreef Naamah het volgende:
Ik denk dat ze het toch wel een kans wil geven? Ze ziet je nu nog als jongetje, maar misschien hoopt ze dat dat bijdraait als ze je vaker ziet?
Ik geef het een kans ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 10:50:15 #63
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_94846028
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef Sanchos het volgende:
En vanochtend kreeg ik een sms van d'r: eten was gezellig, zin om over 2 weken dinsdag over te doen? ik heb nog niet geantwoord, maar wat wilt ze hiermee? Ik begrijp vrouwen nooit :'(
De meeste vrouwen begrijpen zichzelf ook niet...dus no worries ;)

...en kennelijk heeft ze er even over nagedacht...misschien moet ze gewoon aan het idee wennen....het is in ieder geval positief dat zij zo snel initiatief neemt :)
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_94856376
over 2 weken een update,

ik heb haar dit teruggestuurd:

Hey, het was dus gelukkig nog wel voor herhaling vatbaar haha. Ik haal je om 7 uur weer op ;).

- A
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:32:28 #65
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_94856950
Pas op dat je niet als een schoothondje achter haar aan gaat lopen ;).

quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef Sanchos het volgende:
over 2 weken een update,

Hey, het was dus gelukkig nog wel voor herhaling vatbaar haha. Ik haal je om 7 uur weer op ;).

- A
Is beter denk ik.
pi_94857424
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef Sanchos het volgende:
Goed nieuws en slecht nieuws.

De date was leuk verlopen en het was ook erg gezellig, maar toen ik haar naar huis bracht en voor d'r deur stond zei ik tegen haar dat ik haar wel zag zitten en vroeg of het voor herhaling vatbaar was. En toen zei zij: 'je bent een leuke en nuchtere jongen en leuk om te zien, en ik heb met het etentje ook ingestemd om je beter te leren kennen, maar toch blijf ik jou als het kleine jongetje zien ook al ben je nu een volwassen vent, dan is het gewoon moeilijk jou te zien als iemand die ik leuk vind.'

Helaas, maar toch geprobeerd.
Ik lig er niet echt wakker van maar het is wel jammer.

Hier snap ik dus ook geen kloten van.
In het eerste stuk doet ze de deur dicht met als argument dat je altijd het kleine jongetje zult blijven en ze je dus moeilijk leuk kan vinden, vervolgens wil ze opnieuw uit eten terwijl ze donders goed weet wat jouw intenties zijn...
Vrouwen en duidelijkheid :N

En kom nou niet aan met dat ze van gedachten veranderd is....komop zeg, op je 29ste weet je toch wel onderhand wat je wil.

TS, vergeet niet te updaten ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:23:05 #67
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_94861886
Dus ze wist je intenties, ze kent je al lang en wist dat ze je altijd als dat jongetje ziet maar ging toch mee uiteten?
Het komt op mij eerder over dat ze een nette manier zocht om te zeggen dat je erg aardig bent maar dat het niet meer word dan vrienden, maar dat ze die date nodig had om dat zeker te weten :)

Uiteraard houd ik he topic nog even in de gaten voor updates
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_94896018
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Premium_Quality het volgende:
Pas op dat je niet als een schoothondje achter haar aan gaat lopen ;).

[..]

Is beter denk ik.
I second that.
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:04:37 #69
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_94896916
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Frag_adder het volgende:
Dus ze wist je intenties, ze kent je al lang en wist dat ze je altijd als dat jongetje ziet maar ging toch mee uiteten?
Het komt op mij eerder over dat ze een nette manier zocht om te zeggen dat je erg aardig bent maar dat het niet meer word dan vrienden, maar dat ze die date nodig had om dat zeker te weten :)
neuh...da's te simpel....dan had ze niet mee uit eten hoeven gaan, en dan had ze zeker niet de volgende ochtend hoeven smsen...
pi_94897968
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef Sanchos het volgende:
over 2 weken een update,

- A
wie weet! gewoon plezier hebben en afwachten. je hebt al laten weten dat jij haar leuk vind dus met deze reactie zal zij er waarschijnlijk op terug komen :Y
pi_94981417
Het boeit me niet eens meer of ik haar leuk vind of niet, ze is gewoon aardig en grappig, woensdag ga ik als vrienden uit eten met d'r.

Ik kreeg nog een sms terug

quote:
hey hey, ja dat is prima : ), deze keer zal ik een restaurant uitzoeken ; ) ik zie je woensdag x
pi_95018003
quote:
Hey heb je mijn sms niet gekregen, je stuurt maar niks terug
kreeg ik vanochtend om 7 uur?

Ik heb haar dit teruggestuurd

quote:
hey, ja heb hem gelezen, maar was ff vergeten iets terug te sturen.
een beetje raar vind ik het :{ straks is het zo een controle freak...
pi_95018076
Pas maar op, voor je het weet zijn jullie trouwringen aan het uitzoeken.
pi_95018130
Hehehe, nou, trouwen doe ik pas na een relatie van 3-5 jaar, dan weet je ongeveer wel wat je aan elkaar hebt (maar trouwen vind ik onzin, het is slechts een dure verkleedpartij.)
pi_95213165
Update:

Woensdagavond was wederom gezellig. Maar ik had weinig zin die avond omdat ik dacht dat ze me aan het lijntje wilde houden.

Kreeg ik een sms vanochtend.

quote:
Hey hey,

Ik wil zeggen dat ik me vergist heb, je bent een leuke jongen en je bent tenminste oprecht en recht voor je raap. Ik vind je echt leuk en ik wil met je verder gaan, maar hoe zit het met jou, het leek of je je niet vermaakte die avond en een beetje afwezig was, heb ik ik verkeerds gezegd?

Ik hoop het niet want dat zou erg jammer zijn,
X

Nu zegt ze ook een beetje tegenstrijdige dingen maar want volgens haar ben ik wel oprecht en recht voor mijn raap , maar de laatste zin spreek dat weer tegen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, ik ben gewoon iemand die wilt weten waar ik aan toe ben, vandaar dat ik nooit vaste relaties aanga...
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:49:25 #76
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_95213635
Nu ben je echt op slakken zout aan het leggen, want haar sms lijkt me vrij duidelijk...

'Ik vind je echt leuk en ik wil met je verder gaan'
laat niet echt ruimte voor meerdere interpretaties...

bindingsangst ftw! :')
pi_95214164
Ik heb het wel vaker gehad, zegt een vrouw, je bent echt een leukerd enzo bla bla bla, en aan de einde van de rit: ja als een maatje van me bedoelde ik, gelijk in de friendzone gebombardeerd.

En bindingsangst, ik heb het, maar ik wil nogmaals gewoon weten waar ik aan toe ben. na 2 jaar scharrelen wil ik liever ook iets meer vasts begin ik mij de laatste weken te realiseren...
pi_95214453
Nou zeggen dat je met iemand verder wil klinkt mij aardig vast in de oren...

Zeg haar gewoon dat je je een beetje ongemakkelijk voelde omdat je dacht dat jullie met twee verschillende insteken daar zaten maar dat was dus blijkbaar niet zo :)

Open zijn is af en toe best moeilijk weet ik, maar wel lekker naderhand.
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:32:08 #79
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_95215387
Ik denk dat ze gewoon twijfelde over je leeftijd maar die ochtend daarna retegeil is wakker geworden (ik ben bloedserieus). Dat verklaard ook waarom ze je nog steeds wil terwijl je op die 2e date schijnbaar je als een zak hooi hebt opgesteld :P
Lijkt me dat jullie nu op hetzelfde niveau staan. Gewoon letterlijk vertellen waarom je afstandelijk was en die relatie aangaan, je gaat niet meteen trouwen dus ik begrijp niet waarom je nu ineens terugkrabbelt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_95215567
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:32 schreef kingmob het volgende:
Ik denk dat ze gewoon twijfelde over je leeftijd maar die ochtend daarna retegeil is wakker geworden (ik ben bloedserieus). Dat verklaard ook waarom ze je nog steeds wil terwijl je op die 2e date schijnbaar je als een zak hooi hebt opgesteld :P
Lijkt me dat jullie nu op hetzelfde niveau staan. Gewoon letterlijk vertellen waarom je afstandelijk was en die relatie aangaan, je gaat niet meteen trouwen dus ik begrijp niet waarom je nu ineens terugkrabbelt.
Precies dit. Vertel haar eerlijk dat je die avond de boot afhield omdat ze had gezegd het niet te zien zitten. Ze houdt van eerlijk en recht voor de raap, dus die heb je dan al binnen.

Voor de rest er vol voor gaan. Lijkt me een leuke meid van wat ik lees.
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:40:29 #81
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_95215800
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:02 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb het wel vaker gehad, zegt een vrouw, je bent echt een leukerd enzo bla bla bla, en aan de einde van de rit: ja als een maatje van me bedoelde ik, gelijk in de friendzone gebombardeerd.

En bindingsangst, ik heb het, maar ik wil nogmaals gewoon weten waar ik aan toe ben. na 2 jaar scharrelen wil ik liever ook iets meer vasts begin ik mij de laatste weken te realiseren...
in de friendzone zat je hiervoor al, aangezien je haar al tijden kende....en na 2 dates 'willen weten waar je aan toe bent'? gast, je was kennelijk niet de gezelligste, die avond, en ze vond het toch nodig om je expliciet te vertellen dat ze je ziet zitten...jouw beurt om eerlijk te zijn, lijkt me...
pi_95216418
ik heb haar dit gestuurd:

quote:
Hey Chris, sorry dat ik woensdag zo afwezig deed, ik moet je wat eerlijk bekennen.
Na onze 1e date en je sms was ik gewoon bang dat je me aan het lijntje wilde houden, dit is mij gewoon vaker overkomen. Gelukkig had ik het mis en daarom ben ik je mijn excuses verschuldigd en had ik mij woensdag niet zo moeten gedragen. Heb je zin om vanavond naar de bios te gaan?

A-
pi_95216630
Goed bezig :)
Misschien is "excuses verschuldigd" een beetje overkill, maar dat bios
voorstel is goed bezig!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:17:44 #84
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_95217056
Ik zou dan idd weer niet m'n excuses hebben aangeboden voor iets dat verder gewoon normaal is, maar iedereen si anders ;)
Veel plezier, op een oude fiets moet je het leren :7
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_95217112
Oei, een vriend of vriendin met issues. De één smult ervan en de ander moet er niks van weten.
Ik zou er na dit smsje ook zeker niet meer over beginnen. Als er iets knaagt dan begint zij er vast wel over.
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:23:11 #86
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95217221
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef Sanchos het volgende:
ik heb haar dit gestuurd:

[..]

Dude. :')

Als er iets is waar vrouwen op afknappen dan zijn het wel onzekere mannen.

Ik hoop voor je dat ze je na dit sms'je nog ziet zitten.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95217369
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:23 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dude. :')

Als er iets is waar vrouwen op afknappen dan zijn het wel onzekere mannen.
Echt niet, hij komt totaal niet onzeker over, maar juist oprecht. Zij voelde echt wel dat er iets aan de hand was (hence haar sms). Ze willen allebei gewoon weten waar ze aan toe zijn :)

Overigens wel cool dat ze zich over het kleine-buurjongetje-syndoom heen kon zetten :) (kon ik niet :') )
Sarcasme. Herken het.
pi_95217657
net gekregen.

quote:
Geeft niks ;) ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, maar de bios lijkt mij leuk!

En dit opgestuurd

quote:
ik kom je om 8 uur ophalen, kunnen we eerst nog even een terrasje pakken.
voorkeur voor een film?

vrijdag 8 april 2011 @ 14:37:33 #89
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95217698
Uit eigen ervaring weet ik dat de meeste oudere vrouwen een standvastige, zelfverzekerde vent willen en geen onzeker knulletje die bang is dat ie aan het lijntje wordt gehouden. Maar dit loopt af met een sisser zo te zien. :)
pi_95218126
Nou, op mij komt ie prima zelfverzekerd over hoor en op haar blijkbaar ook :)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:52:29 #91
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_95218160
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef goofy_goober het volgende:
Uit eigen ervaring weet ik dat de meeste oudere vrouwen een standvastige, zelfverzekerde vent willen en geen onzeker knulletje die bang is dat ie aan het lijntje wordt gehouden. Maar dit loopt af met een sisser zo te zien. :)
Ja, op zich is die eerlijkheid niet erg denk ik. Maar wel de (dubbele) excuses die hij maakt, dat komt wanhopig over.
pi_95218175
Zeikerds :')
Sarcasme. Herken het.
pi_95218281
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
Nou die excuses lijkt mij wel een beetje overkill....
Maar met eerlijk zeggen wat je voelt is inderdaad niks mis:)

Maarre..
Have fun vanavond!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:59:50 #94
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_95218438
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik zou gaan zeiken zou ik tegen Sanchos zeggen dat het beter is om zelf met een voorstel voor een film te komen ipv haar te laten bepalen, maar dat doe ik niet ;).
pi_95218995
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ja, op zich is die eerlijkheid niet erg denk ik. Maar wel de (dubbele) excuses die hij maakt, dat komt wanhopig over.
Dubbele? ik lichtte het alleen even toe, ik heb misschien wel d'r avond lopen te verzieken door mijn onderbuikgevoelens ;),

Oh ja, ik kan wel roepen dat ik naar een actie film wil, maar als zei dat niet wilt..
pi_95220006
Ze wil je nu van een andere kant leren kennen. Ik denk dat je kans maakt. Heb geduld. :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:51:26 #97
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95220675
Doe haar een voorstel voor een film en dan hoor je wel of ze het een goed idee vindt, maar ga niet onzeker aan haar vragen welke film ze zou willen zien.
pi_95221774
ik heb nu al spijt om haar de keuze te laten doen :P

quote:
Zeg jij het maar ;)
Dus heb haar gezegd dat we naar the adjustment bureau gaan
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:26:05 #99
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_95222312
Leuk voor je man! :)
Tip: Niet gelijk MDMA of GHB gebruiken, waarderen ze niet :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_95222545
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef Sanchos het volgende:
ik heb nu al spijt om haar de keuze te laten doen :P

[..]

Dus heb haar gezegd dat we naar the adjustment bureau gaan
Mucha suerte vanavond :D
pi_95222704
Goed bezig gozer!! Met een beetje geluk word je morgen al naast haar wakker haha
pi_95223641
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Leuk voor je man! :)
Tip: Niet gelijk MDMA of GHB gebruiken, waarderen ze niet :)
oh toch niet? -O-

Lodeiro, ik denk niet dat zij zo is ;),

[ Bericht 9% gewijzigd door Sanchos op 08-04-2011 17:04:10 ]
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:16:46 #103
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_95224407
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:58 schreef Sanchos het volgende:

[..]

oh toch niet? -O-

Lodeiro, ik denk niet dat zij zo is ;),
Duidelijk niet genoeg Hans Teeuwen gekeken :P
pi_95225012
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Duidelijk niet genoeg Hans Teeuwen gekeken :P
Nope, ken alleen dat ie stoned naar huis ging (booooooom met TAKE), zijn leraar met kanker uitlacht dat ie faalt en 'de allochtoon'.
pi_95252388
gisteren was het heel gezellig en mocht blijven slapen :7
  zaterdag 9 april 2011 @ 10:48:34 #106
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_95252453
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef Sanchos het volgende:
^O^ goed bezig, kerel!
  zaterdag 9 april 2011 @ 11:02:52 #107
339661 Yevoul
One more day.
pi_95252754
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef Sanchos het volgende:
Goed gedaan! O+ Ik heb dit hele topic met plezier gelezen en ik ben blij dat het zo goed gaat.
Hot damn that girl's on fire.
  zaterdag 9 april 2011 @ 11:18:18 #108
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_95253137
Good feeling topic.! :D
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_95253690
Supertopic!
pi_95256040
Zo verfrissend naast al die janktopics bij versieren op latere leeftijd. Ben blij voor je TS!!!
pi_95257457
thanks all :)

Had het eerlijk gezegd niet verwacht, dat ze te hoog gegerepen was voor me, en dan bedoel ik niet qua uiterlijk maar in geestelijk opzicht. Ze gaat helaas wel maandag 1,5 maand naar australie...
pi_95257562
; ((( Je weet het wel weer spannend te maken !
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:50:03 #113
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_95257985
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef Sanchos het volgende:
thanks all :)

Had het eerlijk gezegd niet verwacht, dat ze te hoog gegerepen was voor me, en dan bedoel ik niet qua uiterlijk maar in geestelijk opzicht. Ze gaat helaas wel maandag 1,5 maand naar australie...
zoo goed bezig ;)
over 1,5 krijgen we weer een update hoop ik? ;)
suc6
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:51:29 #114
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95260085
Goed topic, mooi om te lezen :)
pi_95291150
Leuk dat het toch nog zo gelopen is! ;)
  zondag 10 april 2011 @ 09:55:09 #116
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_95291267
Je hebt in ieder geval jouw didgeridoo in haar Ayers Rock kunnen duwen :)
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_95291722
Voor de duidelijkheid :P, ik ben wel bij d'r blijven slapen, maar het bleef bij slapen, we waren om half 2 bij haar, en om 6 uur moest ik weer weg voor werken dus had er het fut niet voor en ik denk zij ook niet ;)
pi_95291839
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 10:24 schreef Sanchos het volgende:
Voor de duidelijkheid :P, ik ben wel bij d'r blijven slapen, maar het bleef bij slapen, we waren om half 2 bij haar, en om 6 uur moest ik weer weg voor werken dus had er het fut niet voor en ik denk zij ook niet ;)
Geen fut er voor hebben? Wat een passie!! Het spat van m'n scherm :')
pi_95308931
ze zei dat ze wat goed te maken had als ze terugkwam van vakantie
pi_95309183
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:12 schreef Sanchos het volgende:
ze zei dat ze wat goed te maken had als ze terugkwam van vakantie
Ze gaat backpacken ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 10 april 2011 @ 18:43:36 #121
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95310344
Mocht je wel lepeltje-lepeltje of moest je in het logeerbed? :P
  zondag 10 april 2011 @ 19:11:22 #122
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95311420
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef goofy_goober het volgende:
  zondag 10 april 2011 @ 19:14:54 #123
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_95311546
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef goofy_goober het volgende:
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_95311846
Ik hoop voor hem het logeerbed, want als hij wel lepeltje-lepeltje mocht en er zat nog steeds geen fut in, dan zou ik me zorgen gaan maken. :+
  zondag 10 april 2011 @ 21:59:02 #125
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_95320726
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ze gaat backpacken ?
Zichzelf ontdekken heet dat, wat betekent: zich driemaal daags uit laten wonen door andere backpackers die er wel fut voor hebben. :+
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_95321311
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zichzelf ontdekken heet dat, wat betekent: zich driemaal daags uit laten wonen door andere backpackers die er wel fut voor hebben. :+
Hihi.
pi_95323784
Ja, zij laat zich dus even 1,5 maand inwijden door backpackers die op springen staan.

Maar, dat maakt het topic alleen maar spannender natuurlijk!
pi_95340025
Ik heb haar vanochtend afgezet, nog lekker gedag gezoend *;

quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Die is te makkelijk :O

quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef conleche het volgende:
Ik hoop voor hem het logeerbed, want als hij wel lepeltje-lepeltje mocht en er zat nog steeds geen fut in, dan zou ik me zorgen gaan maken. :+
Lepeltje lepetje, maar na 2 minuten was ik al vertrokken :+ ik ben echt een beest in bed O-)

quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ze gaat backpacken ?
Nee, ze gaat in een hotel voor 2 weken, dan weer 2 weken in een ander hotel, en dan weer 2 weken in een ander hotel en dan nog eens 1,5 week in nog een ander hotel, ze gaat met 4 vriendinnen van d'r. Ik zou het niet kunnen maar het is haar vakantie :s)
pi_95350866
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Sanchos het volgende:

Lepeltje lepetje, maar na 2 minuten was ik al vertrokken :+ ik ben echt een beest in bed O-)

Nou ja.....als je het van de positieve kant bekijkt: je hebt in ieder geval geen e-penis van 35 cm.

Maar als iemand in mijn bed, na 2 minuten lepeltje-lepeltje, in slaap zou vallen.......kweenie, ik geloof dat ik daar onzeker van zou worden. :+
pi_95359238
was pas eerste nacht he ;)
pi_95361851
Bazentopic! Hulde voor TS!
pi_95377035
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Sanchos het volgende:
Is het niet júist de eerste nacht? ;)

Nee, ik snap je wel.
pi_95377122
Goed topic, wellicht zal het me binnenkort ook helpen. Toppertje TS! ^O^
pi_95378034
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 02:23 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

Is het niet júist de eerste nacht? ;)

Nee, ik snap je wel.
ach, 1 nachtje niet maakt me niet uit, komt wel ;)

quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 02:37 schreef Floxc het volgende:
Goed topic, wellicht zal het me binnenkort ook helpen. Toppertje TS! ^O^
Vertel jouw situatie eens?
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:31:38 #135
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_95378248
Lief topic. Ik hoop dat het wat wordt tussen jullie TS, en dat ze zich gedraagt in Australië :Y
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_95439483
Haha had ik toch gelijk dat je naast haar wakker zou worden;)

Wel jammer dat ze nu eerst 1,5e maand weg is!
pi_95439965
goed gedaan TS, blijkbaar kan het zo dus ook ^O^
pi_95441918
Goed topic, mooi om te lezen! Wellicht zal het bij mij ook helpen. Heb nu ook een leuke meisje op oogje maar wil de situatie nog niet vertellen...
pi_95482941
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:31 schreef Cat_Tank het volgende:
Lief topic. Ik hoop dat het wat wordt tussen jullie TS, en dat ze zich gedraagt in Australië :Y
Ik hoop het ook ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef lodeiro het volgende:
Haha had ik toch gelijk dat je naast haar wakker zou worden;)

Wel jammer dat ze nu eerst 1,5e maand weg is!
Jup, maar ik heb 6 jaar 'gewacht', dus die 1,5 maand kan er wel bij ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef 030IJsselstein het volgende:
Goed topic, mooi om te lezen! Wellicht zal het bij mij ook helpen. Heb nu ook een leuke meisje op oogje maar wil de situatie nog niet vertellen...
Succes ermee!
pi_95483009
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Sanchos het volgende:
De eerste nacht alleen lepeltje lepeltje slapen voorspelt niets goeds hoor .
  donderdag 14 april 2011 @ 15:03:26 #141
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95492350
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

De eerste nacht alleen lepeltje lepeltje slapen voorspelt niets goeds hoor .
"Ik zie je als een goede vriend, meer niet."
pi_95493972
moeilijk he, lezen?
pi_95495002
Dit doet me zoo erg denken aan het eind van de film "Harold & Kumar: Go to whitecastle".... als je die gezien hebt weet je dus wat je te doen staat ;).

Voor de rest; respect voor wat je tot dusver bereikt hebt met der!
pi_95495023
hahaha

Na het gehele verhaal concluderen dat geen sex op de eerste nacht samen slecht is.
pi_95495363
Over anderhalve maand komt ze weer terug, dan zien we wel hoe het gaat lopen ;)

@ Axle1988 met iemand meegaan naar australie waarmee je pas 3 dagen een relatie hebt is ook volgens mij geen goed idee ;)
pi_95496471
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Sanchos het volgende:
Over anderhalve maand komt ze weer terug, dan zien we wel hoe het gaat lopen ;)

@ Axle1988 met iemand meegaan naar australie waarmee je pas 3 dagen een relatie hebt is ook volgens mij geen goed idee ;)
Opzich is het wel grappig om toevallig naar hetzelfde hotel te gaan in diezelfde periode; en dan met een Australisch accent in je Engels stug blijven volhouden dat je haar niet kent en dat je een dubbelganger moet zijn. Vervolgens haar weer inpakken, een tweede eerste nacht beleven; en nadat je haar "Grand Canyon" hebt volgekit met liefde; in het Nederlands zeggen dat het eigenlijk wel een tering eind vliegen is voor een keertje seks.
pi_95497364
idee is leuk ja
pi_95842110
Goede topic man, heb het met plezier op me werk lopen lezen!
pi_95888489
Vanwege problemen op het werk komt ze al de 4e van mei terug ipv 1 juni :)
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:35:04 #150
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95890157
Spijtig voor haar (denk ik) maar een geluk bij een ongeluk :) Het lot is je gunstig gestemd! geniet ervan!
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 00:44:59 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_95942062
Feel good topic O+ Wat goed dat je er gewoon voor gegaan bent, en zo zie je maar dat het positief uit kan pakken ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_95944085
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef conleche het volgende:
Dat.

Maar verder wel een schattig topic.
pi_95946908
Dit ga ik volgen, goed topic TS! :Y
pi_95947925
Sanchos niet te onzeker he! Geef het gewoon een kansje en zie waar het schip strandt.
Fijn voor je dat het tot nu toe positief heeft uitgepakt allemaal! Ik blijf je voglen, ben benieuwd hoe het verder gaat als ze dadelijk terug is van vakantie.

Heb je haar nog gesproken op de een of andere manier sinds ze op vakantie is trouwens? Of laten jullie elkaar nu even lekker met rust en doen jullie je eigen ding?
pi_95968121
We praten heel veel via whatsapp op een beetje bizare tijden, ze zit nu in sydney, nu (20:30) is het half 5 s'ochtends, dus we praten vaak rond een uur of 8 's ochtends. Ze heeft op het strand (!) en hotel wifi.

Oh ja, zorgen maken doe ik niet meer aan ;)
pi_95990431
Goed bezig man! echt leuk!
pi_96007275
@Sanchos,

Hoe reageerde je ouders? Zit namelijk zelf ook i nde situatie dat ik iemand leuk vind en zij is 30 en ik 21. Mijn ouders kennen haar ook, en mijn vader heeft eens voor de gein gezegd dat hij haar wel wat voor mij vind alleen dat hij haar te oud vind. Dus ben eens benieuwd naar de reactie die je ouders hebben gegeven?

En hebben jullie nu ook een relatie? Kan dat namelijk niet echt terug vinden, of ik heb erover heen gelezen dat kan ook nog.
pi_96044391
Mijn moeder had het al lang door dat ik d'r leuk vind, en mijn vader had er geen erg in, omdat dit de eerste is die wel een fatsoenlijke baan heeft en volwassen gedraagt, mijn broer is jaloers (die is 4 jaar terug getrouwd, en 1 jaar terug alweer gescheiden), mijn zusjes vinden het helemaal geweldig omdat ik nu niet een bitchy vriendin heb.

De schoonfamilie heb ik nog niet gehoord.
pi_96045360
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:23 schreef afca0111 het volgende:
@Sanchos,

Hoe reageerde je ouders? Zit namelijk zelf ook i nde situatie dat ik iemand leuk vind en zij is 30 en ik 21. Mijn ouders kennen haar ook, en mijn vader heeft eens voor de gein gezegd dat hij haar wel wat voor mij vind alleen dat hij haar te oud vind.

[...]

Mijn ouders schelen zelf 10 jaar en die hebben nooit van leeftijdsverschillen bij anderen opgekeken. Naar mijn ervaring maken mensen die zelf <3 jaar verschillen van hun partner een groter probleem van wanneer ze van zoiets horen, dan de koppels die daadwerkelijk een 'groot' leeftijdsverschil hebben.

Bovendien ken ik kinderachtige vrouwen van 35 en serieuze meiden van 21, zelfde geldt voor mannen. Als jullie persoonlijkheden en toekomstvisie bij elkaar passen, wat doet jullie leeftijd er dan nog toe?
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.
  woensdag 27 april 2011 @ 15:12:58 #160
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96045680
Is het niet een beetje vroeg om het al je vriendin te noemen?
pi_96051544
Waarom te vroeg?
pi_96053203
held *O*
Rustig aan.
pi_96056368
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Waarom te vroeg?
Omdat ze een paar keer uit geweest zijn, er verder nog niet veel gebeurd is.... oke ze weten van elkaar dat ze elkaar leuk vinden, maar het is toch nog niet echt een relatie/vriendin dan..? Nu is ze ook nog een tijd weg.... maar goed, posts is fotos! ;) Is het een blondje :9~
pi_96079049
Nee geen foto's ;) en ze is eigenlijk idd (nog) niet mijn vriendin idd.
Ze is een redhead, voor de kenners, ze lijkt erg veel qua gezicht en lijf op Faye Reagan. als je fotos gaat googelen en je zit op het werk of je moeder/vriendin staat achter je, niet doen ;)
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 17:39:07 #165
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_96096876
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:57 schreef Sanchos het volgende:
Ze is een redhead, voor de kenners, ze lijkt erg veel qua gezicht en lijf op Faye Reagan. als je fotos gaat googelen en je zit op het werk of je moeder/vriendin staat achter je, niet doen ;)
Misschien moet je eens minder porno gaan kijken.
What can change the nature of a man?
pi_96108771
staat er dat ik veel porno kijk? ;)
  donderdag 28 april 2011 @ 21:40:30 #167
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_96109996
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:57 schreef Sanchos het volgende:
Je weet wat ze daar over zeggen he?

Roestige daken, vochtige kelders,
pi_96385475
Update: Ik heb haar gisteren opgehaald van schiphol, natuurlijk helemaal blij, ik kan bevestigen dat de uitspraak 'Roestige daken, vochtige kelders" geen bullshit is :D
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:42:13 #169
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_96393600
:9~

Gefeliciteerd man! *O*
pi_96438993
Hehe NICE!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:27:22 #171
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96441284
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:38 schreef Sanchos het volgende:
Update: Ik heb haar gisteren opgehaald van schiphol, natuurlijk helemaal blij, ik kan bevestigen dat de uitspraak 'Roestige daken, vochtige kelders" geen bullshit is :D
:D
pi_96465636
Vanavond samen naar Fast5. Morgen naar zandvoort, dit gaat de goede kant uit.
pi_96466048
Oew! Vet tof man, veel plezier ghege.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 10:25:09 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_96467004
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je weet wat ze daar over zeggen he?

Roestige daken, vochtige kelders,
:o Die uitspraak heb ik nog nooit gehoord :o En die heb je me ook nooit durven vertellen gok ik zo _O- :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:42:28 #175
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_96467338
pi_96469928
Wat een tof filmpje!
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_96497299
Zo TS, nu ze zwanger is is het zeker serieus?
pi_96535010
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 08:57 schreef Glennznl het volgende:
Zo TS, nu ze zwanger is is het zeker serieus?
Alsof ik met mijn lope kop iemand gelijk ga bezwangeren ;) ik doe geen VMBO ofzo...
Ik gebruik altijd condoom, ik heb een grafhekel aan kinderen :)
pi_96538895
@Sanchos

Wanneer was eigenlijk jullie eerste zoen?
en dan bedoel ik niet het kusje op de wang na de 1e date he ;) :)
pi_96540579
Na de nacht van de 2e date.
pi_96540659
Leuk voor je man, tof!
  maandag 9 mei 2011 @ 13:00:42 #182
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_96542610
^O^
  maandag 9 mei 2011 @ 13:16:54 #183
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_96543283
Royal Cuteness O+
Ik hou van blije topics _O_
L'Enfer, c'est les autres.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:44:21 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96544433
Lief.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96544773
Yay O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:16:44 #186
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_96545796
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

:o Die uitspraak heb ik nog nooit gehoord :o
Geniaal toch? Ik heb 'm hier van Fok :)

quote:
En die heb je me ook nooit durven vertellen gok ik zo _O- :')
Natuurlijk wel :D
pi_96915411
Nog wat te vertellen, TS?
pi_96932991
Niks te vertellen, gaat prima zo, we zien elkaar 2-3 keer in de week, dat vind ik zat.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:57:15 #189
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_96971923
Puik topic, man :P.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:01:07 #190
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_96972097
Je kent haar al dus je hebt een excuus om wat te gaan drinken toch?

Telefoongesprek:

Hij: hoi, ik verveel me, ff wat drinken bij [insert kroeg]
Zij: oh ja is goei, totzeuw.

Indien slechter resultaat

Zij: euh ja ik ken nu niej
Hij: wanneer wel?
Zij: m0rguhhhhh cia00 hvjnwlyhyy
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:24:37 #191
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_96973269
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef Koeketrommel het volgende:

Telefoongesprek:

Hij heeft het ambrozijn al geproefd hoor :')
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_97031963
Update,

We gaan in september samen op vakantie naar zuid-spanje :D, maar na een paar weken relatie vind ik dit eerlijk gezegd wel iets te snel...
pi_97032916
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:51 schreef Sanchos het volgende:
Update,

We gaan in september samen op vakantie naar zuid-spanje :D, maar na een paar weken relatie vind ik dit eerlijk gezegd wel iets te snel...
Is dat al geboekt dan?

Is inderdaad snel, je kunt toch ook tegen die tijd een last-minute boeken... In september is vaak nog keuze genoeg.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:23:04 #194
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97033275
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:51 schreef Sanchos het volgende:
Update,

Potverdikke. Eerst wil je dolgraag iets met haar en nu vind je het te snel gaan! En heeft toch niet veel met de relatie te maken? Je kende haar toch al langer? Die druk leg je er dus blijkbaar zelf op :)
pi_97051268
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef Koeketrommel het volgende:

Telefoongesprek:

:')
pi_97076439
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Is dat al geboekt dan?

Is inderdaad snel, je kunt toch ook tegen die tijd een last-minute boeken... In september is vaak nog keuze genoeg.
Nee ze wilde boeken, want ze mag nog 3 weken op vakantie, en toen zei ze dat ze ging boeken en dan heel graag zou willen dat ik ook mee zou gaan, ik heb haar gezegd dat ik er heel even na over moet denken voordat ik in keer ja zeg.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Remnant het volgende:

[..]

Potverdikke. Eerst wil je dolgraag iets met haar en nu vind je het te snel gaan! En heeft toch niet veel met de relatie te maken? Je kende haar toch al langer? Die druk leg je er dus blijkbaar zelf op :)
Tja, ik ben gewoon voorzichtig ;) Ik heb nogal slechte ervaringen met relaties die te snel gaan.

[ Bericht 15% gewijzigd door Sanchos op 20-05-2011 15:14:24 ]
pi_97108930
Zo, we hebben gisteren het over gehad tijdens een etentje.
Ik heb haar uitgelegd dat ik wel graag meewil, maar dat ik het toch iets te snel vindt gaan om na 1-2 maanden relatie samen 2 weken alleen naar zuid-spanje te gaan.
Ze zei dat ze het heel goed begreep en het wijs vond dat ik er over nadacht. Dus we hebben een deal gemaakt, we gaan last-minute :).

Wat is het toch een makkelijke en slimme meid *;
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:00:27 #198
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_97114194
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 07:30 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar uitgelegd dat ik wel graag meewil, maar dat ik het toch iets te snel vindt gaan om na 1-2 maanden relatie samen 2 weken alleen naar zuid-spanje te gaan.
Ze zei dat ze het heel goed begreep en het wijs vond dat ik er over nadacht. Dus we hebben een deal gemaakt, we gaan last-minute :).

Dus je hebt toegezegd dat je meegaat :P
pi_97115395
Meer in de zin van 'als het dan nog serieus is ga ik wel mee' september is pas over 3 maanden. Ik ga wel mee, maar om na 1-2 maanden een vakantie van 2 weken te plannen (je zit immers 2 weken gelijk op elkaars lip wat leuk of niet leuk kan zijn).

Ik heb wel vaker vriendschappen of relaties gehad die in het begint leuk en lachen waren, ma na een tijdje leer je elkaar kennen. Maar ik heb wel een goed gevoel over haar :)
pi_97121900
Wat een leuk verhaal, heb alle 8 de pagina's gelezen!
Leuk voor je, nog veel plezier ermee.
pi_97125043
TS is baas, respect voor jou
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:54:44 #202
82136 Xennia
gekroond
pi_97130692
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 07:30 schreef Sanchos het volgende:

Heel verstandig van je.

Toch zijn mensen die heel verliefd zijn meestal niet erg verstandig. Ben je zo verliefd als je dacht?
pi_97163781
pfff, wat een gemene vraag xennia
pi_97166744
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef Snuwerd het volgende:
Rustig aan.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:22:41 #205
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_97173802
Mooi topic, for once op FOK _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:14:06 #206
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_97177684
Dit is een FOK!primeur, iemand die uit de friendzone kwam... Geweldig dit

* VoornaamAchternaam is jaloers.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_97236859
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Heel verstandig van je.

Toch zijn mensen die heel verliefd zijn meestal niet erg verstandig. Ben je zo verliefd als je dacht?
Ik heb veel slechte relaties gehad dus denk wel eerst ff 10 keer na voordat ik wat beslis, gewoon gezond verstand.

quote:
17s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is een FOK!primeur, iemand die uit de friendzone kwam... Geweldig dit

* VoornaamAchternaam is jaloers.
Friendzone bestaat niet echt, als je iemand leuk vind maak het duidelijk kenbaar, dan merk je vanzelf wel of ze wat voor je voelt of niet. Friendzone is alleen van toepassing als je niet durft te zeggen dat je verliefd op iemand bent en zo jaren bevriend blijft in de hoop dat ze meer voor je gaat voelen. In mijn geval was het meer de leeftijd/omgeving ;).

Maar bedankt voor de leuke reacties :), mijn vrienden waren nogal sceptisch over vanwege de leeftijd en zeiden dat ik het niet moest doen. Gelukkig ben ik eigenwijs :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:14:45 #208
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_97242345
quote:
Wat nou? Huilie.
pi_97251809
She is right, liefde maakt blind en laat je stomme dingen doen.
pi_97252721
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:24 schreef BazzieK het volgende:
Hele topic gelezen. TS is een baas. _O_
Heel veel plezier en geluk samen!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 25 mei 2011 @ 01:09:27 #211
82136 Xennia
gekroond
pi_97279525
quote:
Nou, ik ben inderdaad monsterlijk :')

You ain't seen nothing yet

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 09:18 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb veel slechte relaties gehad dus denk wel eerst ff 10 keer na voordat ik wat beslis, gewoon gezond verstand.
en ik weet uit ervaring dat het gaat irriteren als de een er meer gevoel in legt dan de ander en sneller gaat.
pi_97280097
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef Xennia het volgende:

en ik weet uit ervaring dat het gaat irriteren als de een er meer gevoel in legt dan de ander en sneller gaat.
? ik snap het niet... dat de ander dus gewoon sneller wilt / langzamer in de relatieopbouwen zegmaar?

[ Bericht 2% gewijzigd door kingtoppie op 25-05-2011 01:48:36 ]
Rustig aan.
pi_97296826
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou, ik ben inderdaad monsterlijk :')

You ain't seen nothing yet

[..]

Dat zien we vanzelf wel ;)
pi_97309717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Dat zien we vanzelf wel ;)
Jij komt over als een nuchter en weldenkend mens. Die constatering is natuurlijk alleen maar gebaseerd op je schrijfstijl en je manier van reageren, maar ik denk toch dat de 29-jarige blij verrast was vanwege de volwassenheid van deze 23-jarige.
pi_97310207
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 09:18 schreef Sanchos het volgende:

Friendzone bestaat niet echt
hier moet ik je toch even corrigeren :P friendzone bestaat namelijk wèl.
pi_97326019
Okee, het bestaat, maar dat heb je dan aan jezelf te danken ;)
pi_97327035
@Sanchos

Ik zit met een soort gelijk probleem. Ik werk in het buurthuis vaak achter de bar en in de keuken, en vaak lopen er dan meiden binnen, soms proberen ze me te versieren maar vaak zijn die meiden gewoon niet echt wat ik zoek, of totaal mijn type niet.
Laatst was er een meisje, zag er goed uit, maar een beetje te jong. Nu hoorde ik dus van een vriend van mijn vader, dat dat meisje een zus heeft, van mijn leeftijd. Ik ken haar niet, maar heb haar laatst gezien bij de patatkraam waar zij werkt. Wauw, blond, slank, goed gekleed. Ik dacht, die moet ik hebben! :p

Nu weet ik dus niet hoe ik met haar in contact kan komen, ik ben hier alleen in het weekend en zij kent mij niet, maar ik weet hoe ze heet, waar ze woont...om haar nu zo toe te voegen op hyves vind ik ook zo raar.
pi_97345279
Hee, ik ben the love guru niet ;)

Haal een patatje, knoop een heel kort gesprekje aan (ze werkt immers) en als je haar dan weer 'tegenkomt in korte tijd' spreek je haar weer aan, want dan 'kent' ze je, de rest moet je zelf doen.
pi_97371271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef Sanchos het volgende:
Hee, ik ben the love guru niet ;)

Haal een patatje, knoop een heel kort gesprekje aan (ze werkt immers) en als je haar dan weer 'tegenkomt in korte tijd' spreek je haar weer aan, want dan 'kent' ze je, de rest moet je zelf doen.
whaha :P ja ik dacht ook al dat dat de beste oplossing zal zijn, want ik heb totaal geen idee waar ik haar tegen kan komen.

hoe gaat het met je eigen scharrel trouwens?:P
pi_97371863
scharrel is sinds een tijdje vast, dus geen scharrel meer :)
pi_97540774
Ik had zaterdagavond een verjaardag van een vriendin van haar. En ik moest mee want ja al haar vriendinnen hadden mij nog niet gezien (:')!) Ik ben meegegaan met haar naar die verjaardag.

Ik denk dat ik de jongste was op die verjaardag, kon het wel heel goed vinden met alle kerels daar, dikke lol enzo en natuurlijk de CL kijken, hoor ik een van die vriendinnen tegen mijn meisje zeggen: 'hij is wel leuk enzo, maar is ie niet wat te jong, jullie schelen 7 jaar hoor' op een vrij minachtende toon terwijl ze me een beetje arrogant aankeek.

Ik dacht zoiets van: Waar de fuck bemoei jij je ermee kutwijf, maar gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet' Wijf trok een zure kop en liep weg.

Op zich wel apart al die mensen bij elkaar, allemaal rond de 30 en praten over quashen, en leaseaudi's, de meeste daar zitten allemaal in de acountancy of hebben een adviesbureau. Dat is ook weer wennen, ik ga om met jongens van 20-25 waarmee we vaak uitgaan of waarmee ik ga thaiboxen of duiken, allemaal zitten ze in de verkoop/marketing waar ik zelf ook in zit en dat is toch een heel ander cultuur.

Ik heb over 3 weken een verjaardag van een goede vriend waar zeker 50 man komen. Ze heeft er al ja op gezegd maar ik ben benieuwd hoe zij dat beleefd :P
pi_97560735
Hehehe mooie reactie van haar :D ^O^
Ach het gaat uiteindelijk alleen om haar he boeiend wat die vrienden doen... wel leuk toch eigenlijk, kom je es in een ander wereldje, nooit verkeerd ;)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:36:27 #223
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_97562756
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Sanchos het volgende:
Ik had zaterdagavond een verjaardag van een vriendin van haar. En ik moest mee want ja al haar vriendinnen hadden mij nog niet gezien (:')!) Ik ben meegegaan met haar naar die verjaardag.

Ik denk dat ik de jongste was op die verjaardag, kon het wel heel goed vinden met alle kerels daar, dikke lol enzo en natuurlijk de CL kijken, hoor ik een van die vriendinnen tegen mijn meisje zeggen: 'hij is wel leuk enzo, maar is ie niet wat te jong, jullie schelen 7 jaar hoor' op een vrij minachtende toon terwijl ze me een beetje arrogant aankeek.

Ik dacht zoiets van: Waar de fuck bemoei jij je ermee kutwijf, maar gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet' Wijf trok een zure kop en liep weg.

Op zich wel apart al die mensen bij elkaar, allemaal rond de 30 en praten over quashen, en leaseaudi's, de meeste daar zitten allemaal in de acountancy of hebben een adviesbureau. Dat is ook weer wennen, ik ga om met jongens van 20-25 waarmee we vaak uitgaan of waarmee ik ga thaiboxen of duiken, allemaal zitten ze in de verkoop/marketing waar ik zelf ook in zit en dat is toch een heel ander cultuur.

Ik heb over 3 weken een verjaardag van een goede vriend waar zeker 50 man komen. Ze heeft er al ja op gezegd maar ik ben benieuwd hoe zij dat beleefd :P
Mijn vriendin (30, ik 21) heeft hiervoor een relatie gehad met iemand van 40, en ze hing ook de hele tijd rond met zijn vrienden, en alleen zijn vrienden (en vrouwelijke aanhangers), dat was nog niet zo erg, maar schijnt dat ze de hele tijd vervelend liepen te doen en dingen te zeggen als "ja je bent nu wel mooi slank, maar wacht maar tot je wat ouder bent!" (dat was 5 jaar geleden, ze ziet er nog steeds geweldig uit O+ )
Maargoed, als je ook maar af en toe met je eigen vrienden uitgaat, en ze je niet vraagt ze allemaal af te stoten (dat is sowieso slecht, leeftijdsverschil of niet), en ze reageert zoals hierboven, beloofd dit wat ^O^ Veel plezier met z'n tweeen!
pi_98427057
En wanneer ontvangen wij een trouwkaartje?
pi_98510289
quote:

maar gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet' Wijf trok een zure kop en liep weg.
_O_ _O_

Ik zou zo graag willen dat mijn vrouwlief wat beter van zich af kon bijten als er van die kutopmerkingen gemaakt worden.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:24:20 #226
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98510695
quote:

[...]

Maar gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet' Wijf trok een zure kop en liep weg.
Ik ben wel benieuwd of de comeback van je meisje een referentie was naar dat wijf d'r leven of niet. Misschien is haar jongere god ooit gekaapt door een mooier exemplaar dan zij :')

Goed dat ze het voor je opneemt. Leeftijd zegt niet altijd alles, het gaat erom hoe je beide in de relatie staat :Y
I lost my glasses again
pi_98511344
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Sanchos het volgende:gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet'
Bazenopmerking. Houden die meid.
pi_98709005
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

_O_ _O_

Ik zou zo graag willen dat mijn vrouwlief wat beter van zich af kon bijten als er van die kutopmerkingen gemaakt worden.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Bazenopmerking. Houden die meid.
Het is maar dat ik 100% zeker ben dat ze een dame, want ze heeft ballen :P

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef 030IJsselstein het volgende:
En wanneer ontvangen wij een trouwkaartje?
we geloven niet in trouwen ;) duur verkleed feestje.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:59:45 #229
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_98770614
:D Wat een leuk topic zeg. Ik ben blij voor je TS.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:48:29 #230
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_98782643
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:24 schreef Velma het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd of de comeback van je meisje een referentie was naar dat wijf d'r leven of niet. Misschien is haar jongere god ooit gekaapt door een mooier exemplaar dan zij :')
Denk je uberhaupt dat ze het gezegd had als dat NIET het geval is geweest?
pi_99035102
Wat een gaaf topic!
het -bijna- complete verhaal krijgen wij gewoon te horen!!

respect voor de TS!
pi_105711123
Update? :D
LEAVE KB ALONE.
  zondag 18 december 2011 @ 16:29:17 #233
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_105729505
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_105742745
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_108463683
Update, ik ga over 3 weken bij haar intrekken :). voor de rest gaat het nog prima ;), tuurlijk soms een ruzie, maar dat hoort erbij ;)
pi_108463850
Toe maar! Leuk voor jullie. O+
LEAVE KB ALONE.
pi_108463865
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:51 schreef Sanchos het volgende:
Update, ik ga over 3 weken bij haar intrekken :). voor de rest gaat het nog prima ;), tuurlijk soms een ruzie, maar dat hoort erbij ;)
proficiat Sanchos en vergeet nu niet mee te helpen in het huishouden want vrouwen verwachten dat we dat weten uit onszelf :P
pi_108464634
Feel good topic.

TS heeft zijn eigen potentiële MILF gevonden ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108467101
Thanks all :) Ja huishouden zal geen probleem worden, koken doe ik sowieso al :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sanchos op 28-02-2012 08:17:29 ]
pi_108484536
Topic is op 1 dag een jaar oud. En TS heeft ons op de hoogte gehouden hoe hij uit de friendzone kwam. Conclusie TS is een harde baas!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_108484925
Net alles gelezen, wat een lief en leuk verhaal O+
pi_108485725
Trouwens, weet ze van dit topic?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_108487759
Van begin tot eind gelezen en wil toch even zeggen dat TS een baas is. ^O^
pi_108489972
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, weet ze van dit topic?
Ze heeft er zelfs in gepost...
pi_108492177
Verdomme, uur lang dit topic in bed gelezen, stuk gegaan om dat lepeltje-lepeltje.

Big-up TS. Hoe was de vakantie in sept.?
..
pi_108492916
De vakantie was goed verlopen, we zijn met mijn franse barrel naar zuid spanje gereden, daar een hotel voor 4 dagen gepakt en ondertussen hier en daar getourt, en zo langzaam richting het noorden naar nederland gegaan.

En zo zijn we nu eigenlijk een jaar verder.
pi_108498658
:D geweldig om te lezen. Ik herken het.
★★★
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:43:54 #248
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108498718
gaaf die reguliere updates!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:19:35 #249
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_108499922
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 00:31 schreef Domokoen het volgende:

[..]

Ze heeft er zelfs in gepost...
Waar dan, heb het net allemaal gelezen, maar kan geen reactie van haar vinden. Wel erg leuk voor TS trouwens.
pi_108500552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:19 schreef Bisamrat het volgende:
Waar dan, heb het net allemaal gelezen, maar kan geen reactie van haar vinden. Wel erg leuk voor TS trouwens.
Deze volgens mij:
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:25 schreef MaJo het volgende:
:o Die uitspraak heb ik nog nooit gehoord :o En die heb je me ook nooit durven vertellen gok ik zo _O- :')
pi_108500878
Wat een prachtig (en herkenbaar) verhaal! O+
pi_108505137
Dat is haar niet ;) toevallig ook een redhead?
pi_108506023
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha, ben zelf 29 en heb wel wat gerommeld met mn vroegere buurjongetje die nu 23 is en onze ouders zijn goed bevriend :D Mijn moeder weet het en die vindt het alleen maar grappig. Volgens mij weet zijn vader het ook, want die laat wel eens wat opmerkingen vallen. Heeft verder echt TOTAAL geen invloed op hen! Ze vinden het geloof ik alleen maar grappig :`)

Dus stel je niet aan en hossel die chick :7
Deze dacht ik :P
pi_108511939
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:37 schreef Domokoen het volgende:

[..]

Deze volgens mij:

[..]

Ze reageert toch op Nembrionic?
Children of the night. What music they make.
pi_108519579
Never mind dan :Y)
pi_108574826
komt er nog een volgend deel? :D
..
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:39:43 #257
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_108590180
Well played dude, well played.
Lesbosapiens
pi_108591339
Ik word helemaal blij van dit topic :D Tof voor je!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 4 maart 2012 @ 21:00:23 #259
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108716222
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:31 schreef Lovefoxxy het volgende:
Net alles gelezen, wat een lief en leuk verhaal O+
Dit O+.
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 21:42:55 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_108719508
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef Sanchos het volgende:
Ik ben niet de vriendin van Sanchos inderdaad _O- Maar wel een redhead :Y En ik reageerde inderdaad op de uitspraak van Nem :)
  zondag 4 maart 2012 @ 21:48:36 #261
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_108719876
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben niet de vriendin van Sanchos inderdaad _O- Maar wel een redhead :Y En ik reageerde inderdaad op de uitspraak van Nem :)
Ik dacht: "huh? reactie?"
Maar gaat dus gewoon echt over een reactie van laaaaaaang geleden _O-
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 23:05:43 #262
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_108724414
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik dacht: "huh? reactie?"
Maar gaat dus gewoon echt over een reactie van laaaaaaang geleden _O-
Klopt ja :Y Blijkbaar dacht iemand dus dat ik zijn vriendin was :D Ik moest ook even teruglezen hoor _O-
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:27:24 #263
314865 poet
Zonder hoofdletter pee.
pi_108798601
Ultimate lovestory :D
pi_108798745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef Sanchos het volgende:
Wanneer komt de kleine? :+
  woensdag 7 maart 2012 @ 15:11:44 #265
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_108822992
Sanchos *O*
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:29 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

:D ;)
  woensdag 7 maart 2012 @ 15:24:00 #266
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108823540
O+ O+ O+

Fantastisch topic. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_108824293
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:29 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die willen we niet :P (iets met vaak op vakantie gaan en hobby's ;) )
  woensdag 7 maart 2012 @ 15:48:03 #268
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_108824476
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:42 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Je bent ook pas 24 :D Dus dat kan prima even wachten :P
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:10:43 #269
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_108825320
quote:

[..]

Nog tijd zat... ;)
pi_109195886
En ik woon vanaf vandaag met d'r samen :). Ze heeft 5 katten (!!!) ik vind katten ontzettende toffe beesten en heb er geen problemen mee, ik dacht eerst, no problemo, maar ik erger me nu eigenlijk al als ik zie dat door alleen al naar binnen te lopen je kleding onder de haren zit.
pi_109195995
Net ook je topic doorgelezen. Wow... ^O^ *O* ^O^ *O* ^O^ goed bezig kerel. Ben echt oprecht blij voor je :D
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:02:05 #272
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_109197951
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 08:28 schreef Sanchos het volgende:
En ik woon vanaf vandaag met d'r samen :). Ze heeft 5 katten (!!!) ik vind katten ontzettende toffe beesten en heb er geen problemen mee, ik dacht eerst, no problemo, maar ik erger me nu eigenlijk al als ik zie dat door alleen al naar binnen te lopen je kleding onder de haren zit.
Ik geef zelf ook de voorkeur aan kale poezen

:P
pi_109203007
;)
pi_109203029
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:53 schreef Sanchos het volgende:
;)
*O* *O* ^)
Rustig aan.
pi_109204203
Leuke afloop. :)

En ehh, koop zo'n roller voor de haren op je kleding. ;)
pi_109205173
quote:

[..]

Niet?

Iedereen wil toch kinderen :+
pi_109206106
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Niet?

Iedereen wil toch kinderen :+
Ik wil reizen, dure vakanties. Ik doe aan duiksport. als ik af en toe mijn collega's hoor van, kut, kinderbed kopen 150 euro, dan denk ik: hehehe dat is een mooie duiklamp. Ik vind kinderen leuk, maar zolang ze maar van een ander zijn ;).

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke afloop. :)

En ehh, koop zo'n roller voor de haren op je kleding. ;)
Eerst wat ik gekocht heb bij de ikea, ik heb er gelijk 3 gehaald hahahah
pi_109418069
En het is uit, mevrouw had tijd voor haarzelf nodig, zo ineens...
Dus kon weer naar mijn ouders terug. Ze neemt d'r telefoon niet op, reageert niet terug, en waarom mag joost weten?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:50:31 #279
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_109418136
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 08:47 schreef Sanchos het volgende:
Dus kon weer naar mijn ouders terug. Ze neemt d'r telefoon niet op, reageert niet terug, en waarom mag joost weten?
Wtf :{ ;(
pi_109418168
Wat? Wat raar :'). Maar misschien ging het te snel allemaal?
LEAVE KB ALONE.
pi_109418208
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 08:47 schreef Sanchos het volgende:
Kutgedrag.
pi_109418881
Bizar dit!
Tof verhaal! tot vandaag :( Welgeteld 6 dagen samengewoond?

Goodluck TS!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:13:42 #283
179992 Mopst3r
Believe...
pi_109420075
Na 6 dagen samenwonen :')
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:44:17 #284
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109421036
Dat is zuur man! 180 graden twists zuigen enorm. Sterkte TS! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_109422301
The fuck inderdaad, want ze weet het allemaal niet en moet er allemaal over nadenken bla bla bla, ik dacht dat dit geen doorsnee vrouw was, maar ja... Als je 30 bent weet je toch wel wat je wilt?...
  vrijdag 23 maart 2012 @ 11:26:31 #286
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109422498
Een week samengewoond. :')

:') wtf.

Kut voor je, dat wel.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_109422583
Gefeliciteerd met dit record!
pi_109422939
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Gefeliciteerd met dit record!
Ha Ha, ik ben om laat dit verhaal wel romatisch aflopen ts komt wel goed vrouwen hebben soms wat zand in hun vagina. Spoelt wel weg. :Y
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_109425734
Nou dan moet ze goed d'r best doen, ik ga pas weer over 2 jaar opnieuw samenwonen, ben je klaar met alles te verhuizen, mag alles weer terug...
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:09:38 #290
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_109425813
Sorry, maar zo gek vind ik het allemaal niet :')
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:20:00 #291
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109428231
Lol wat een relatie!!! :) Lijkt GTST wel.. :) (niet verkeerd bedoeld overigens)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:40:45 #292
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_109431295
Dat snap ik niet aan vrouwen he |:( Neem je na een tijdje een gezamenlijk besluit dat best impact heeft, in dit geval samenwonen, trekken ze kort daarna de stekker er uit of gaan vreemd. Bedenk dat dan eerder, in 7 dagen is er echt niet zoveel veranderd...

Sterkte TS!
Nothing has changed. Everything has changed.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:48:33 #293
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_109431620
Dat was een mooie tijd samenwonen, een dag voor elke kat. :-)

Oh ja, enneh leeftijd is niet gerelateerd aan weten wat je wil. Damn kut voor je, TS, sterkte!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_109434363
Update, ze wil praten, van mij mag ze de tering krijgen :N maar helaas zitten gevoelens en consequenties in de weg dus praat het uit om de vrede tussen onze families te bewaren...

Ik dacht altijd dat zij de verstandige van ons 2 was :r

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
Sorry, maar zo gek vind ik het allemaal niet :')
Hoezo?
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 18:00:48 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109435916
Wat een onverwachte update :o daar gaat mijn feel good topic :')

Maar wat balen Sanchos! Was het totaal onverwacht? Samenwonen is een grote stap maar dat kun je van tevoren ook wel bedenken. Raar verhaal in ieder geval!
pi_109435959
bespaar jezelf de moeite TS

wel heel dit topique gelezen, was erg leuk tot aan de laatste paar posts.

I feel you bro

[ Bericht 67% gewijzigd door AldoTheApache op 23-03-2012 18:15:23 ]
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_109453109
Aj... kut voor je ts,
Als ze zo doet verdient ze je niet. Laat haar maar in der sop gaar koken, ze komt vast nog wel terug op haar woorden. Wees vooral goed voor jezelf nu, en loop niet achter haar aan alsof ze de laatste vrouw is.

Sterkte!
pi_109454903
Thanks voor de steun all :), ik heb haar gisteren gesproken, en ze kwam met dat ze niet toe is aan samenwonen (terwijl dit haar idee was, 6 maanden terug stelde ze het ook voor, maar dat was nog even wat te vroeg) en dat ze in paniek was geraakt omdat ze opeens na 6 jaar weer iemand bij haar woont, maar de ze heel graag samen wilt blijven.

Ik heb tegen haar gezegd dat het uit blijft en dat ze me heel erg pijn gedaan heeft en dat ik tijd nodig heb om na te denken wat ik verder met haar wil. Ik heb tegen haar gezegd dat ik juist viel voor haar nuchterheid en sterke karakter, maar dat ik die niet meer geloofwaardig vind.

Ik hoop dat ze heel goed beseft wat een schijtstreek ze geflikt heeft, en dat ze niet zomaar even in paniek kan raken en daar de complete wereld voor op zijn kop zetten, zeg dan gewoon: 'sorry ik ben niet toe aan samenwonen, vind je dat erg?' dan had ik er geen probleem gevonden, ik kreeg van haar een SMS toen van: 'kom naar mijn huis, je moet je spullen pakken, ik kan het niet hebben dat je in mijn huis zit'... Come on, je bent 30?

Ik heb gewoon weinig trek in herhaling...
pi_109454971
  zaterdag 24 maart 2012 @ 10:02:14 #300
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109455913
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:07 schreef Sanchos het volgende:
Thanks voor de steun all :), ik heb haar gisteren gesproken, en ze kwam met dat ze niet toe is aan samenwonen (terwijl dit haar idee was, 6 maanden terug stelde ze het ook voor, maar dat was nog even wat te vroeg) en dat ze in paniek was geraakt omdat ze opeens na 6 jaar weer iemand bij haar woont, maar de ze heel graag samen wilt blijven.

Ik heb tegen haar gezegd dat het uit blijft en dat ze me heel erg pijn gedaan heeft en dat ik tijd nodig heb om na te denken wat ik verder met haar wil. Ik heb tegen haar gezegd dat ik juist viel voor haar nuchterheid en sterke karakter, maar dat ik die niet meer geloofwaardig vind.

Ik hoop dat ze heel goed beseft wat een schijtstreek ze geflikt heeft, en dat ze niet zomaar even in paniek kan raken en daar de complete wereld voor op zijn kop zetten, zeg dan gewoon: 'sorry ik ben niet toe aan samenwonen, vind je dat erg?' dan had ik er geen probleem gevonden, ik kreeg van haar een SMS toen van: 'kom naar mijn huis, je moet je spullen pakken, ik kan het niet hebben dat je in mijn huis zit'... Come on, je bent 30?

Ik heb gewoon weinig trek in herhaling...
Je hebt goed gereageerd, vind ik. Heb je al enig idee wat je nu verder gaat doen?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_109456282
Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')