oh toch niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Leuk voor je man!
Tip: Niet gelijk MDMA of GHB gebruiken, waarderen ze niet
Duidelijk niet genoeg Hans Teeuwen gekekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:58 schreef Sanchos het volgende:
[..]
oh toch niet?
Lodeiro, ik denk niet dat zij zo is,
Nope, ken alleen dat ie stoned naar huis ging (booooooom met TAKE), zijn leraar met kanker uitlacht dat ie faalt en 'de allochtoon'.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Duidelijk niet genoeg Hans Teeuwen gekeken
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef Sanchos het volgende:
gisteren was het heel gezellig en mocht blijven slapen
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef Sanchos het volgende:
gisteren was het heel gezellig en mocht blijven slapen
zoo goed bezigquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef Sanchos het volgende:
thanks all
Had het eerlijk gezegd niet verwacht, dat ze te hoog gegerepen was voor me, en dan bedoel ik niet qua uiterlijk maar in geestelijk opzicht. Ze gaat helaas wel maandag 1,5 maand naar australie...
Geen fut er voor hebben? Wat een passie!! Het spat van m'n schermquote:Op zondag 10 april 2011 10:24 schreef Sanchos het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik ben wel bij d'r blijven slapen, maar het bleef bij slapen, we waren om half 2 bij haar, en om 6 uur moest ik weer weg voor werken dus had er het fut niet voor en ik denk zij ook niet
Ze gaat backpacken ?quote:Op zondag 10 april 2011 18:12 schreef Sanchos het volgende:
ze zei dat ze wat goed te maken had als ze terugkwam van vakantie
quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef goofy_goober het volgende:
Mocht je wel lepeltje-lepeltje of moest je in het logeerbed?
quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef goofy_goober het volgende:
Mocht je wel lepeltje-lepeltje of moest je in het logeerbed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |