Hihi.quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zichzelf ontdekken heet dat, wat betekent: zich driemaal daags uit laten wonen door andere backpackers die er wel fut voor hebben.
Die is te makkelijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zichzelf ontdekken heet dat, wat betekent: zich driemaal daags uit laten wonen door andere backpackers die er wel fut voor hebben.
Lepeltje lepetje, maar na 2 minuten was ik al vertrokkenquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef conleche het volgende:
Ik hoop voor hem het logeerbed, want als hij wel lepeltje-lepeltje mocht en er zat nog steeds geen fut in, dan zou ik me zorgen gaan maken.
Nee, ze gaat in een hotel voor 2 weken, dan weer 2 weken in een ander hotel, en dan weer 2 weken in een ander hotel en dan nog eens 1,5 week in nog een ander hotel, ze gaat met 4 vriendinnen van d'r. Ik zou het niet kunnen maar het is haar vakantiequote:
Nou ja.....als je het van de positieve kant bekijkt: je hebt in ieder geval geen e-penis van 35 cm.quote:Op maandag 11 april 2011 13:25 schreef Sanchos het volgende:
Lepeltje lepetje, maar na 2 minuten was ik al vertrokkenik ben echt een beest in bed
ach, 1 nachtje niet maakt me niet uit, komt welquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:23 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Is het niet júist de eerste nacht?
Nee, ik snap je wel.
Vertel jouw situatie eens?quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:37 schreef Floxc het volgende:
Goed topic, wellicht zal het me binnenkort ook helpen. Toppertje TS!
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:31 schreef Cat_Tank het volgende:
Lief topic. Ik hoop dat het wat wordt tussen jullie TS, en dat ze zich gedraagt in Australië
Jup, maar ik heb 6 jaar 'gewacht', dus die 1,5 maand kan er wel bijquote:Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef lodeiro het volgende:
Haha had ik toch gelijk dat je naast haar wakker zou worden;)
Wel jammer dat ze nu eerst 1,5e maand weg is!
Succes ermee!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef 030IJsselstein het volgende:
Goed topic, mooi om te lezen! Wellicht zal het bij mij ook helpen. Heb nu ook een leuke meisje op oogje maar wil de situatie nog niet vertellen...
"Ik zie je als een goede vriend, meer niet."quote:Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De eerste nacht alleen lepeltje lepeltje slapen voorspelt niets goeds hoor .
Opzich is het wel grappig om toevallig naar hetzelfde hotel te gaan in diezelfde periode; en dan met een Australisch accent in je Engels stug blijven volhouden dat je haar niet kent en dat je een dubbelganger moet zijn. Vervolgens haar weer inpakken, een tweede eerste nacht beleven; en nadat je haar "Grand Canyon" hebt volgekit met liefde; in het Nederlands zeggen dat het eigenlijk wel een tering eind vliegen is voor een keertje seks.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Sanchos het volgende:
Over anderhalve maand komt ze weer terug, dan zien we wel hoe het gaat lopen
@ Axle1988 met iemand meegaan naar australie waarmee je pas 3 dagen een relatie hebt is ook volgens mij geen goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |