Alsof ik met mijn lope kop iemand gelijk ga bezwangerenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:57 schreef Glennznl het volgende:
Zo TS, nu ze zwanger is is het zeker serieus?
Geniaal toch? Ik heb 'm hier van Fokquote:
Natuurlijk welquote:En die heb je me ook nooit durven vertellen gok ik zo![]()
Hij heeft het ambrozijn al geproefd hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef Koeketrommel het volgende:
Je kent haar al dus je hebt een excuus om wat te gaan drinken toch?
Telefoongesprek:
Hij: hoi, ik verveel me, ff wat drinken bij [insert kroeg]
Zij: oh ja is goei, totzeuw.
Indien slechter resultaat
Zij: euh ja ik ken nu niej
Hij: wanneer wel?
Zij: m0rguhhhhh cia00 hvjnwlyhyy
Is dat al geboekt dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:51 schreef Sanchos het volgende:
Update,
We gaan in september samen op vakantie naar zuid-spanje, maar na een paar weken relatie vind ik dit eerlijk gezegd wel iets te snel...
Potverdikke. Eerst wil je dolgraag iets met haar en nu vind je het te snel gaan! En heeft toch niet veel met de relatie te maken? Je kende haar toch al langer? Die druk leg je er dus blijkbaar zelf opquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:51 schreef Sanchos het volgende:
Update,
We gaan in september samen op vakantie naar zuid-spanje, maar na een paar weken relatie vind ik dit eerlijk gezegd wel iets te snel...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef Koeketrommel het volgende:
Je kent haar al dus je hebt een excuus om wat te gaan drinken toch?
Telefoongesprek:
Zij: oh ja is goei, totzeuw.
Indien slechter resultaat
Zij: euh ja ik ken nu niej
Hij: wanneer wel?
Zij: m0rguhhhhh cia00 hvjnwlyhyy
Nee ze wilde boeken, want ze mag nog 3 weken op vakantie, en toen zei ze dat ze ging boeken en dan heel graag zou willen dat ik ook mee zou gaan, ik heb haar gezegd dat ik er heel even na over moet denken voordat ik in keer ja zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat al geboekt dan?
Is inderdaad snel, je kunt toch ook tegen die tijd een last-minute boeken... In september is vaak nog keuze genoeg.
Tja, ik ben gewoon voorzichtigquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Remnant het volgende:
[..]
Potverdikke. Eerst wil je dolgraag iets met haar en nu vind je het te snel gaan! En heeft toch niet veel met de relatie te maken? Je kende haar toch al langer? Die druk leg je er dus blijkbaar zelf op
Dus je hebt toegezegd dat je meegaatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 07:30 schreef Sanchos het volgende:
Zo, we hebben gisteren het over gehad tijdens een etentje.
Ik heb haar uitgelegd dat ik wel graag meewil, maar dat ik het toch iets te snel vindt gaan om na 1-2 maanden relatie samen 2 weken alleen naar zuid-spanje te gaan.
Ze zei dat ze het heel goed begreep en het wijs vond dat ik er over nadacht. Dus we hebben een deal gemaakt, we gaan last-minute.
Wat is het toch een makkelijke en slimme meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |