Ik geef zelf ook de voorkeur aan kale poezenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:28 schreef Sanchos het volgende:
En ik woon vanaf vandaag met d'r samen. Ze heeft 5 katten (!!!) ik vind katten ontzettende toffe beesten en heb er geen problemen mee, ik dacht eerst, no problemo, maar ik erger me nu eigenlijk al als ik zie dat door alleen al naar binnen te lopen je kleding onder de haren zit.
Niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:42 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Die willen we niet(iets met vaak op vakantie gaan en hobby's
)
Ik wil reizen, dure vakanties. Ik doe aan duiksport. als ik af en toe mijn collega's hoor van, kut, kinderbed kopen 150 euro, dan denk ik: hehehe dat is een mooie duiklamp. Ik vind kinderen leuk, maar zolang ze maar van een ander zijnquote:
Eerst wat ik gekocht heb bij de ikea, ik heb er gelijk 3 gehaald hahahahquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke afloop.
En ehh, koop zo'n roller voor de haren op je kleding.
Wtfquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:47 schreef Sanchos het volgende:
En het is uit, mevrouw had tijd voor haarzelf nodig, zo ineens...
Dus kon weer naar mijn ouders terug. Ze neemt d'r telefoon niet op, reageert niet terug, en waarom mag joost weten?
Kutgedrag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:47 schreef Sanchos het volgende:
En het is uit, mevrouw had tijd voor haarzelf nodig, zo ineens...
Dus kon weer naar mijn ouders terug. Ze neemt d'r telefoon niet op, reageert niet terug, en waarom mag joost weten?
Ha Ha, ik ben om laat dit verhaal wel romatisch aflopen ts komt wel goed vrouwen hebben soms wat zand in hun vagina. Spoelt wel weg.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
Sorry, maar zo gek vind ik het allemaal niet
Je hebt goed gereageerd, vind ik. Heb je al enig idee wat je nu verder gaat doen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:07 schreef Sanchos het volgende:
Thanks voor de steun all, ik heb haar gisteren gesproken, en ze kwam met dat ze niet toe is aan samenwonen (terwijl dit haar idee was, 6 maanden terug stelde ze het ook voor, maar dat was nog even wat te vroeg) en dat ze in paniek was geraakt omdat ze opeens na 6 jaar weer iemand bij haar woont, maar de ze heel graag samen wilt blijven.
Ik heb tegen haar gezegd dat het uit blijft en dat ze me heel erg pijn gedaan heeft en dat ik tijd nodig heb om na te denken wat ik verder met haar wil. Ik heb tegen haar gezegd dat ik juist viel voor haar nuchterheid en sterke karakter, maar dat ik die niet meer geloofwaardig vind.
Ik hoop dat ze heel goed beseft wat een schijtstreek ze geflikt heeft, en dat ze niet zomaar even in paniek kan raken en daar de complete wereld voor op zijn kop zetten, zeg dan gewoon: 'sorry ik ben niet toe aan samenwonen, vind je dat erg?' dan had ik er geen probleem gevonden, ik kreeg van haar een SMS toen van: 'kom naar mijn huis, je moet je spullen pakken, ik kan het niet hebben dat je in mijn huis zit'... Come on, je bent 30?
Ik heb gewoon weinig trek in herhaling...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |