Ik ben wel benieuwd of de comeback van je meisje een referentie was naar dat wijf d'r leven of niet. Misschien is haar jongere god ooit gekaapt door een mooier exemplaar dan zijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Sanchos het volgende:
[...]
Maar gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet' Wijf trok een zure kop en liep weg.
Bazenopmerking. Houden die meid.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Sanchos het volgende:gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet'
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou zo graag willen dat mijn vrouwlief wat beter van zich af kon bijten als er van die kutopmerkingen gemaakt worden.
Het is maar dat ik 100% zeker ben dat ze een dame, want ze heeft ballenquote:
we geloven niet in trouwenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef 030IJsselstein het volgende:
En wanneer ontvangen wij een trouwkaartje?
Denk je uberhaupt dat ze het gezegd had als dat NIET het geval is geweest?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:24 schreef Velma het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de comeback van je meisje een referentie was naar dat wijf d'r leven of niet. Misschien is haar jongere god ooit gekaapt door een mooier exemplaar dan zij
quote:
quote:
proficiat Sanchos en vergeet nu niet mee te helpen in het huishouden want vrouwen verwachten dat we dat weten uit onszelfquote:Op maandag 27 februari 2012 14:51 schreef Sanchos het volgende:
Update, ik ga over 3 weken bij haar intrekken. voor de rest gaat het nog prima
, tuurlijk soms een ruzie, maar dat hoort erbij
Ze heeft er zelfs in gepost...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, weet ze van dit topic?
Waar dan, heb het net allemaal gelezen, maar kan geen reactie van haar vinden. Wel erg leuk voor TS trouwens.quote:
Deze volgens mij:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:19 schreef Bisamrat het volgende:
Waar dan, heb het net allemaal gelezen, maar kan geen reactie van haar vinden. Wel erg leuk voor TS trouwens.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:25 schreef MaJo het volgende:
Die uitspraak heb ik nog nooit gehoord
En die heb je me ook nooit durven vertellen gok ik zo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |