abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97125043
TS is baas, respect voor jou
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:54:44 #202
82136 Xennia
gekroond
pi_97130692
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 07:30 schreef Sanchos het volgende:
Zo, we hebben gisteren het over gehad tijdens een etentje.
Ik heb haar uitgelegd dat ik wel graag meewil, maar dat ik het toch iets te snel vindt gaan om na 1-2 maanden relatie samen 2 weken alleen naar zuid-spanje te gaan.
Ze zei dat ze het heel goed begreep en het wijs vond dat ik er over nadacht. Dus we hebben een deal gemaakt, we gaan last-minute :).

Wat is het toch een makkelijke en slimme meid *;
Heel verstandig van je.

Toch zijn mensen die heel verliefd zijn meestal niet erg verstandig. Ben je zo verliefd als je dacht?
pi_97163781
pfff, wat een gemene vraag xennia
pi_97166744
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef Snuwerd het volgende:
Rustig aan.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:22:41 #205
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_97173802
Mooi topic, for once op FOK _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:14:06 #206
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_97177684
Dit is een FOK!primeur, iemand die uit de friendzone kwam... Geweldig dit

* VoornaamAchternaam is jaloers.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_97236859
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Heel verstandig van je.

Toch zijn mensen die heel verliefd zijn meestal niet erg verstandig. Ben je zo verliefd als je dacht?
Ik heb veel slechte relaties gehad dus denk wel eerst ff 10 keer na voordat ik wat beslis, gewoon gezond verstand.

quote:
17s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is een FOK!primeur, iemand die uit de friendzone kwam... Geweldig dit

* VoornaamAchternaam is jaloers.
Friendzone bestaat niet echt, als je iemand leuk vind maak het duidelijk kenbaar, dan merk je vanzelf wel of ze wat voor je voelt of niet. Friendzone is alleen van toepassing als je niet durft te zeggen dat je verliefd op iemand bent en zo jaren bevriend blijft in de hoop dat ze meer voor je gaat voelen. In mijn geval was het meer de leeftijd/omgeving ;).

Maar bedankt voor de leuke reacties :), mijn vrienden waren nogal sceptisch over vanwege de leeftijd en zeiden dat ik het niet moest doen. Gelukkig ben ik eigenwijs :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:14:45 #208
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_97242345
quote:
Wat nou? Huilie.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_97251809
She is right, liefde maakt blind en laat je stomme dingen doen.
pi_97252721
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:24 schreef BazzieK het volgende:
Hele topic gelezen. TS is een baas. _O_
Heel veel plezier en geluk samen!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 25 mei 2011 @ 01:09:27 #211
82136 Xennia
gekroond
pi_97279525
quote:
Nou, ik ben inderdaad monsterlijk :')

You ain't seen nothing yet

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 09:18 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb veel slechte relaties gehad dus denk wel eerst ff 10 keer na voordat ik wat beslis, gewoon gezond verstand.
en ik weet uit ervaring dat het gaat irriteren als de een er meer gevoel in legt dan de ander en sneller gaat.
pi_97280097
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef Xennia het volgende:

en ik weet uit ervaring dat het gaat irriteren als de een er meer gevoel in legt dan de ander en sneller gaat.
? ik snap het niet... dat de ander dus gewoon sneller wilt / langzamer in de relatieopbouwen zegmaar?

[ Bericht 2% gewijzigd door kingtoppie op 25-05-2011 01:48:36 ]
Rustig aan.
pi_97296826
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou, ik ben inderdaad monsterlijk :')

You ain't seen nothing yet

[..]

Dat zien we vanzelf wel ;)
pi_97309717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Dat zien we vanzelf wel ;)
Jij komt over als een nuchter en weldenkend mens. Die constatering is natuurlijk alleen maar gebaseerd op je schrijfstijl en je manier van reageren, maar ik denk toch dat de 29-jarige blij verrast was vanwege de volwassenheid van deze 23-jarige.
pi_97310207
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 09:18 schreef Sanchos het volgende:

Friendzone bestaat niet echt
hier moet ik je toch even corrigeren :P friendzone bestaat namelijk wèl.
pi_97326019
Okee, het bestaat, maar dat heb je dan aan jezelf te danken ;)
pi_97327035
@Sanchos

Ik zit met een soort gelijk probleem. Ik werk in het buurthuis vaak achter de bar en in de keuken, en vaak lopen er dan meiden binnen, soms proberen ze me te versieren maar vaak zijn die meiden gewoon niet echt wat ik zoek, of totaal mijn type niet.
Laatst was er een meisje, zag er goed uit, maar een beetje te jong. Nu hoorde ik dus van een vriend van mijn vader, dat dat meisje een zus heeft, van mijn leeftijd. Ik ken haar niet, maar heb haar laatst gezien bij de patatkraam waar zij werkt. Wauw, blond, slank, goed gekleed. Ik dacht, die moet ik hebben! :p

Nu weet ik dus niet hoe ik met haar in contact kan komen, ik ben hier alleen in het weekend en zij kent mij niet, maar ik weet hoe ze heet, waar ze woont...om haar nu zo toe te voegen op hyves vind ik ook zo raar.
pi_97345279
Hee, ik ben the love guru niet ;)

Haal een patatje, knoop een heel kort gesprekje aan (ze werkt immers) en als je haar dan weer 'tegenkomt in korte tijd' spreek je haar weer aan, want dan 'kent' ze je, de rest moet je zelf doen.
pi_97371271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef Sanchos het volgende:
Hee, ik ben the love guru niet ;)

Haal een patatje, knoop een heel kort gesprekje aan (ze werkt immers) en als je haar dan weer 'tegenkomt in korte tijd' spreek je haar weer aan, want dan 'kent' ze je, de rest moet je zelf doen.
whaha :P ja ik dacht ook al dat dat de beste oplossing zal zijn, want ik heb totaal geen idee waar ik haar tegen kan komen.

hoe gaat het met je eigen scharrel trouwens?:P
pi_97371863
scharrel is sinds een tijdje vast, dus geen scharrel meer :)
pi_97540774
Ik had zaterdagavond een verjaardag van een vriendin van haar. En ik moest mee want ja al haar vriendinnen hadden mij nog niet gezien (:')!) Ik ben meegegaan met haar naar die verjaardag.

Ik denk dat ik de jongste was op die verjaardag, kon het wel heel goed vinden met alle kerels daar, dikke lol enzo en natuurlijk de CL kijken, hoor ik een van die vriendinnen tegen mijn meisje zeggen: 'hij is wel leuk enzo, maar is ie niet wat te jong, jullie schelen 7 jaar hoor' op een vrij minachtende toon terwijl ze me een beetje arrogant aankeek.

Ik dacht zoiets van: Waar de fuck bemoei jij je ermee kutwijf, maar gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet' Wijf trok een zure kop en liep weg.

Op zich wel apart al die mensen bij elkaar, allemaal rond de 30 en praten over quashen, en leaseaudi's, de meeste daar zitten allemaal in de acountancy of hebben een adviesbureau. Dat is ook weer wennen, ik ga om met jongens van 20-25 waarmee we vaak uitgaan of waarmee ik ga thaiboxen of duiken, allemaal zitten ze in de verkoop/marketing waar ik zelf ook in zit en dat is toch een heel ander cultuur.

Ik heb over 3 weken een verjaardag van een goede vriend waar zeker 50 man komen. Ze heeft er al ja op gezegd maar ik ben benieuwd hoe zij dat beleefd :P
pi_97560735
Hehehe mooie reactie van haar :D ^O^
Ach het gaat uiteindelijk alleen om haar he boeiend wat die vrienden doen... wel leuk toch eigenlijk, kom je es in een ander wereldje, nooit verkeerd ;)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:36:27 #223
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_97562756
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Sanchos het volgende:
Ik had zaterdagavond een verjaardag van een vriendin van haar. En ik moest mee want ja al haar vriendinnen hadden mij nog niet gezien (:')!) Ik ben meegegaan met haar naar die verjaardag.

Ik denk dat ik de jongste was op die verjaardag, kon het wel heel goed vinden met alle kerels daar, dikke lol enzo en natuurlijk de CL kijken, hoor ik een van die vriendinnen tegen mijn meisje zeggen: 'hij is wel leuk enzo, maar is ie niet wat te jong, jullie schelen 7 jaar hoor' op een vrij minachtende toon terwijl ze me een beetje arrogant aankeek.

Ik dacht zoiets van: Waar de fuck bemoei jij je ermee kutwijf, maar gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet' Wijf trok een zure kop en liep weg.

Op zich wel apart al die mensen bij elkaar, allemaal rond de 30 en praten over quashen, en leaseaudi's, de meeste daar zitten allemaal in de acountancy of hebben een adviesbureau. Dat is ook weer wennen, ik ga om met jongens van 20-25 waarmee we vaak uitgaan of waarmee ik ga thaiboxen of duiken, allemaal zitten ze in de verkoop/marketing waar ik zelf ook in zit en dat is toch een heel ander cultuur.

Ik heb over 3 weken een verjaardag van een goede vriend waar zeker 50 man komen. Ze heeft er al ja op gezegd maar ik ben benieuwd hoe zij dat beleefd :P
Mijn vriendin (30, ik 21) heeft hiervoor een relatie gehad met iemand van 40, en ze hing ook de hele tijd rond met zijn vrienden, en alleen zijn vrienden (en vrouwelijke aanhangers), dat was nog niet zo erg, maar schijnt dat ze de hele tijd vervelend liepen te doen en dingen te zeggen als "ja je bent nu wel mooi slank, maar wacht maar tot je wat ouder bent!" (dat was 5 jaar geleden, ze ziet er nog steeds geweldig uit O+ )
Maargoed, als je ook maar af en toe met je eigen vrienden uitgaat, en ze je niet vraagt ze allemaal af te stoten (dat is sowieso slecht, leeftijdsverschil of niet), en ze reageert zoals hierboven, beloofd dit wat ^O^ Veel plezier met z'n tweeen!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_98427057
En wanneer ontvangen wij een trouwkaartje?
pi_98510289
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Sanchos het volgende:

maar gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet' Wijf trok een zure kop en liep weg.
_O_ _O_

Ik zou zo graag willen dat mijn vrouwlief wat beter van zich af kon bijten als er van die kutopmerkingen gemaakt worden.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')