Heel verstandig van je.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 07:30 schreef Sanchos het volgende:
Zo, we hebben gisteren het over gehad tijdens een etentje.
Ik heb haar uitgelegd dat ik wel graag meewil, maar dat ik het toch iets te snel vindt gaan om na 1-2 maanden relatie samen 2 weken alleen naar zuid-spanje te gaan.
Ze zei dat ze het heel goed begreep en het wijs vond dat ik er over nadacht. Dus we hebben een deal gemaakt, we gaan last-minute.
Wat is het toch een makkelijke en slimme meid
Ik heb veel slechte relaties gehad dus denk wel eerst ff 10 keer na voordat ik wat beslis, gewoon gezond verstand.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heel verstandig van je.
Toch zijn mensen die heel verliefd zijn meestal niet erg verstandig. Ben je zo verliefd als je dacht?
Friendzone bestaat niet echt, als je iemand leuk vind maak het duidelijk kenbaar, dan merk je vanzelf wel of ze wat voor je voelt of niet. Friendzone is alleen van toepassing als je niet durft te zeggen dat je verliefd op iemand bent en zo jaren bevriend blijft in de hoop dat ze meer voor je gaat voelen. In mijn geval was het meer de leeftijd/omgevingquote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is een FOK!primeur, iemand die uit de friendzone kwam... Geweldig dit
* VoornaamAchternaam is jaloers.
Heel veel plezier en geluk samen!quote:
Nou, ik ben inderdaad monsterlijkquote:
en ik weet uit ervaring dat het gaat irriteren als de een er meer gevoel in legt dan de ander en sneller gaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:18 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb veel slechte relaties gehad dus denk wel eerst ff 10 keer na voordat ik wat beslis, gewoon gezond verstand.
? ik snap het niet... dat de ander dus gewoon sneller wilt / langzamer in de relatieopbouwen zegmaar?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef Xennia het volgende:
en ik weet uit ervaring dat het gaat irriteren als de een er meer gevoel in legt dan de ander en sneller gaat.
Dat zien we vanzelf welquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, ik ben inderdaad monsterlijk![]()
You ain't seen nothing yet
[..]
en ik weet uit ervaring dat het gaat irriteren als de een er meer gevoel in legt dan de ander en sneller gaat.
Jij komt over als een nuchter en weldenkend mens. Die constatering is natuurlijk alleen maar gebaseerd op je schrijfstijl en je manier van reageren, maar ik denk toch dat de 29-jarige blij verrast was vanwege de volwassenheid van deze 23-jarige.quote:
whahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef Sanchos het volgende:
Hee, ik ben the love guru niet
Haal een patatje, knoop een heel kort gesprekje aan (ze werkt immers) en als je haar dan weer 'tegenkomt in korte tijd' spreek je haar weer aan, want dan 'kent' ze je, de rest moet je zelf doen.
Mijn vriendin (30, ik 21) heeft hiervoor een relatie gehad met iemand van 40, en ze hing ook de hele tijd rond met zijn vrienden, en alleen zijn vrienden (en vrouwelijke aanhangers), dat was nog niet zo erg, maar schijnt dat ze de hele tijd vervelend liepen te doen en dingen te zeggen als "ja je bent nu wel mooi slank, maar wacht maar tot je wat ouder bent!" (dat was 5 jaar geleden, ze ziet er nog steeds geweldig uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Sanchos het volgende:
Ik had zaterdagavond een verjaardag van een vriendin van haar. En ik moest mee want ja al haar vriendinnen hadden mij nog niet gezien (:')!) Ik ben meegegaan met haar naar die verjaardag.
Ik denk dat ik de jongste was op die verjaardag, kon het wel heel goed vinden met alle kerels daar, dikke lol enzo en natuurlijk de CL kijken, hoor ik een van die vriendinnen tegen mijn meisje zeggen: 'hij is wel leuk enzo, maar is ie niet wat te jong, jullie schelen 7 jaar hoor' op een vrij minachtende toon terwijl ze me een beetje arrogant aankeek.
Ik dacht zoiets van: Waar de fuck bemoei jij je ermee kutwijf, maar gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet' Wijf trok een zure kop en liep weg.
Op zich wel apart al die mensen bij elkaar, allemaal rond de 30 en praten over quashen, en leaseaudi's, de meeste daar zitten allemaal in de acountancy of hebben een adviesbureau. Dat is ook weer wennen, ik ga om met jongens van 20-25 waarmee we vaak uitgaan of waarmee ik ga thaiboxen of duiken, allemaal zitten ze in de verkoop/marketing waar ik zelf ook in zit en dat is toch een heel ander cultuur.
Ik heb over 3 weken een verjaardag van een goede vriend waar zeker 50 man komen. Ze heeft er al ja op gezegd maar ik ben benieuwd hoe zij dat beleefd
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Sanchos het volgende:
maar gelukkig zei mijn meisje: 'Is toch niet jouw probleem doos, die van mij loopt tenminste niet weg met een of ander vieze slet' Wijf trok een zure kop en liep weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |