Precies dit. Vertel haar eerlijk dat je die avond de boot afhield omdat ze had gezegd het niet te zien zitten. Ze houdt van eerlijk en recht voor de raap, dus die heb je dan al binnen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:32 schreef kingmob het volgende:
Ik denk dat ze gewoon twijfelde over je leeftijd maar die ochtend daarna retegeil is wakker geworden (ik ben bloedserieus). Dat verklaard ook waarom ze je nog steeds wil terwijl je op die 2e date schijnbaar je als een zak hooi hebt opgesteld
Lijkt me dat jullie nu op hetzelfde niveau staan. Gewoon letterlijk vertellen waarom je afstandelijk was en die relatie aangaan, je gaat niet meteen trouwen dus ik begrijp niet waarom je nu ineens terugkrabbelt.
in de friendzone zat je hiervoor al, aangezien je haar al tijden kende....en na 2 dates 'willen weten waar je aan toe bent'? gast, je was kennelijk niet de gezelligste, die avond, en ze vond het toch nodig om je expliciet te vertellen dat ze je ziet zitten...jouw beurt om eerlijk te zijn, lijkt me...quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:02 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb het wel vaker gehad, zegt een vrouw, je bent echt een leukerd enzo bla bla bla, en aan de einde van de rit: ja als een maatje van me bedoelde ik, gelijk in de friendzone gebombardeerd.
En bindingsangst, ik heb het, maar ik wil nogmaals gewoon weten waar ik aan toe ben. na 2 jaar scharrelen wil ik liever ook iets meer vasts begin ik mij de laatste weken te realiseren...
quote:Hey Chris, sorry dat ik woensdag zo afwezig deed, ik moet je wat eerlijk bekennen.
Na onze 1e date en je sms was ik gewoon bang dat je me aan het lijntje wilde houden, dit is mij gewoon vaker overkomen. Gelukkig had ik het mis en daarom ben ik je mijn excuses verschuldigd en had ik mij woensdag niet zo moeten gedragen. Heb je zin om vanavond naar de bios te gaan?
A-
Dude.quote:
Echt niet, hij komt totaal niet onzeker over, maar juist oprecht. Zij voelde echt wel dat er iets aan de hand was (hence haar sms). Ze willen allebei gewoon weten waar ze aan toe zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:23 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dude.![]()
Als er iets is waar vrouwen op afknappen dan zijn het wel onzekere mannen.
En dit opgestuurdquote:Geeft niksik zou precies hetzelfde gedaan hebben, maar de bios lijkt mij leuk!
quote:ik kom je om 8 uur ophalen, kunnen we eerst nog even een terrasje pakken.
voorkeur voor een film?
Ja, op zich is die eerlijkheid niet erg denk ik. Maar wel de (dubbele) excuses die hij maakt, dat komt wanhopig over.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef goofy_goober het volgende:
Uit eigen ervaring weet ik dat de meeste oudere vrouwen een standvastige, zelfverzekerde vent willen en geen onzeker knulletje die bang is dat ie aan het lijntje wordt gehouden. Maar dit loopt af met een sisser zo te zien.
Nou die excuses lijkt mij wel een beetje overkill....quote:
Als ik zou gaan zeiken zou ik tegen Sanchos zeggen dat het beter is om zelf met een voorstel voor een film te komen ipv haar te laten bepalen, maar dat doe ik nietquote:
Dubbele? ik lichtte het alleen even toe, ik heb misschien wel d'r avond lopen te verzieken door mijn onderbuikgevoelensquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ja, op zich is die eerlijkheid niet erg denk ik. Maar wel de (dubbele) excuses die hij maakt, dat komt wanhopig over.
Dus heb haar gezegd dat we naar the adjustment bureau gaanquote:Zeg jij het maar
Mucha suerte vanavondquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef Sanchos het volgende:
ik heb nu al spijt om haar de keuze te laten doen
[..]
Dus heb haar gezegd dat we naar the adjustment bureau gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |