Natuurlijk. Succes is een koe, melken tot er niets meer uitkomt dus.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Id_do_her het volgende:
Komt die heisa nog een keer terug dan?
Dan zou je succes ook een penis met een volle balzak kunnen noemen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Succes is een koe, melken tot er niets meer uitkomt dus.
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:11 schreef Apotheose het volgende:
Marco borsato gaat meedoen. Als jury ofzo dacht ik. Of 'n andere rol. Daar hadden die Nick en Simon 't over vanmiddag in life 4 you. Of was dat al bekend en lag ik te slapen?
quote:Borsato: Aanmeldinge The Voice 2011 stromen binnen
De handen van Marco Borsato jeuken om met het talent uit de tweede serie van The Voice of Holland aan de slag te gaan. “Ik heb zelf nog niets gehoord van de kandidaten zelf, maar ik hoor dat de aanmeldingen binnenstromen. Het is echt niet normaal wat er gebeurt. Zoveel talent durft de drempel over te stappen om mee te doen na de eerste reeks”, vertelt de kersverse coach aan Zappen.blog.nl. “Ze zien de potentie van Ben Saunders en wat er met hem is gebeurd. Hij heeft niet alleen de wind in de zeilen gehad, maar bijna een orkaan. Dat zegt iets over de potentie van het format van The Voice of Holland.”
De zanger maakte gisteren de nominaties voor de TMF Borsato Award bekend, een aanmoedigingsprijs waarop Ben Saunders kans maakt. Het zou zomaar kunnen dat Marco bij een volgende editie van de TMF Awards dus zijn eigen protégé nomineert voor de naar hem vernoemde prijs. “Haha, daar had ik nog niets eens bij stilgestaan, maar het zou zomaar kunnen.”
Dit weekend was er een eerste vergadering waarbij ook de coaches aanwezig waren. Borsato is het enige nieuwe gezicht, Nick & Simon, VanVelzen en Angela Groothuizen beginnen deze zomer aan hun tweede seizoen. Sinds gisteren lopen er spotjes op de RTL-zenders waarbij de coaches een oproep doen voor kandidaten. Volgens de zanger heerst er nu al gezonde rivaliteit waarbij elke coach het beste talent wil binnenhalen.
Borsato: “Natuurlijk motiveer ik zelf ook mensen van wie ik denk dat ze goede sier zouden maken bij The Voice. Ook hoor ik veel theaterbureaus zeggen dat ze veel talent hebben. Dan is dit echt het moment om dat talent in te sturen. The Voice of Holland doet recht aan muziek, je kijkt niet langer naar allemaal failures maar ziet alleen maar succesnummers.”
Zondequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef From.the.block het volgende:
Ik had me opgegeven, werd gebeld door talpa, auditie dag verliep zo.. na een uur uit het trein raam te hebben getuurd en getwijfeld stapte ik uit op amsterdam centraal, Ik liep heel cool het station uit, maakte een draai ala naomi cambel en voor ik het wist zat ik weer in de trein terug naar huis, mezelf de harses in te slaan.
aint my time yet.. stelde ik mezelf gerust ghehe..
Hoi, ik als Ben Saunders zijnde, kan daarop volmondig ja zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:39 schreef littlemissy het volgende:
mensen,
heeft er hier iemand al eens eerder aan een eerste auditie van the voice meegedaan?.
Ben heeft een album + nieuwe single uit die veel wordt gedraaid nu. En Kim de Boer was zaterdag bij ik hou van Holland.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Beetje jammer dat er ondanks alle beloftes van de jury over een gouden toekomst, je van geen enkele deelnemer nog iets hoort. Ben af en toe, de rest zit waarschijnlijk gewoon weer in de bijstand
Eh, wuut?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Beetje jammer dat er ondanks alle beloftes van de jury over een gouden toekomst, je van geen enkele deelnemer nog iets hoort. Ben af en toe, de rest zit waarschijnlijk gewoon weer in de bijstand.
Singles uitbrengen kan ik ook. Wordt alleen door niiemand gekocht, dat geldt ook voor die liedjes van Shary An, Leonie, Kim en Jennifer. Gouden album voor Ben is ook een cooler. VOH werd zo grootst gemaakt dat je zou denken dat Ben de absolute top-artiets van de komende jaren zou worden. Helaas verkoopt het album van Dries Roelvink beter dan dat van Ben Saunders. Beetje jammer allemaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eh, wuut?
-Shary-an heeft een 2de single uitgebracht
-Ben heeft een goude album
-Leonie heeft een liedje met Jeroen vd Boom opgenomen en is binnenkort special guest in een Amerikaanse show
-Kim was afgelopen week bij IHVH en heeft -ik dacht- een album in de planning
-Jennifer brengt binnenkort een single uit en een album
Alles werd voorbereid en nu zit je met de vakanties
wanneer mag je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:39 schreef littlemissy het volgende:
mensen,
heeft er hier iemand al eens eerder aan een eerste auditie van the voice meegedaan?.
mag iedereen die een inzending doet een auditie komen doen?.
en hoe gaat het voor de rest allemaal in ze werk?..
ben erg benieuwd..ikzelf moet/mag volgende week auditie doen.
Wat ben jij toch een ontzettende zeiksnor zeg.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:47 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Singles uitbrengen kan ik ook. Wordt alleen door niiemand gekocht, dat geldt ook voor die liedjes van Shary An, Leonie, Kim en Jennifer. Gouden album voor Ben is ook een cooler. VOH werd zo grootst gemaakt dat je zou denken dat Ben de absolute top-artiets van de komende jaren zou worden. Helaas verkoopt het album van Dries Roelvink beter dan dat van Ben Saunders. Beetje jammer allemaal.
Don't feed thequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:48 schreef UltraR het volgende:
Wat ben jij toch een ontzettende zeiksnor zeg.
negro?quote:
Digitale televisie... we hebben hier 7 muziekzendersquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef EilandjeOnline het volgende:
ff totaal offtopic, ik zat net ff de top40 te bekijken, kijken waar ben bleef, ik zie em er niet tussen staan overigens, maar nu tmf niet meer bestaat, hoe/waar kan je (behalve op youtube) nog videoclips op tv bekijken ? of wordt er op mtv nog ergens een "dutch top 40" uitgezonden ?
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Rubend het volgende:
Zijn er al mensen in Bussum geweest voor de audities? Hoe ging het??
nee, vijftienduizend euro. Maar zag al op mediacourant een link naar een youtube filmpje waarin een van de kandidaten te horen was (niet uit de show zelf, maar wel met voor en achternaam)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Was het weer een contract met een boete van 10.000 euro?
dat stuk van christina aguilera is wel vet mooi maar de nederlandse coaches hebben niet die power helaasquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:37 schreef iBenny het volgende:
De openingstune wordt nu trouwens (in)gezongen door de coaches...
http://zappen.blog.nl/ido(...)rzorgen-openingstune
Op zich viel dat wel mee, alleen Marco was echt sufquote:Op donderdag 15 september 2011 09:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
die coaches zullen na het eerste seizoen met vanvelzen wel de opdracht gekregen hebben om zo overdreven enthousiast mogelijk te reageren
Dit! Hij was bij de voice 1 ook al continu in beeld en meedoen met liedjes en zich ermee bemoeien. Hij kon niet wachten op deze kans...de sukkelquote:
Precies dit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:20 schreef ranja het volgende:
Ik heb er weer zin inIk hoop wel dat er dit jaar niet zo'n Ben Saunders figuur bij zit waarvan het iedereen zou hebben verbaasd als die niet gewonnen had, al dan niet terecht en al dan niet gehypet door alles en iedereen.
Het zit idd voor het gevoel wel redelijk dicht bij elkaar. De reden daarvoor zal idd zijn dat het van te voren(en daarna) zo groot wordt aangepakt, ook voor de reclame voor audities.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het gevoel dat tussen VOH en VOH II amper een paar maanden zit, maar dat komt omdat er al maanden geleden reclame werd gemaakt voor de nieuwe audities.
Ben benieuwd wat er bij zit
Denk wel dat het leuker zal zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat de battles wat beter zijn dit jaar, vorig jaar leek het zó tof en viel het week na week tegen.
idd!! Das irritant! Ik moet de 2de aflevering gelijk al missenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat de topics niet als een malle gaan, verder heb ik er zin in
Ik vermoed dat bij aflevering 1 en 2 geen doorkomen aan is met de drukte, dus dan mis je nog weinig, soort vanquote:Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
idd!! Das irritant! Ik moet de 2de aflevering gelijk al missen
Wat een toevalquote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ook niet aanwezig bij de aflevering van volgende week![]()
.
Verder heb ik veel zin in morgen... misschien iets te veel waardoor het alleen maar tegen kan valen
iig nog maar 25 uur en 20 minuten
herkenbaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
Het is bijna ongezond hoeveel zin ik heb in de uitzending van vanavond.
Echt hèquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
En wat dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:24 schreef iBenny het volgende:
Het is vrijdag
...nog 13 uur en 7 minuten!
Ja en dan gaat het altijd tegenvallenquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
ditquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
Ja echt hè! The Voice rulez! Het zal een verademing zijn na het vreselijke My Name Is...quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
Wat een toeval, bijna tegelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:17 schreef D. het volgende:
Eén van de mindere TAL shows, maar we geven het vanavond maar weer een kans
En dat moest je met een pistool op je hoofd gericht kijken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja echt hè! The Voice rulez! Het zal een verademing zijn na het vreselijke My Name Is...
Niet helemaal, maar min of meer verplicht. Kutkinderen met nog kuttere stemmen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat moest je met een pistool op je hoofd gericht kijken?
TVOH is kwalitatief juist 1 van de betere vind ik. Veel betere zangstemmen dan bij een X-Factor en (al helemaal) bij MY NAME ISquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:17 schreef D. het volgende:
Eén van de mindere TAL shows, maar we geven het vanavond maar weer een kans
Je zou voor minder Ziggo opzeggen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar min of meer verplicht. Kutkinderen met nog kuttere stemmen.
Kwalbert![]()
Dakanik heulniet want Caiwayquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou voor minder Ziggo opzeggen!
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
TVOH is kwalitatief juist 1 van de betere vind ik. Veel betere zangstemmen dan bij een X-Factor en (al helemaal) bij MY NAME IS![]()
![]()
Ps. eejjjjjjjjjj![]()
Gewoon vieren met op de achtergornd VOH en picture in picture FOK!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken
We vieren Rob zijn verjaardag.... Dus dat wordt morgen kijken
De TV gaat nooit aan op verjaardagenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon vieren met op de achtergornd VOH en picture in picture FOK!
Verjaardag verplaatsen naar morgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De TV gaat nooit aan op verjaardagen
Dus zelfs niet VOH
hij is al verplaatst en de uitnodigingen zijn al verstuurdquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Verjaardag verplaatsen naar morgen
Opgelost
Ik heb nog geen voorstukjes gezienquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens ben ik benieuwd hoe goed die donkere meid is die je in een voorstukje steeds die uithaal ziet maken. Marco juicht alsof het einde dan tóch nog goed gezongen is, dus wie weet is ook enkel het einde goed.
Ik ook niet. Ik vind spoilers niet tof.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen voorstukjes gezien
Heb je RTL 4 dan een week of 4 gemeden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind spoilers niet tof.
Neuh, niet in het bijzonder. Ik kijk weinig tv, dus zo lastig is het niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je RTL 4 dan een week of 4 gemeden?
Nog niet gezien. Zoals gezegd, ik kijk niet veel naar tv. Het is nu niet dat RTL wereldschokkende programma's heeft die ik moet kijken. Volgens mij alleen SYTYCD en in de pauzes ben ik wc/drank/voer aan het halen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
En een spoiler? Hoe vaak gaan mensen hier uit TAL naar audities en blaten hier al rond wie er zo goed was allemaal?Dit is een reclame die 30 keer per dag voorbij komt...
Nou het is reclame, geen spoiler, dus move onquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Zoals gezegd, ik kijk niet veel naar tv. Het is nu niet dat RTL wereldschokkende programma's heeft die ik moet kijken. Volgens mij alleen SYTYCD en in de pauzes ben ik wc/drank/voer aan het halen.
Ik vind reclame (te) vaak spoilers andersquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou het is reclame, geen spoiler, dus move on
Er zijn 2 reclames voor een geheel nieuw seizoen, damn jullie fanatiekelingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind reclame (te) vaak spoilers anders
Wendyquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef PierreBetfair het volgende:
Borsato in de jury en Wendy van Dijk vanaf de eerste uitzending erbij. Als dat maar goed gaat
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
Met Wendy roepen we straks weer dat we zo geneatuh hebben
Cee? Heb je je telraam weer bij de hand? We moeten weten of ze een nieuw record heeft genoten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
Met Wendy roepen we straks weer dat we zo geneatuh hebben
Dat gebeurt toch meestal wel in spoilertopicsquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
En een spoiler? Hoe vaak gaan mensen hier uit TAL naar audities en blaten hier al rond wie er zo goed was allemaal?Dit is een reclame die 30 keer per dag voorbij komt...
Komt genoeg naar voren in een live-topic tijdens de auditie op tv, maar goe, ik ben klaar met het onderwerp nuquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch meestal wel in spoilertopics
Niet altijd, er is zo'n user die het overal neerzet. Benny of zoiets.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch meestal wel in spoilertopics
Wuutquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet altijd, er is zo'n user die het overal neerzet. Benny of zoiets.
Dikke care voor de rest, ik heb alleen maar gezegd dat ik die reclame nog niet gezien heb XD
quote:
Ik bedoelde in het algemeenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn 2 reclames voor een geheel nieuw seizoen, damn jullie fanatiekelingen
Dat wordt schenken vanavondquote:
6 uur en 3 kwartierquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
En nog belangrijker; hoe lang nog Benny?
Dat helaas nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ibenny, ga je altijd naar alle liveshows?
ben nu nog op mijn werk, maar ga straks even wat te snacken scoren bij de AHquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: heeft iedereen de tv-snacks al in huis gehaald?
Idem hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben nu nog op mijn werk, maar ga straks even wat te snacken scoren bij de AH
quote:
Nee daar wordt je dik van!!!1!1!111!!!!1quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: heeft iedereen de tv-snacks al in huis gehaald?
Ik word daar niet dik van:quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee daar wordt je dik van!!!1!1!111!!!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
dan eet jij toch lekker worteltjesquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee daar wordt je dik van!!!1!1!111!!!!1
Ik ga straks ook ff langs de AHquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben nu nog op mijn werk, maar ga straks even wat te snacken scoren bij de AH
Kruidnoten en Patatje joppie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat moet ik nou halleeennn... Ik weet het niet
Wijn, m&m's, nootjes en chips!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat moet ik nou halleeennn... Ik weet het niet
hmmm.. Kruidnoten is wel een ideequote:Op vrijdag 23 september 2011 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kruidnoten en Patatje joppie.
Ongemerkt eet je veel zakken er van opquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmmm.. Kruidnoten is wel een ideePatatje joppie doe ik als avondeten.. Die sjips is viesssss noooohhh!!
haha!quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ongemerkt eet je veel zakken er van op
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohhhhh, blokje ouwe kaas! Nomnomnom!
Smiths feestnummerquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik verlang naar VOH1 waar ik mango chili chips had
doe mij maar Worstquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Arme bankrekeningquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik ga wat lekkers halen! Nog 3 uurtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:22 schreef fratsman het volgende:
Woehoe! Ik doe ook weer mee! En gelukkig geen grapjes meer over mij UI aangezien Jeroen weg is.
Oh ja;He je UI lijkt opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PomTips en Bier!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef MissJ het volgende:
zooo Bugles en chocolade hazelnoten zijn binnen
quote:
staat aan bij mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kruidnoten en chips hier.
Ik zou als ik jullie was nog ff inschakelen bij boulevard. altijd wat over TVOH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhhhhhh manquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef MissJ het volgende:
zooo Bugles en chocolade hazelnoten zijn binnen
Je bent welkom toch!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb bakkerspepernoten.
Paps en mams liggen al in bed, dus denk dat ik aangewezen ben op jullie om mijn commentaar/verwondering mee te delen.
We hebben je vaker gezienquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
dus denk dat ik aangewezen ben op jullie om mijn commentaar/verwondering mee te delen.
volgens mij gooiden ze vorig jaar alles op iTunesquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Zullen de liedjes van de audities hier ook downloadbaar zijn?
Nope, alleen van de liveshows. In Amerika werden ook de liedjes uit de audities verkochtquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij gooiden ze vorig jaar alles op iTunes
Oh. Ben wel benieuwd. Misschien horen we zo wel wat van John de Mol bij RTL Boulevardquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, alleen van de liveshows. In Amerika werden ook de liedjes uit de audities verkocht
Die komt straks langs?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh. Ben wel benieuwd. Misschien horen we zo wel wat van John de Mol bij RTL Boulevard
Flash websitesquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zag net wat op de voice of holland website van een song van de juryleden van dit jaar. Alleen liep de website vast
ah dankje. Effe luisterenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flash websites
Maar de oplossing...
Coaches nemen single op: One Thousand Voices
Grappen over zijn lengte zijn vrij flauw, maar hier moest ik wel om lachentwitter:Vincentgdevlugt twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 18:05:30Van Velzen overweegt om ook iets hips aan te trekken vanavond bij #TVOH. Als Stacey hip is in een vuilniszak, kan hij dat in n boterhamzakje reageer retweet
De studioversies toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, alleen van de liveshows. In Amerika werden ook de liedjes uit de audities verkocht
Ja... dat heb ik vaker gehoord (TVOH1 en XFA afgelopen jaar, of het jaar ervoor)quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Cool, Lady GaGa komt misschien optreden bij een van de liveshows
John de Mol zegt dat ze in serieuze onderhandelingen zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... dat heb ik vaker gehoord (TVOH1 en XFA afgelopen jaar, of het jaar ervoor)
Kom maar opquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John de Mol zegt dat ze in serieuze onderhandelingen zijn.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John de Mol zegt dat ze in serieuze onderhandelingen zijn.
Het is toch geen kinderprogrammaquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou er niet van op kijken als Justin Bieber komt
Ergens zou ik het niet erg vinden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou er niet van op kijken als Justin Bieber komt
Volgens mij hoef je geen tieners te lokken, de ouders hebben RTL4 al ingeschakeldquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg nou zelf. Wat is nog een extra aandachtlokker voor kijkcijfers onder de tieners!
Maar als je het niet erg vindt zap ik even weg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ergens zou ik het niet erg vinden...
Marco doet het niet zo best. Hij heeft veel moeite gehad om NIET te snel te drukken, en zal het dus moeilijk gaan krijgen, tijdens de battlesquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Marco Borsato het gaat doen. Jeroen van den Boom vond ik wat minder
Henk-Jan smits heeft in een oerwoud gekampeerd en Maurice Wijnen moet het lekker houden bij commentaar leveren op zn favoriete programma BZVquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Twitter staat ook weer open voor het commentaar van Henk Jan Smits en Maurice... die vorig seizoen vrij kritisch tweetten vanwege Popstars die tegelijkertijd liep
Dan zal Maurice ook wel in rep en roer zijn dat een bepaalde musicaldame niet door isquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Twitter staat ook weer open voor het commentaar van Henk Jan Smits en Maurice... die vorig seizoen vrij kritisch tweetten vanwege Popstars die tegelijkertijd liep
Weet-ie vast alquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan zal Maurice ook wel in rep en roer zijn dat een bepaalde musicaldame niet door is
Bij de perspresentatie is het eerste anderhalf uur laten zienquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben er nog niks van gezien he
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Cee het volgende:
Nog drie kwartiertjes.Ik zag een voorstukje van iemand die klonk alsof een ballon zachtjes werd leeggelaten maar blijkbaar was Marco Borsato enthousiast.
Ik trek m'n grens, die grens is 'Alles met Patricia Paaij' en 'Alles met Albert Verlinde'.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Cee... waar was je afgelopen weken
?
Wij zijn leuk hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb bakkerspepernoten.
Paps en mams liggen al in bed, dus denk dat ik aangewezen ben op jullie om mijn commentaar/verwondering mee te delen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Cee het volgende:
Nog drie kwartiertjes.Ik zag een voorstukje van iemand die klonk alsof een ballon zachtjes werd leeggelaten maar blijkbaar was Marco Borsato enthousiast.
Bedankt he, trutje!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij zijn leuk hoor
Vooral Ceetje en Phenoooo
Ja maar jij weet wel dat je de beste bent en dat heeft zij ook zo door, daar zijn geen woorden voor nodig!quote:
Mag ik nog meer veren?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar jij weet wel dat je de beste bent en dat heeft zij ook zo door, daar zijn geen woorden voor nodig!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou geen stoel, maar een hele driezitsbank inclusief poef voor je omdraaien.
Ja... zal ik dat de 2de helft van volgende week ff doen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga je dan ook over een Ticket naar de Tropics zingen?
Graagquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... zal ik dat de 2de helft van volgende week ff doen?
Dan zie je dus net niet toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:08 schreef Studiotje het volgende:
Zul je net zien, wilt je tv niet aan!
John de Mol wil Lady Gaga naar Nederland halenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Cool, Lady GaGa komt misschien optreden bij een van de liveshows
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
John de Mol wil Lady Gaga naar Nederland halen
Oud nieuws, benno!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
John de Mol wil Lady Gaga naar Nederland halen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef Studiotje het volgende:
Rinus moet ook een keer langs komen
Als kandidaat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef Studiotje het volgende:
Vóór!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef Studiotje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Toeter toeter toeter. Met Anguhla op de scootur
Toeter toeter toeter toeter toeter.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rinus drukt dan als een Hondsdolle op die knop![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
Verder heb ik veel zin in morgen... misschien iets te veel waardoor het alleen maar tegen kan valen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er zo'n zin in dat het bijna alleen maar kan tegenvallen![]()
![]()
check, check, check!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
OK wijn pakken, M&M's in een bakje en adopteer topic openen in een aparte tab
Hey Simon, ik wil jou als mijn coach. Heyahaheyahooooquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef Studiotje het volgende:
Mop, mop, mop, mop, mop! Als een malle ram ik op die knop! Poepje poepje poepje, ik wil jouw in mijn groepje!
Dat dit kan!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef D. het volgende:
Ik zet mijn download wel ff op pauze om ff mee te kijken
Hihi, dat rijmt!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb niks klaar gezet. Ik ga in de pauze als een malle m'n snacks in elkaar knallen.
Idem hier. Of toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb niks klaar gezet. Ik ga in de pauze als een malle m'n snacks in elkaar knallen.
ik denk dat ik míjn bank en TV maar in de keuken zet, eigenlijk net zo gemakkelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
ananas?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
Afgelopen week geen tv gekekenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:26 schreef D. het volgende:
Hopelijk gaan ze niet beginnen over 'de kwaliteit is nog nooit zo hoog geweest', of 'We hebben de opvolger van Ben gevonden' of meer van dat soort crap
Je hebt net de auto cue van Wendy voorgelezen. Waarschijnlijk ook beter dan dat zij het gaat doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:26 schreef D. het volgende:
Hopelijk gaan ze niet beginnen over 'de kwaliteit is nog nooit zo hoog geweest', of 'We hebben de opvolger van Ben gevonden' of meer van dat soort crap
Verse ananas?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:27 schreef fratsman het volgende:
Spem deze ff vol, kunnen we met een verse beginnen als het programma begint.
Ik die van Sylvia.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlang weer naar die stem van Martijn.
Ik verlang weer naar de rode twitterfapkamer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlang weer naar die stem van Martijn.
Hoeft niet voor gespammed te worden, gebreurd toch welquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:27 schreef fratsman het volgende:
Spem deze ff vol, kunnen we met een verse beginnen als het programma begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |