quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:22 schreef fratsman het volgende:
Woehoe! Ik doe ook weer mee! En gelukkig geen grapjes meer over mij UI aangezien Jeroen weg is.
Oh ja;He je UI lijkt opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PomTips en Bier!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef MissJ het volgende:
zooo Bugles en chocolade hazelnoten zijn binnen
quote:
staat aan bij mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kruidnoten en chips hier.
Ik zou als ik jullie was nog ff inschakelen bij boulevard. altijd wat over TVOH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhhhhhh manquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef MissJ het volgende:
zooo Bugles en chocolade hazelnoten zijn binnen
Je bent welkom toch!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb bakkerspepernoten.
Paps en mams liggen al in bed, dus denk dat ik aangewezen ben op jullie om mijn commentaar/verwondering mee te delen.
We hebben je vaker gezienquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
dus denk dat ik aangewezen ben op jullie om mijn commentaar/verwondering mee te delen.
volgens mij gooiden ze vorig jaar alles op iTunesquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Zullen de liedjes van de audities hier ook downloadbaar zijn?
Nope, alleen van de liveshows. In Amerika werden ook de liedjes uit de audities verkochtquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij gooiden ze vorig jaar alles op iTunes
Oh. Ben wel benieuwd. Misschien horen we zo wel wat van John de Mol bij RTL Boulevardquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, alleen van de liveshows. In Amerika werden ook de liedjes uit de audities verkocht
Die komt straks langs?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh. Ben wel benieuwd. Misschien horen we zo wel wat van John de Mol bij RTL Boulevard
Flash websitesquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zag net wat op de voice of holland website van een song van de juryleden van dit jaar. Alleen liep de website vast
ah dankje. Effe luisterenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flash websites
Maar de oplossing...
Coaches nemen single op: One Thousand Voices
Grappen over zijn lengte zijn vrij flauw, maar hier moest ik wel om lachentwitter:Vincentgdevlugt twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 18:05:30Van Velzen overweegt om ook iets hips aan te trekken vanavond bij #TVOH. Als Stacey hip is in een vuilniszak, kan hij dat in n boterhamzakje reageer retweet
De studioversies toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, alleen van de liveshows. In Amerika werden ook de liedjes uit de audities verkocht
Ja... dat heb ik vaker gehoord (TVOH1 en XFA afgelopen jaar, of het jaar ervoor)quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Cool, Lady GaGa komt misschien optreden bij een van de liveshows
John de Mol zegt dat ze in serieuze onderhandelingen zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... dat heb ik vaker gehoord (TVOH1 en XFA afgelopen jaar, of het jaar ervoor)
Kom maar opquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John de Mol zegt dat ze in serieuze onderhandelingen zijn.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John de Mol zegt dat ze in serieuze onderhandelingen zijn.
Het is toch geen kinderprogrammaquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou er niet van op kijken als Justin Bieber komt
Ergens zou ik het niet erg vinden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou er niet van op kijken als Justin Bieber komt
Volgens mij hoef je geen tieners te lokken, de ouders hebben RTL4 al ingeschakeldquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg nou zelf. Wat is nog een extra aandachtlokker voor kijkcijfers onder de tieners!
Maar als je het niet erg vindt zap ik even weg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ergens zou ik het niet erg vinden...
Marco doet het niet zo best. Hij heeft veel moeite gehad om NIET te snel te drukken, en zal het dus moeilijk gaan krijgen, tijdens de battlesquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Marco Borsato het gaat doen. Jeroen van den Boom vond ik wat minder
Henk-Jan smits heeft in een oerwoud gekampeerd en Maurice Wijnen moet het lekker houden bij commentaar leveren op zn favoriete programma BZVquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Twitter staat ook weer open voor het commentaar van Henk Jan Smits en Maurice... die vorig seizoen vrij kritisch tweetten vanwege Popstars die tegelijkertijd liep
Dan zal Maurice ook wel in rep en roer zijn dat een bepaalde musicaldame niet door isquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Twitter staat ook weer open voor het commentaar van Henk Jan Smits en Maurice... die vorig seizoen vrij kritisch tweetten vanwege Popstars die tegelijkertijd liep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |