Grappen over zijn lengte zijn vrij flauw, maar hier moest ik wel om lachentwitter:Vincentgdevlugt twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 18:05:30Van Velzen overweegt om ook iets hips aan te trekken vanavond bij #TVOH. Als Stacey hip is in een vuilniszak, kan hij dat in n boterhamzakje reageer retweet
De studioversies toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, alleen van de liveshows. In Amerika werden ook de liedjes uit de audities verkocht
Ja... dat heb ik vaker gehoord (TVOH1 en XFA afgelopen jaar, of het jaar ervoor)quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Cool, Lady GaGa komt misschien optreden bij een van de liveshows
John de Mol zegt dat ze in serieuze onderhandelingen zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... dat heb ik vaker gehoord (TVOH1 en XFA afgelopen jaar, of het jaar ervoor)
Kom maar opquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John de Mol zegt dat ze in serieuze onderhandelingen zijn.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John de Mol zegt dat ze in serieuze onderhandelingen zijn.
Het is toch geen kinderprogrammaquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou er niet van op kijken als Justin Bieber komt
Ergens zou ik het niet erg vinden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou er niet van op kijken als Justin Bieber komt
Volgens mij hoef je geen tieners te lokken, de ouders hebben RTL4 al ingeschakeldquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg nou zelf. Wat is nog een extra aandachtlokker voor kijkcijfers onder de tieners!
Maar als je het niet erg vindt zap ik even weg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ergens zou ik het niet erg vinden...
Marco doet het niet zo best. Hij heeft veel moeite gehad om NIET te snel te drukken, en zal het dus moeilijk gaan krijgen, tijdens de battlesquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Marco Borsato het gaat doen. Jeroen van den Boom vond ik wat minder
Henk-Jan smits heeft in een oerwoud gekampeerd en Maurice Wijnen moet het lekker houden bij commentaar leveren op zn favoriete programma BZVquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Twitter staat ook weer open voor het commentaar van Henk Jan Smits en Maurice... die vorig seizoen vrij kritisch tweetten vanwege Popstars die tegelijkertijd liep
Dan zal Maurice ook wel in rep en roer zijn dat een bepaalde musicaldame niet door isquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Twitter staat ook weer open voor het commentaar van Henk Jan Smits en Maurice... die vorig seizoen vrij kritisch tweetten vanwege Popstars die tegelijkertijd liep
Weet-ie vast alquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan zal Maurice ook wel in rep en roer zijn dat een bepaalde musicaldame niet door is
Bij de perspresentatie is het eerste anderhalf uur laten zienquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben er nog niks van gezien he
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Cee het volgende:
Nog drie kwartiertjes.Ik zag een voorstukje van iemand die klonk alsof een ballon zachtjes werd leeggelaten maar blijkbaar was Marco Borsato enthousiast.
Ik trek m'n grens, die grens is 'Alles met Patricia Paaij' en 'Alles met Albert Verlinde'.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Cee... waar was je afgelopen weken
?
Wij zijn leuk hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb bakkerspepernoten.
Paps en mams liggen al in bed, dus denk dat ik aangewezen ben op jullie om mijn commentaar/verwondering mee te delen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Cee het volgende:
Nog drie kwartiertjes.Ik zag een voorstukje van iemand die klonk alsof een ballon zachtjes werd leeggelaten maar blijkbaar was Marco Borsato enthousiast.
Bedankt he, trutje!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij zijn leuk hoor
Vooral Ceetje en Phenoooo
Ja maar jij weet wel dat je de beste bent en dat heeft zij ook zo door, daar zijn geen woorden voor nodig!quote:
Mag ik nog meer veren?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar jij weet wel dat je de beste bent en dat heeft zij ook zo door, daar zijn geen woorden voor nodig!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou geen stoel, maar een hele driezitsbank inclusief poef voor je omdraaien.
Ja... zal ik dat de 2de helft van volgende week ff doen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga je dan ook over een Ticket naar de Tropics zingen?
Graagquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... zal ik dat de 2de helft van volgende week ff doen?
Dan zie je dus net niet toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:08 schreef Studiotje het volgende:
Zul je net zien, wilt je tv niet aan!
John de Mol wil Lady Gaga naar Nederland halenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Cool, Lady GaGa komt misschien optreden bij een van de liveshows
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
John de Mol wil Lady Gaga naar Nederland halen
Oud nieuws, benno!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
John de Mol wil Lady Gaga naar Nederland halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |