Er zijn 2 reclames voor een geheel nieuw seizoen, damn jullie fanatiekelingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind reclame (te) vaak spoilers anders
Wendyquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef PierreBetfair het volgende:
Borsato in de jury en Wendy van Dijk vanaf de eerste uitzending erbij. Als dat maar goed gaat
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
Met Wendy roepen we straks weer dat we zo geneatuh hebben
Cee? Heb je je telraam weer bij de hand? We moeten weten of ze een nieuw record heeft genoten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
Met Wendy roepen we straks weer dat we zo geneatuh hebben
Dat gebeurt toch meestal wel in spoilertopicsquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
En een spoiler? Hoe vaak gaan mensen hier uit TAL naar audities en blaten hier al rond wie er zo goed was allemaal?Dit is een reclame die 30 keer per dag voorbij komt...
Komt genoeg naar voren in een live-topic tijdens de auditie op tv, maar goe, ik ben klaar met het onderwerp nuquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch meestal wel in spoilertopics
Niet altijd, er is zo'n user die het overal neerzet. Benny of zoiets.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch meestal wel in spoilertopics
Wuutquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet altijd, er is zo'n user die het overal neerzet. Benny of zoiets.
Dikke care voor de rest, ik heb alleen maar gezegd dat ik die reclame nog niet gezien heb XD
quote:
Ik bedoelde in het algemeenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn 2 reclames voor een geheel nieuw seizoen, damn jullie fanatiekelingen
Dat wordt schenken vanavondquote:
6 uur en 3 kwartierquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
En nog belangrijker; hoe lang nog Benny?
Dat helaas nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ibenny, ga je altijd naar alle liveshows?
ben nu nog op mijn werk, maar ga straks even wat te snacken scoren bij de AHquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: heeft iedereen de tv-snacks al in huis gehaald?
Idem hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben nu nog op mijn werk, maar ga straks even wat te snacken scoren bij de AH
quote:
Nee daar wordt je dik van!!!1!1!111!!!!1quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: heeft iedereen de tv-snacks al in huis gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |