Dat dit kan!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef D. het volgende:
Ik zet mijn download wel ff op pauze om ff mee te kijken
Hihi, dat rijmt!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb niks klaar gezet. Ik ga in de pauze als een malle m'n snacks in elkaar knallen.
Idem hier. Of toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb niks klaar gezet. Ik ga in de pauze als een malle m'n snacks in elkaar knallen.
ik denk dat ik míjn bank en TV maar in de keuken zet, eigenlijk net zo gemakkelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
ananas?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
Afgelopen week geen tv gekekenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:26 schreef D. het volgende:
Hopelijk gaan ze niet beginnen over 'de kwaliteit is nog nooit zo hoog geweest', of 'We hebben de opvolger van Ben gevonden' of meer van dat soort crap
Je hebt net de auto cue van Wendy voorgelezen. Waarschijnlijk ook beter dan dat zij het gaat doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:26 schreef D. het volgende:
Hopelijk gaan ze niet beginnen over 'de kwaliteit is nog nooit zo hoog geweest', of 'We hebben de opvolger van Ben gevonden' of meer van dat soort crap
Verse ananas?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:27 schreef fratsman het volgende:
Spem deze ff vol, kunnen we met een verse beginnen als het programma begint.
Ik die van Sylvia.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlang weer naar die stem van Martijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |