Op zich viel dat wel mee, alleen Marco was echt sufquote:Op donderdag 15 september 2011 09:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
die coaches zullen na het eerste seizoen met vanvelzen wel de opdracht gekregen hebben om zo overdreven enthousiast mogelijk te reageren
Dit! Hij was bij de voice 1 ook al continu in beeld en meedoen met liedjes en zich ermee bemoeien. Hij kon niet wachten op deze kans...de sukkelquote:
Precies dit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:20 schreef ranja het volgende:
Ik heb er weer zin inIk hoop wel dat er dit jaar niet zo'n Ben Saunders figuur bij zit waarvan het iedereen zou hebben verbaasd als die niet gewonnen had, al dan niet terecht en al dan niet gehypet door alles en iedereen.
Het zit idd voor het gevoel wel redelijk dicht bij elkaar. De reden daarvoor zal idd zijn dat het van te voren(en daarna) zo groot wordt aangepakt, ook voor de reclame voor audities.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het gevoel dat tussen VOH en VOH II amper een paar maanden zit, maar dat komt omdat er al maanden geleden reclame werd gemaakt voor de nieuwe audities.
Ben benieuwd wat er bij zit
Denk wel dat het leuker zal zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat de battles wat beter zijn dit jaar, vorig jaar leek het zó tof en viel het week na week tegen.
idd!! Das irritant! Ik moet de 2de aflevering gelijk al missenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat de topics niet als een malle gaan, verder heb ik er zin in
Ik vermoed dat bij aflevering 1 en 2 geen doorkomen aan is met de drukte, dus dan mis je nog weinig, soort vanquote:Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
idd!! Das irritant! Ik moet de 2de aflevering gelijk al missen
Wat een toevalquote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ook niet aanwezig bij de aflevering van volgende week![]()
.
Verder heb ik veel zin in morgen... misschien iets te veel waardoor het alleen maar tegen kan valen
iig nog maar 25 uur en 20 minuten
herkenbaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
Het is bijna ongezond hoeveel zin ik heb in de uitzending van vanavond.
Echt hèquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
En wat dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:24 schreef iBenny het volgende:
Het is vrijdag
...nog 13 uur en 7 minuten!
Ja en dan gaat het altijd tegenvallenquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
ditquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
Ja echt hè! The Voice rulez! Het zal een verademing zijn na het vreselijke My Name Is...quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
Wat een toeval, bijna tegelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:17 schreef D. het volgende:
Eén van de mindere TAL shows, maar we geven het vanavond maar weer een kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |