idd!! Das irritant! Ik moet de 2de aflevering gelijk al missenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat de topics niet als een malle gaan, verder heb ik er zin in
Ik vermoed dat bij aflevering 1 en 2 geen doorkomen aan is met de drukte, dus dan mis je nog weinig, soort vanquote:Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
idd!! Das irritant! Ik moet de 2de aflevering gelijk al missen
Wat een toevalquote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ook niet aanwezig bij de aflevering van volgende week![]()
.
Verder heb ik veel zin in morgen... misschien iets te veel waardoor het alleen maar tegen kan valen
iig nog maar 25 uur en 20 minuten
herkenbaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
Het is bijna ongezond hoeveel zin ik heb in de uitzending van vanavond.
Echt hèquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
En wat dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:24 schreef iBenny het volgende:
Het is vrijdag
...nog 13 uur en 7 minuten!
Ja en dan gaat het altijd tegenvallenquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
ditquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
Ja echt hè! The Voice rulez! Het zal een verademing zijn na het vreselijke My Name Is...quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
Wat een toeval, bijna tegelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:17 schreef D. het volgende:
Eén van de mindere TAL shows, maar we geven het vanavond maar weer een kans
En dat moest je met een pistool op je hoofd gericht kijken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja echt hè! The Voice rulez! Het zal een verademing zijn na het vreselijke My Name Is...
Niet helemaal, maar min of meer verplicht. Kutkinderen met nog kuttere stemmen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat moest je met een pistool op je hoofd gericht kijken?
TVOH is kwalitatief juist 1 van de betere vind ik. Veel betere zangstemmen dan bij een X-Factor en (al helemaal) bij MY NAME ISquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:17 schreef D. het volgende:
Eén van de mindere TAL shows, maar we geven het vanavond maar weer een kans
Je zou voor minder Ziggo opzeggen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar min of meer verplicht. Kutkinderen met nog kuttere stemmen.
Kwalbert![]()
Dakanik heulniet want Caiwayquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou voor minder Ziggo opzeggen!
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
TVOH is kwalitatief juist 1 van de betere vind ik. Veel betere zangstemmen dan bij een X-Factor en (al helemaal) bij MY NAME IS![]()
![]()
Ps. eejjjjjjjjjj![]()
Gewoon vieren met op de achtergornd VOH en picture in picture FOK!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken
We vieren Rob zijn verjaardag.... Dus dat wordt morgen kijken
De TV gaat nooit aan op verjaardagenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon vieren met op de achtergornd VOH en picture in picture FOK!
Verjaardag verplaatsen naar morgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De TV gaat nooit aan op verjaardagen
Dus zelfs niet VOH
hij is al verplaatst en de uitnodigingen zijn al verstuurdquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Verjaardag verplaatsen naar morgen
Opgelost
Ik heb nog geen voorstukjes gezienquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens ben ik benieuwd hoe goed die donkere meid is die je in een voorstukje steeds die uithaal ziet maken. Marco juicht alsof het einde dan tóch nog goed gezongen is, dus wie weet is ook enkel het einde goed.
Ik ook niet. Ik vind spoilers niet tof.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen voorstukjes gezien
Heb je RTL 4 dan een week of 4 gemeden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind spoilers niet tof.
Neuh, niet in het bijzonder. Ik kijk weinig tv, dus zo lastig is het niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je RTL 4 dan een week of 4 gemeden?
Nog niet gezien. Zoals gezegd, ik kijk niet veel naar tv. Het is nu niet dat RTL wereldschokkende programma's heeft die ik moet kijken. Volgens mij alleen SYTYCD en in de pauzes ben ik wc/drank/voer aan het halen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
En een spoiler? Hoe vaak gaan mensen hier uit TAL naar audities en blaten hier al rond wie er zo goed was allemaal?Dit is een reclame die 30 keer per dag voorbij komt...
Nou het is reclame, geen spoiler, dus move onquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Zoals gezegd, ik kijk niet veel naar tv. Het is nu niet dat RTL wereldschokkende programma's heeft die ik moet kijken. Volgens mij alleen SYTYCD en in de pauzes ben ik wc/drank/voer aan het halen.
Ik vind reclame (te) vaak spoilers andersquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou het is reclame, geen spoiler, dus move on
Er zijn 2 reclames voor een geheel nieuw seizoen, damn jullie fanatiekelingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind reclame (te) vaak spoilers anders
Wendyquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef PierreBetfair het volgende:
Borsato in de jury en Wendy van Dijk vanaf de eerste uitzending erbij. Als dat maar goed gaat
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
Met Wendy roepen we straks weer dat we zo geneatuh hebben
Cee? Heb je je telraam weer bij de hand? We moeten weten of ze een nieuw record heeft genoten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
Met Wendy roepen we straks weer dat we zo geneatuh hebben
Dat gebeurt toch meestal wel in spoilertopicsquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
En een spoiler? Hoe vaak gaan mensen hier uit TAL naar audities en blaten hier al rond wie er zo goed was allemaal?Dit is een reclame die 30 keer per dag voorbij komt...
Komt genoeg naar voren in een live-topic tijdens de auditie op tv, maar goe, ik ben klaar met het onderwerp nuquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch meestal wel in spoilertopics
Niet altijd, er is zo'n user die het overal neerzet. Benny of zoiets.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch meestal wel in spoilertopics
Wuutquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet altijd, er is zo'n user die het overal neerzet. Benny of zoiets.
Dikke care voor de rest, ik heb alleen maar gezegd dat ik die reclame nog niet gezien heb XD
quote:
Ik bedoelde in het algemeenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn 2 reclames voor een geheel nieuw seizoen, damn jullie fanatiekelingen
Dat wordt schenken vanavondquote:
6 uur en 3 kwartierquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
En nog belangrijker; hoe lang nog Benny?
Dat helaas nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ibenny, ga je altijd naar alle liveshows?
ben nu nog op mijn werk, maar ga straks even wat te snacken scoren bij de AHquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: heeft iedereen de tv-snacks al in huis gehaald?
Idem hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben nu nog op mijn werk, maar ga straks even wat te snacken scoren bij de AH
quote:
Nee daar wordt je dik van!!!1!1!111!!!!1quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: heeft iedereen de tv-snacks al in huis gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |