De Bioracer is een maatframe dat ik al 14 jaar rij, de Koga een confectieframe, goed passend dat wel, dat ik pas 2 jaar heb.quote:
Okeequote:Op zondag 27 februari 2011 12:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in de Bioracer, ken de fiets beter en hij past me beter.
De bioracer is een fractie stijver. Maar vergeleken met het moderne spul zijn ze alletwee even slapquote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Okee
En speelt stijfheid van het frame ook mee? Ik reed jaren geleden op een zwabberframe, en merkte het verschil met een stijf frame, met stijve wielen, echt enorm.
Even gekeken, maar idd geen CG in de uitslagen. Reed ze mee dan? Sorry hoor, afgelopen week erg druk geweest en kan goed zijn dat ik een en ander gemist heb...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.omloophetnieuw(...)dames.pdf?1298742784
Geen Cyclinggirl in de uitslagen geloof ik?
ditoquote:
Ja, ze zou starten geloof ik, we moesten duimen zei ze nog dus dat heb ik dan ook maar gedaan, echter, veel effect zal 't niet hebben gehad vrees ik want ik zie niemand van die ploeg bij de 1e 100.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef Freddeh het volgende:
Even gekeken, maar idd geen CG in de uitslagen. Reed ze mee dan? Sorry hoor, afgelopen week erg druk geweest en kan goed zijn dat ik een en ander gemist heb...
Lekker!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef jpjedi het volgende:
Dit weekend weer eens flink door de bagger gecrossed in de stromende regen. Het heeft wel iets al ben je na 25km bagger echt op.. Hoop ik mooi in maart weer terug op de koersfiets te stappen
Dat is een goed idee zeg!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:32 schreef Freddeh het volgende:
Ik duik vanavond de kiltunnel in voor heuveltraining. Ik weet dat het niets waard is qua helling, maar heb niet bijzonder veel keus in en om Dordrecht. Behalve dat maakt het niet of het regent of niet, in die tunnel is het toch droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |