quote:Mercedes-Benz SL SL 500 Automaat, Yougtimer, Zeer Mooi
Carrosserie: Klassieker (2 deurs)
Clinderinhoud: 4973 cc
BTW/Marge: Marge
Tellerstand: 297875 km
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 04-1987
Transmissie: Automaat
Kleur: Zwart metallic
Massa leeg voertuig: 1563 kg
Zeer nette europeese Mercedes 500 SL Automaat voorzien van kinderzitjes, zeer mooie softtop en hardtop. LET OP ZEER SCHERPE HANDELSMEENEEMPRIJS.Bel 0315-324832 voor een afspraak!
ABS
alarm met afstandsbediening
armsteun voor
automaat
cd-speler
cruise control
dit zijn meeneemprijzen
elektrische ramen voor
hardtop
houtinleg
in hoogte verstelbare stoel(en)
lederen bekleding
lichtmetalen velgen
mistlampen voor
nationale autopas
nieuwstaat
Onderhoudsboekjes aanwezig
stoelverwarming voor
stuurbekrachtiging
zeer mooie en technisch goed onderhouden automobiel
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Zand in 't bloedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:54 schreef Barcaconia het volgende:
Een boek over Jan de Rooy. Hmm, dan ben ik benieuwd.
Zal wel zand in zijn diesel zijn danquote:
in zijn geval wel jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal wel zand in zijn diesel zijn dan
quote:
Het is een Mercedes, dat ding is net ingereden. Die moet eerst nog 20 jaar naar zuid-Europa en dan nog 15 jaar naar noord-Afrika voor hij aan het einde van zijn leven is en eindelijk afgeragd mag worden in centraal-Afrika.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef Paladijn het volgende:
Ook niemand die opvalt dat ie met 300k op de teller in nieuwstaat verkeerd?
door een kalende Engelsman met meer ego dan lichaamquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is een Mercedes, dat ding is net ingereden. Die moet eerst nog 20 jaar naar zuid-Europa en dan nog 15 jaar naar noord-Afrika voor hij aan het einde van zijn leven is en eindelijk afgeragd mag worden in centraal-Afrika.
Anne zegt: ik weet het niet, de Autobahn is de enige plek ter wereld waar ze nog nooit geflitst isquote:
Opaquote:
Dat doen ze vakerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou, dat zal wel een euro'tje of 100-120 worden denk ik.
Het was wel naaierij hoor. Ik was op weg naar Oostenrijk. Heel stuk adviessnelheid 130 gehad. Toen werd het 130 verplicht en een paar honderd meter later werd het 100. Op dat punt liep het ook nog eens bergaf. Vlak na het 100 bord stond de flitser.
Ik heb van die Marktplaats piechem nog steeds niks gehoordquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Dingest het volgende:
Boem is ho![]()
Gisteren een 850 in Dalfsen bekeken, maar daar zit mij denk ik nog wat teveel werk aan. Niet rot, wel een beetje roestend met de nodige plekjes her en der. Gaat toch nog wel wat kosten om dat goed aan te pakken zodat het in de korte toekomst geen probleem meer gaat vormen, en de uitlaat is ook zo lek al een mandje. Nieuwe demper voor een Special kost toch al 100 euro en dan is het hopen dat je bij het monteren het oude spruitstuk niet sloopt. Vraagprijs was ook veel te hoog, maar dat wisten ze zelf ook wel.
Die in Leende is al verkocht, dus ik bekijk morgen alleen die in Nuenen. Hopen dat die zo goed is als de verkoper beweerd, ook al staat dat ding wel al 4,5 jaar stil. Met die lekkere benzineprijs wordt dat al geen goedkoop ritje
Ik heb op de helft van mijn mailtjes ook geen reactie gekregen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb van die Marktplaats piechem nog steeds niks gehoord
als je telefoon tot altijd uit staat omdat ie leeg is maakt het ook niet uit dat je beltegoed vergeet te kopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Dingest het volgende:
Dan zijn er nog steeds genoeg momenten waarop het niet uitkomt dat je geen beltegoed meer hebtOmdat ik mijn telefoon niet zo vaak gebruik - vooral als wekker of timer eigenlijk - vergeet ik dat soort dingen heel snel. Of ik heb er even geen zin in en stel het (te lang) uit of vergeet het alsnog. Ik ben ook zo'n persoon die 9 van de 10 keer er niet aan denkt om hem bijtijds op te laden als ik van huis ga
Ik lach me dood hier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Anne het volgende:
Anders stuur Barca naar Nuenen. Oh nee, wacht...
.
aaaaaaargh een spooooooookquote:
Ik hoopte dat Alex als eerste zou happenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij heeft Alex meer interesse in wat er achter die Lolvo staat
quote:
quote:
alleen als we tegen die tijd uit bed zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 10:48 schreef Barcaconia het volgende:
Stappen we dadelijk over naar goedemiddag?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat heb je gedaan?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef Dingest het volgende:
Nog meer goede grappen: ik moet naar de Eéneind in Nuenen. Zal ik bij aankomst zeggen dat het Eeneind rijden was?
Niks bijzonders eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Ik ga ff nieuwe lampjes in m'n autoradio solderen en daarna gaan we de hort op. Mazzels!
quote:
jaag je de regen weg?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:25 schreef Duvel het volgende:
Bdankt allemaal, we gaan er een mooie dag van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:27 schreef lipje het volgende:
[..]
jaag je de regen weg?Regent het daar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Geweldigquote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef Barcaconia het volgende:
(PAINT) Moammar al-Qadhafi (Khadaffi - Libië)
Wat een pareltje
Zwaai je even als je me tegenkomt onderweg?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:30 schreef Duvel het volgende:
Nee, we gaan naar Erica omdat mijn schoonfamilie besloten heeft om vandaag de verjaardag van de stamoudste te vieren.
Niva'squote:Op zondag 27 februari 2011 00:32 schreef Barcaconia het volgende:
340 kopen, iemand?
[ afbeelding ]http://cgi.ebay.de/Volvo-(...)&hash=item2c5aeebb22
sorry ik had geen zin mer in internet vannachtquote:Op zondag 27 februari 2011 00:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Alex als eerste zou happen
quote:
A28 km 56, en jij?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zwaai je even als je me tegenkomt onderweg?
Wellicht leuk voor je forum onder Toerwagens:quote:
ja, leuk idd! Post maarquote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wellicht leuk voor je forum onder Toerwagens:
Trackday kalender op AutoFans.nl
RCN, GLP en VLN op de Ring staan er ook tussen.
Moet ik me op nóg een forum registrerenquote:
kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 12:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet ik me op nóg een forum registreren
Waarom?!??quote:
7500 account waarvan 6000 actief. maar momenteel een mannetje of 200 die regelmatig posten en een kleine 1.000 vaste lurkers met accountquote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef daNpy het volgende:
Hoeveel actieve gebruikers zitten er op BB?
Flinke cijfers. Maar om me voor 1 post te registreren vind ik ook weer zoiets, voegt niets toe aan je community imhoquote:Op zondag 27 februari 2011 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
7500 account waarvan 6000 actief. maar momenteel een mannetje of 200 die regelmatig posten en een kleine 1.000 vaste lurkers met account
en mooie poes
hoezo, is een nuttige post toch, die kalender?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Flinke cijfers. Maar om me voor 1 post te registreren vind ik ook weer zoiets, voegt niets toe aan je community imho
Post is nuttig, maar mijn registratie brengt verder niets als ik verder nooit meer op BB kom?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoezo, is een nuttige post toch, die kalender?
De inzet voor je forumpje kakt wel een beetje in hoor.. vroeger deed je nog wel moeite voor wat plaatjes en posts, maar nu het een beetje loopt ga je een beetje de elitaire lambal uithangenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik ben gestopt met het posten voor/namens anderen.
Zoiets heeft iemand anders 3,5 jaar terug ook gezegd. Hij is nu de technisch beheerder, mede bestuurslid, en getrouwd met een andere bestuurslid, wat hij via BuzzyBee kent, en staat op de 3e plek qua postaantalquote:Op zondag 27 februari 2011 15:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Post is nuttig, maar mijn registratie brengt verder niets als ik verder nooit meer op BB kom?
Oh ja. Goed dat je het zegt.quote:
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 26-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 010 Alexxxxx
02. 010 Sounddragon
03. 009 Dingest
04. 007 Anne
05. 005 lipje
06. 005 Barcaconia
07. 004 Paladijn
08. 004 Alfisti
09. 003 Duvel
10. 002 daNpy
11. 002 BaraCuda
12. 002 DoorgestokenKaart
13. 001 BroesWillems
Reeks-statistieken!
2CV?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoiets heeft iemand anders 3,5 jaar terug ook gezegd. Hij is nu de technisch beheerder, mede bestuurslid, en getrouwd met een andere bestuurslid, wat hij via BuzzyBee kent, en staat op de 3e plek qua postaantal
Ja, 5 jaar gelden postte ik het nog gewoon als ik wat matige telefoonfoto's van een kraanmachinistje toegemailed kreegquote:Op zondag 27 februari 2011 15:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De inzet voor je forumpje kakt wel een beetje in hoor.. vroeger deed je nog wel moeite voor wat plaatjes en posts, maar nu het een beetje loopt ga je een beetje de elitaire lambal uithangen
Neuh, iemand die niet lid is op fokquote:
je hoeft je van mij niet aan te melden hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef daNpy het volgende:
Sorry, maar met AutoFans, TNT Motorsport, DAF Racing Team, mijn 3 auto's, motor, werk en heb ik het al redelijk druk om mezelf ook nog omhoog te werken bij een forum met friezen
en hij is ook niet getrouwd voor zover ik weetquote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Technisch beheerder? Die pipo heeft geeneens internet meer!
Plaats die link ff danquote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
je hoeft je van mij niet aan te melden hoor
ik had m zelf al gefeliciteerdquote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Anne het volgende:
Oh ja, ik had hem trouwens nog gefeliciteerd namens iedereen hier. Vinden jullie vast niet erg.
Nog steeds niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Die pipo heeft geeneens internet meer!
Gelukkig voor hem.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en hij is ook niet getrouwd voor zover ik weet
www.tetten.nlquote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
fristi, anne, sd, post die link eens, anders is danpy zielig
Ik ben voorzitter van AutoFans, wellicht kan ik in de toekomst wat voor jou betekenen.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik leg dus net uit dat ik dat niet meer doe, en waarom niet
Jongen. Ik ben standaard mijn ww kwijt. En als ik die passmailer van je gebruik, krijg ik na 2 uur eindelijk instructies.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
fristi, anne, sd, post die link eens, anders is danpy zielig
quote:
nee, das pc extreme die traag is!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Jongen. Ik ben standaard mijn ww kwijt. En als ik die passmailer van je gebruik, krijg ik na 2 uur eindelijk instructies.
Die technisch beheer bakt er niks van.
Klopt, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt heul geen bee sexy rechten
ik ben voorzitter van stichting buzzybeeforum, wellicht kan ik in de toekomst wat voor je betekenenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ben voorzitter van AutoFans, wellicht kan ik in de toekomst wat voor jou betekenen.
A little help goes a long way
Bij deze:quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben voorzitter van stichting buzzybeeforum, wellicht kan ik in de toekomst wat voor je betekenen
neuh, staat er niet meer. De enieg interessante user based naaktfotos die er hebben gestaan waren van iemand anders wiens naam ik niet zal noemenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Klopt, en dat wil ik graag zo houdenDe gedachte alleen al dat daar *mogelijk* de krabpaal foto in staat..........
Ik dacht dat je die met opzet deedquote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef Alfisti het volgende:
-edit en quote knopjes naast elkaar blijft niet handig-
Nee. Die ben ik over 5 minuten toch weer vergeten.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, das pc extreme die traag is!
moet ik ff een nieuw wachtwoord voor jeinstellen dat je dr wer in kunt dan?
Je kan gfrdvomme niet eens een pet regelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben voorzitter van stichting buzzybeeforum, wellicht kan ik in de toekomst wat voor je betekenen
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=380&t=28997quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij deze:
http://www.autofans.nl/trackagenda/
Is het een meisje?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, staat er niet meer. De enieg interessante user based naaktfotos die er hebben gestaan waren van iemand anders wiens naam ik niet zal noemen
Bedankt!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=380&t=28997
zo
ach, ik heb dit weekdn al 3 mailtjes gehad van mensen die hun naam vergeten waren, t kan nog dommer warriger dan jij blijkbaarquote:Op zondag 27 februari 2011 15:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Die ben ik over 5 minuten toch weer vergeten.
Knurftquote:Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=380&t=28997
zo
Nu niet meer dus? Is ze vetgemest ondertussen? Of juist afgevallen?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en was destijds nog best lekker ook
toch altijd weer jammer als zo iets slecht opdroogtquote:Op zondag 27 februari 2011 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze wordt vast wel weer een keer nat hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef densmee het volgende:
[..]
toch altijd weer jammer als zo iets slecht opdroogt
Waar kon ik me reggen?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op haar achterhoofd afgevallen denk ik, ze weet haar wachtwoord niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu niet meer dus? Is ze vetgemest ondertussen? Of juist afgevallen?
Die ken ik alquote:Op zondag 27 februari 2011 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op haar achterhoofd afgevallen denk ik, ze weet haar wachtwoord niet meer.
De beheerder vereist dat je geregistreerd en ingelogd bent om dit forum te openen.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier staat een uitleg: http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=272&t=27720
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
De beheerder vereist dat je geregistreerd en ingelogd bent om dit forum te openen.
godverquote:Op zondag 27 februari 2011 15:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
De beheerder vereist dat je geregistreerd en ingelogd bent om dit forum te openen.
Hoe weet jij wat ik wel/niet gezien heb?quote:
Heel simpel. Jij bent daar niet geregistreerd.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik wel/niet gezien heb?
Bummer, dan vergis ik mequote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Heel simpel. Jij bent daar niet geregistreerd.
En ook al was je dat wel, had je nog geen toegang tot dat forum. Zelfs ik heb die toegang niet.
Ja, brak spul, daarom staat er ook een stalen balk inquote:
xDquote:
quote:
Een Windhoos versie die werktequote:Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben windows 98 aan het installeren.
Was eigenlijk met dubbel R, vandaar de strategisch geplaatste paalquote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kom nooit van die Italiaanse troep af
quote:
Dan wel 98SE hequote:Op zondag 27 februari 2011 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Windhoos versie die werkte
volgende keer met de trein.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
Wat een kutrit terug naar huis zeg.
1. In het donker zie ik sowieso weinig.
2. Door de regen zag ik de wegmarkeringen niet meer.
3. Mijn auto wilde allerlei kanten uit, behalve rechtdoor.
4. TCS die bijna de gehele rit om de minuut inschakelde op de snelleweg.
Ik denk dat ik morgen bij daglicht mijn handafdrukken op het stuur kan zien![]()
.
Ik was d'r bij Zwolle al weer af, de A50 opquote:
Volgende keer toch een nachtje langer blijven slapen en in de ochtend naar huis rijden bij daglicht.quote:
Vooral punt 2 had ik ook erg veel last van, dat is soms belabberd. In Zwolle ben ik dus een tankstation ingedoken ipv de snelweg weer terug op omdat ik moest gokken waar de rijbaan lag die ik wilde volgenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat ik morgen bij daglicht mijn handafdrukken op het stuur kan zien![]()
.
jullie mogen niet samen slapen, eerst maar eens trouwen!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgende keer toch een nachtje langer blijven slapen en in de ochtend naar huis rijden bij daglicht.
SD is al getrouwd. Dat scheelt.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jullie mogen niet samen slapen, eerst maar eens trouwen!
Whatever; het is beter als die meuk die we nu hebben; van de week kreeg ik W7SP1 binnen, en ik had geen enkele werkende USB poort meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Maar je bent weer heel thuisquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
.
Goed planquote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgende keer toch een nachtje langer blijven slapen en in de ochtend naar huis rijden bij daglicht.
Jouw nerdy evenknie/tweelingzusquote:
Ik vind ze deze keer niet zo grappigquote:
ok, ik zal het doorgeven!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind ze deze keer niet zo grappig.
En bij sommige gaat het veel te snel en zie ik niet eens wat er eigenlijk gebeurt.
Over wie heb je het eigenlijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
als Liwwadder leest ie dat, en doet ie er niks mee.
@ 1.23; dé reden waarom je niet met je motorfiets in de rij voor het verkeerslicht gaat staanquote:
Of dé reden waarom ik in mijn spiegels moet kijken als ik rem.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
@ 1.23; dé reden waarom je niet met je motorfiets in de rij voor het verkeerslicht gaat staan
Nee, hier doe je geen reet aan, je rijdt ook niet zo snel meer weg namelijk.. gewoon er tussendoor en vooraan gaan staanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Of dé reden waarom ik in mijn spiegels moet kijken als ik rem.
Voor jou is het altijd weekendquote:
Naaisquote:maandag 28 februari 2011 @ 00:00:00 #239'
Weer een trede hoger op de trap der kansloosheid.quote:
Ooit, ooit, ga ik het wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Weer een trede hoger op de trap der kansloosheid.
Kijk uit voor langsrijdende Niva'squote:
Volgens de rangorde in de OP heb je nog maar 1 iemand in te halen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ooit, ooit, ga ik het worden
Rangorde? WUT ??quote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens de rangorde in de OP heb je nog maar 1 iemand in te halen.
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 27-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 046 Alexxxxx
02. 040 Anne
03. 023 daNpy
04. 014 Alfisti
05. 013 Sounddragon
06. 013 Barcaconia
07. 009 Dingest
08. 008 Duvel
09. 006 lipje
10. 006 BaraCuda
11. 003 densmee
12. 003 ook_gek
13. 003 Paladijn
14. 001 XcUZ_Me
Reeks-statistieken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
In de lijst van posters in dit topic sta jij na Anne bedoelde ikquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
Alhoewel;
[ afbeelding ]Bijna een verdubbeling van mijn posts deze periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En peurac gaat van 160 naar 13
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Dames gaan voor heahquote:Op maandag 28 februari 2011 00:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In de lijst van posters in dit topic sta jij na Anne bedoelde ik
[..]
Bijna een verdubbeling van mijn posts deze periode
En peurac gaat van 160 naar 13
8 Tb ?? wtf zet je er dan allemaal op ?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef Freezer het volgende:
Ik was al een tijdje op zoek naar een media-spelertje... Zo'n big- tower naast de tv is het toch niet. Over het netwerk streamen is wel erg makkelijk. Nu nog een beetje NAS zoeken voor de opslag van alle dvd's.... zalwel een Netgear ReadyNas 4000 worden met 4x 2Tb.... Nog even sparen...
Teringquote:Op maandag 28 februari 2011 11:37 schreef Freezer het volgende:
In raid 5... dus effectief maar 6 Tb beschikbaar... Ik heb een collectie van zo'n 900 dvd's (fysiek) en nog zo'n 300 digitaal. Dus de eerste 4.5 Tb zijn wel opMaar met nog een schijfje van 2 Tb in dit leuke apparaatje gaat het wel wat worden denk ik zo... beetje de Mp3's erop en gaan met die zooi.
Ehm.. USB host is dus om externe PC's/LT's aan te sluiten, en die USB slave is voor een HD voor extra opslagruimte direct aan de Tank als ik het goed begrijp ??quote:Op maandag 28 februari 2011 11:58 schreef Freezer het volgende:
Connectiviteit: HDMI v1.3 (up to 1080p), Component Video, Composite Video, Stereo Analog Audio, S/PDIF Coaxial Digital Audio, Optical Digital Audio, 2x USB 2.0 host, 1x USB 2.0 Slave,
Dus met een externe usb hdd zal dat wel gaan lukken.
Dat heb je goed. Je gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm.. USB host is dus om externe PC's/LT's aan te sluiten, en die USB slave is voor een HD voor extra opslagruimte direct aan de Tank als ik het goed begrijp ??
Ik heb net een nieuwe, mag het ook een mediatankje zijn ?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:22 schreef Freezer het volgende:
[..]
Dat heb je goed. Je gaat door voor de koelkast
Neequote:
Tuurlijk... kan je laten komen door middel van het overmaken van een gering bedrag aan de firma ibood.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe, mag het ook een mediatankje zijn ?
Waar wil je heen?Weer naar de je-naait-it-steeds?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
NeeMaargoed, geef het 2 à 3 jaar en mijn werk hier is wel weer klaar dan ben ik ook weer weg. Tenzij vrouw
En servicekosten op mijn rekening, zo werkt dat bij Ibood nu eenmaal. Ik PM je de gegevens wel even.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:25 schreef Freezer het volgende:
[..]
Tuurlijk... kan je laten komen door middel van het overmaken van een gering bedrag aan de firma ibood.
Dan zoek je een asielkip die over een paar jaar weer terug wil naar haar thuisland, dan kun je met haar meequote:Op maandag 28 februari 2011 12:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
NeeMaargoed, geef het 2 à 3 jaar en mijn werk hier is wel weer klaar dan ben ik ook weer weg. Tenzij vrouw
Ik heb geen specifieke voorkeur. Ik ben nu een cursus Zweeds aan het doen maar dat is meer bezigheidstherapie. Ik werk ook voor een Zweeds bedrijf. Zuid Amerika lijkt me ook wel wat. Ik had laatst een baan in Brazilië kunnen hebben maar door omstandigheden niet aangenomen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waar wil je heen?Weer naar de je-naait-it-steeds?
Geloof me op mijn woord als ik zeg dat buitenlandse vrouwen zonder vaste verblijfplaats een ramp is. Ik had een Amerikaanse vriendin die nu in Brussel zit en die zit mij al te stalken zo ver dat ik er gek van wordquote:Op maandag 28 februari 2011 12:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zoek je een asielkip die over een paar jaar weer terug wil naar haar thuisland, dan kun je met haar mee
Wel spannendquote:Op maandag 28 februari 2011 12:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke voorkeur. Ik ben nu een cursus Zweeds aan het doen maar dat is meer bezigheidstherapie. Ik werk ook voor een Zweeds bedrijf. Zuid Amerika lijkt me ook wel wat. Ik had laatst een baan in Brazilië kunnen hebben maar door omstandigheden niet aangenomen.
Ik zie wel waar ik over 2 jaar sta. Alles is goed.
30 jaar, hmm, dat gaat vlugger dan een permanente verblijfsvergunning aanvragen. Goede tip.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef Freezer het volgende:
Je kan ook van baan wisselen. Professioneel poker speler schijnt je ook richting zuid-amerika te brengen. Moet je alleen geen vrouwtjes dood knuffelen daar. Anders houden ze je daar voor 30 jaar.
Hmm, als het wat is zou ik er niet te lang over nadenken, dan kom je mooi onder dat greencard gezeik uitquote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geloof me op mijn woord als ik zeg dat buitenlandse vrouwen zonder vaste verblijfplaats een ramp is. Ik had een Amerikaanse vriendin die nu in Brussel zit en die zit mij al te stalken zo ver dat ik er gek van word
Achja, ik kan mooi praten maar concreet heb ik niets behalve een toezegging dat ik minstens nog 1 jaar en waarschijnlijk nog 2 jaar in België werk. Daarnaast heb ik andere activiteiten in Nederland die me nog 2 jaar tijd kosten dus tja, mooi verhaal allemaalquote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wel spannend* Alfisti hoeft Nederland niet zo nodig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |