Een Windhoos versie die werktequote:Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben windows 98 aan het installeren.
Was eigenlijk met dubbel R, vandaar de strategisch geplaatste paalquote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kom nooit van die Italiaanse troep af
quote:
Dan wel 98SE hequote:Op zondag 27 februari 2011 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Windhoos versie die werkte
volgende keer met de trein.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
Wat een kutrit terug naar huis zeg.
1. In het donker zie ik sowieso weinig.
2. Door de regen zag ik de wegmarkeringen niet meer.
3. Mijn auto wilde allerlei kanten uit, behalve rechtdoor.
4. TCS die bijna de gehele rit om de minuut inschakelde op de snelleweg.
Ik denk dat ik morgen bij daglicht mijn handafdrukken op het stuur kan zien![]()
.
Ik was d'r bij Zwolle al weer af, de A50 opquote:
Volgende keer toch een nachtje langer blijven slapen en in de ochtend naar huis rijden bij daglicht.quote:
Vooral punt 2 had ik ook erg veel last van, dat is soms belabberd. In Zwolle ben ik dus een tankstation ingedoken ipv de snelweg weer terug op omdat ik moest gokken waar de rijbaan lag die ik wilde volgenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat ik morgen bij daglicht mijn handafdrukken op het stuur kan zien![]()
.
jullie mogen niet samen slapen, eerst maar eens trouwen!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgende keer toch een nachtje langer blijven slapen en in de ochtend naar huis rijden bij daglicht.
SD is al getrouwd. Dat scheelt.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jullie mogen niet samen slapen, eerst maar eens trouwen!
Whatever; het is beter als die meuk die we nu hebben; van de week kreeg ik W7SP1 binnen, en ik had geen enkele werkende USB poort meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Maar je bent weer heel thuisquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
.
Goed planquote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgende keer toch een nachtje langer blijven slapen en in de ochtend naar huis rijden bij daglicht.
Jouw nerdy evenknie/tweelingzusquote:
Ik vind ze deze keer niet zo grappigquote:
ok, ik zal het doorgeven!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind ze deze keer niet zo grappig.
En bij sommige gaat het veel te snel en zie ik niet eens wat er eigenlijk gebeurt.
Over wie heb je het eigenlijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
als Liwwadder leest ie dat, en doet ie er niks mee.
@ 1.23; dé reden waarom je niet met je motorfiets in de rij voor het verkeerslicht gaat staanquote:
Of dé reden waarom ik in mijn spiegels moet kijken als ik rem.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
@ 1.23; dé reden waarom je niet met je motorfiets in de rij voor het verkeerslicht gaat staan
Nee, hier doe je geen reet aan, je rijdt ook niet zo snel meer weg namelijk.. gewoon er tussendoor en vooraan gaan staanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Of dé reden waarom ik in mijn spiegels moet kijken als ik rem.
Voor jou is het altijd weekendquote:
Naaisquote:maandag 28 februari 2011 @ 00:00:00 #239'
Weer een trede hoger op de trap der kansloosheid.quote:
Ooit, ooit, ga ik het wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Weer een trede hoger op de trap der kansloosheid.
Kijk uit voor langsrijdende Niva'squote:
Volgens de rangorde in de OP heb je nog maar 1 iemand in te halen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ooit, ooit, ga ik het worden
Rangorde? WUT ??quote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens de rangorde in de OP heb je nog maar 1 iemand in te halen.
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 27-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 046 Alexxxxx
02. 040 Anne
03. 023 daNpy
04. 014 Alfisti
05. 013 Sounddragon
06. 013 Barcaconia
07. 009 Dingest
08. 008 Duvel
09. 006 lipje
10. 006 BaraCuda
11. 003 densmee
12. 003 ook_gek
13. 003 Paladijn
14. 001 XcUZ_Me
Reeks-statistieken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
In de lijst van posters in dit topic sta jij na Anne bedoelde ikquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
Alhoewel;
[ afbeelding ]Bijna een verdubbeling van mijn posts deze periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En peurac gaat van 160 naar 13
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |