Een Windhoos versie die werktequote:Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben windows 98 aan het installeren.
Was eigenlijk met dubbel R, vandaar de strategisch geplaatste paalquote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kom nooit van die Italiaanse troep af
quote:
Dan wel 98SE hequote:Op zondag 27 februari 2011 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Windhoos versie die werkte
volgende keer met de trein.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
Wat een kutrit terug naar huis zeg.
1. In het donker zie ik sowieso weinig.
2. Door de regen zag ik de wegmarkeringen niet meer.
3. Mijn auto wilde allerlei kanten uit, behalve rechtdoor.
4. TCS die bijna de gehele rit om de minuut inschakelde op de snelleweg.
Ik denk dat ik morgen bij daglicht mijn handafdrukken op het stuur kan zien![]()
.
Ik was d'r bij Zwolle al weer af, de A50 opquote:
Volgende keer toch een nachtje langer blijven slapen en in de ochtend naar huis rijden bij daglicht.quote:
Vooral punt 2 had ik ook erg veel last van, dat is soms belabberd. In Zwolle ben ik dus een tankstation ingedoken ipv de snelweg weer terug op omdat ik moest gokken waar de rijbaan lag die ik wilde volgenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat ik morgen bij daglicht mijn handafdrukken op het stuur kan zien![]()
.
jullie mogen niet samen slapen, eerst maar eens trouwen!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgende keer toch een nachtje langer blijven slapen en in de ochtend naar huis rijden bij daglicht.
SD is al getrouwd. Dat scheelt.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jullie mogen niet samen slapen, eerst maar eens trouwen!
Whatever; het is beter als die meuk die we nu hebben; van de week kreeg ik W7SP1 binnen, en ik had geen enkele werkende USB poort meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Maar je bent weer heel thuisquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
.
Goed planquote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgende keer toch een nachtje langer blijven slapen en in de ochtend naar huis rijden bij daglicht.
Jouw nerdy evenknie/tweelingzusquote:
Ik vind ze deze keer niet zo grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |