quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat heb je gedaan?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef Dingest het volgende:
Nog meer goede grappen: ik moet naar de Eéneind in Nuenen. Zal ik bij aankomst zeggen dat het Eeneind rijden was?
Niks bijzonders eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Ik ga ff nieuwe lampjes in m'n autoradio solderen en daarna gaan we de hort op. Mazzels!
quote:
jaag je de regen weg?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:25 schreef Duvel het volgende:
Bdankt allemaal, we gaan er een mooie dag van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:27 schreef lipje het volgende:
[..]
jaag je de regen weg?Regent het daar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Geweldigquote:Op zondag 27 februari 2011 11:29 schreef Barcaconia het volgende:
(PAINT) Moammar al-Qadhafi (Khadaffi - Libië)
Wat een pareltje
Zwaai je even als je me tegenkomt onderweg?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:30 schreef Duvel het volgende:
Nee, we gaan naar Erica omdat mijn schoonfamilie besloten heeft om vandaag de verjaardag van de stamoudste te vieren.
Niva'squote:Op zondag 27 februari 2011 00:32 schreef Barcaconia het volgende:
340 kopen, iemand?
[ afbeelding ]http://cgi.ebay.de/Volvo-(...)&hash=item2c5aeebb22
sorry ik had geen zin mer in internet vannachtquote:Op zondag 27 februari 2011 00:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Alex als eerste zou happen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |