Dames gaan voor heahquote:Op maandag 28 februari 2011 00:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In de lijst van posters in dit topic sta jij na Anne bedoelde ik
[..]
Bijna een verdubbeling van mijn posts deze periode
En peurac gaat van 160 naar 13
8 Tb ?? wtf zet je er dan allemaal op ?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef Freezer het volgende:
Ik was al een tijdje op zoek naar een media-spelertje... Zo'n big- tower naast de tv is het toch niet. Over het netwerk streamen is wel erg makkelijk. Nu nog een beetje NAS zoeken voor de opslag van alle dvd's.... zalwel een Netgear ReadyNas 4000 worden met 4x 2Tb.... Nog even sparen...
Teringquote:Op maandag 28 februari 2011 11:37 schreef Freezer het volgende:
In raid 5... dus effectief maar 6 Tb beschikbaar... Ik heb een collectie van zo'n 900 dvd's (fysiek) en nog zo'n 300 digitaal. Dus de eerste 4.5 Tb zijn wel opMaar met nog een schijfje van 2 Tb in dit leuke apparaatje gaat het wel wat worden denk ik zo... beetje de Mp3's erop en gaan met die zooi.
Ehm.. USB host is dus om externe PC's/LT's aan te sluiten, en die USB slave is voor een HD voor extra opslagruimte direct aan de Tank als ik het goed begrijp ??quote:Op maandag 28 februari 2011 11:58 schreef Freezer het volgende:
Connectiviteit: HDMI v1.3 (up to 1080p), Component Video, Composite Video, Stereo Analog Audio, S/PDIF Coaxial Digital Audio, Optical Digital Audio, 2x USB 2.0 host, 1x USB 2.0 Slave,
Dus met een externe usb hdd zal dat wel gaan lukken.
Dat heb je goed. Je gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm.. USB host is dus om externe PC's/LT's aan te sluiten, en die USB slave is voor een HD voor extra opslagruimte direct aan de Tank als ik het goed begrijp ??
Ik heb net een nieuwe, mag het ook een mediatankje zijn ?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:22 schreef Freezer het volgende:
[..]
Dat heb je goed. Je gaat door voor de koelkast
Neequote:
Tuurlijk... kan je laten komen door middel van het overmaken van een gering bedrag aan de firma ibood.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe, mag het ook een mediatankje zijn ?
Waar wil je heen?Weer naar de je-naait-it-steeds?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
NeeMaargoed, geef het 2 à 3 jaar en mijn werk hier is wel weer klaar dan ben ik ook weer weg. Tenzij vrouw
En servicekosten op mijn rekening, zo werkt dat bij Ibood nu eenmaal. Ik PM je de gegevens wel even.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:25 schreef Freezer het volgende:
[..]
Tuurlijk... kan je laten komen door middel van het overmaken van een gering bedrag aan de firma ibood.
Dan zoek je een asielkip die over een paar jaar weer terug wil naar haar thuisland, dan kun je met haar meequote:Op maandag 28 februari 2011 12:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
NeeMaargoed, geef het 2 à 3 jaar en mijn werk hier is wel weer klaar dan ben ik ook weer weg. Tenzij vrouw
Ik heb geen specifieke voorkeur. Ik ben nu een cursus Zweeds aan het doen maar dat is meer bezigheidstherapie. Ik werk ook voor een Zweeds bedrijf. Zuid Amerika lijkt me ook wel wat. Ik had laatst een baan in Brazilië kunnen hebben maar door omstandigheden niet aangenomen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waar wil je heen?Weer naar de je-naait-it-steeds?
Geloof me op mijn woord als ik zeg dat buitenlandse vrouwen zonder vaste verblijfplaats een ramp is. Ik had een Amerikaanse vriendin die nu in Brussel zit en die zit mij al te stalken zo ver dat ik er gek van wordquote:Op maandag 28 februari 2011 12:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zoek je een asielkip die over een paar jaar weer terug wil naar haar thuisland, dan kun je met haar mee
Wel spannendquote:Op maandag 28 februari 2011 12:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke voorkeur. Ik ben nu een cursus Zweeds aan het doen maar dat is meer bezigheidstherapie. Ik werk ook voor een Zweeds bedrijf. Zuid Amerika lijkt me ook wel wat. Ik had laatst een baan in Brazilië kunnen hebben maar door omstandigheden niet aangenomen.
Ik zie wel waar ik over 2 jaar sta. Alles is goed.
30 jaar, hmm, dat gaat vlugger dan een permanente verblijfsvergunning aanvragen. Goede tip.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef Freezer het volgende:
Je kan ook van baan wisselen. Professioneel poker speler schijnt je ook richting zuid-amerika te brengen. Moet je alleen geen vrouwtjes dood knuffelen daar. Anders houden ze je daar voor 30 jaar.
Hmm, als het wat is zou ik er niet te lang over nadenken, dan kom je mooi onder dat greencard gezeik uitquote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geloof me op mijn woord als ik zeg dat buitenlandse vrouwen zonder vaste verblijfplaats een ramp is. Ik had een Amerikaanse vriendin die nu in Brussel zit en die zit mij al te stalken zo ver dat ik er gek van word
Achja, ik kan mooi praten maar concreet heb ik niets behalve een toezegging dat ik minstens nog 1 jaar en waarschijnlijk nog 2 jaar in België werk. Daarnaast heb ik andere activiteiten in Nederland die me nog 2 jaar tijd kosten dus tja, mooi verhaal allemaalquote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wel spannend* Alfisti hoeft Nederland niet zo nodig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |