quote:
Op maandag 28 februari 2011 11:37 schreef Freezer het volgende:In raid 5... dus effectief maar 6 Tb beschikbaar... Ik heb een collectie van zo'n 900 dvd's (fysiek) en nog zo'n 300 digitaal. Dus de eerste 4.5 Tb zijn wel op

Maar met nog een schijfje van 2 Tb in dit leuke apparaatje gaat het wel wat worden denk ik zo... beetje de Mp3's erop en gaan met die zooi.
Tering

dan gaat het wel hard ja

Ik heb wel een tijdje lang allerlei oldskool house e.d. gedownload, en heb een behoorlijk uitgebreide collectie met veel bijzondere dingen erin, geen idee hoeveel Mb's precies, maar nog lang geen Terrabyte iig, maar Anne is meer van de films enzo, en haar ouders hebben volgens mij nog veeeeeel meer Dvd's als jij opnoemt, die maken een sport van het downloaden van films
Anne heeft bij mij ook Grabit eropgegooid, en ik heb wel al een paar dingetjes gedownload, maar niks spannends, op 'The Mechanic' na, die hebben we van het weekend gekeken, maar ik neem aan dat dat in de toekomst wel gaat veranderen als ze bij de Fa. Hersen(loos) niet de rest van het downloadgebeuren naar de kleaute gaan helpen, dus ik zou hem best kunnen gebruiken op zich..
Ik zal eens ff overleggen met Bep daluk als ze weer van d'r brommertje af is