Moet je doen, zeer gaaf!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Scheelt echt helemaal niks die landing![]()
Reminds me, m'n neefje is piloot op zo'n kreng. En ik mocht nog een keer mee in de cockpit![]()
Volgende keer meteen eens regelen
Ben benieuwd hoe vaak die lui dit soort dingen meemaken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet je doen, zeer gaaf!
Die piloot in dat filmpje doet het wel echt goed, dat zie je op al die filmpjes op youtube niet zo accuraat gebeuren. De wind is gewoon te sterk, tering zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef lipje het volgende:
lpg inbouw doet het nietIk zat het net door te lezen, wat een heldentopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ga naar rotterdam airport kan je dat ook doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
Ohja, en ik wil een keer dit meemaken op St. Maarten.
Niet, baan ligt veel verder van het hek en daar landen geen 747'squote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga naar rotterdam airport kan je dat ook doen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef lipje het volgende:
lpg inbouw doet het nietTjezus nee hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Ik ben bang van wel, al geloof ik er geen reet van dat TS legit isquote:
Niet slecht verzonnen nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, al geloof ik er geen reet van dat TS legit isik zeg HOAX, maar wel een leuke
![]()
Lekker setje zo samen met dezelfde rugzak. Een beetje zoals 50+'ers met dezelfde fiets en zo'n vlot gelijkend trainingspak op een mooie zomerdag op een dijkje langs de rivier.quote:Ik ben aardig naar de kleaute van het beursslenteren, wel een paar toffe laarzen gekocht, 2 paar nieuwe zomerhandschoenen en we hebben allebei dezelfde rugzak gekocht
Een te verwachten reaktie hehequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet slecht verzonnen nee.
[..]
Lekker setje zo samen met dezelfde rugzak. Een beetje zoals 50+'ers met dezelfde fiets en zo'n vlot gelijkend trainingspak op een mooie zomerdag op een dijkje langs de rivier.
Pourquoi?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig is er één zekerheidje, en dat is dat Anne niet op dezelfde motor als ik zal gaan rijden
geen idee, was daar iets spannends dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook bij de stand van Natascha Kayser geweest?
het stuur van mijn motor zit bij kleine smurf ongeveer ter hoogte van haar schouders, wat denk je zelf?quote:
Ik denk aan Easy Rider.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het stuur van mijn motor zit bij kleine smurf ongeveer ter hoogte van haar schouders, wat denk je zelf?
t boek over Jan de Rooy dat ze geschreven heeftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geen idee, was daar iets spannends dan?
Ik denk aan kleine meisjes die omvallen bij het verkeerslichtquote:
Ik koop geen boekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t boek over Jan de Rooy dat ze geschreven heeftkoop zelf mn boekenaltijd t liefst bijde auteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |