Dat doen ze vakerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou, dat zal wel een euro'tje of 100-120 worden denk ik.
Het was wel naaierij hoor. Ik was op weg naar Oostenrijk. Heel stuk adviessnelheid 130 gehad. Toen werd het 130 verplicht en een paar honderd meter later werd het 100. Op dat punt liep het ook nog eens bergaf. Vlak na het 100 bord stond de flitser.
Ik heb van die Marktplaats piechem nog steeds niks gehoordquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Dingest het volgende:
Boem is ho![]()
Gisteren een 850 in Dalfsen bekeken, maar daar zit mij denk ik nog wat teveel werk aan. Niet rot, wel een beetje roestend met de nodige plekjes her en der. Gaat toch nog wel wat kosten om dat goed aan te pakken zodat het in de korte toekomst geen probleem meer gaat vormen, en de uitlaat is ook zo lek al een mandje. Nieuwe demper voor een Special kost toch al 100 euro en dan is het hopen dat je bij het monteren het oude spruitstuk niet sloopt. Vraagprijs was ook veel te hoog, maar dat wisten ze zelf ook wel.
Die in Leende is al verkocht, dus ik bekijk morgen alleen die in Nuenen. Hopen dat die zo goed is als de verkoper beweerd, ook al staat dat ding wel al 4,5 jaar stil. Met die lekkere benzineprijs wordt dat al geen goedkoop ritje
Ik heb op de helft van mijn mailtjes ook geen reactie gekregen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb van die Marktplaats piechem nog steeds niks gehoord
als je telefoon tot altijd uit staat omdat ie leeg is maakt het ook niet uit dat je beltegoed vergeet te kopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Dingest het volgende:
Dan zijn er nog steeds genoeg momenten waarop het niet uitkomt dat je geen beltegoed meer hebtOmdat ik mijn telefoon niet zo vaak gebruik - vooral als wekker of timer eigenlijk - vergeet ik dat soort dingen heel snel. Of ik heb er even geen zin in en stel het (te lang) uit of vergeet het alsnog. Ik ben ook zo'n persoon die 9 van de 10 keer er niet aan denkt om hem bijtijds op te laden als ik van huis ga
Ik lach me dood hier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Anne het volgende:
Anders stuur Barca naar Nuenen. Oh nee, wacht...
.
aaaaaaargh een spooooooookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |