A28 km 56, en jij?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zwaai je even als je me tegenkomt onderweg?
Wellicht leuk voor je forum onder Toerwagens:quote:
ja, leuk idd! Post maarquote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wellicht leuk voor je forum onder Toerwagens:
Trackday kalender op AutoFans.nl
RCN, GLP en VLN op de Ring staan er ook tussen.
Moet ik me op nóg een forum registrerenquote:
kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 12:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet ik me op nóg een forum registreren
Waarom?!??quote:
7500 account waarvan 6000 actief. maar momenteel een mannetje of 200 die regelmatig posten en een kleine 1.000 vaste lurkers met accountquote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef daNpy het volgende:
Hoeveel actieve gebruikers zitten er op BB?
Flinke cijfers. Maar om me voor 1 post te registreren vind ik ook weer zoiets, voegt niets toe aan je community imhoquote:Op zondag 27 februari 2011 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
7500 account waarvan 6000 actief. maar momenteel een mannetje of 200 die regelmatig posten en een kleine 1.000 vaste lurkers met account
en mooie poes
hoezo, is een nuttige post toch, die kalender?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Flinke cijfers. Maar om me voor 1 post te registreren vind ik ook weer zoiets, voegt niets toe aan je community imho
Post is nuttig, maar mijn registratie brengt verder niets als ik verder nooit meer op BB kom?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoezo, is een nuttige post toch, die kalender?
De inzet voor je forumpje kakt wel een beetje in hoor.. vroeger deed je nog wel moeite voor wat plaatjes en posts, maar nu het een beetje loopt ga je een beetje de elitaire lambal uithangenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik ben gestopt met het posten voor/namens anderen.
Zoiets heeft iemand anders 3,5 jaar terug ook gezegd. Hij is nu de technisch beheerder, mede bestuurslid, en getrouwd met een andere bestuurslid, wat hij via BuzzyBee kent, en staat op de 3e plek qua postaantalquote:Op zondag 27 februari 2011 15:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Post is nuttig, maar mijn registratie brengt verder niets als ik verder nooit meer op BB kom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |