abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93334311

Voor FUT beginners:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93334493
TerugVindPazzini
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93335327
ff kijken of ik ook nog een paar coins kan krijgen :')
pi_93335349
Niemand zin in een potje?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93337429
Kan nu helaas niet maar wil binnenkort wel weer potjes doen Tim.
pi_93339149
Pfffff...ze kunnen het beter Bug 11 noemen. Niet normaal hoeveel bugs erin zitten. Net voor de wedstrijd zag ik z'n ST en CF niet eens in de opstelling. Waren "lege" kaartjes. Bleken het Novakovic en Kiessling te zijn. En potje daarna moest ik na de 60e minuut steeds minuten wachten bij elke ingooi/doeltrap/doelpunt etc.

Na afloop van de wedstrijd liep het spel gewoon vast...als in, niet echt vast maar je blijft kijken naar de spelers op het veld na afloop van de wedstrijd. Verder gebeurt er niks. Echt fucking bizar.

Heb in een half jaar tijd nog geen één keer gehad dat de tegenstander in mijn team zat. En nu had ik het gewoon 4 keer op één dag. WAAR DE NEUK IS EA MEE BEZIG? Mijn DNF modifier slaat helemaal nergens meer op nu. :')

Lichtje aan het eind van de tunnel, ik heb best een geinig Spaans-Nederlands team:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#Y8DAbimZbavHL

Combo Bojan-Kanouté werkt beter dan ik had verwacht. Kanouté is erg sterk en Bojan verrassend snel. Prima targetman-wendbare snelle schaduwspits combo dus. Bij elkaar heeft het nog steeds geen drol gekost. :P Maar nu het 6k toernooi weg is, zal dat ook niet snel veranderen. :(

Edit: Web APP doet ook kut trouwens. Had de Guzman 28 nieuwe contracten gegeven op mn xbox en nu is hij nog steeds zonder contracten in de web app. :r Kutea.

GVD! Zelfs in die link is het verneukt!!! Zie maar de helft van mijn team. Wat een govergeten homo's bij EA. :r :r :r :r
pi_93339212
Zie op EA forums dat het hek van de dam is.

quote:
Bradleyx60 and Fresh Phily

Just did it to me, it's so pathetic and disgusting.

I have pics and video to prove it.

XBOX 360

I beg you EA please solve this.

Happened around 10:00 pm Eastern Time
Grappig. Bij mij onder andere ook die Fresh Phily. :r :r :r Teringnegert.
pi_93341402
Ja die glitch is nu te erg aan het worden. Op youtube staat ook het filmpje en heeft al 37000+ views :N

Overbidding wordt nu trouwens ook steeds erger, Dus laaste seconde op eens heel hoog bieden met 2de account of friend en dan hopen dat iemand toch nog over biedt.
pi_93343516
Ja, het is zo jammer dat kinderen het spel weer denken te moeten verneuken. :( :N
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:25:11 #10
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93343689
Zelfde verhaal als mw2 op ps3, ook helemaap verkankerd door klotehackers
pi_93344104
Welke hlitch gaat het over? Wat doet hij?

Ik kreeg laatst een bericht van 4x4 trade pile hlitch, wat is dat dan?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:22:02 #13
308998 Fenomeno
pi_93345445
Ik weet niet wie de grootste retard is
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:42:21 #14
308998 Fenomeno
pi_93346143
Speel nu tegen een loser die mijn team controlt :')
pi_93346194
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef Fenomeno het volgende:
Speel nu tegen een loser die mijn team controlt :')
en scoort ie voor jouw? :P
pi_93346356
Wow het is dus echt? Kunnen ze je 'besturen'? Lelijk zeg..
pi_93346549
Ja, je merkt het gelijk bij de aftrap omdat zijn naam dan boven de andere speler verschijnt. Uit mag je altijd aftrappen, dus je weet gelijk na 1 seconde dat je keihard genaaid bent. Hoop dat EA flink wat bans uit gaat delen maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ten eerste is het teveel werk voor die luie flikkers en ten tweede krijgen ze dan geen geld meer van dat soort homo's. Tja, het leven is oneerlijk. :r
pi_93346582
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, je merkt het gelijk bij de aftrap omdat zijn naam dan boven de andere speler verschijnt. Uit mag je altijd aftrappen, dus je weet gelijk na 1 seconde dat je keihard genaaid bent. Hoop dat EA flink wat bans uit gaat delen maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ten eerste is het teveel werk voor die luie flikkers en ten tweede krijgen ze dan geen geld meer van dat soort homo's. Tja, het leven is oneerlijk. :r
Hoe is het eigelijk afgelopen?
pi_93346658
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:49 schreef emokid het volgende:
Wow het is dus echt? Kunnen ze je 'besturen'? Lelijk zeg..

:(

Oplossing is trouwens altijd thuis spelen, Wilde in finale spelen en ik quite als ik uit speelde.
Kreeg na een half uur 2 messages van recent player die voor 20k aan coins de glitch wilde verkopen. :')
pi_93346717
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef brainbird het volgende:

[..]

Hoe is het eigelijk afgelopen?
Zal wel 5 rooie kaarten zijn zoals bijna altijd :r
pi_93346797
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij overschat jij de mogelijkheden van EA. Je bent continu aan het zeiken terwijl je helemaal niets weet van hun werk, hoe moeilijk het misschien is.
Luiheid is pure onzin, want jij weet helemaal niet waar ze mee bezig zijn daar. Ja die glitches zijn irritant, maar ik weet zeker dat het erg veel werk is om er naar te zoeken en misschien nog meer om het te vinden in het script.
pi_93348568
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Volgens mij overschat jij de mogelijkheden van EA. Je bent continu aan het zeiken terwijl je helemaal niets weet van hun werk, hoe moeilijk het misschien is.
Luiheid is pure onzin, want jij weet helemaal niet waar ze mee bezig zijn daar. Ja die glitches zijn irritant, maar ik weet zeker dat het erg veel werk is om er naar te zoeken en misschien nog meer om het te vinden in het script.
Lul niet man. In Fifa 10 UT zat dezelfde bug er ook al in. Dit is full time werk van die gasten waarvoor ze meer dan 50 euro van mij krijgen. Daar komt nog eens bij dat ik m'n Fifa niet meer kan doorverkopen omdat het nu met zo'n key werkt. Bij kleine ontwikkelaars heb ik wel geduld, maar niet bij dit soort volgevreten bedrijven die elk jaar dezelfde troep met talloze bugs uitpoepen. We hebben het hier over het online gedeelte maar ook offline zit 't vol met bugs, om nog maar te zwijgen over de freezes tijdens het spelen. Als je 't mij vraagt is dit weer de typische EA-manier van werken. Ze versloegen in 09 en 10 PES en daardoor zijn ze nu lui geworden. Het is dus te hopen dat PES snel met verbeteringen komt, zodat ook Fifa weer beter wordt.
pi_93348703
Veel plezier met PES ;) Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Je bent niet verplicht om Fifa te kopen, als je het niet leuk vindt speel het dan niet.
pi_93349570
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef StijnDa het volgende:
Veel plezier met PES ;) Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Je bent niet verplicht om Fifa te kopen, als je het niet leuk vindt speel het dan niet.
Wat een kneuzenreacties van jou steeds. :N Of vind jij het wel normaal om half werk af te leveren? Zal je baas blij mee zijn. :r
pi_93349651
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat een kneuzenreacties van jou steeds. :N Of vind jij het wel normaal om half werk af te leveren? Zal je baas blij mee zijn. :r
:W

Nog iemand wel iets boeiends te vertellen?
pi_93351793
ik speel alleen maar single online matches nu ivm de glitch..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93353396
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nog iemand wel iets boeiends te vertellen?
Hopeloos. :{w
pi_93354410
Tip van flip om te traden: Cech van Chelsea. Makkelijk voor 2K te kopen 3K buy now te verkopen. Tot 2.5K kopen is nog makkelijker, maar dan is de marge wat kleiner.

Af en toe gaat er zelfs wat uit voor max 4k, maar dan moet je wel heel veel geduld hebben en met 30 Cechjes op de tradepile heb ik dat niet

[ Bericht 28% gewijzigd door Tim86 op 26-02-2011 17:28:20 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93357796
Zijn er geen kaarten die van CF --> St gaan?
pi_93357819
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:25 schreef zerokil het volgende:
Zijn er geen kaarten die van CF --> St gaan?
wel.
pi_93358137
Ze zijn er, leg je lat wat hoger want ze zijn duur.
pi_93358195
Zijn heel duur en variëren veel in prijs..Heb die van mij voor 6K tot 11K verkocht de afgelopen weken :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93358300
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gxF90Q2JbavPO

hier kan ik wel twee weken mee vooruit!
pi_93358679
Web App werkt inmiddels weer naar behoren dus kan eindelijk m'n team delen. :P

pi_93358827
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gxF90Q2JbavPO

hier kan ik wel twee weken mee vooruit!
Nice :)
Hoe speelt L Fabiano IF?
pi_93360126
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nice :)
Hoe speelt L Fabiano IF?
Fabiano is een beest. Snel genoeg, Geweldig schot een erg sterk in de duels. Samen met Forlan een perfect duo.
pi_93361216
Welke formatie vinden jullie het fijnst? Ik zit heel er te dubben tussen 4222, 433 en 442..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_93361332
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef GieJay het volgende:
Welke formatie vinden jullie het fijnst? Ik zit heel er te dubben tussen 4222, 433 en 442..
misschien de kerstboom(4321)
pi_93361338
quote:
4222 speel ik. Maar iedereen speelt anders. dus echt wat je zelf fijn vindt. ik zeg uitproberen.
pi_93361402
quote:
Waarom alleen die 3? Zijn allemaal mega duur, terwijl de tussenliggende formaties vaak net zo fijn of zelfs fijner zijn en minimaal 4,5K goedkoper. Ik speel zelf 4-3-2-1..heerlijk met wingers met scorend vermogen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93361543
:( ging IF djuricic weg voor 4500, ik had niet genoeg :(
pi_93362711
Ik merk nu wel dat ik na 2-3 wedstrijden gespeeld op een dag te hebben al weer moe ben van Fifa 11

Dat komt vooral omdat je online alleen maar real madrid en Chelsea tegenkomt :r
pi_93362748
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Stuurver het volgende:
Ik merk nu wel dat ik na 2-3 wedstrijden gespeeld op een dag te hebben al weer moe ben van Fifa 11

Dat komt vooral omdat je online alleen maar real madrid en Chelsea tegenkomt :r
Voordeel van FUT *O*
pi_93362951
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef brainbird het volgende:
:( ging IF djuricic weg voor 4500, ik had niet genoeg :(
Speel nu een wedstrijd, hoeveel kost ie normaal?
pi_93362997
Waarschijnlijk gewoon een trade offer geaccepteerd hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93363299
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een trade offer geaccepteerd hoor.
hij expirede op 4500 met de teller, normaal gaat hij voor meer dan 50k weg denk ik
pi_93363425
Ik vind het idee achter FUT best leuk maar ik vond het te veel ergernissen hebben.

Spelers raakten veel te vaak geblesseerd en stamina gaat te snel op. Ook krijg je zo weinig per wedstrijden dat het nauwelijks de kosten van de contracten/blessure/stamina kaartjes drukt waardoor ik nooit geld had voor nieuwe spelers en zonde om er echt geld aan uit te geven
pi_93363580
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind het idee achter FUT best leuk maar ik vond het te veel ergernissen hebben.

Spelers raakten veel te vaak geblesseerd en stamina gaat te snel op. Ook krijg je zo weinig per wedstrijden dat het nauwelijks de kosten van de contracten/blessure/stamina kaartjes drukt waardoor ik nooit geld had voor nieuwe spelers en zonde om er echt geld aan uit te geven
Oké dat kan ;) Variatie is er wel in ieder geval :)
pi_93363909
Ik weet niet wat is met FUT. Dat momentum mag dan wel ontkracht worden, maar ik zie bijvoorbeeld wel dat ik met mijn Eredivisie-team vrijwel alles winnen. Met de veel betere Bundesliga- en Premier League-teams lukt dat veel minder makkelijk. Toch opvallend.
pi_93364213
Ik speel altijd slechter tegen slechtere teams omdat ik me sneller irriteer als iets niet lukt en ik denk tijdens zulke wedstrijden 'het kan ook zo, laat ik het eens op een andere manier proberen'. En dan mislukt het :P
Maar ik weet niet of dit bij iedereen zo is natuurlijk :)
pi_93364840
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Erik1991 het volgende:
Ik weet niet wat is met FUT. Dat momentum mag dan wel ontkracht worden, maar ik zie bijvoorbeeld wel dat ik met mijn Eredivisie-team vrijwel alles winnen. Met de veel betere Bundesliga- en Premier League-teams lukt dat veel minder makkelijk. Toch opvallend.
Ja het is echt extreem. Met mijn Eredivisie team nu een 19-1 run, bijna alles ook met ruime overwinningen tegen veel betere teams..met mijn Serie A team speel ik ook wel aardig, maar veel minder dominant en veel meer rare kutgoals tegen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93364873
Fuck mij, liggen de EA servers er nou uit :'(
pi_93367162
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja het is echt extreem. Met mijn Eredivisie team nu een 19-1 run, bijna alles ook met ruime overwinningen tegen veel betere teams..met mijn Serie A team speel ik ook wel aardig, maar veel minder dominant en veel meer rare kutgoals tegen.
Er moet toch wel een kern van waarheid zitten in dat advantage gedoe, heb zelf namelijk ook veel voordeel als ik met een zwakkere ploeg speel. Iedereen.
pi_93367303
ik mis chadli in de FUT
pi_93367357
Het is voor een deel wel psychologisch. Daarom win ik met China ook best vaak in H2H tegen Barcelona/Madrid etc. De tegenstander wéét dat hij het aan zijn stand verplicht is om te winnen. Bij de minste of geringste tegenslag slaan de stoppen dan al door. Daarnaast speel je met een slecht team vaak behoudender. Je kiest eerder voor de veilige passes, hetgeen bij de tegenstander ook irritatie opwekt waardoor hij teveel pressie zal geven waarna je er gewoon doorheen kunt tikken, zelfs met slechte teams.

Verder moet ik ook zeggen dat er veel meer onverwachte dingen gebeuren met slechte teams. Word je zelf ook door verrast, maar de tegenstander net zo. Ballen die per ongeluk slecht aangenomen worden en opstuiteren waardoor je opeens een open kans krijgt. Dat soort dingen.

Als ik met China heb gespeeld en ik FUT ga spelen, beloof ik mezelf om net zo behoudend te spelen maar omdat je zulke goede spelers hebt, doe je dat gewoon niet en neem je veel meer risico. Ik heb één keer heel specifiek gelet op mijn manier van spelen en geprobeerd mijn spel met China na te bootsen in FUT met al die goede spelers en het resultaat was een 4-0 overwinning, tegenstander had 0 schoten gewoon. Hangt natuurlijk ook wel af van je tegenstander maar veel mensen weten niet goed om te gaan met kleine ruimtes, dus als je tot maximaal iets over de middellijn verdedigt kun je bijna altijd de bal onderscheppen. Pas als de tegenstander ook goed is in hoge ballen breed moet je oppassen.
pi_93367681
Waarom staat Suarez nog bij Ajax in FUT?
pi_93367696
Die kaarten blijven gewoon bestaan, kun je niks tegen doen. Er zullen geen Ajax-Suarezzen meer uit pakjes verschijnen dus je ziet alleen de bestaande kaarten.
pi_93368999
Precies, op den duur kunnen die kaarten dus wel meer waard worden. Zelfde geldt voor Duitse Dzeko's bijvoorbeeld. Als je die nog in een Bundesliga team wil gebruiken, moet je 'm kopen want uit pakjes komt 'ie niet meer.

In het kader van die tips van flip; Akinfeev. Kopen voor 300-500, verkopen voor 1000-1700. Had er een stuk of 30 en heb er nu nog 1 over, dus die laatste zal wel voor minder gaan. Rest is allemaal voor 1000 of meer gegaan. Je moet wel een startkapitaal hebben om alle Akinfeev's op te kopen, anders valt er niet tegen die goedkope op te boksen. Dus meteen kopen als hij er voor onder de 600 op komt. Ik ga nu switchen naar een andere speler om te handelen maar hoop dat iemand er iets aan heeft. :P Mensen met Russisch team willen sowieso Akinfeev dus als je de enige aanbieder bent, moeten ze die wel kopen voor deze prijs. Heb er volgens mij zelfs eentje verkocht voor meer dan 2000 maar dat was een lucky. Had die speler er als "signal" op gezet, zodat mensen denken dat die van 1000 ook redelijk goedkoop zijn. Zo had ik er ook een paar voor 5k en 10k opgezet.
pi_93370315
Uit verveling toch maar weer met FUT begonnen

Waar ik mij wel aan irriteer is dat als je tegenstander ragequit dat er dan geen -1 van een blessure afgaat en dat je wisselspelers geen rust krijgen.

Klopt het trouwens dat je als je een 2e team aanmaakt en daar een wedstrijd mee speelt dat je 1e team rust krijgt?
pi_93370924
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 23:22 schreef Stuurver het volgende:
Uit verveling toch maar weer met FUT begonnen

Waar ik mij wel aan irriteer is dat als je tegenstander ragequit dat er dan geen -1 van een blessure afgaat en dat je wisselspelers geen rust krijgen.

Klopt het trouwens dat je als je een 2e team aanmaakt en daar een wedstrijd mee speelt dat je 1e team rust krijgt?
Nee. Ze moeten op de tribune zitten of als reserve staan. Dit kun je oplossen door de tribune van je tweede team te vullen met snelvermoeide spelers van je eerste team en vice-versa.
pi_93373652
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee. Ze moeten op de tribune zitten of als reserve staan. Dit kun je oplossen door de tribune van je tweede team te vullen met snelvermoeide spelers van je eerste team en vice-versa.
Bedankt, sta al in de finale van de beginners cup.

Je zou denken dat mensen in FUT minder snel quitten maar niets is minder waar :{

Alleen eerste twee wedstrijden verloren omdat mijn team bagger was
pi_93390060
Contracten zijn 300-500 per stuk? :{

Zo kan je nooit een team opbouwen zonder echt geld te besteden
pi_93390229
Je kunt silver contracten kopen voor 200, deze tellen ook wat bij. Verder gewoon weinig wisselen tijdens wedstrijden.
pi_93390258
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef emokid het volgende:
Je kunt silver contracten kopen voor 200, deze tellen ook wat bij. Verder gewoon weinig wisselen tijdens wedstrijden.
Vanochtend waren die ook rond de 350
  zondag 27 februari 2011 @ 15:37:36 #65
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_93393035
Contracten kopen van 200 is bijna onmogelijk nu. Vaak voor 300 zijn er mensen die eerder zijn. Zwaar irritant.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_93393127
Lekker traden met vriend Cech en je hebt weer 3 gratis contracten per sale.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93396626
Ik heb onderhand alweer al mijn spelers op de market gegooid. Het volgende team wordt een 4-3-3 Barcelona en hopelijk kan ik genoeg bargains scoren zodat ik uiteindelijk IF Messi kan kopen.
pi_93396648
Hoeveel coins heb je nu dan? :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93397249
Op het moment 252k, maar ik heb tot nu toe alleen Kaká en IF Diarra verkocht. Uiteindelijk moet ik zo rond de 1,2m hebben, hoop ik. Ik ga de komende dagen even rondhangen op de 59th met een Barca en 4-4-3 filter. Overigens weet ik niet wat ik met Casillas moet doen; ik wil een echt Barcelona hebben, maar Valdes is gewoon zo slecht in FIFA.
pi_93397337
Ik moet nu al stoppen met FUT omdat ik geen geld meer heb voor contracten _O-
pi_93397387
Haha, Udinese wint met 0-7 uit bij Palermo. 3x Di Natale, 4x Sanchez. Ik zeg, SIF. :P
pi_93397405
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Stuurver het volgende:
Ik moet nu al stoppen met FUT omdat ik geen geld meer heb voor contracten _O-
Aan het begin is het handig om spelers te kopen met veel contracten, als je er dan geen meer hebt zet je je speler te koop en koop je een nieuwe voor ongeveer dezelfde prijs met veel contracten ;)
pi_93397536
Op het FUT11 forum beginnen ze al over IF Wijnaldum.
pi_93397962
Zou best een leuke IF zijn, hij is al gold geloof ik.
pi_93399342
IF Stekelenburg hoop ik op :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93399386
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef psychedelicate het volgende:
Op het moment 252k, maar ik heb tot nu toe alleen Kaká en IF Diarra verkocht. Uiteindelijk moet ik zo rond de 1,2m hebben, hoop ik. Ik ga de komende dagen even rondhangen op de 59th met een Barca en 4-4-3 filter. Overigens weet ik niet wat ik met Casillas moet doen; ik wil een echt Barcelona hebben, maar Valdes is gewoon zo slecht in FIFA.
Ik vond Valdes best prima eigenlijk toen ik met een Spaans team speelde..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93402052
Wtf. Hoe kan dit nou weer. De tegenstander scoort 2x uit buitenspel positie?!
En ik had een penalty moeten krijgen maar die gaf de scheids niet?
Sinds wanneer zit dit in het spel?
pi_93402120
Dat zit niet in het spel, er stond vast wel iemand buitenspel op te heffen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93402208
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Dat zit niet in het spel, er stond vast wel iemand buitenspel op te heffen.
Nee ik meen het ik heb het nagekeken omdat er twee keer een goal uit voorkwam. De tegenstander stond 2x tegen een verdediger van mij aan maar wel zo met zijn lichaam buitenspel.
Ik heb ook al een paar keer gehad dat er voor buitenspel gefloten werd met dat het dat niet eens was. Dus volgens mij is het een bug.
pi_93402214
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Lekker traden met vriend Cech en je hebt weer 3 gratis contracten per sale.
voor hoeveel koop jij je Cechen in en voor hoeveel doe je ze weer weg dan?
ik zie ze alleen voor >2500 ;(
pi_93402896
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

voor hoeveel koop jij je Cechen in en voor hoeveel doe je ze weer weg dan?
ik zie ze alleen voor >2500 ;(
Zie mijn post:
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Tip van flip om te traden: Cech van Chelsea. Makkelijk voor 2K te kopen 3K buy now te verkopen. Tot 2.5K kopen is nog makkelijker, maar dan is de marge wat kleiner.

Af en toe gaat er zelfs wat uit voor max 4k, maar dan moet je wel heel veel geduld hebben en met 30 Cechjes op de tradepile heb ik dat niet
Je moet uiteraard niet bij buy now kijken maar gewoon bieden. Zit op xbox overigens.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93403299
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik vond Valdes best prima eigenlijk toen ik met een Spaans team speelde..
Hij laat de bal veel te vaak los na een simpel schot. Heeft me al veel tegendoelpunten gekost.
pi_93404097
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zie mijn post:

[..]

Je moet uiteraard niet bij buy now kijken maar gewoon bieden. Zit op xbox overigens.
aah bedankt, ik heb net een Cechje op de kop weten te tikken voor 2500 :)
ben benieuwd.
pi_93405090
Er moet echt een IF Wijnaldum komen zeg. Junker kreeg er eentje voor 3 doelpunten en hij heeft er vier gemaakt. Overigens zou ik ook graag een IF Ryo Miyaichi zien maar die zit standaard niet eens in het spel. :P
pi_93405576
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

aah bedankt, ik heb net een Cechje op de kop weten te tikken voor 2500 :)
ben benieuwd.
Moet makkelijk kunnen voor veel minder dan 2500 op de xbox hoor. Als je gewoon zoekt op max 2500 als prijs dan zie je er ieder uur een stuk of 30/40. Gewoon allemaal in je watch list knallen en volgen en bieden tot 2000 of 2500, net waar je de lat legt.

Verkopen moet wel lukken :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93405791
Ik moet altijd lachen om de sig van zo'n gast op het ea forum :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93405959
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet altijd lachen om de sig van zo'n gast op het ea forum :')
[ afbeelding ]
:D :D :D ^O^
pi_93406028
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Moet makkelijk kunnen voor veel minder dan 2500 op de xbox hoor. Als je gewoon zoekt op max 2500 als prijs dan zie je er ieder uur een stuk of 30/40. Gewoon allemaal in je watch list knallen en volgen en bieden tot 2000 of 2500, net waar je de lat legt.

Verkopen moet wel lukken :P
[ afbeelding ]
Niet slecht. :) Verbeterde versie van mijn Akinfeev-handeltje. Al verkocht ik die wel voor dubbel de aankoopprijs. Steeds 500+ winst op elke Akinfeev.
pi_93406221
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Niet slecht. :) Verbeterde versie van mijn Akinfeev-handeltje. Al verkocht ik die wel voor dubbel de aankoopprijs. Steeds 500+ winst op elke Akinfeev.
Ja, qua ROI zit je met Akinfeev wel beter, maar dit tikt wel lekker aan. Meestal rond de 1K winst per speler en omdat er zoveel zijn kan je in een uurtje werk makkelijk 50K maken ofzo, al heb ik daar vaak het geduld niet voor. Misschien kan de BIN nog wel hoger, maar met 3K verkoop ik ze 3 van de 4 keer direct binnen het uur en dat is toch wel fijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93407319
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, qua ROI zit je met Akinfeev wel beter, maar dit tikt wel lekker aan. Meestal rond de 1K winst per speler en omdat er zoveel zijn kan je in een uurtje werk makkelijk 50K maken ofzo, al heb ik daar vaak het geduld niet voor. Misschien kan de BIN nog wel hoger, maar met 3K verkoop ik ze 3 van de 4 keer direct binnen het uur en dat is toch wel fijn.
Ja, klopt. Als je wil beginnen met handelen is Akinfeev wel lekker hoor. Het is dat ik al m'n geld nu al weer heb opgemaakt aan een tweede team en Eto'o en Chiellini maar het is zeker wel lekker handelen. Voordeel is ook dat niet veel mensen de waarde van Akinfeev kunnen inschatten. Er staan er nu een hoop voor 1000-2500 op maar ook gewoon 500/600 die je er dus gewoon voor minstens het dubbele weer op kunt zetten. Risico is vrij klein met zo'n goedkope speler als Akinfeev. Gewoon twee dozijn kopen en je zit gebakken.

Maar goed, het is inderdaad wel meer werk dan een Cech lijkt me. Bij Akinfeev moet je altijd z.s.m. de <500 Akinfeev's opkopen zodat je duurdere kaarten verkocht blijven worden.
pi_93407685
Bij Cech is het ook wel bizar..op de console is hij shiny en in de webapp heeft hij een zwarte achtergrond..mensen zetten hem voor 500 te koop als startprijs, terwijl zijn discard value 672 is en dat is daardoor volgens mij ':')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93408691
Wat heb ik toch een tyfushekel aan die trieste mensen die een speler op de lijn zetten met een vrijetrap. Zie je ze meteen snel sprinten naar die hoek. Bah. Zum kotsen.
pi_93409246
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat heb ik toch een tyfushekel aan die trieste mensen die een speler op de lijn zetten met een vrijetrap. Zie je ze meteen snel sprinten naar die hoek. Bah. Zum kotsen.
Gewoon vier keer van speler wisselen voor de vrije trap. :P Of, wat soms ook helpt, net doen alsof je 'm gaat afleggen door een tweede speler te roepen (LT/L2 geloof ik). Soms vergeten ze dan een man op de lijn te zetten. Baf! Doelpunt. :D
pi_93411066
hopelijk geldt het ook voor de ps3, inkopen van akinfeev en verkopen voor een hogere prijs
pi_93420475
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#icJDonAQbawd4

Dit heeft me totaal ongeveer een miljoen gekost. Ik ben nu alleen nog op zoek naar 4-3-3 Bojan, Keita, Adriano en Maxwell (om de bank vol te krijgen). Op de Trade Pile heb ik nog Iniesta, Forlan, UP Özil, eventueel Casillas en wat andere spelertjes zoals Higuain. Ik heb me helaas verkeken op IF Messi; ik dacht dat 'ie nog 400/600k was, maar de prijs is inmiddels gestegen naar 800/900k. Ver buiten mijn budget dus.
pi_93420924
IF Messi is toch nooit 400-600 geweest? Zelfs zijn normale versie zit nooit onder de 300? Kan me vergissen, maar 400 lijkt me dan extreem cheap. Misschien een IF verdediger erbij halen? Abidal of iemand in het centrum? Weet niet hoe duur die nu zijn..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93421715
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef psychedelicate het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#icJDonAQbawd4

Dit heeft me totaal ongeveer een miljoen gekost. Ik ben nu alleen nog op zoek naar 4-3-3 Bojan, Keita, Adriano en Maxwell (om de bank vol te krijgen). Op de Trade Pile heb ik nog Iniesta, Forlan, UP Özil, eventueel Casillas en wat andere spelertjes zoals Higuain. Ik heb me helaas verkeken op IF Messi; ik dacht dat 'ie nog 400/600k was, maar de prijs is inmiddels gestegen naar 800/900k. Ver buiten mijn budget dus.
Opzich natuurlijk een ziek goed team. maar je zou nu gewoon net zo goed online wedstrijden kunnen gaan spelen..
pi_93421948
Precies. :') Speel dan gewoon H2H met Barca. :')

Heeft iemand anders ook problemen met FUT nu? Ik krijg m'n geld niet en de fitness van spelers verandert niet na wedstrijden. Stop er voorlopig even mee, iets teveel bugs op 't moment. Wel jammer want Bojan is een held. Scoorde net 5x in één pot. :P
pi_93422135
Niets is relaxer dan laat op zondagavond Fifa 11 online spelen met wat muziek op :z

(Om vervolgens in woede uit te barsten omdat Drogba er alles in kopt en mijn hele verdediging omver loopt :( )
pi_93422644
quote:
Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef Stuurver het volgende:
Niets is relaxer dan laat op zondagavond Fifa 11 online spelen met wat muziek op :z

(Om vervolgens in woede uit te barsten omdat Drogba er alles in kopt en mijn hele verdediging omver loopt :( )
Indd :P Kan echt een moodkiller zijn.
pi_93423602
Allemaal uit pakjes:

Cash pile:

Geïnteresseerd? GT: xPercyx NL
http://forum.xboxworld.nl/member.php?u=42212
Trusted FIFA 11 Ultimate Team Coins seller!
pi_93423675
FIFA 10?

Edit: :')

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2011 00:34:17 ]
pi_93423751
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef xPercyxNL het volgende:
Allemaal uit pakjes:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Cash pile:
[ afbeelding ]

Poe hee, speciaal daarvoor geregistreerd? Welkom :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93423757
Ben net carrière gaan spelen met Real Madrid.. Paar spelers verkocht en Robben voor 75 mil gehaald en Arteta voor 25.. Maar Robben speelt echt lekker, net 3 spelers langs en gescoord.. Met hem hoef je geen trucjes te gebruiken maar je rechterstick op tijd timen.. Ik kreeg een echte wedstrijd gevoel.. :D
pi_93423779
quote:
Allemaal uit pakjes:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Cash pile:
[ afbeelding ]

Wat voor Robben?
pi_93423810
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Poe hee, speciaal daarvoor geregistreerd? Welkom :D
Jaaa ben ook net een weekje bij XBW en nu bij Fok terwijl ik Fok al langer ken door mijn moeder die hier het nieuws bekijkt.
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat voor Robben?
Normaal.

E
pi_93423881
Holy sh*t.. Ibra ging weg voor 70k, heb hem gelijk op de transferlijst gezet.. Ik kocht hem eerst voor 40.. Gelijk Eto halen en 30k winst.. :D
pi_93423923
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef xPercyxNL het volgende:

[..]

Jaaa ben ook net een weekje bij XBW en nu bij Fok terwijl ik Fok al langer ken door mijn moeder die hier het nieuws bekijkt.

[..]

Normaal.

E
Wat is normaal?
pi_93423926
Die nieuwe Ibra voor 40? Dat is wel cheap dan ja :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93423934
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat is normaal?
Niet in vorm
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93423978
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet in vorm
Dat weet ik maar ik bedoel, wat is een normale prijs?
pi_93423986
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Die nieuwe Ibra voor 40? Dat is wel cheap dan ja :)
Ik bedoel geen zwarte versie..
pi_93424123
Je hebt drie Ibra's he, de 85 gaat voor 20k weg, de nieuwe 86 voor ongeveer 80k? De IF gaat voor meer dan 500.
pi_93424177
Moet iemand coins kopen :)
pi_93424181
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:49 schreef emokid het volgende:
Je hebt drie Ibra's he, de 85 gaat voor 20k weg, de nieuwe 86 voor ongeveer 80k? De IF gaat voor meer dan 500.
O, niet eens opgevallen.. Hopen dat de persoon niet goed kijkt en 70k gaat bieden.. :D
pi_93424223
Maar eigenlijk best genaaid dat er nu 3 zijn.. Ze moesten die speler zelf gaan updaten.. Dit heeft eigenlijk geen nut, je kan nu nooit winst maken..
pi_93424537
Natuurlijk wel, er zijn honderden manieren om winst te maken..

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:51 schreef xPercyxNL het volgende:
Oh daarom ben je hier :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93424893
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk wel, er zijn honderden manieren om winst te maken..

[..]

Oh daarom ben je hier :')
Ik zag bij google deze forum, daarom vroeg ik het hier :P
pi_93425224
Godverdomme waarom zijn er toch zoveel mensen die de zwakke punten van het spel exploiteren.
Ik kom op 2-3 achterstand en jahoor hij gaat weer achterin rondtikken tot de tijd vol is.
Volgens mij zijn sommige mensen zo ontzettend gefocust op winst en zo verslaafd dat ze niet kunnen winnen zonder de zwakke punten te exploiteren. Heel erg flauw is dat.

Zijn er hier meer mensen die bijv een speler op de lijn zetten bij vrije trappen? Of tijdrekken? Of alleen maar hoge steekpasses geven op Agbonlawhore?

[ Bericht 0% gewijzigd door jepperdeprep op 28-02-2011 01:45:54 ]
pi_93425574
quote:
Rot een eind op met je kansloze gedoe.
pi_93425710
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef emokid het volgende:

[..]

Rot een eind op met je kansloze gedoe.
Doei.
pi_93425724
Niks mis met tijdrekken ( in de laatste minuten, natuurlijk niet al bij minuut 60 ofzo beginnen )
pi_93426024
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:56 schreef DutchSL het volgende:
Niks mis met tijdrekken ( in de laatste minuten, natuurlijk niet al bij minuut 60 ofzo beginnen )
Dat in de laatste minuten is net zo sneu. Het is gewoon fucked up in FIFA dat je zelfs tegen de beste speler simpel 10 minuten lang rond kan tikken als je dat wil en daar misbruik van maken is gewoon triest. Dat je in de laatste minuten wat meer op veilig en balbezit speelt is wat anders, maar niet dat laffe rondtikken achterin.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93426575
Dan ben ik maar laf en sneu.
pi_93429303
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 02:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat in de laatste minuten is net zo sneu. Het is gewoon fucked up in FIFA dat je zelfs tegen de beste speler simpel 10 minuten lang rond kan tikken als je dat wil en daar misbruik van maken is gewoon triest. Dat je in de laatste minuten wat meer op veilig en balbezit speelt is wat anders, maar niet dat laffe rondtikken achterin.
Eens.
Mensen die achterin de bal rondspelen :r
De wedstrijd duurt niet voor niets 90 minuten.
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:56 schreef xPercyxNL het volgende:

[..]

Doei.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:26:50 #126
308998 Fenomeno
pi_93429787
Ga straks een eredivisie team maken, om te proberen of het echt beter werkt dan mijn serie a boys en om 4-3-2-1 uit te proberen. Gebruiken jullie ook gold spelers (doedzak, suarez) hier in of alleen silvers?
pi_93430316
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef jepperdeprep het volgende:

Zijn er hier meer mensen die bijv een speler op de lijn zetten bij vrije trappen? Of tijdrekken? Of alleen maar hoge steekpasses geven op Agbonlawhore?
Een bal in de winkelhaak gaat er nog steeds in, wel lastiger dat klopt maar in principe wordt er wel een speler voor opgeofferd.
Tijdrekken achterin is gewoon zwak, tijdrekken door lang te wachten met uittrap van keeper hoort erbij (alhoewel ik het zelf niet doe). En hoge steekpasses kan je verdedigen, niet te veel pressure spelen.

quote:
Allemaal uit pakjes:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Cash pile:
[ afbeelding ]

:') pas op dat we je record niet zien.
quote:
Samen met dit stinkt het zaakje behoorlijk trouwens... ik gok erop dat je ook de control glitch gebruikt:

http://www.youtube.com/user/xPercyxNL

quote:
Free Cod HACKS

Aimbot//Crosshair for your screen works on xbox 360 and ps3 computer:

Aimbot/Crosshair:
(stond link hier)
  maandag 28 februari 2011 @ 09:56:17 #128
308998 Fenomeno
pi_93430416
Omni _O_ :D
pi_93430444
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:56 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Eens.
Mensen die achterin de bal rondspelen :r
De wedstrijd duurt niet voor niets 90 minuten.

[..]

Mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar zogenaamde fouten in het spel en spelers die zogenaamd misbruik maken hiervan de schuld geven.

De bal rustig rondspelen is juist typisch Nederlands voetbal.. alleen wordt het dan "rustig opbouwen" en "verzorgd voetbal" genoemd. Ik noem het Frank de Boer voetbal.. Nederland speelde in die tijd altijd zo. De Boer naar Cocu, terug naar de Boer, Numan, de Boer, Cocu, Davids, weer de Boer, keertje Stam dan, terug naar de Boer, lange bal, terug naar Cocu, de Boer, Davids en dan plots bats boem, Overmars vrij, voorzet, Kluivert, boem goal.

Ik ga echt niet gehaast naar voren spelen als het niet hoeft, omdat dat zogenaamd sportiever is.

En je kunt de bal écht wel afpakken als iemand alleen van verdediger naar keeper naar verdediger rondspeelt (dat doe ik dus niet). Gewoon team pressing zodat de verdedigers (toch al niet de beste passers) geen tijd hebben om rustig te passen en die fout komt vanzelf (en dan kun je 9 van de 10 keer ook gelijk 1 op 1 door naar de keeper).

Zelfde met diepe ballen op snelle spelers (niet dat ik dat vaak gebruikt), dat is ook gewoon een normale voetbaltactiek.
pi_93430512
Leuke resultaten ook als je zoekt op "xpercyxnl EA" in google... vooral het filmpje "FIFA 11 Ultimate Team - Gold and Players hack! [After Patch!] " die gepost is door xpercyxnl

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:56 schreef Fenomeno het volgende:
Omni _O_ :D
hoi

[ Bericht 30% gewijzigd door OmniRocket op 28-02-2011 10:13:59 ]
  maandag 28 februari 2011 @ 10:11:21 #131
308998 Fenomeno
pi_93430722
Ja daar doelde ik op, stond op zn youtube acc ook :')
pi_93430867
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:58 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar zogenaamde fouten in het spel en spelers die zogenaamd misbruik maken hiervan de schuld geven.

De bal rustig rondspelen is juist typisch Nederlands voetbal.. alleen wordt het dan "rustig opbouwen" en "verzorgd voetbal" genoemd. Ik noem het Frank de Boer voetbal.. Nederland speelde in die tijd altijd zo. De Boer naar Cocu, terug naar de Boer, Numan, de Boer, Cocu, Davids, weer de Boer, keertje Stam dan, terug naar de Boer, lange bal, terug naar Cocu, de Boer, Davids en dan plots bats boem, Overmars vrij, voorzet, Kluivert, boem goal.

Ik ga echt niet gehaast naar voren spelen als het niet hoeft, omdat dat zogenaamd sportiever is.

En je kunt de bal écht wel afpakken als iemand alleen van verdediger naar keeper naar verdediger rondspeelt (dat doe ik dus niet). Gewoon team pressing zodat de verdedigers (toch al niet de beste passers) geen tijd hebben om rustig te passen en die fout komt vanzelf (en dan kun je 9 van de 10 keer ook gelijk 1 op 1 door naar de keeper).

Zelfde met diepe ballen op snelle spelers (niet dat ik dat vaak gebruikt), dat is ook gewoon een normale voetbaltactiek.
Als je dat achterin rondspelen goed doet , komt er echt geen speler tussen.
En als je 5 * van ene vleugelverdediger naar andere vleugelverdediger gaat dan is het ondertussen al meer tijdrekken geworden.
pi_93431839
Hier staat trouwens een nuttige handleiding voor FUT:

http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
pi_93434941
Trading percentage is toch 5 procent? Kan dat nergens vinden
pi_93439672
Yep, 5%.
pi_93439784
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:58 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Dit is opbouwend voetbal, daar heb ik het niet over. Ik heb het over achterin de bal rondspelen om de tijd naar 90 minuten te brengen, dit heeft niets met elkaar te maken.

En nee, als hij met zijn verdediging en keeper de bal gaat rondspelen ben je kansloos.
pi_93440754
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dit is opbouwend voetbal, daar heb ik het niet over. Ik heb het over achterin de bal rondspelen om de tijd naar 90 minuten te brengen, dit heeft niets met elkaar te maken.

En nee, als hij met zijn verdediging en keeper de bal gaat rondspelen ben je kansloos.
Mits hij het zonder fouten doet heb je geen kans nee..
pi_93440874
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:52 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Mits hij het zonder fouten doet heb je geen kans nee..
Zo moeilijk is het niet :P Je hebt elke keer 3 of 4 afspeelmogelijkheden waarvan er misschien een is afgesloten. Je blijft heen en weer rennen...
pi_93441208
En ja hoor, weer een fifa-tokkiekneus die het scherm bij een achterstand laat bevriezen. Duurt nu al langer dan een half uur :') Ik verdom het om te quitten.
pi_93444556
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Friesz het volgende:
En ja hoor, weer een fifa-tokkiekneus die het scherm bij een achterstand laat bevriezen. Duurt nu al langer dan een half uur :') Ik verdom het om te quitten.
Ik denk niet dat het met opzet kan hoewel het bij mij alleen maar in FUT gebeurt wanneer ik voorsta maar in ranked nooit
pi_93445178
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het met opzet kan hoewel het bij mij alleen maar in FUT gebeurt wanneer ik voorsta maar in ranked nooit
Mmm, tis mij al vaker overkomen. Dat de tegenstander het beeld stil legt op een of andere manier. Zodra de bal uit het spel is. Duurt dan paar minuten en dan gaat het spel weer verder, zonder dat hij dan meespeelt. En bij iedere onderbreking bevriesd het beeld weer. Maar nu ligt het al bijna twee uur stil, en nog steeds niemand gequit :')
pi_93445232
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ik denk het wel, want tijdens de herhaling van mijn 3-1 bleef bij mij het spel ook net hangen... Wel erg toevallig ;)
Heb wat berichtjes gestuurd dat hij wel een mooi team had (Rooney IF Berbatov etc) en dat hij dit niet nodig had enzo, en hij disconnecte :P
pi_93447429
Niet te geloven dit :')
Bastos geblesseerd, opgelapt met een kaart, geblesseerd, opgelapt met een kaart, en nu weer geblesseerd! In 3 achtereenvolgende wedstrijden :{w
pi_93448523
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef StijnDa het volgende:
Niet te geloven dit :')
Bastos geblesseerd, opgelapt met een kaart, geblesseerd, opgelapt met een kaart, en nu weer geblesseerd! In 3 achtereenvolgende wedstrijden :{w
Dat is ook het neppe aan FUT. Als een speler geblesseerd is en hij daarna 3-4 wedstrijden niet kan spelen dan kan hij echt niet de huidige wedstrijd afmaken zonder de schade te verergeren.

Wat mij ook opvalt is dat elke zilvere eredivisie speler blank en kaal is terwijl ze dit in het echt niet zijn
pi_93449294
Kanouté net ook twee keer op rij geblesseerd. :r En uit voorzorg eruithalen heeft geen enkele zin. Net had ik trouwens ook wéér hetzelfde als Friesz. Scherm bevriest gewoon en je kunt geen flikker doen. Zo ongelofelijk irritant. Dankzij die shit is m'n DNF modifer nu 0.5. :') Heeft amper zin om nog te spelen. :') Dan is 't weer lag, dan is m'n moraal blijkbaar verneukt waardoor m'n spelers snert spelen, danweer bevriest het beeld. Echt geweldig dit product. :')
pi_93449304
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:44 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Dat is ook het neppe aan FUT. Als een speler geblesseerd is en hij daarna 3-4 wedstrijden niet kan spelen dan kan hij echt niet de huidige wedstrijd afmaken zonder de schade te verergeren.

Wat mij ook opvalt is dat elke zilvere eredivisie speler blank en kaal is terwijl ze dit in het echt niet zijn
Fer en Anita zijn ongelooflijk blank en kaal ja :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93449357
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:26 schreef Fenomeno het volgende:
Ga straks een eredivisie team maken, om te proberen of het echt beter werkt dan mijn serie a boys en om 4-3-2-1 uit te proberen. Gebruiken jullie ook gold spelers (doedzak, suarez) hier in of alleen silvers?
Ik heb een silver squad, maar ook een squad met voornamelijk gold en een paar informs :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 28 februari 2011 @ 18:37:02 #148
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93451156
Ik zoek nog wat spelers die ik kan kopen voor 'weinig' en verkopen voor meer, vooral in de 15.000-20.000 regio. Heb zelf wel een aantal in lagere regionen, maar op een gegeven moment schiet dat niet op. Misschien dat iemand wat info wil uitwisselen oid? :s)
pi_93452137
Gewoon goed opletten en dan valt er bij iedere speler wel wat te halen eigenlijk. Valt me op dat altijd als ik iemand in een pakje heb die ik wil verkopen er wel iemand van zijn soort voor veel te laag buy now staat..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93455511
2.000 gekregen voor Krasic.. Triest gewoon, vorige maand was hij 12 tot 15k... :')

EA verneukt het alleen maar met die nieuwe tyfus kaarten... :r
pi_93455941
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gzlkYbihbawpk

M'n team is nu in ieder geval speelklaar (opgevuld met o.a. silvers, lol). En ja, ik weet dat ik net zo goed H2H kan gaan spelen als ik Barcelona namaak, maar ik wissel haast wekelijks van team. Ik vind het handelen en samenstellen van een team haast leuker dan het spelen zelf.

Stiekem hoop ik ook nog op een IF Keita (hij nam eergisteren de rol van Xavi redelijk goed over, met o.a. een mooie assist).
pi_93455984
quote:
13s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Doublepain het volgende:
2.000 gekregen voor Krasic.. Triest gewoon, vorige maand was hij 12 tot 15k... :')

EA verneukt het alleen maar met die nieuwe tyfus kaarten... :r
Het is nu ook een enorme chaos. Als je zoekt op een speler moet je telkens in de gaten houden of het de oude versie of de nieuwe versie is. Ze hadden beter gewoon alle oude kaarten kunnen upgraden. Leuk voor mensen die op die verhoging hebben geanticipeerd en het was veel overzichtelijker geweest. Nu heb je soms drie of vier versies van verschillende spelers. Normale, upgraded, IF, SIF...en nu maar hopen dat er geen TIF van komt. :')

Ligt het trouwens aan mij of zijn er veel te weinig Spaanse managers? Ik zie de hele tijd alleen maar die Del Bosque. :') Voor de rest amper wat gezien. Heb uiteindelijk maar een zilveren genomen maar echt wtf. :')
pi_93456550
Dat is gewoon veel beter, zo kan je een jong talent in je team hebben die groeit en meer waard word.. Zo is het veel leuker om geld te verdienen.. Want, als je Ibra koopt voor 70k.. Je kan hem never nooit voor meer verkopen..
  maandag 28 februari 2011 @ 20:03:10 #154
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93456724
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Het is nu ook een enorme chaos. Als je zoekt op een speler moet je telkens in de gaten houden of het de oude versie of de nieuwe versie is. Ze hadden beter gewoon alle oude kaarten kunnen upgraden. Leuk voor mensen die op die verhoging hebben geanticipeerd en het was veel overzichtelijker geweest. Nu heb je soms drie of vier versies van verschillende spelers. Normale, upgraded, IF, SIF...en nu maar hopen dat er geen TIF van komt. :')

Ligt het trouwens aan mij of zijn er veel te weinig Spaanse managers? Ik zie de hele tijd alleen maar die Del Bosque. :') Voor de rest amper wat gezien. Heb uiteindelijk maar een zilveren genomen maar echt wtf. :')
En dat de upgraded soms beter zijn dan de IF's is ook raar, en de IF's zijn dan alsnog duurder. Tuurlijk, die zijn zeldzamer, maar niet beter :S
pi_93459707
quote:
Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

En dat de upgraded soms beter zijn dan de IF's is ook raar, en de IF's zijn dan alsnog duurder. Tuurlijk, die zijn zeldzamer, maar niet beter :S
de hidden stats van een IF zijn dan wel veel beter,
pi_93460148
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

de hidden stats van een IF zijn dan wel veel beter,
Alleen als de overall van de IF ook echt hoger is, kun je dat met zekerheid zeggen. Dat vind ik overigens wel irritant. Leuk hoor die zes stats maar je kunt de rest pas zien als je tijdens een wedstrijd naar een speler kijkt. Zou 't eigenlijk gewoon meteen willen zien.
pi_93461228
Hier zijn de hidden stats van alle informs te vinden
http://forum.ea.com/uk/posts/list/43555.page
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 28 februari 2011 @ 21:52:55 #158
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93464119
Kun je dat niet gewoon zien wanneer je het pookje indrukt terwijl je de speler geselecteerd hebt in bijv. de watchlist? Of zijn dat weer andere stats? :S
pi_93464777
Nee, dan zie je maar een paar stats.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 28 februari 2011 @ 22:07:37 #160
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93465212
Dat is wel vervelend. Op de webapp kun je zelfs nog minder, daar is het helemaal gokwerk. Toch gebruik ik m veel, voornamelijk voor handelen. Hoef ik de PS3 niet aan te knallen.
  maandag 28 februari 2011 @ 23:40:24 #161
308998 Fenomeno
pi_93470692
Die kompany is echt gouden handel :D
pi_93471961
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:40 schreef Fenomeno het volgende:
Die kompany is echt gouden handel :D
Voor welke BN verkoop je hem meestal?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 00:23:28 #163
308998 Fenomeno
pi_93472937
1.5k :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 00:35:33 #164
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93473584
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Fenomeno het volgende:
1.5k :)
Aan je postgeschiedenis te zien zit je net als mij op PS3, en ik raak m vrij makkelijk kwijt voor 2.5k BIN... :P
pi_93474183
Ik raak m ook kwijt voor 2,5k, makkelijk.
pi_93474798
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:50 schreef emokid het volgende:
Ik raak m ook kwijt voor 2,5k, makkelijk.
Zit je ook op de ps3?
pi_93475101
Heuj ik zie net dat ik op 9 sta in de Top Squad leaderboard :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93475534
Steeds maar weer kom ik spelers tegen die tijd gaan rekken door de bal achter rond te tikken als ze voorstaan. Zelfs in gewone online matches. Wtf?

Vooral Britse jongetjes. Zo is het echt niet leuk meer om online te spelen :N
pi_93476163
Oeh maak net nog wel even een lekker doelpunt met Lavezzi :9

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/68484874
pi_93477015
Haat die webtokens zeg. :( Grijp net weer naast een paar goedkope spelers.

Dit is m'n tweede team tot nu toe:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#eUJoVxBwbawwG

Wil er niet teveel coins meer instoppen, dus alleen nog Pepe en dan is 't wel klaar denk ik. Dan maar eens kijken voor een goedkoop Duits, Engels en Frans team. Of een Eredivisie-team mits Wijnaldum IF is. :P
pi_93477096
lol ik zat net eens bij mijn rep op XBL te kijken..ik speel alleen FIFA online en van de spelers waar ik tegen heb gespeeld heeft 42% me preferred of niet gereviewed en 58% me op Avoid gezet...hoe triest is dat..

En dan te bedenken dat ik nooit een celebration doe, nooit ga rondtikken, nog nooit heb gequit en alleen een herhaling kijk bij een goal die ik echt briljant vind (1 op de 100 ongeveer) :')

Speelde net tegen een gast met Messi als LWB trouwens :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Tim86 op 01-03-2011 04:11:46 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93478581
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 03:39 schreef Tim86 het volgende:
lol ik zat net eens bij mijn rep op XBL te kijken..ik speel alleen FIFA online en van de spelers waar ik tegen heb gespeeld heeft 42% me preferred of niet gereviewed en 58% me op Avoid gezet...hoe triest is dat..

En dan te bedenken dat ik nooit een celebration doe, nooit ga rondtikken, nog nooit heb gequit en alleen een herhaling kijk bij een goal die ik echt briljant vind (1 op de 100 ongeveer) :')

Speelde net tegen een gast met Messi als LWB trouwens :')
Je bent te goed denk ik :P
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:27:41 #173
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93487162
Nou lees ik op verschillende plaatsen (zal ook wel onderling overgenomen zijn) dat het toepassen van zo'n upgrade (bijv Heading +10) helpt bij het verkopen. Zogenaamd omdat deze dan opvalt. Nou moet ik zeggen dat ikzelf juist eerder geneigd ben om zo iemand niet te kopen tenzij de prijs echt gunstig is.... Iemand die hier succes mee heeft (gehad)?

En hoe lang doen jullie die auctions? Ik heb het idee dat je bij langere auctions vaker de BIN krijgt (mensen willen niet wachten) maar ze worden wel minder vaak gezien waarschijnlijk. Veel mensen kijken maar een aantal pagina's.
pi_93489695
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef GuRBuH het volgende:
Nou lees ik op verschillende plaatsen (zal ook wel onderling overgenomen zijn) dat het toepassen van zo'n upgrade (bijv Heading +10) helpt bij het verkopen. Zogenaamd omdat deze dan opvalt. Nou moet ik zeggen dat ikzelf juist eerder geneigd ben om zo iemand niet te kopen tenzij de prijs echt gunstig is.... Iemand die hier succes mee heeft (gehad)?

En hoe lang doen jullie die auctions? Ik heb het idee dat je bij langere auctions vaker de BIN krijgt (mensen willen niet wachten) maar ze worden wel minder vaak gezien waarschijnlijk. Veel mensen kijken maar een aantal pagina's.
Hangt van de speler en je manier van verkopen af. Je moet zelf ook kijken wat de drukste momenten zijn. Het is het gunstigste om te verkopen tussen 19:00 en 22:00 denk ik. Kopen is het voordeligst midden in de nacht wanneer er spelers gewoon verkocht worden voor nog niet eens de helft van de prijs overdag. Je moet dus sowieso voorkomen dat je spelers rond die tijd aflopen. Als je ze er 's avonds na middernacht opzet, kun je ze er het beste gewoon voor 12 uur of langer opzetten. en dan later weer voor 6 uur zodat ze rond 18:00 aflopen. Tijdens piekuren gewoon voor één uur erop.

Natuurlijk worden ze vaker gezien als je ze erop zet voor een uur maar in veel gevallen kijken er dan ook koopjesjagers naar dus het is geen garantie voor hoge inkomsten.

Optimale strategie is 's nachts kopen en dan de volgende dag rond 20:00-21:00 verkopen. Maar goed, dan moet je 's nachts opblijven. Het is dat ik nu toch al een brak ritme heb als student. :P Dus dan kan ik mooi studeren terwijl ik af en toe een koopje bekijk. :P

Misschien kunnen we een gezamenlijke actie doen? Ik zie op de EA forums dat ze soms samen een prijs zetten. Wij zijn met een exclusiever groepje, dus ik neem aan dat we de prijs langer vast kunnen houden zonder dat iemand onder de prijs gaat zitten. Goed idee? Ik denk persoonlijk dat we spelers als Cech zoals eerder genoemd ook best voor meer dan 3000 kunnen vastzetten. (Gebruik hier trouwens even geen Engelse termen, zodat google het niet oppakt. ;) ) Als je ziet voor hoeveel knaken toppers uit Spanje en Italië worden verhandeld, moet je Cech toch ook wel voor 5000-6000 kunnen verkopen. Het is natuurlijk geen Casillas maar een Valdes gaat als tweede garnituur van Spanje ook voor meer over de toonbank. Buffon als tweede keus in Italië ook. Als iemand een beter idee voor een speler heeft, kan dat ook natuurlijk.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:31:20 #175
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_93489834
Toch maar even een account aangemaakt om ook mee te kunnen praten over fut :7

Wordt ondertussen helemaal gek van dat ze weer mijn team kunnen besturen :(
🍆
pi_93489894
ik heb op de ps3 nog geen last gehad van tegenstanders die mijn spelers besturen
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:36:07 #177
308998 Fenomeno
pi_93490054
Ik wil op ps3 wel meedoen met opdrijven van die prijzen voor een bepaalde speler, heb zo'n 60k te besteden
pi_93490208
Moet er even bij vermelden dat ik op de 360 zit. Ik geloof dat Tim86 de meest succesvolle FUT speler van Fok op de 360 is, dus ik denk dat ik even afwacht wat hij ervan vindt.

Misschien ook wel handig om een lijstje te hebben.

FokPrijsDrijf: Operatie Cashflow

360:
SuperHarregarre

PS3:
Fenomeno
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:39:46 #179
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_93490238
ik wil wel mee doen heb zoon 270 000 te besteden
🍆
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:40:52 #180
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_93490284
xbox 360 trouwens
🍆
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:40:56 #181
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93490289
Heb momenteel maar zon 30k te besteden, maar wil wel meedoen (PS3)
pi_93490634
FokPrijsDrijf: Operatie Cashflow

360:
SuperHarregarre
Johnbon

PS3:
Fenomeno
Gurbuh

PS3-spelers moeten zelf ook even analyse maken omdat ik de prijzen daar niet precies weet. Voor de Cech-prijsdrijf op de 360 geldt op 't moment het volgende:

Huidige prijs: BIN rond de 3000 --> Aankoopwaarde normaal: ??? (2000+)
Alternatieve keeper: Pepe Reina --> BIN van minimaal 5000 (5000-8000) --> Aankoopwrd: ???
Verdere alternatieven liggen lager en zijn ook slechter. De IF van Howard even buiten beschouwing gelaten.

Mensen met PL-teams moeten dus sowieso kiezen voor Pepe Reina óf Cech. Prijsverschil tussen 84/85 is op zich best groot op het moment. Denk dat we de BIN van Cech best kunnen verhogen naar 4000 of 5000. Maar nogmaals ik wacht even op Tim86 voor een deskundig oordeel. ;)
pi_93490786
Zou het niet beter zijn een IF versie van een speler te price-fixen?

Zag net dat IF Lucas( :') ) al rond de 30-40k is terwijl die een paar weken geleden voor 10k nog niet verkocht :o
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:53:13 #184
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93490795
Aankoopwaarde normaal van Cech op PS3 is tussen de 3000 en 4000 denk ik. Een aantal BIN's voor 4000 van dezelfde gast (4x ofzo) en een aantal onder de 4000. Maar meestal 5000.
pi_93490838
Je kunt het beste IFs price fixen, die komen namelijk niet meer uit de pakjes na de Team of the week. Die normale kaarten worden dagelijks duizenden van geopend, mensen zullen die kopen.
pi_93490905
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef GuRBuH het volgende:
Aankoopwaarde normaal van Cech op PS3 is tussen de 3000 en 4000 denk ik. Een aantal BIN's voor 4000 van dezelfde gast (4x ofzo) en een aantal onder de 4000. Maar meestal 5000.
Je moet ook even Pepe Reina kijken. Het heeft natuurlijk geen zin om Cech boven het betere alternatief te fixen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Confetti het volgende:
Zou het niet beter zijn een IF versie van een speler te price-fixen?

Zag net dat IF Lucas( :') ) al rond de 30-40k is terwijl die een paar weken geleden voor 10k nog niet verkocht :o
Dat is natuurlijk wel waar maar ik weet niet of iedereen hier beschikt over een dergelijke smak geld. Is natuurlijk wel interessant voor een handelaar in z'n eentje met veel cash. Met deze fokprijsdrijf is het meer een groepshandeling waarbij iedereen, ook met een wat kleinere beurs winst kan maken. Als het goed verloopt, kunnen we natuurlijk altijd verder kijken. :P
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:57:47 #187
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_93490977
Maar idd wat Emokid zegt zijn we(denk ik) te weinig om een prijs echt omhoog te krijgen van een speler die 100e keren erbij komt maar een IF zou moeten lukken?
🍆
pi_93491037
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef emokid het volgende:
Je kunt het beste IFs price fixen, die komen namelijk niet meer uit de pakjes na de Team of the week. Die normale kaarten worden dagelijks duizenden van geopend, mensen zullen die kopen.
Zie vorige post. We moeten maar even overleggen en kijken wat er precies mogelijk is. Probleem met IF's is natuurlijk ook dat er niet zo veel van zijn dus ik weet niet of dat dan gaat lukken als groepsactie. Denk dat sommigen hier zoveel cash hebben dat ze dat ook individueel zouden kunnen. :P
pi_93491075
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef Johnbon het volgende:
Maar idd wat Emokid zegt zijn we(denk ik) te weinig om een prijs echt omhoog te krijgen van een speler die 100e keren erbij komt maar een IF zou moeten lukken?
Mwa, ik heb in m'n eentje Akinfeev gedaan van 500 naar 1000-1500 dat is 2x tot 3x zoveel.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:01:41 #190
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93491149
Bij Reina is het verschil tussen Bid en BIN vrij klein :/ Goedkoopste Bin die ik gezien heb was 7050, normale prijs zit tussen 5000 en 7000 ongeveer denk ik. Kan iemand anders met PS3 ook even meekijken? :P
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:02:04 #191
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_93491163
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Mwa, ik heb in m'n eentje Akinfeev gedaan van 500 naar 1000-1500 dat is 2x tot 3x zoveel.
is een mikel arteta dan niet een leuke om te price fixen prijs ligt rond de 2500??
🍆
pi_93491219
Kan wel kloppen. De 5k op de 360 was ook een uitzondering. Meeste zit rond de 7k-8k maar het loopt op tot de dubbele cijfers. (Afhankelijk van formation.)
pi_93491565
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef Johnbon het volgende:

[..]

is een mikel arteta dan niet een leuke om te price fixen prijs ligt rond de 2500??
Hangt er een beetje vanaf. Met middenvelders vind ik 't moeilijk om in te schatten wat mensen als alternatief zien. Dat is natuurlijk wel het belangrijkste argument, hè. Bij een IF weet je dat er niet echt een alternatief is omdat het een speciale kaart betreft. Bij middenvelders hebben spelers toch meer keuze.

Daarom vind ik keepers een vrij risicoloze investering. Akinfeev kostte bijvoorbeeld ook nog eens geen drol en je weet dat je de beste Russische keeper hebt, die mensen wel moeten kopen willen ze een Russsisch team maken.

Als Reina goedkoper of hoger dan 85 was geweest, had ik gezegd dat we Reina zouden moeten vastzetten boven de 10k maar het verschil van 85 met Cech van 84 is daarvoor te klein. Wat dat betreft is Cech eigenlijk ondergewaardeerd, mede door het massale aanbod waarschijnlijk. Als we echter een groepje van een man of vijf, zes hebben, kan dat best leuk worden.

Er zijn op dit moment ca. 180 Cech's, waarvan ca. 60 met een BIN boven de 5000. Daar hoeven we dus sowieso al niet op te letten. Met 6 man moeten we dan ieder 20 Cech's opkopen. Laten we zeggen dat dat rond de 3000 kan. (Kan ook nog lager zelfs.)

20*3000 = 60.000 investering
20*5000 = 100.000 terug - 5% tax = 95000

Heeft ieder van ons 35000 winst.

Moeten we wel goed checken welke formatie de spelers hebben. 4-1-2-1-2, 4-3-3, 4-4-2 moeten er voor meer dan 5k op.

Nu heb ik geen 60.000 om te investeren maar dit is meer de gemiddelde uitwerking. Als iedereen zich gewoon aan het plan houdt, kun je er ook vier of vijf kopen en meedoen aan het prijszetten. We moeten alleen afspreken dat we niet van de prijs afwijken. Bij dit soort dingen moet je altijd wat geduld hebben. Mijn Akinfeev's was ik ook niet binnen een dag kwijt. Dat duurt gewoon een paar dagen.

Bovendien, met wat mazzel pikken nieuwe aanbieders van Cech dit ook op en plaatsen zij nieuwe Cech's voor meer dan 5000 op de lijst waardoor we niet eens heel veel werk hebben aan het opkopen van te goedkope Cech's. Dan is het gewoon afwachten tot je spelers gekocht worden. Zelfde gebeurde bij Akinfeev. In het begin stonden er amper op voor meer dan 1000 en later kwamen er steeds meer op rond mijn prijs.

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperHarregarre op 01-03-2011 15:18:10 ]
pi_93491887
vraagje! Wie is beter in jullie ogen? Millito of slatan? Ik heb nu slatan, maar die zou ik kunnen verkopen en dan Millito kunnen kopen. Dan hou ik nog wist over ook.
pi_93492018
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:20 schreef mash_ het volgende:
vraagje! Wie is beter in jullie ogen? Millito of slatan? Ik heb nu slatan, maar die zou ik kunnen verkopen en dan Millito kunnen kopen. Dan hou ik nog wist over ook.
Ik vind Milito fijner ;) Maar als je de nieuwe Zlatan (86) koopt is die misschien wel prettiger.
pi_93492069
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:20 schreef mash_ het volgende:
Ik geloof dat we hier eerder al discussie over hadden. :D Milito schijnt meer all-round te zijn maar ik vind Zlatan fysiek wel gewoon geniaal. Hangt er dus vanaf hoe je speelt. In een 4-4-1-1 zou ik voor Zlatan kiezen.
pi_93492149
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik geloof dat we hier eerder al discussie over hadden. :D Milito schijnt meer all-round te zijn maar ik vind Zlatan fysiek wel gewoon geniaal. Hangt er dus vanaf hoe je speelt. In een 4-4-1-1 zou ik voor Zlatan kiezen.
wel irritant moet ik aan het begin van de wedstrijd meteen instellen om dat FUT deze opstelling niet standaard heeft.

[ Bericht 9% gewijzigd door mash_ op 01-03-2011 15:48:58 ]
pi_93492173
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:24 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik vind Milito fijner ;) Maar als je de nieuwe Zlatan (86) koopt is die misschien wel prettiger.
Ik heb die van 86

Dit is nu mijn team: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iyaRCbmBbawBg
En heb slatan van 86 dan nog maar die staat nu even in mijn trade pile.

Heeft iemand nog tips? Dan vooral voor links voor. Want ben niet tevreden met ronaldinho
pi_93492274
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik heb die van 86
Dan zou ik voor Zlatan kiezen, maar Milito is ook erg goed. ik weet niet of je je coins misschien beter ergens anders kan besteden.. Het scheelt wel in prijs.
pi_93492302
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dan zou ik voor Zlatan kiezen, maar Milito is ook erg goed. ik weet niet of je je coins misschien beter ergens anders kan besteden.. Het scheelt wel in prijs.
Zie post boven je :) Maakte net een edit toen je posten. :)
pi_93492366
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:31 schreef mash_ het volgende:

[..]

Zie post boven je :) Maakte net een edit toen je posten. :)
Di Natale zou ik zeggen ;)
pi_93492459
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik heb die van 86

Heeft iemand nog tips? Dan vooral voor links voor. Want ben niet tevreden met ronaldinho
Als je geld hebt Di Natale, als je geen geld hebt Robinho.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:35:42 #203
308998 Fenomeno
pi_93492475
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik heb die van 86

Di natale
pi_93492623
Nog een tip, als ik jouw opstelling zo zie speel je dus met de middelste middenvelder met de punt naar achter, jij hebt 2 verdedigende middenvelders en 1 aanvallende middenvelder. Die aanvallende middenvelder (Sneijder) zet je nu met de punt naar achter.. Naar de buitenkant verplaatsen dus en De Rossi of Cambiasso naar het midden.
Samuel is vrij langzaam, het is handig om Thiago Silva aan te schaffen, als je dan in een wedstrijd ziet dat je tegenstander speelt met Nani, Agbonlahor, Lennon, Arshavin, etc. kan je Samuel wisselen voor Thiago Silva omdat je weet dat ze elke bal diep gaan geven en dan houdt Silva ze wel bij.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je geld hebt Di Natale, als je geen geld hebt Robinho.
Di Natale kost maar 2/2,5k...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:45:23 #205
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_93492841
Iemand potje op de xbox ?Tonymacerony
🍆
pi_93492924
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef StijnDa het volgende:
Nog een tip, als ik jouw opstelling zo zie speel je dus met de middelste middenvelder met de punt naar achter, jij hebt 2 verdedigende middenvelders en 1 aanvallende middenvelder. Die aanvallende middenvelder (Sneijder) zet je nu met de punt naar achter.. Naar de buitenkant verplaatsen dus en De Rossi of Cambiasso naar het midden.
Samuel is vrij langzaam, het is handig om Thiago Silva aan te schaffen, als je dan in een wedstrijd ziet dat je tegenstander speelt met Nani, Agbonlahor, Lennon, Arshavin, etc. kan je Samuel wisselen voor Thiago Silva omdat je weet dat ze elke bal diep gaan geven en dan houdt Silva ze wel bij.

[..]

Di Natale kost maar 2/2,5k...
Ik gebruik een opstelling die niet standaard in fut zit. waarbij hij wel aanvallend staat :)
pi_93493088
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik gebruik een opstelling die niet standaard in fut zit. waarbij hij wel aanvallend staat :)
Ooh ik dacht zoals in het plaatje dat hij verdedigend stond ;)
pi_93493166
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:51 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ooh ik dacht zoals in het plaatje dat hij verdedigend stond ;)
Ja, klopt :P Was dus een verkeerd plaatje :@ Zag het beetje laat :P Maar het is die opstelling alleen dan dus met de punt naar voren :)
pi_93493227
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja, klopt :P Was dus een verkeerd plaatje :@ Zag het beetje laat :P Maar het is die opstelling alleen dan dus met de punt naar voren :)
Oké dan heb je het prima opgelost ;)
Thiago Silva op de bank blijft wel een aanrader, kost niet veel, de niet geupgrade versie.
pi_93494775
Ik doe ook wel mee met de prijsfix..... (PS3)
pi_93496296
Prijsfix lijkt me totaal niet interessant eerlijk gezegd. Alleen met een IF of een goede silver oid (of hele rare gold)zou he nog enigszins lucratief kunnen zijn, maar met een normale NIF is het haast niet mogelijk. Ik verhandel nu soms ook 20 Cech's per uur en er zijn nog heeeeeeeeeeeel veel andere Cech's die aangeboden worden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93496524
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Prijsfix lijkt me totaal niet interessant eerlijk gezegd. Alleen met een IF of een goede silver oid (of hele rare gold)zou he nog enigszins lucratief kunnen zijn, maar met een normale NIF is het haast niet mogelijk. Ik verhandel nu soms ook 20 Cech's per uur en er zijn nog heeeeeeeeeeeel veel andere Cech's die aangeboden worden.
Heb jij een beter idee...
pi_93496707
Wat zijn die offline toernooien saai, ik heb nog een trophy nodig voor online silver toernooi
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:12:52 #214
308998 Fenomeno
pi_93496964
Kut agbonlahor paupers altijd :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:17:47 #215
308998 Fenomeno
pi_93497212
Is ook altijd hetzelfde volk dat een korte uittrap van de keeper probeert te onderscheppen
pi_93497838
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:03 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Heb jij een beter idee...
Al mijn ideeën zijn hier de afgelopen weken wel gepost en daar valt genoeg mee te verdienen. Price-fixen is echt te moeilijk denk ik. Als je iedere dag gewoon een uurtje oid in het traden steekt met de Kompany'tjes en Cechjes pak je met gemak zo'n 50K per dag en zit je binnen een week aan de 300-350K. Ik begon zelf dit weekend met een startkapitaal van 30K en zit nu als mijn huidige batch verkocht is al op 180. Zitten ook wel coins van spelen bij uiteraard, maar goed, zo simpel is het. Ik ben nu toevallig tegen Cech aangelopen omdat het me opviel toen ik hem zelf wilde verkopen uit een pakje, maar zo zijn er vast nog veel meer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93497938
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Fenomeno het volgende:
Is ook altijd hetzelfde volk dat een korte uittrap van de keeper probeert te onderscheppen
Ik lob hem vaak naar de rechts of linksback. Komt altijd aan en daar anticiperen ze de eerste 4,5 keer toch niet op. Bij mijn Serie A ploeg knalde ik hem gewoon naar Ibra, maar nu met El Hamdaoui schiet dat niet op.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93498070
Weet je wat ik echt zelden zie van tegenstanders? Dat ze de bal bij een vrije trap op de eigen helft langs de lijn trappen. Werkt geweldig maar blijkbaar ben ik de enige? Gewoon zo'n bal tussen corner en 16 meter in. Verdedigers zijn te laat omdat ze op een hoopje in het midden staan en je aanvallers zijn meestal sneller dus die pikken zo'n bal op, je geeft een voorzet, totale chaos in het strafschopgebied...goal.
pi_93498646
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat ik echt zelden zie van tegenstanders? Dat ze de bal bij een vrije trap op de eigen helft langs de lijn trappen. Werkt geweldig maar blijkbaar ben ik de enige? Gewoon zo'n bal tussen corner en 16 meter in. Verdedigers zijn te laat omdat ze op een hoopje in het midden staan en je aanvallers zijn meestal sneller dus die pikken zo'n bal op, je geeft een voorzet, totale chaos in het strafschopgebied...goal.
Ik doe daar vaak de conservatie variant op ja...FK's laag over de grond zijn vaak toch een risico met die irritante gasten die net buiten je gezichtsveld enzo gaaan staan. Ik stift hem een paar meter tussen de zijlijn en mijn aanvaller/middenvelder in en sprint dan naar de bal toe en dan heb je altijd wel balbezit zonder risico op een counter. Worst case is dat hij over de zijlijn gaat, maar dat is 1 op 10 ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93499577
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik doe daar vaak de conservatie variant op ja...FK's laag over de grond zijn vaak toch een risico met die irritante gasten die net buiten je gezichtsveld enzo gaaan staan. Ik stift hem een paar meter tussen de zijlijn en mijn aanvaller/middenvelder in en sprint dan naar de bal toe en dan heb je altijd wel balbezit zonder risico op een counter. Worst case is dat hij over de zijlijn gaat, maar dat is 1 op 10 ofzo.
Die doe ik ook wel. Hangt een beetje van positie en opstelling tegenstander af. Snap ook niet dat zoveel mensen van grote afstand op doel schieten bij een vrije trap. Hoge ballen tussen verdediging en keeper in zijn levensgevaarlijk. Scoor daar best vaak uit.
pi_93500000
omg... IF Granqvist is nu 13k waard.. Eerst kocht ik hem voor 600 coins.. Ik dacht die wordt toch niet duurder.. :') _O-
pi_93500266
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:20 schreef Doublepain het volgende:
omg... IF Granqvist is nu 13k waard.. Eerst kocht ik hem voor 600 coins.. Ik dacht die wordt toch niet duurder.. :') _O-
Mijne ook in december ofzo verkocht voor 4K omdat hij totaal niet meer waard leek te worden. Misschien toch maar wat Eredivisie IF's opkopen ofzo, want Doedel en Lens zijn ook al mega zeldzaam nowadays. Alleen van Douglas zijn er echt veel, maar dat is dan ook een beest die in iedere Braziliaanse ploeg een basisplaats naast Lucio moet hebben.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93500294
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Die doe ik ook wel. Hangt een beetje van positie en opstelling tegenstander af. Snap ook niet dat zoveel mensen van grote afstand op doel schieten bij een vrije trap. Hoge ballen tussen verdediging en keeper in zijn levensgevaarlijk. Scoor daar best vaak uit.
Hangt een beetje van de stand af..als ik met 3+ voor sta ga ik ook altijd knallen :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93500320
Nu maar hopen dat Douglas voor NL kiest.. Gaat mijn chem ook omhoog.. :P
pi_93500532
Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n voorstander van zijn naturalisering, maar aan de andere kant heeft Nederland echt een bizar slechte verdediging vergeleken met andere toplanden. Met Ooijer en Matthijsen kom je gewoon te kort. :P
pi_93500662
Een keertje kan wel, als het maar niet Duitsland of Italië gaat nadoen..
pi_93500665
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef emokid het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n voorstander van zijn naturalisering, maar aan de andere kant heeft Nederland echt een bizar slechte verdediging vergeleken met andere toplanden. Met Ooijer en Matthijsen kom je gewoon te kort. :P
Bizar slecht ook t.o.v. de rest van het team. Nu maar hopen dat Vlaar zich blijft ontwikkelen, net als de Vrij en dan Douglas erbij. Voor de rest is er niet echt veel Nederlands verdedigend talent. Misschien Blind nog, maar centraal staan er bij Ajax ook gewoon Belgen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:35:52 #228
308998 Fenomeno
pi_93500707
Bruma :)
pi_93500892
Jaliens!
pi_93500963
Elia kan ook goed LB spelen...
pi_93501132
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:35 schreef Fenomeno het volgende:
Bruma :)
Voor toekomst. Daarom zet ik ook vraagteken bij Blind. Die moeten echt eerst nog ervaring opdoen. Je kunt ook niet Castaignos noemen als spits van Oranje. Over een jaartje of drie, vier met ervaring in Serie A wordt het een ander verhaal. Zelfde geldt voor Bruma.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:10:29 #232
308998 Fenomeno
pi_93502508
Goffedomme net mn eredivisie team compleet, net eerste potje bezig, ging lekker, klappen die kenkerservers eruit
pi_93502571
Klopt :P. Was gelukkig net klaar.
pi_93502716
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef Fenomeno het volgende:
Goffedomme net mn eredivisie team compleet, net eerste potje bezig, ging lekker, klappen die kenkerservers eruit
EA ^O^
pi_93502792
Heb de webapp nog open maar kan helaas niet zoveel.
pi_93503040
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef Fenomeno het volgende:
Hier ook, net met 2-0 voor :(
pi_93504652
Het was een goed idee om te investeren in IF Pepe, heb hem voor 170k gekocht destijds en is nu ongeveer 50.000 meer waard. Nog even langer wachten met verkopen. :P
pi_93504877
ik verkoop amper een akinfeev :(
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:53:40 #239
293762 broodjeeimetui
Is keilekker!
pi_93505024
Hallo mensen, ik ben weer terug. Ik had een 3 weken ban wegens een ''ongepaste reactie :') ''

Ik heb een nieuw team gemaakt, Eredivisie:

----------------------------IF Junker
--------------------IF Dszudsak---IF Lens
-------------Affelay---IF Janssen---IF Eriksen
---------Anita---IF Granqvist---IF Vlaar---Vd Wiel
--------------------------Stekelenburg

Speelt echt heerlijk!
''Altijd trek in een pilsje''
pi_93505102
Huh m'n complete tradepile is verdwenen..
pi_93505213
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef broodjeeimetui het volgende:
Hallo mensen, ik ben weer terug. Ik had een 3 weken ban wegens een ''ongepaste reactie :') ''

Ik heb een nieuw team gemaakt, Eredivisie:

IF Junker
IF Dszudsak---IF Lens
Affelay---IF Janssen---IF Eriksen
Anita---IF Granqist---IF Vlaar---Vd Wiel
Stekelenburg

Speelt echt heerlijk!
Leuk team, maar kun je opschieten met IF Junker? Heeft echt een belabberde finishing bij mij, maakt zelden een kans af.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:01:26 #242
293762 broodjeeimetui
Is keilekker!
pi_93505444
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef emokid het volgende:

[..]

Leuk team, maar kun je opschieten met IF Junker? Heeft echt een belabberde finishing bij mij, maakt zelden een kans af.
Ik gebruik hem het meest als aanspeelpunt voor Dszudzak en Lens. Het is me nog niet echt opgevallen dat hij niks afmaakt. Heb ook pas 6 potjes met dit team gespeeld. Zit nog te denken an IF Douglas ipv IF Vlaar.

Edit: kan je de hidden stats van Junker hier eens posten? Ik zit op m'n mobiel
pi_93506907
Ik heb toch slatan verkocht en milito gekocht.

36 000 winst.
pi_93508673
ik wilde een nederlands team maken, alleen de verdediging is dat zo kut.
pi_93510391
Is het mogelijk je clubnaam/teamnaam te veranderen?

Die van mij heet momenteel aaassdddd :P
pi_93514886
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Stuurver het volgende:
Is het mogelijk je clubnaam/teamnaam te veranderen?

Die van mij heet momenteel aaassdddd :P
Kan volgens mij wel op de webapp. Niet in het spel zelf...

Vanmiddag trouwens maar Eto'o (86) gehaald voor 50k. Voor 6k even een formatie kaartje eroverheen gedaan. Speelt echt heerlijk. Samen met Di Natale en Pato is het echt heerlijk spelen. Mooi te zien dat Eto'o nu gewoon veel mooiere paasjes geeft, constant hakjes en mooi loopacties. Heb echt het idee dat dit nu vaker gebeurd dan bij de oude.
pi_93517326
Is hij nog maar 50k ja? Maar eens overwegen.
pi_93517336
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:06 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Kan volgens mij wel op de webapp. Niet in het spel zelf...

Vanmiddag trouwens maar Eto'o (86) gehaald voor 50k. Voor 6k even een formatie kaartje eroverheen gedaan. Speelt echt heerlijk. Samen met Di Natale en Pato is het echt heerlijk spelen. Mooi te zien dat Eto'o nu gewoon veel mooiere paasjes geeft, constant hakjes en mooi loopacties. Heb echt het idee dat dit nu vaker gebeurd dan bij de oude.
Oke bedankt,

Wat is trouwens de beste <75 eredivisie spits? Ik gebruik nu vooral Amoah,Matavz en soms Bulykin
pi_93517383
Janko. In 4-3-3 alleen maar voorzetten dan kopt hij ze er wel in.
pi_93518350
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef emokid het volgende:
Janko. In 4-3-3 alleen maar voorzetten dan kopt hij ze er wel in.
Bedankt, eens kijken of ik hem kan vinden.

Ik ben trouwens aan het sparen voor een goud eredivisie team, aangezien ik voornamelijk silver only toernooien speel kan ik niet spelers geleidelijk vervangen. Wat is een goed startkapitaal voor een goud eredivisie team?
pi_93519457
15.000 is genoeg. Een zilveren Eredivisie team is meer waard dan een gouden. Ruiz, Dudzak, Lens etc kun je allemaal voor 1000 coins oppikken.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:23:30 #252
293762 broodjeeimetui
Is keilekker!
pi_93519525
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Bedankt, eens kijken of ik hem kan vinden.

Ik ben trouwens aan het sparen voor een goud eredivisie team, aangezien ik voornamelijk silver only toernooien speel kan ik niet spelers geleidelijk vervangen. Wat is een goed startkapitaal voor een goud eredivisie team?
Hangt er van af of je IFs gebruikt of niet.. Zonder IF's zou ik rond de 30k rekenen en met rond de 100?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:24:06 #253
293762 broodjeeimetui
Is keilekker!
pi_93519553
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 23:22 schreef emokid het volgende:
15.000 is genoeg. Een zilveren Eredivisie team is meer waard dan een gouden. Ruiz, Dudzak, Lens etc kun je allemaal voor 1000 coins oppikken.
ook nog wissels hè
pi_93519662
Dat gaat echt geen 30k kosten. :P Eredivisie is daar veel te goedkoop voor.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:26:47 #255
308998 Fenomeno
pi_93519698
Die van mij kostte 10k ofzo,duurste suarez voor 1.4k
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:36:09 #256
293762 broodjeeimetui
Is keilekker!
pi_93520179
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef emokid het volgende:
Dat gaat echt geen 30k kosten. :P Eredivisie is daar veel te goedkoop voor.
nee okee, dat was mischien teveel ja :P incl. reserves en wissels en een redelijk team toch wel 20k denk ik.

Net Barrios als beste uit 6 7,5k pakjes :(
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:39:14 #257
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93520328
Tim, jij had je hele tradepile vol met Cechjes? Hoeveel tijd duurde dat voordat je die (cheap) binnen had? Ik neem tenminste aan dat je ze dan enigzins opspaarde?
pi_93520351
Is het aan te raden om een nieuwe Eto'o voor 50k te kopen? Zal hij niet nog meer zakken de komende tijd?
pi_93520635
Hoe belangrijk is chemistry eigelijk? Ik hoor soms mensen zeggen dat het eigelijk niks doet.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:50:43 #260
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93520838
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Stuurver het volgende:
Hoe belangrijk is chemistry eigelijk? Ik hoor soms mensen zeggen dat het eigelijk niks doet.
Ik heb wel het idee dat ik het merk. Als ik bijvoorbeeld Rooney en Hernandez voorin heb dan lijkt het alsof meer passes aankomen enzo dan bij Rooney-Torres. Maar kan ook liggen aan passing stats oid...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:51:25 #261
293762 broodjeeimetui
Is keilekker!
pi_93520868
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Stuurver het volgende:
vergeet dat, een team met 11 chem en 75 gemiddeld > 0 chem met gemiddeld 90+
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:16:06 #262
308998 Fenomeno
pi_93521943
Blackcard greg heeft echt dramatische stamina
pi_93522140
Wie?
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:21:50 #264
308998 Fenomeno
pi_93522176
Van der wiel
pi_93522181
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Fenomeno het volgende:
je bedoelt IF vd wiel? Die is er niet...
pi_93522403
Wie is een betere spits Matavz,Amoah of Van Wolfswinkel? Heb nu verhoek en Leonardo in de vleugels
pi_93522450
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 00:28 schreef Stuurver het volgende:
Wie is een betere spits Matavz,Amoah of Van Wolfswinkel? Heb nu verhoek en Leonardo in de vleugels
Mido of Janko.
pi_93522518
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:30 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Mido of Janko.
Janko kan ik niet vinden en Mido is nogal traag
pi_93522621
Fernandez van Excelsior is een beest van een Silver. :P
pi_93522645
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 00:32 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Janko kan ik niet vinden en Mido is nogal traag
Als je verhoek en Leo op de flanken hebt en die bal alleen maar de 16 in pompt scoor je veel hoor. Janko kan ook goed koppen. Ik zou zeggen janko, met mido voor laatste half uurtje.
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:39:04 #271
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93522760
Dost ;)
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:39:18 #272
308998 Fenomeno
pi_93522772
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 00:22 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

je bedoelt IF vd wiel? Die is er niet...
Nee de gewone, blackcard greg is een bijnaam die ie zichzelf gegeven heeft :')
pi_93522785
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:39 schreef GuRBuH het volgende:
Tim, jij had je hele tradepile vol met Cechjes? Hoeveel tijd duurde dat voordat je die (cheap) binnen had? Ik neem tenminste aan dat je ze dan enigzins opspaarde?
Duurde helemaal niet lang. Als ik de grens leg bij 2K max betalen dan trek je er ieder uur als je een beetje oplet al meer dan genoeg binnen. Je moet het alleen niet doen tijdens de piekuren, dan zitten er meer mensen op te azen en zijn de prijzen hoger (geldt voor iedere speler)

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Fenomeno het volgende:
Klopt ja, altijd als eerste onder de grens van 80 bij mij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93522831
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:34 schreef emokid het volgende:
Fernandez van Excelsior is een beest van een Silver. :P
All pace..verder niets. Voor mij zijn Luuk de Jong en Mido erg fijn, Janko heb ik niet gehad en die is ook extreem zeldzaam nowadays. Op de flanken heb ik Sulejmani als LF en Verhoek als RF. Heb ook Leonardo die in alles betere stats heeft dan verhoek, maar er lukt vreemd genoeg niets met hem ;(

Beste Eredivisie silver is Leroy Fer vind ik..echt een koning.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93523190
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 00:41 schreef Tim86 het volgende:

[..]

All pace..verder niets. Voor mij zijn Luuk de Jong en Mido erg fijn, Janko heb ik niet gehad en die is ook extreem zeldzaam nowadays. Op de flanken heb ik Sulejmani als LF en Verhoek als RF. Heb ook Leonardo die in alles betere stats heeft dan verhoek, maar er lukt vreemd genoeg niets met hem ;(

Beste Eredivisie silver is Leroy Fer vind ik..echt een koning.
Mido vind ik ook heel fijn. Fer is een soort Diaby, die is ook zo baas.
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:01:37 #276
308998 Fenomeno
pi_93523392
Weet niet of het aan mn nieuwe 4-3-2-1 opstelling ligt of aan de eredivisie spelers maar het gaat nu een stuk beter, doedzak en suarez terroriseren elke verdediging..
Affelay is ook een baas trouwens, heeft echt een meesterlijke dribbel
Ik denk dat er een modifier is die lage rating teams aanpast aan de tegenstander, ik speel nu moeiteloos teams weg die zo veel beter zijn dan mijn eredivisie squad..
pi_93523448
Ja, het is echt bizar. Met mijn Italiaanse bazen win ik 2 op de 3 wedstrijden ongeveer, misschien 3 op de 4. Met de eredivisie win ik er 9 van de 10.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93523488
Ik denk dat tegenstanders je sneller onderschatten.
pi_93523595
Ik vind Matavz tot nu toe het fijnst, hij speelt een beetje als ibrahimovic.

Van wolfswinke is echt niets, die ligt bij elk duwtje om
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:10:21 #280
308998 Fenomeno
pi_93523613
Net iemand met 5-1 opgerold die 86 zlatan in de spits had, die alleen al is al 6 keer zo duur als mijn hele team en kreeg amper voet aan de grond tegen verthongen en vlaar :')
pi_93523657
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef broodjeeimetui het volgende:
Ik denk dat tegenstanders je sneller onderschatten.
Dat zeker, maar dan nog is het niet te verklaren. Alles lukt gewoon..vrije trappen, corners, schoten van afstand, crosses, steekballen, solo's...Sinds ik met deze ploeg speel vind ik het echt 10x leuker :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93523658
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 01:10 schreef Fenomeno het volgende:
Net iemand met 5-1 opgerold die 86 zlatan in de spits had, die alleen al is al 6 keer zo duur als mijn hele team en kreeg amper voet aan de grond tegen verthongen en vlaar :')
Heb jij IF vlaar?
pi_93523713
Ik wel, maar Vertonghen heeft de concurrentiestrijd gewonnen. Nu hopen op IF Wijnaldum als CAM en Steek :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93523762
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 01:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik wel, maar Vertonghen heeft de concurrentiestrijd gewonnen. Nu hopen op IF Wijnaldum als CAM en Steek :)
Zou wel chill zijn ja, als winger zou ik ook niet erg vinden als stand in voor dszudzak of Lens. Welke formatie speel jij?
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:16:36 #285
308998 Fenomeno
pi_93523763
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 01:12 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Heb jij IF vlaar?
Niet eens, ik heb die cheap ass van een paar honderd coins :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:17:46 #286
308998 Fenomeno
pi_93523791
Wilde eigenlijk IF doedzak halen maar die kost een godsvermogen zie ik nu :o
pi_93523855
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 01:16 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Zou wel chill zijn ja, als winger zou ik ook niet erg vinden als stand in voor dszudzak of Lens. Welke formatie speel jij?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93523860
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 01:17 schreef Fenomeno het volgende:
Hoeveel dan? Vorige week voor 13 gehaald geloof ik..Lens was duurder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93523869
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 01:17 schreef Fenomeno het volgende:
ja hij is ook best zelfzaam. Ik had hem voor 28k. IF lens is nog duurder nu...
pi_93523891
De laatste tijd verlies ik bijna al mijn wedstrijden. Rank gedaald tot 4180 (was eerst 4700) en ik blijf maar doorverliezen. Niks lukt, ik ben te voorspelbaar en traag van begrip. :')
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_93523899
Hmm amper Doedel en Lens aangeboden nu ja..40K en 50K afgerond zijn ze wel waard, maar je moet ze echt veel goedkoper kunnen krijgen normaal..

Gewoon normale versies gebruiken totdat je een goedkope hebt/meer wil betalen :)

Prima stats ook.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:25:59 #292
308998 Fenomeno
pi_93523965
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 01:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hoeveel dan? Vorige week voor 13 gehaald geloof ik..Lens was duurder
70k op ps3 volgens fut11info, zal morgenochtend eens kijken of er een op trade staat, 13k zou ik hem zo voor halen
pi_93524040
Lens en doedel zijn wel goede items om de prijs op te drijven als deze weer rond de 20k zitten. Als je een redelijk Eredivisie team wil zijn zij een must. Als we nog zo'n speler weten die een absolute must is in een team kunnen we daar het prijs opdrijf plan wel mee proberen.
pi_93524306
Ik denk dat Bulykin mijn nieuwe spits wordt, net 4 goals met hem gemaakt en hij is bijna niet van de bal af te krijgen (De nieuwe versie tenminste die 71 is ipv 66)

Holla is ook ziek voor een zilvere speler, bijna elke vrije trap die net buiten de 16 valt gaat er met hem gemakkelijk in
pi_93524389
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 01:43 schreef Stuurver het volgende:
Ik denk dat Bulykin mijn nieuwe spits wordt, net 4 goals met hem gemaakt en hij is bijna niet van de bal af te krijgen (De nieuwe versie tenminste die 71 is ipv 66)

Holla is ook ziek voor een zilvere speler, bijna elke vrije trap die net buiten de 16 valt gaat er met hem gemakkelijk in
Koop Fer, is een echte beer.
pi_93524705
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 01:46 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Koop Fer, is een echte beer.
Hij is overal 2000 ;(

Ik denk dat ik Leonardo maar weer verkoop want echt niks lukt met hem.

Fifa is realistischer dan ik dacht :o
pi_93524723
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 02:08 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Hij is overal 2000 ;(

Ik denk dat ik Leonardo maar weer verkoop want echt niks lukt met hem.

Fifa is realistischer dan ik dacht :o
Hoezo, omdat alles met leo mislukt :D ?
pi_93525042
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:09 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Hoezo, omdat alles met leo mislukt :D ?
Ja en het heeft altijd balverlies tot gevolg net als in het echt _O-

Op wat is moraal eigenlijk gebaseerd?

[ Bericht 3% gewijzigd door Stuurver op 02-03-2011 02:50:14 ]
pi_93527260
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:36 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ja en het heeft altijd balverlies tot gevolg net als in het echt _O-

Op wat is moraal eigenlijk gebaseerd?
Wedstrijd winnen, match rating.
pi_93527283
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:42 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wedstrijd winnen, match rating.
En dan alleen voor spelers die gespeeld hebben... als ze op de bank/reserves zitten -1 (die in je voorraad niet)
  woensdag 2 maart 2011 @ 08:57:46 #301
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_93527504
Me bundesliga team verkocht na een week en er 120.000 winst op hebben :o Zou het komen door schwanzsteiger die in form is dat iedereen een bundesliga team wilt ofzo :7 nu een leuk nederlands team en 500.000 nog te besteden B-)
🍆
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')