SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig. Bij mij onder andere ook die Fresh Phily.quote:Bradleyx60 and Fresh Phily
Just did it to me, it's so pathetic and disgusting.
I have pics and video to prove it.
XBOX 360
I beg you EA please solve this.
Happened around 10:00 pm Eastern Time
en scoort ie voor jouw?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef Fenomeno het volgende:
Speel nu tegen een loser die mijn team controlt
Hoe is het eigelijk afgelopen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, je merkt het gelijk bij de aftrap omdat zijn naam dan boven de andere speler verschijnt. Uit mag je altijd aftrappen, dus je weet gelijk na 1 seconde dat je keihard genaaid bent. Hoop dat EA flink wat bans uit gaat delen maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ten eerste is het teveel werk voor die luie flikkers en ten tweede krijgen ze dan geen geld meer van dat soort homo's. Tja, het leven is oneerlijk.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:49 schreef emokid het volgende:
Wow het is dus echt? Kunnen ze je 'besturen'? Lelijk zeg..
Zal wel 5 rooie kaarten zijn zoals bijna altijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef brainbird het volgende:
[..]
Hoe is het eigelijk afgelopen?
Volgens mij overschat jij de mogelijkheden van EA. Je bent continu aan het zeiken terwijl je helemaal niets weet van hun werk, hoe moeilijk het misschien is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, je merkt het gelijk bij de aftrap omdat zijn naam dan boven de andere speler verschijnt. Uit mag je altijd aftrappen, dus je weet gelijk na 1 seconde dat je keihard genaaid bent. Hoop dat EA flink wat bans uit gaat delen maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ten eerste is het teveel werk voor die luie flikkers en ten tweede krijgen ze dan geen geld meer van dat soort homo's. Tja, het leven is oneerlijk.
Lul niet man. In Fifa 10 UT zat dezelfde bug er ook al in. Dit is full time werk van die gasten waarvoor ze meer dan 50 euro van mij krijgen. Daar komt nog eens bij dat ik m'n Fifa niet meer kan doorverkopen omdat het nu met zo'n key werkt. Bij kleine ontwikkelaars heb ik wel geduld, maar niet bij dit soort volgevreten bedrijven die elk jaar dezelfde troep met talloze bugs uitpoepen. We hebben het hier over het online gedeelte maar ook offline zit 't vol met bugs, om nog maar te zwijgen over de freezes tijdens het spelen. Als je 't mij vraagt is dit weer de typische EA-manier van werken. Ze versloegen in 09 en 10 PES en daardoor zijn ze nu lui geworden. Het is dus te hopen dat PES snel met verbeteringen komt, zodat ook Fifa weer beter wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij overschat jij de mogelijkheden van EA. Je bent continu aan het zeiken terwijl je helemaal niets weet van hun werk, hoe moeilijk het misschien is.
Luiheid is pure onzin, want jij weet helemaal niet waar ze mee bezig zijn daar. Ja die glitches zijn irritant, maar ik weet zeker dat het erg veel werk is om er naar te zoeken en misschien nog meer om het te vinden in het script.
Wat een kneuzenreacties van jou steeds.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef StijnDa het volgende:
Veel plezier met PESJe hebt geen idee waar je het over hebt.
Je bent niet verplicht om Fifa te kopen, als je het niet leuk vindt speel het dan niet.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat een kneuzenreacties van jou steeds.Of vind jij het wel normaal om half werk af te leveren? Zal je baas blij mee zijn.
Hopeloos.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog iemand wel iets boeiends te vertellen?
wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:25 schreef zerokil het volgende:
Zijn er geen kaarten die van CF --> St gaan?
Nicequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gxF90Q2JbavPO
hier kan ik wel twee weken mee vooruit!
Fabiano is een beest. Snel genoeg, Geweldig schot een erg sterk in de duels. Samen met Forlan een perfect duo.quote:
misschien de kerstboom(4321)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef GieJay het volgende:
Welke formatie vinden jullie het fijnst? Ik zit heel er te dubben tussen 4222, 433 en 442..
4222 speel ik. Maar iedereen speelt anders. dus echt wat je zelf fijn vindt. ik zeg uitproberen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef GieJay het volgende:
Welke formatie vinden jullie het fijnst? Ik zit heel er te dubben tussen 4222, 433 en 442..
Waarom alleen die 3? Zijn allemaal mega duur, terwijl de tussenliggende formaties vaak net zo fijn of zelfs fijner zijn en minimaal 4,5K goedkoper. Ik speel zelf 4-3-2-1..heerlijk met wingers met scorend vermogen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef GieJay het volgende:
Voordeel van FUTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Stuurver het volgende:
Ik merk nu wel dat ik na 2-3 wedstrijden gespeeld op een dag te hebben al weer moe ben van Fifa 11
Dat komt vooral omdat je online alleen maar real madrid en Chelsea tegenkomt
Speel nu een wedstrijd, hoeveel kost ie normaal?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef brainbird het volgende:
ging IF djuricic weg voor 4500, ik had niet genoeg
hij expirede op 4500 met de teller, normaal gaat hij voor meer dan 50k weg denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een trade offer geaccepteerd hoor.
Oké dat kanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind het idee achter FUT best leuk maar ik vond het te veel ergernissen hebben.
Spelers raakten veel te vaak geblesseerd en stamina gaat te snel op. Ook krijg je zo weinig per wedstrijden dat het nauwelijks de kosten van de contracten/blessure/stamina kaartjes drukt waardoor ik nooit geld had voor nieuwe spelers en zonde om er echt geld aan uit te geven
Ja het is echt extreem. Met mijn Eredivisie team nu een 19-1 run, bijna alles ook met ruime overwinningen tegen veel betere teams..met mijn Serie A team speel ik ook wel aardig, maar veel minder dominant en veel meer rare kutgoals tegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Erik1991 het volgende:
Ik weet niet wat is met FUT. Dat momentum mag dan wel ontkracht worden, maar ik zie bijvoorbeeld wel dat ik met mijn Eredivisie-team vrijwel alles winnen. Met de veel betere Bundesliga- en Premier League-teams lukt dat veel minder makkelijk. Toch opvallend.
Er moet toch wel een kern van waarheid zitten in dat advantage gedoe, heb zelf namelijk ook veel voordeel als ik met een zwakkere ploeg speel. Iedereen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja het is echt extreem. Met mijn Eredivisie team nu een 19-1 run, bijna alles ook met ruime overwinningen tegen veel betere teams..met mijn Serie A team speel ik ook wel aardig, maar veel minder dominant en veel meer rare kutgoals tegen.
Nee. Ze moeten op de tribune zitten of als reserve staan. Dit kun je oplossen door de tribune van je tweede team te vullen met snelvermoeide spelers van je eerste team en vice-versa.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:22 schreef Stuurver het volgende:
Uit verveling toch maar weer met FUT begonnen
Waar ik mij wel aan irriteer is dat als je tegenstander ragequit dat er dan geen -1 van een blessure afgaat en dat je wisselspelers geen rust krijgen.
Klopt het trouwens dat je als je een 2e team aanmaakt en daar een wedstrijd mee speelt dat je 1e team rust krijgt?
Bedankt, sta al in de finale van de beginners cup.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten op de tribune zitten of als reserve staan. Dit kun je oplossen door de tribune van je tweede team te vullen met snelvermoeide spelers van je eerste team en vice-versa.
Vanochtend waren die ook rond de 350quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef emokid het volgende:
Je kunt silver contracten kopen voor 200, deze tellen ook wat bij. Verder gewoon weinig wisselen tijdens wedstrijden.
Aan het begin is het handig om spelers te kopen met veel contracten, als je er dan geen meer hebt zet je je speler te koop en koop je een nieuwe voor ongeveer dezelfde prijs met veel contractenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Stuurver het volgende:
Ik moet nu al stoppen met FUT omdat ik geen geld meer heb voor contracten
Ik vond Valdes best prima eigenlijk toen ik met een Spaans team speelde..quote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef psychedelicate het volgende:
Op het moment 252k, maar ik heb tot nu toe alleen Kaká en IF Diarra verkocht. Uiteindelijk moet ik zo rond de 1,2m hebben, hoop ik. Ik ga de komende dagen even rondhangen op de 59th met een Barca en 4-4-3 filter. Overigens weet ik niet wat ik met Casillas moet doen; ik wil een echt Barcelona hebben, maar Valdes is gewoon zo slecht in FIFA.
Nee ik meen het ik heb het nagekeken omdat er twee keer een goal uit voorkwam. De tegenstander stond 2x tegen een verdediger van mij aan maar wel zo met zijn lichaam buitenspel.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Dat zit niet in het spel, er stond vast wel iemand buitenspel op te heffen.
voor hoeveel koop jij je Cechen in en voor hoeveel doe je ze weer weg dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Lekker traden met vriend Cech en je hebt weer 3 gratis contracten per sale.
Zie mijn post:quote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor hoeveel koop jij je Cechen in en voor hoeveel doe je ze weer weg dan?
ik zie ze alleen voor >2500
Je moet uiteraard niet bij buy now kijken maar gewoon bieden. Zit op xbox overigens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Tip van flip om te traden: Cech van Chelsea. Makkelijk voor 2K te kopen 3K buy now te verkopen. Tot 2.5K kopen is nog makkelijker, maar dan is de marge wat kleiner.
Af en toe gaat er zelfs wat uit voor max 4k, maar dan moet je wel heel veel geduld hebben en met 30 Cechjes op de tradepile heb ik dat niet
Hij laat de bal veel te vaak los na een simpel schot. Heeft me al veel tegendoelpunten gekost.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Valdes best prima eigenlijk toen ik met een Spaans team speelde..
aah bedankt, ik heb net een Cechje op de kop weten te tikken voor 2500quote:Op zondag 27 februari 2011 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie mijn post:
[..]
Je moet uiteraard niet bij buy now kijken maar gewoon bieden. Zit op xbox overigens.
Moet makkelijk kunnen voor veel minder dan 2500 op de xbox hoor. Als je gewoon zoekt op max 2500 als prijs dan zie je er ieder uur een stuk of 30/40. Gewoon allemaal in je watch list knallen en volgen en bieden tot 2000 of 2500, net waar je de lat legt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aah bedankt, ik heb net een Cechje op de kop weten te tikken voor 2500
ben benieuwd.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet altijd lachen om de sig van zo'n gast op het ea forum
[ afbeelding ]
Niet slecht.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet makkelijk kunnen voor veel minder dan 2500 op de xbox hoor. Als je gewoon zoekt op max 2500 als prijs dan zie je er ieder uur een stuk of 30/40. Gewoon allemaal in je watch list knallen en volgen en bieden tot 2000 of 2500, net waar je de lat legt.
Verkopen moet wel lukken
[ afbeelding ]
Ja, qua ROI zit je met Akinfeev wel beter, maar dit tikt wel lekker aan. Meestal rond de 1K winst per speler en omdat er zoveel zijn kan je in een uurtje werk makkelijk 50K maken ofzo, al heb ik daar vaak het geduld niet voor. Misschien kan de BIN nog wel hoger, maar met 3K verkoop ik ze 3 van de 4 keer direct binnen het uur en dat is toch wel fijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet slecht.Verbeterde versie van mijn Akinfeev-handeltje. Al verkocht ik die wel voor dubbel de aankoopprijs. Steeds 500+ winst op elke Akinfeev.
Ja, klopt. Als je wil beginnen met handelen is Akinfeev wel lekker hoor. Het is dat ik al m'n geld nu al weer heb opgemaakt aan een tweede team en Eto'o en Chiellini maar het is zeker wel lekker handelen. Voordeel is ook dat niet veel mensen de waarde van Akinfeev kunnen inschatten. Er staan er nu een hoop voor 1000-2500 op maar ook gewoon 500/600 die je er dus gewoon voor minstens het dubbele weer op kunt zetten. Risico is vrij klein met zo'n goedkope speler als Akinfeev. Gewoon twee dozijn kopen en je zit gebakken.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, qua ROI zit je met Akinfeev wel beter, maar dit tikt wel lekker aan. Meestal rond de 1K winst per speler en omdat er zoveel zijn kan je in een uurtje werk makkelijk 50K maken ofzo, al heb ik daar vaak het geduld niet voor. Misschien kan de BIN nog wel hoger, maar met 3K verkoop ik ze 3 van de 4 keer direct binnen het uur en dat is toch wel fijn.
Gewoon vier keer van speler wisselen voor de vrije trap.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat heb ik toch een tyfushekel aan die trieste mensen die een speler op de lijn zetten met een vrijetrap. Zie je ze meteen snel sprinten naar die hoek. Bah. Zum kotsen.
Opzich natuurlijk een ziek goed team. maar je zou nu gewoon net zo goed online wedstrijden kunnen gaan spelen..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef psychedelicate het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#icJDonAQbawd4
Dit heeft me totaal ongeveer een miljoen gekost. Ik ben nu alleen nog op zoek naar 4-3-3 Bojan, Keita, Adriano en Maxwell (om de bank vol te krijgen). Op de Trade Pile heb ik nog Iniesta, Forlan, UP Özil, eventueel Casillas en wat andere spelertjes zoals Higuain. Ik heb me helaas verkeken op IF Messi; ik dacht dat 'ie nog 400/600k was, maar de prijs is inmiddels gestegen naar 800/900k. Ver buiten mijn budget dus.
Inddquote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef Stuurver het volgende:
Niets is relaxer dan laat op zondagavond Fifa 11 online spelen met wat muziek op![]()
(Om vervolgens in woede uit te barsten omdat Drogba er alles in kopt en mijn hele verdediging omver loopt)
Poe hee, speciaal daarvoor geregistreerd? Welkomquote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef xPercyxNL het volgende:
Allemaal uit pakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cash pile:
[ afbeelding ]
Geïnteresseerd? GT: xPercyx NL
Wat voor Robben?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef xPercyxNL het volgende:
Allemaal uit pakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cash pile:
[ afbeelding ]
Jaaa ben ook net een weekje bij XBW en nu bij Fok terwijl ik Fok al langer ken door mijn moeder die hier het nieuws bekijkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Poe hee, speciaal daarvoor geregistreerd? Welkom
Normaal.quote:
Wat is normaal?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef xPercyxNL het volgende:
[..]
Jaaa ben ook net een weekje bij XBW en nu bij Fok terwijl ik Fok al langer ken door mijn moeder die hier het nieuws bekijkt.
[..]
Normaal.
E
Niet in vormquote:
Ik bedoel geen zwarte versie..quote:Op maandag 28 februari 2011 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Die nieuwe Ibra voor 40? Dat is wel cheap dan ja
O, niet eens opgevallen.. Hopen dat de persoon niet goed kijkt en 70k gaat bieden..quote:Op maandag 28 februari 2011 00:49 schreef emokid het volgende:
Je hebt drie Ibra's he, de 85 gaat voor 20k weg, de nieuwe 86 voor ongeveer 80k? De IF gaat voor meer dan 500.
Oh daarom ben je hierquote:
Ik zag bij google deze forum, daarom vroeg ik het hierquote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk wel, er zijn honderden manieren om winst te maken..
[..]
Oh daarom ben je hier
Doei.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef emokid het volgende:
[..]
Rot een eind op met je kansloze gedoe.
Dat in de laatste minuten is net zo sneu. Het is gewoon fucked up in FIFA dat je zelfs tegen de beste speler simpel 10 minuten lang rond kan tikken als je dat wil en daar misbruik van maken is gewoon triest. Dat je in de laatste minuten wat meer op veilig en balbezit speelt is wat anders, maar niet dat laffe rondtikken achterin.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:56 schreef DutchSL het volgende:
Niks mis met tijdrekken ( in de laatste minuten, natuurlijk niet al bij minuut 60 ofzo beginnen )
Eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat in de laatste minuten is net zo sneu. Het is gewoon fucked up in FIFA dat je zelfs tegen de beste speler simpel 10 minuten lang rond kan tikken als je dat wil en daar misbruik van maken is gewoon triest. Dat je in de laatste minuten wat meer op veilig en balbezit speelt is wat anders, maar niet dat laffe rondtikken achterin.
quote:
Een bal in de winkelhaak gaat er nog steeds in, wel lastiger dat klopt maar in principe wordt er wel een speler voor opgeofferd.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Zijn er hier meer mensen die bijv een speler op de lijn zetten bij vrije trappen? Of tijdrekken? Of alleen maar hoge steekpasses geven op Agbonlawhore?
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef xPercyxNL het volgende:
Allemaal uit pakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cash pile:
[ afbeelding ]
Samen met dit stinkt het zaakje behoorlijk trouwens... ik gok erop dat je ook de control glitch gebruikt:quote:
quote:Free Cod HACKS
Aimbot//Crosshair for your screen works on xbox 360 and ps3 computer:
Aimbot/Crosshair:
(stond link hier)
Mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar zogenaamde fouten in het spel en spelers die zogenaamd misbruik maken hiervan de schuld geven.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eens.
Mensen die achterin de bal rondspelen![]()
De wedstrijd duurt niet voor niets 90 minuten.
[..]
hoiquote:
Als je dat achterin rondspelen goed doet , komt er echt geen speler tussen.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar zogenaamde fouten in het spel en spelers die zogenaamd misbruik maken hiervan de schuld geven.
De bal rustig rondspelen is juist typisch Nederlands voetbal.. alleen wordt het dan "rustig opbouwen" en "verzorgd voetbal" genoemd. Ik noem het Frank de Boer voetbal.. Nederland speelde in die tijd altijd zo. De Boer naar Cocu, terug naar de Boer, Numan, de Boer, Cocu, Davids, weer de Boer, keertje Stam dan, terug naar de Boer, lange bal, terug naar Cocu, de Boer, Davids en dan plots bats boem, Overmars vrij, voorzet, Kluivert, boem goal.
Ik ga echt niet gehaast naar voren spelen als het niet hoeft, omdat dat zogenaamd sportiever is.
En je kunt de bal écht wel afpakken als iemand alleen van verdediger naar keeper naar verdediger rondspeelt (dat doe ik dus niet). Gewoon team pressing zodat de verdedigers (toch al niet de beste passers) geen tijd hebben om rustig te passen en die fout komt vanzelf (en dan kun je 9 van de 10 keer ook gelijk 1 op 1 door naar de keeper).
Zelfde met diepe ballen op snelle spelers (niet dat ik dat vaak gebruikt), dat is ook gewoon een normale voetbaltactiek.
Dit is opbouwend voetbal, daar heb ik het niet over. Ik heb het over achterin de bal rondspelen om de tijd naar 90 minuten te brengen, dit heeft niets met elkaar te maken.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar zogenaamde fouten in het spel en spelers die zogenaamd misbruik maken hiervan de schuld geven.
De bal rustig rondspelen is juist typisch Nederlands voetbal.. alleen wordt het dan "rustig opbouwen" en "verzorgd voetbal" genoemd. Ik noem het Frank de Boer voetbal.. Nederland speelde in die tijd altijd zo. De Boer naar Cocu, terug naar de Boer, Numan, de Boer, Cocu, Davids, weer de Boer, keertje Stam dan, terug naar de Boer, lange bal, terug naar Cocu, de Boer, Davids en dan plots bats boem, Overmars vrij, voorzet, Kluivert, boem goal.
Ik ga echt niet gehaast naar voren spelen als het niet hoeft, omdat dat zogenaamd sportiever is.
En je kunt de bal écht wel afpakken als iemand alleen van verdediger naar keeper naar verdediger rondspeelt (dat doe ik dus niet). Gewoon team pressing zodat de verdedigers (toch al niet de beste passers) geen tijd hebben om rustig te passen en die fout komt vanzelf (en dan kun je 9 van de 10 keer ook gelijk 1 op 1 door naar de keeper).
Zelfde met diepe ballen op snelle spelers (niet dat ik dat vaak gebruikt), dat is ook gewoon een normale voetbaltactiek.
Mits hij het zonder fouten doet heb je geen kans nee..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit is opbouwend voetbal, daar heb ik het niet over. Ik heb het over achterin de bal rondspelen om de tijd naar 90 minuten te brengen, dit heeft niets met elkaar te maken.
En nee, als hij met zijn verdediging en keeper de bal gaat rondspelen ben je kansloos.
Zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mits hij het zonder fouten doet heb je geen kans nee..
Ik denk niet dat het met opzet kan hoewel het bij mij alleen maar in FUT gebeurt wanneer ik voorsta maar in ranked nooitquote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Friesz het volgende:
En ja hoor, weer een fifa-tokkiekneus die het scherm bij een achterstand laat bevriezen. Duurt nu al langer dan een half uurIk verdom het om te quitten.
Mmm, tis mij al vaker overkomen. Dat de tegenstander het beeld stil legt op een of andere manier. Zodra de bal uit het spel is. Duurt dan paar minuten en dan gaat het spel weer verder, zonder dat hij dan meespeelt. En bij iedere onderbreking bevriesd het beeld weer. Maar nu ligt het al bijna twee uur stil, en nog steeds niemand gequitquote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met opzet kan hoewel het bij mij alleen maar in FUT gebeurt wanneer ik voorsta maar in ranked nooit
Ik denk het wel, want tijdens de herhaling van mijn 3-1 bleef bij mij het spel ook net hangen... Wel erg toevalligquote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met opzet kan hoewel het bij mij alleen maar in FUT gebeurt wanneer ik voorsta maar in ranked nooit
Dat is ook het neppe aan FUT. Als een speler geblesseerd is en hij daarna 3-4 wedstrijden niet kan spelen dan kan hij echt niet de huidige wedstrijd afmaken zonder de schade te verergeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef StijnDa het volgende:
Niet te geloven dit![]()
Bastos geblesseerd, opgelapt met een kaart, geblesseerd, opgelapt met een kaart, en nu weer geblesseerd! In 3 achtereenvolgende wedstrijden
Fer en Anita zijn ongelooflijk blank en kaal jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:44 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat is ook het neppe aan FUT. Als een speler geblesseerd is en hij daarna 3-4 wedstrijden niet kan spelen dan kan hij echt niet de huidige wedstrijd afmaken zonder de schade te verergeren.
Wat mij ook opvalt is dat elke zilvere eredivisie speler blank en kaal is terwijl ze dit in het echt niet zijn
Ik heb een silver squad, maar ook een squad met voornamelijk gold en een paar informsquote:Op maandag 28 februari 2011 09:26 schreef Fenomeno het volgende:
Ga straks een eredivisie team maken, om te proberen of het echt beter werkt dan mijn serie a boys en om 4-3-2-1 uit te proberen. Gebruiken jullie ook gold spelers (doedzak, suarez) hier in of alleen silvers?
Het is nu ook een enorme chaos. Als je zoekt op een speler moet je telkens in de gaten houden of het de oude versie of de nieuwe versie is. Ze hadden beter gewoon alle oude kaarten kunnen upgraden. Leuk voor mensen die op die verhoging hebben geanticipeerd en het was veel overzichtelijker geweest. Nu heb je soms drie of vier versies van verschillende spelers. Normale, upgraded, IF, SIF...en nu maar hopen dat er geen TIF van komt.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Doublepain het volgende:
2.000 gekregen voor Krasic.. Triest gewoon, vorige maand was hij 12 tot 15k...![]()
EA verneukt het alleen maar met die nieuwe tyfus kaarten...
En dat de upgraded soms beter zijn dan de IF's is ook raar, en de IF's zijn dan alsnog duurder. Tuurlijk, die zijn zeldzamer, maar niet beter :Squote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is nu ook een enorme chaos. Als je zoekt op een speler moet je telkens in de gaten houden of het de oude versie of de nieuwe versie is. Ze hadden beter gewoon alle oude kaarten kunnen upgraden. Leuk voor mensen die op die verhoging hebben geanticipeerd en het was veel overzichtelijker geweest. Nu heb je soms drie of vier versies van verschillende spelers. Normale, upgraded, IF, SIF...en nu maar hopen dat er geen TIF van komt.
Ligt het trouwens aan mij of zijn er veel te weinig Spaanse managers? Ik zie de hele tijd alleen maar die Del Bosque.Voor de rest amper wat gezien. Heb uiteindelijk maar een zilveren genomen maar echt wtf.
de hidden stats van een IF zijn dan wel veel beter,quote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En dat de upgraded soms beter zijn dan de IF's is ook raar, en de IF's zijn dan alsnog duurder. Tuurlijk, die zijn zeldzamer, maar niet beter :S
Alleen als de overall van de IF ook echt hoger is, kun je dat met zekerheid zeggen. Dat vind ik overigens wel irritant. Leuk hoor die zes stats maar je kunt de rest pas zien als je tijdens een wedstrijd naar een speler kijkt. Zou 't eigenlijk gewoon meteen willen zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
de hidden stats van een IF zijn dan wel veel beter,
Aan je postgeschiedenis te zien zit je net als mij op PS3, en ik raak m vrij makkelijk kwijt voor 2.5k BIN...quote:
Je bent te goed denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:39 schreef Tim86 het volgende:
lol ik zat net eens bij mijn rep op XBL te kijken..ik speel alleen FIFA online en van de spelers waar ik tegen heb gespeeld heeft 42% me preferred of niet gereviewed en 58% me op Avoid gezet...hoe triest is dat..
En dan te bedenken dat ik nooit een celebration doe, nooit ga rondtikken, nog nooit heb gequit en alleen een herhaling kijk bij een goal die ik echt briljant vind (1 op de 100 ongeveer)
Speelde net tegen een gast met Messi als LWB trouwens
Hangt van de speler en je manier van verkopen af. Je moet zelf ook kijken wat de drukste momenten zijn. Het is het gunstigste om te verkopen tussen 19:00 en 22:00 denk ik. Kopen is het voordeligst midden in de nacht wanneer er spelers gewoon verkocht worden voor nog niet eens de helft van de prijs overdag. Je moet dus sowieso voorkomen dat je spelers rond die tijd aflopen. Als je ze er 's avonds na middernacht opzet, kun je ze er het beste gewoon voor 12 uur of langer opzetten. en dan later weer voor 6 uur zodat ze rond 18:00 aflopen. Tijdens piekuren gewoon voor één uur erop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef GuRBuH het volgende:
Nou lees ik op verschillende plaatsen (zal ook wel onderling overgenomen zijn) dat het toepassen van zo'n upgrade (bijv Heading +10) helpt bij het verkopen. Zogenaamd omdat deze dan opvalt. Nou moet ik zeggen dat ikzelf juist eerder geneigd ben om zo iemand niet te kopen tenzij de prijs echt gunstig is.... Iemand die hier succes mee heeft (gehad)?
En hoe lang doen jullie die auctions? Ik heb het idee dat je bij langere auctions vaker de BIN krijgt (mensen willen niet wachten) maar ze worden wel minder vaak gezien waarschijnlijk. Veel mensen kijken maar een aantal pagina's.
Je moet ook even Pepe Reina kijken. Het heeft natuurlijk geen zin om Cech boven het betere alternatief te fixen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef GuRBuH het volgende:
Aankoopwaarde normaal van Cech op PS3 is tussen de 3000 en 4000 denk ik. Een aantal BIN's voor 4000 van dezelfde gast (4x ofzo) en een aantal onder de 4000. Maar meestal 5000.
Dat is natuurlijk wel waar maar ik weet niet of iedereen hier beschikt over een dergelijke smak geld. Is natuurlijk wel interessant voor een handelaar in z'n eentje met veel cash. Met deze fokprijsdrijf is het meer een groepshandeling waarbij iedereen, ook met een wat kleinere beurs winst kan maken. Als het goed verloopt, kunnen we natuurlijk altijd verder kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Confetti het volgende:
Zou het niet beter zijn een IF versie van een speler te price-fixen?
Zag net dat IF Lucas() al rond de 30-40k is terwijl die een paar weken geleden voor 10k nog niet verkocht
Zie vorige post. We moeten maar even overleggen en kijken wat er precies mogelijk is. Probleem met IF's is natuurlijk ook dat er niet zo veel van zijn dus ik weet niet of dat dan gaat lukken als groepsactie. Denk dat sommigen hier zoveel cash hebben dat ze dat ook individueel zouden kunnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef emokid het volgende:
Je kunt het beste IFs price fixen, die komen namelijk niet meer uit de pakjes na de Team of the week. Die normale kaarten worden dagelijks duizenden van geopend, mensen zullen die kopen.
Mwa, ik heb in m'n eentje Akinfeev gedaan van 500 naar 1000-1500 dat is 2x tot 3x zoveel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef Johnbon het volgende:
Maar idd wat Emokid zegt zijn we(denk ik) te weinig om een prijs echt omhoog te krijgen van een speler die 100e keren erbij komt maar een IF zou moeten lukken?
is een mikel arteta dan niet een leuke om te price fixen prijs ligt rond de 2500??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mwa, ik heb in m'n eentje Akinfeev gedaan van 500 naar 1000-1500 dat is 2x tot 3x zoveel.
Hangt er een beetje vanaf. Met middenvelders vind ik 't moeilijk om in te schatten wat mensen als alternatief zien. Dat is natuurlijk wel het belangrijkste argument, hè. Bij een IF weet je dat er niet echt een alternatief is omdat het een speciale kaart betreft. Bij middenvelders hebben spelers toch meer keuze.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
is een mikel arteta dan niet een leuke om te price fixen prijs ligt rond de 2500??
Ik vind Milito fijnerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:20 schreef mash_ het volgende:
vraagje! Wie is beter in jullie ogen? Millito of slatan? Ik heb nu slatan, maar die zou ik kunnen verkopen en dan Millito kunnen kopen. Dan hou ik nog wist over ook.
Ik geloof dat we hier eerder al discussie over hadden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:20 schreef mash_ het volgende:
vraagje! Wie is beter in jullie ogen? Millito of slatan? Ik heb nu slatan, maar die zou ik kunnen verkopen en dan Millito kunnen kopen. Dan hou ik nog wist over ook.
wel irritant moet ik aan het begin van de wedstrijd meteen instellen om dat FUT deze opstelling niet standaard heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier eerder al discussie over hadden.Milito schijnt meer all-round te zijn maar ik vind Zlatan fysiek wel gewoon geniaal. Hangt er dus vanaf hoe je speelt. In een 4-4-1-1 zou ik voor Zlatan kiezen.
Ik heb die van 86quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Milito fijnerMaar als je de nieuwe Zlatan (86) koopt is die misschien wel prettiger.
Dan zou ik voor Zlatan kiezen, maar Milito is ook erg goed. ik weet niet of je je coins misschien beter ergens anders kan besteden.. Het scheelt wel in prijs.quote:
Zie post boven jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Zlatan kiezen, maar Milito is ook erg goed. ik weet niet of je je coins misschien beter ergens anders kan besteden.. Het scheelt wel in prijs.
Di Natale zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zie post boven jeMaakte net een edit toen je posten.
Als je geld hebt Di Natale, als je geen geld hebt Robinho.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb die van 86
Dit is nu mijn team: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iyaRCbmBbawBg
En heb slatan van 86 dan nog maar die staat nu even in mijn trade pile.
Heeft iemand nog tips? Dan vooral voor links voor. Want ben niet tevreden met ronaldinho
Di natalequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb die van 86
Dit is nu mijn team: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iyaRCbmBbawBg
En heb slatan van 86 dan nog maar die staat nu even in mijn trade pile.
Heeft iemand nog tips? Dan vooral voor links voor. Want ben niet tevreden met ronaldinho
Di Natale kost maar 2/2,5k...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je geld hebt Di Natale, als je geen geld hebt Robinho.
Ik gebruik een opstelling die niet standaard in fut zit. waarbij hij wel aanvallend staatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef StijnDa het volgende:
Nog een tip, als ik jouw opstelling zo zie speel je dus met de middelste middenvelder met de punt naar achter, jij hebt 2 verdedigende middenvelders en 1 aanvallende middenvelder. Die aanvallende middenvelder (Sneijder) zet je nu met de punt naar achter.. Naar de buitenkant verplaatsen dus en De Rossi of Cambiasso naar het midden.
Samuel is vrij langzaam, het is handig om Thiago Silva aan te schaffen, als je dan in een wedstrijd ziet dat je tegenstander speelt met Nani, Agbonlahor, Lennon, Arshavin, etc. kan je Samuel wisselen voor Thiago Silva omdat je weet dat ze elke bal diep gaan geven en dan houdt Silva ze wel bij.
[..]
Di Natale kost maar 2/2,5k...
Ooh ik dacht zoals in het plaatje dat hij verdedigend stondquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik gebruik een opstelling die niet standaard in fut zit. waarbij hij wel aanvallend staat
Ja, kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ooh ik dacht zoals in het plaatje dat hij verdedigend stond
Oké dan heb je het prima opgelostquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, kloptWas dus een verkeerd plaatje
Zag het beetje laat
Maar het is die opstelling alleen dan dus met de punt naar voren
Heb jij een beter idee...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Prijsfix lijkt me totaal niet interessant eerlijk gezegd. Alleen met een IF of een goede silver oid (of hele rare gold)zou he nog enigszins lucratief kunnen zijn, maar met een normale NIF is het haast niet mogelijk. Ik verhandel nu soms ook 20 Cech's per uur en er zijn nog heeeeeeeeeeeel veel andere Cech's die aangeboden worden.
Al mijn ideeën zijn hier de afgelopen weken wel gepost en daar valt genoeg mee te verdienen. Price-fixen is echt te moeilijk denk ik. Als je iedere dag gewoon een uurtje oid in het traden steekt met de Kompany'tjes en Cechjes pak je met gemak zo'n 50K per dag en zit je binnen een week aan de 300-350K. Ik begon zelf dit weekend met een startkapitaal van 30K en zit nu als mijn huidige batch verkocht is al op 180. Zitten ook wel coins van spelen bij uiteraard, maar goed, zo simpel is het. Ik ben nu toevallig tegen Cech aangelopen omdat het me opviel toen ik hem zelf wilde verkopen uit een pakje, maar zo zijn er vast nog veel meer.quote:
Ik lob hem vaak naar de rechts of linksback. Komt altijd aan en daar anticiperen ze de eerste 4,5 keer toch niet op. Bij mijn Serie A ploeg knalde ik hem gewoon naar Ibra, maar nu met El Hamdaoui schiet dat niet op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Fenomeno het volgende:
Is ook altijd hetzelfde volk dat een korte uittrap van de keeper probeert te onderscheppen
Ik doe daar vaak de conservatie variant op ja...FK's laag over de grond zijn vaak toch een risico met die irritante gasten die net buiten je gezichtsveld enzo gaaan staan. Ik stift hem een paar meter tussen de zijlijn en mijn aanvaller/middenvelder in en sprint dan naar de bal toe en dan heb je altijd wel balbezit zonder risico op een counter. Worst case is dat hij over de zijlijn gaat, maar dat is 1 op 10 ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat ik echt zelden zie van tegenstanders? Dat ze de bal bij een vrije trap op de eigen helft langs de lijn trappen. Werkt geweldig maar blijkbaar ben ik de enige? Gewoon zo'n bal tussen corner en 16 meter in. Verdedigers zijn te laat omdat ze op een hoopje in het midden staan en je aanvallers zijn meestal sneller dus die pikken zo'n bal op, je geeft een voorzet, totale chaos in het strafschopgebied...goal.
Die doe ik ook wel. Hangt een beetje van positie en opstelling tegenstander af. Snap ook niet dat zoveel mensen van grote afstand op doel schieten bij een vrije trap. Hoge ballen tussen verdediging en keeper in zijn levensgevaarlijk. Scoor daar best vaak uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe daar vaak de conservatie variant op ja...FK's laag over de grond zijn vaak toch een risico met die irritante gasten die net buiten je gezichtsveld enzo gaaan staan. Ik stift hem een paar meter tussen de zijlijn en mijn aanvaller/middenvelder in en sprint dan naar de bal toe en dan heb je altijd wel balbezit zonder risico op een counter. Worst case is dat hij over de zijlijn gaat, maar dat is 1 op 10 ofzo.
Mijne ook in december ofzo verkocht voor 4K omdat hij totaal niet meer waard leek te worden. Misschien toch maar wat Eredivisie IF's opkopen ofzo, want Doedel en Lens zijn ook al mega zeldzaam nowadays. Alleen van Douglas zijn er echt veel, maar dat is dan ook een beest die in iedere Braziliaanse ploeg een basisplaats naast Lucio moet hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:20 schreef Doublepain het volgende:
omg... IF Granqvist is nu 13k waard.. Eerst kocht ik hem voor 600 coins.. Ik dacht die wordt toch niet duurder..![]()
Hangt een beetje van de stand af..als ik met 3+ voor sta ga ik ook altijd knallenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die doe ik ook wel. Hangt een beetje van positie en opstelling tegenstander af. Snap ook niet dat zoveel mensen van grote afstand op doel schieten bij een vrije trap. Hoge ballen tussen verdediging en keeper in zijn levensgevaarlijk. Scoor daar best vaak uit.
Bizar slecht ook t.o.v. de rest van het team. Nu maar hopen dat Vlaar zich blijft ontwikkelen, net als de Vrij en dan Douglas erbij. Voor de rest is er niet echt veel Nederlands verdedigend talent. Misschien Blind nog, maar centraal staan er bij Ajax ook gewoon Belgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef emokid het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n voorstander van zijn naturalisering, maar aan de andere kant heeft Nederland echt een bizar slechte verdediging vergeleken met andere toplanden. Met Ooijer en Matthijsen kom je gewoon te kort.
Voor toekomst. Daarom zet ik ook vraagteken bij Blind. Die moeten echt eerst nog ervaring opdoen. Je kunt ook niet Castaignos noemen als spits van Oranje. Over een jaartje of drie, vier met ervaring in Serie A wordt het een ander verhaal. Zelfde geldt voor Bruma.quote:
EAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef Fenomeno het volgende:
Goffedomme net mn eredivisie team compleet, net eerste potje bezig, ging lekker, klappen die kenkerservers eruit
Hier ook, net met 2-0 voorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef Fenomeno het volgende:
Goffedomme net mn eredivisie team compleet, net eerste potje bezig, ging lekker, klappen die kenkerservers eruit
Leuk team, maar kun je opschieten met IF Junker? Heeft echt een belabberde finishing bij mij, maakt zelden een kans af.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef broodjeeimetui het volgende:
Hallo mensen, ik ben weer terug. Ik had een 3 weken ban wegens een ''ongepaste reactie''
Ik heb een nieuw team gemaakt, Eredivisie:
IF Junker
IF Dszudsak---IF Lens
Affelay---IF Janssen---IF Eriksen
Anita---IF Granqist---IF Vlaar---Vd Wiel
Stekelenburg
Speelt echt heerlijk!
Ik gebruik hem het meest als aanspeelpunt voor Dszudzak en Lens. Het is me nog niet echt opgevallen dat hij niks afmaakt. Heb ook pas 6 potjes met dit team gespeeld. Zit nog te denken an IF Douglas ipv IF Vlaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Leuk team, maar kun je opschieten met IF Junker? Heeft echt een belabberde finishing bij mij, maakt zelden een kans af.
Kan volgens mij wel op de webapp. Niet in het spel zelf...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Stuurver het volgende:
Is het mogelijk je clubnaam/teamnaam te veranderen?
Die van mij heet momenteel aaassdddd
Oke bedankt,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan volgens mij wel op de webapp. Niet in het spel zelf...
Vanmiddag trouwens maar Eto'o (86) gehaald voor 50k. Voor 6k even een formatie kaartje eroverheen gedaan. Speelt echt heerlijk. Samen met Di Natale en Pato is het echt heerlijk spelen. Mooi te zien dat Eto'o nu gewoon veel mooiere paasjes geeft, constant hakjes en mooi loopacties. Heb echt het idee dat dit nu vaker gebeurd dan bij de oude.
Bedankt, eens kijken of ik hem kan vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef emokid het volgende:
Janko. In 4-3-3 alleen maar voorzetten dan kopt hij ze er wel in.
Hangt er van af of je IFs gebruikt of niet.. Zonder IF's zou ik rond de 30k rekenen en met rond de 100?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Bedankt, eens kijken of ik hem kan vinden.
Ik ben trouwens aan het sparen voor een goud eredivisie team, aangezien ik voornamelijk silver only toernooien speel kan ik niet spelers geleidelijk vervangen. Wat is een goed startkapitaal voor een goud eredivisie team?
ook nog wissels hèquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:22 schreef emokid het volgende:
15.000 is genoeg. Een zilveren Eredivisie team is meer waard dan een gouden. Ruiz, Dudzak, Lens etc kun je allemaal voor 1000 coins oppikken.
nee okee, dat was mischien teveel jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef emokid het volgende:
Dat gaat echt geen 30k kosten.Eredivisie is daar veel te goedkoop voor.
Ik heb wel het idee dat ik het merk. Als ik bijvoorbeeld Rooney en Hernandez voorin heb dan lijkt het alsof meer passes aankomen enzo dan bij Rooney-Torres. Maar kan ook liggen aan passing stats oid...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Stuurver het volgende:
Hoe belangrijk is chemistry eigelijk? Ik hoor soms mensen zeggen dat het eigelijk niks doet.
vergeet dat, een team met 11 chem en 75 gemiddeld > 0 chem met gemiddeld 90+quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Stuurver het volgende:
Hoe belangrijk is chemistry eigelijk? Ik hoor soms mensen zeggen dat het eigelijk niks doet.
je bedoelt IF vd wiel? Die is er niet...quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Fenomeno het volgende:
Blackcard greg heeft echt dramatische stamina
Mido of Janko.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:28 schreef Stuurver het volgende:
Wie is een betere spits Matavz,Amoah of Van Wolfswinkel? Heb nu verhoek en Leonardo in de vleugels
Als je verhoek en Leo op de flanken hebt en die bal alleen maar de 16 in pompt scoor je veel hoor. Janko kan ook goed koppen. Ik zou zeggen janko, met mido voor laatste half uurtje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:32 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Janko kan ik niet vinden en Mido is nogal traag
Nee de gewone, blackcard greg is een bijnaam die ie zichzelf gegeven heeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:22 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
je bedoelt IF vd wiel? Die is er niet...
Duurde helemaal niet lang. Als ik de grens leg bij 2K max betalen dan trek je er ieder uur als je een beetje oplet al meer dan genoeg binnen. Je moet het alleen niet doen tijdens de piekuren, dan zitten er meer mensen op te azen en zijn de prijzen hoger (geldt voor iedere speler)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:39 schreef GuRBuH het volgende:
Tim, jij had je hele tradepile vol met Cechjes? Hoeveel tijd duurde dat voordat je die (cheap) binnen had? Ik neem tenminste aan dat je ze dan enigzins opspaarde?
Klopt ja, altijd als eerste onder de grens van 80 bij mij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Fenomeno het volgende:
Blackcard greg heeft echt dramatische stamina
All pace..verder niets. Voor mij zijn Luuk de Jong en Mido erg fijn, Janko heb ik niet gehad en die is ook extreem zeldzaam nowadays. Op de flanken heb ik Sulejmani als LF en Verhoek als RF. Heb ook Leonardo die in alles betere stats heeft dan verhoek, maar er lukt vreemd genoeg niets met hemquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:34 schreef emokid het volgende:
Fernandez van Excelsior is een beest van een Silver.
Mido vind ik ook heel fijn. Fer is een soort Diaby, die is ook zo baas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
All pace..verder niets. Voor mij zijn Luuk de Jong en Mido erg fijn, Janko heb ik niet gehad en die is ook extreem zeldzaam nowadays. Op de flanken heb ik Sulejmani als LF en Verhoek als RF. Heb ook Leonardo die in alles betere stats heeft dan verhoek, maar er lukt vreemd genoeg niets met hem
Beste Eredivisie silver is Leroy Fer vind ik..echt een koning.
Dat zeker, maar dan nog is het niet te verklaren. Alles lukt gewoon..vrije trappen, corners, schoten van afstand, crosses, steekballen, solo's...Sinds ik met deze ploeg speel vind ik het echt 10x leukerquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef broodjeeimetui het volgende:
Ik denk dat tegenstanders je sneller onderschatten.
Heb jij IF vlaar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:10 schreef Fenomeno het volgende:
Net iemand met 5-1 opgerold die 86 zlatan in de spits had, die alleen al is al 6 keer zo duur als mijn hele team en kreeg amper voet aan de grond tegen verthongen en vlaar
Zou wel chill zijn ja, als winger zou ik ook niet erg vinden als stand in voor dszudzak of Lens. Welke formatie speel jij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik wel, maar Vertonghen heeft de concurrentiestrijd gewonnen. Nu hopen op IF Wijnaldum als CAM en Steek
quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:16 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn ja, als winger zou ik ook niet erg vinden als stand in voor dszudzak of Lens. Welke formatie speel jij?
Hoeveel dan? Vorige week voor 13 gehaald geloof ik..Lens was duurderquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:17 schreef Fenomeno het volgende:
Wilde eigenlijk IF doedzak halen maar die kost een godsvermogen zie ik nu
ja hij is ook best zelfzaam. Ik had hem voor 28k. IF lens is nog duurder nu...quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:17 schreef Fenomeno het volgende:
Wilde eigenlijk IF doedzak halen maar die kost een godsvermogen zie ik nu
70k op ps3 volgens fut11info, zal morgenochtend eens kijken of er een op trade staat, 13k zou ik hem zo voor halenquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel dan? Vorige week voor 13 gehaald geloof ik..Lens was duurder
Koop Fer, is een echte beer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:43 schreef Stuurver het volgende:
Ik denk dat Bulykin mijn nieuwe spits wordt, net 4 goals met hem gemaakt en hij is bijna niet van de bal af te krijgen (De nieuwe versie tenminste die 71 is ipv 66)
Holla is ook ziek voor een zilvere speler, bijna elke vrije trap die net buiten de 16 valt gaat er met hem gemakkelijk in
Hij is overal 2000quote:
Hoezo, omdat alles met leo misluktquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:08 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Hij is overal 2000![]()
Ik denk dat ik Leonardo maar weer verkoop want echt niks lukt met hem.
Fifa is realistischer dan ik dacht
Ja en het heeft altijd balverlies tot gevolg net als in het echtquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:09 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Hoezo, omdat alles met leo mislukt?
Wedstrijd winnen, match rating.quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:36 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja en het heeft altijd balverlies tot gevolg net als in het echt
Op wat is moraal eigenlijk gebaseerd?
En dan alleen voor spelers die gespeeld hebben... als ze op de bank/reserves zitten -1 (die in je voorraad niet)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |