abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93364840
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Erik1991 het volgende:
Ik weet niet wat is met FUT. Dat momentum mag dan wel ontkracht worden, maar ik zie bijvoorbeeld wel dat ik met mijn Eredivisie-team vrijwel alles winnen. Met de veel betere Bundesliga- en Premier League-teams lukt dat veel minder makkelijk. Toch opvallend.
Ja het is echt extreem. Met mijn Eredivisie team nu een 19-1 run, bijna alles ook met ruime overwinningen tegen veel betere teams..met mijn Serie A team speel ik ook wel aardig, maar veel minder dominant en veel meer rare kutgoals tegen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93364873
Fuck mij, liggen de EA servers er nou uit :'(
pi_93367162
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja het is echt extreem. Met mijn Eredivisie team nu een 19-1 run, bijna alles ook met ruime overwinningen tegen veel betere teams..met mijn Serie A team speel ik ook wel aardig, maar veel minder dominant en veel meer rare kutgoals tegen.
Er moet toch wel een kern van waarheid zitten in dat advantage gedoe, heb zelf namelijk ook veel voordeel als ik met een zwakkere ploeg speel. Iedereen.
pi_93367303
ik mis chadli in de FUT
pi_93367357
Het is voor een deel wel psychologisch. Daarom win ik met China ook best vaak in H2H tegen Barcelona/Madrid etc. De tegenstander wéét dat hij het aan zijn stand verplicht is om te winnen. Bij de minste of geringste tegenslag slaan de stoppen dan al door. Daarnaast speel je met een slecht team vaak behoudender. Je kiest eerder voor de veilige passes, hetgeen bij de tegenstander ook irritatie opwekt waardoor hij teveel pressie zal geven waarna je er gewoon doorheen kunt tikken, zelfs met slechte teams.

Verder moet ik ook zeggen dat er veel meer onverwachte dingen gebeuren met slechte teams. Word je zelf ook door verrast, maar de tegenstander net zo. Ballen die per ongeluk slecht aangenomen worden en opstuiteren waardoor je opeens een open kans krijgt. Dat soort dingen.

Als ik met China heb gespeeld en ik FUT ga spelen, beloof ik mezelf om net zo behoudend te spelen maar omdat je zulke goede spelers hebt, doe je dat gewoon niet en neem je veel meer risico. Ik heb één keer heel specifiek gelet op mijn manier van spelen en geprobeerd mijn spel met China na te bootsen in FUT met al die goede spelers en het resultaat was een 4-0 overwinning, tegenstander had 0 schoten gewoon. Hangt natuurlijk ook wel af van je tegenstander maar veel mensen weten niet goed om te gaan met kleine ruimtes, dus als je tot maximaal iets over de middellijn verdedigt kun je bijna altijd de bal onderscheppen. Pas als de tegenstander ook goed is in hoge ballen breed moet je oppassen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93367681
Waarom staat Suarez nog bij Ajax in FUT?
pi_93367696
Die kaarten blijven gewoon bestaan, kun je niks tegen doen. Er zullen geen Ajax-Suarezzen meer uit pakjes verschijnen dus je ziet alleen de bestaande kaarten.
pi_93368999
Precies, op den duur kunnen die kaarten dus wel meer waard worden. Zelfde geldt voor Duitse Dzeko's bijvoorbeeld. Als je die nog in een Bundesliga team wil gebruiken, moet je 'm kopen want uit pakjes komt 'ie niet meer.

In het kader van die tips van flip; Akinfeev. Kopen voor 300-500, verkopen voor 1000-1700. Had er een stuk of 30 en heb er nu nog 1 over, dus die laatste zal wel voor minder gaan. Rest is allemaal voor 1000 of meer gegaan. Je moet wel een startkapitaal hebben om alle Akinfeev's op te kopen, anders valt er niet tegen die goedkope op te boksen. Dus meteen kopen als hij er voor onder de 600 op komt. Ik ga nu switchen naar een andere speler om te handelen maar hoop dat iemand er iets aan heeft. :P Mensen met Russisch team willen sowieso Akinfeev dus als je de enige aanbieder bent, moeten ze die wel kopen voor deze prijs. Heb er volgens mij zelfs eentje verkocht voor meer dan 2000 maar dat was een lucky. Had die speler er als "signal" op gezet, zodat mensen denken dat die van 1000 ook redelijk goedkoop zijn. Zo had ik er ook een paar voor 5k en 10k opgezet.
pi_93370315
Uit verveling toch maar weer met FUT begonnen

Waar ik mij wel aan irriteer is dat als je tegenstander ragequit dat er dan geen -1 van een blessure afgaat en dat je wisselspelers geen rust krijgen.

Klopt het trouwens dat je als je een 2e team aanmaakt en daar een wedstrijd mee speelt dat je 1e team rust krijgt?
pi_93370924
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 23:22 schreef Stuurver het volgende:
Uit verveling toch maar weer met FUT begonnen

Waar ik mij wel aan irriteer is dat als je tegenstander ragequit dat er dan geen -1 van een blessure afgaat en dat je wisselspelers geen rust krijgen.

Klopt het trouwens dat je als je een 2e team aanmaakt en daar een wedstrijd mee speelt dat je 1e team rust krijgt?
Nee. Ze moeten op de tribune zitten of als reserve staan. Dit kun je oplossen door de tribune van je tweede team te vullen met snelvermoeide spelers van je eerste team en vice-versa.
pi_93373652
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee. Ze moeten op de tribune zitten of als reserve staan. Dit kun je oplossen door de tribune van je tweede team te vullen met snelvermoeide spelers van je eerste team en vice-versa.
Bedankt, sta al in de finale van de beginners cup.

Je zou denken dat mensen in FUT minder snel quitten maar niets is minder waar :{

Alleen eerste twee wedstrijden verloren omdat mijn team bagger was
pi_93390060
Contracten zijn 300-500 per stuk? :{

Zo kan je nooit een team opbouwen zonder echt geld te besteden
pi_93390229
Je kunt silver contracten kopen voor 200, deze tellen ook wat bij. Verder gewoon weinig wisselen tijdens wedstrijden.
pi_93390258
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef emokid het volgende:
Je kunt silver contracten kopen voor 200, deze tellen ook wat bij. Verder gewoon weinig wisselen tijdens wedstrijden.
Vanochtend waren die ook rond de 350
  zondag 27 februari 2011 @ 15:37:36 #65
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_93393035
Contracten kopen van 200 is bijna onmogelijk nu. Vaak voor 300 zijn er mensen die eerder zijn. Zwaar irritant.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_93393127
Lekker traden met vriend Cech en je hebt weer 3 gratis contracten per sale.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93396626
Ik heb onderhand alweer al mijn spelers op de market gegooid. Het volgende team wordt een 4-3-3 Barcelona en hopelijk kan ik genoeg bargains scoren zodat ik uiteindelijk IF Messi kan kopen.
pi_93396648
Hoeveel coins heb je nu dan? :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93397249
Op het moment 252k, maar ik heb tot nu toe alleen Kaká en IF Diarra verkocht. Uiteindelijk moet ik zo rond de 1,2m hebben, hoop ik. Ik ga de komende dagen even rondhangen op de 59th met een Barca en 4-4-3 filter. Overigens weet ik niet wat ik met Casillas moet doen; ik wil een echt Barcelona hebben, maar Valdes is gewoon zo slecht in FIFA.
pi_93397337
Ik moet nu al stoppen met FUT omdat ik geen geld meer heb voor contracten _O-
pi_93397387
Haha, Udinese wint met 0-7 uit bij Palermo. 3x Di Natale, 4x Sanchez. Ik zeg, SIF. :P
pi_93397405
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Stuurver het volgende:
Ik moet nu al stoppen met FUT omdat ik geen geld meer heb voor contracten _O-
Aan het begin is het handig om spelers te kopen met veel contracten, als je er dan geen meer hebt zet je je speler te koop en koop je een nieuwe voor ongeveer dezelfde prijs met veel contracten ;)
pi_93397536
Op het FUT11 forum beginnen ze al over IF Wijnaldum.
pi_93397962
Zou best een leuke IF zijn, hij is al gold geloof ik.
pi_93399342
IF Stekelenburg hoop ik op :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')