Ja het is echt extreem. Met mijn Eredivisie team nu een 19-1 run, bijna alles ook met ruime overwinningen tegen veel betere teams..met mijn Serie A team speel ik ook wel aardig, maar veel minder dominant en veel meer rare kutgoals tegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Erik1991 het volgende:
Ik weet niet wat is met FUT. Dat momentum mag dan wel ontkracht worden, maar ik zie bijvoorbeeld wel dat ik met mijn Eredivisie-team vrijwel alles winnen. Met de veel betere Bundesliga- en Premier League-teams lukt dat veel minder makkelijk. Toch opvallend.
Er moet toch wel een kern van waarheid zitten in dat advantage gedoe, heb zelf namelijk ook veel voordeel als ik met een zwakkere ploeg speel. Iedereen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja het is echt extreem. Met mijn Eredivisie team nu een 19-1 run, bijna alles ook met ruime overwinningen tegen veel betere teams..met mijn Serie A team speel ik ook wel aardig, maar veel minder dominant en veel meer rare kutgoals tegen.
Nee. Ze moeten op de tribune zitten of als reserve staan. Dit kun je oplossen door de tribune van je tweede team te vullen met snelvermoeide spelers van je eerste team en vice-versa.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:22 schreef Stuurver het volgende:
Uit verveling toch maar weer met FUT begonnen
Waar ik mij wel aan irriteer is dat als je tegenstander ragequit dat er dan geen -1 van een blessure afgaat en dat je wisselspelers geen rust krijgen.
Klopt het trouwens dat je als je een 2e team aanmaakt en daar een wedstrijd mee speelt dat je 1e team rust krijgt?
Bedankt, sta al in de finale van de beginners cup.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten op de tribune zitten of als reserve staan. Dit kun je oplossen door de tribune van je tweede team te vullen met snelvermoeide spelers van je eerste team en vice-versa.
Vanochtend waren die ook rond de 350quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef emokid het volgende:
Je kunt silver contracten kopen voor 200, deze tellen ook wat bij. Verder gewoon weinig wisselen tijdens wedstrijden.
Aan het begin is het handig om spelers te kopen met veel contracten, als je er dan geen meer hebt zet je je speler te koop en koop je een nieuwe voor ongeveer dezelfde prijs met veel contractenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Stuurver het volgende:
Ik moet nu al stoppen met FUT omdat ik geen geld meer heb voor contracten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |