SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig. Bij mij onder andere ook die Fresh Phily.quote:Bradleyx60 and Fresh Phily
Just did it to me, it's so pathetic and disgusting.
I have pics and video to prove it.
XBOX 360
I beg you EA please solve this.
Happened around 10:00 pm Eastern Time
en scoort ie voor jouw?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef Fenomeno het volgende:
Speel nu tegen een loser die mijn team controlt
Hoe is het eigelijk afgelopen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, je merkt het gelijk bij de aftrap omdat zijn naam dan boven de andere speler verschijnt. Uit mag je altijd aftrappen, dus je weet gelijk na 1 seconde dat je keihard genaaid bent. Hoop dat EA flink wat bans uit gaat delen maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ten eerste is het teveel werk voor die luie flikkers en ten tweede krijgen ze dan geen geld meer van dat soort homo's. Tja, het leven is oneerlijk.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:49 schreef emokid het volgende:
Wow het is dus echt? Kunnen ze je 'besturen'? Lelijk zeg..
Zal wel 5 rooie kaarten zijn zoals bijna altijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef brainbird het volgende:
[..]
Hoe is het eigelijk afgelopen?
Volgens mij overschat jij de mogelijkheden van EA. Je bent continu aan het zeiken terwijl je helemaal niets weet van hun werk, hoe moeilijk het misschien is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, je merkt het gelijk bij de aftrap omdat zijn naam dan boven de andere speler verschijnt. Uit mag je altijd aftrappen, dus je weet gelijk na 1 seconde dat je keihard genaaid bent. Hoop dat EA flink wat bans uit gaat delen maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ten eerste is het teveel werk voor die luie flikkers en ten tweede krijgen ze dan geen geld meer van dat soort homo's. Tja, het leven is oneerlijk.
Lul niet man. In Fifa 10 UT zat dezelfde bug er ook al in. Dit is full time werk van die gasten waarvoor ze meer dan 50 euro van mij krijgen. Daar komt nog eens bij dat ik m'n Fifa niet meer kan doorverkopen omdat het nu met zo'n key werkt. Bij kleine ontwikkelaars heb ik wel geduld, maar niet bij dit soort volgevreten bedrijven die elk jaar dezelfde troep met talloze bugs uitpoepen. We hebben het hier over het online gedeelte maar ook offline zit 't vol met bugs, om nog maar te zwijgen over de freezes tijdens het spelen. Als je 't mij vraagt is dit weer de typische EA-manier van werken. Ze versloegen in 09 en 10 PES en daardoor zijn ze nu lui geworden. Het is dus te hopen dat PES snel met verbeteringen komt, zodat ook Fifa weer beter wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij overschat jij de mogelijkheden van EA. Je bent continu aan het zeiken terwijl je helemaal niets weet van hun werk, hoe moeilijk het misschien is.
Luiheid is pure onzin, want jij weet helemaal niet waar ze mee bezig zijn daar. Ja die glitches zijn irritant, maar ik weet zeker dat het erg veel werk is om er naar te zoeken en misschien nog meer om het te vinden in het script.
Wat een kneuzenreacties van jou steeds.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef StijnDa het volgende:
Veel plezier met PESJe hebt geen idee waar je het over hebt.
Je bent niet verplicht om Fifa te kopen, als je het niet leuk vindt speel het dan niet.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat een kneuzenreacties van jou steeds.Of vind jij het wel normaal om half werk af te leveren? Zal je baas blij mee zijn.
Hopeloos.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog iemand wel iets boeiends te vertellen?
wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:25 schreef zerokil het volgende:
Zijn er geen kaarten die van CF --> St gaan?
Nicequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gxF90Q2JbavPO
hier kan ik wel twee weken mee vooruit!
Fabiano is een beest. Snel genoeg, Geweldig schot een erg sterk in de duels. Samen met Forlan een perfect duo.quote:
misschien de kerstboom(4321)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef GieJay het volgende:
Welke formatie vinden jullie het fijnst? Ik zit heel er te dubben tussen 4222, 433 en 442..
4222 speel ik. Maar iedereen speelt anders. dus echt wat je zelf fijn vindt. ik zeg uitproberen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef GieJay het volgende:
Welke formatie vinden jullie het fijnst? Ik zit heel er te dubben tussen 4222, 433 en 442..
Waarom alleen die 3? Zijn allemaal mega duur, terwijl de tussenliggende formaties vaak net zo fijn of zelfs fijner zijn en minimaal 4,5K goedkoper. Ik speel zelf 4-3-2-1..heerlijk met wingers met scorend vermogen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef GieJay het volgende:
Voordeel van FUTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Stuurver het volgende:
Ik merk nu wel dat ik na 2-3 wedstrijden gespeeld op een dag te hebben al weer moe ben van Fifa 11
Dat komt vooral omdat je online alleen maar real madrid en Chelsea tegenkomt
Speel nu een wedstrijd, hoeveel kost ie normaal?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef brainbird het volgende:
ging IF djuricic weg voor 4500, ik had niet genoeg
hij expirede op 4500 met de teller, normaal gaat hij voor meer dan 50k weg denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een trade offer geaccepteerd hoor.
Oké dat kanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind het idee achter FUT best leuk maar ik vond het te veel ergernissen hebben.
Spelers raakten veel te vaak geblesseerd en stamina gaat te snel op. Ook krijg je zo weinig per wedstrijden dat het nauwelijks de kosten van de contracten/blessure/stamina kaartjes drukt waardoor ik nooit geld had voor nieuwe spelers en zonde om er echt geld aan uit te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |