abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93334311

Voor FUT beginners:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93334493
TerugVindPazzini
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93335327
ff kijken of ik ook nog een paar coins kan krijgen :')
pi_93335349
Niemand zin in een potje?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93337429
Kan nu helaas niet maar wil binnenkort wel weer potjes doen Tim.
pi_93339149
Pfffff...ze kunnen het beter Bug 11 noemen. Niet normaal hoeveel bugs erin zitten. Net voor de wedstrijd zag ik z'n ST en CF niet eens in de opstelling. Waren "lege" kaartjes. Bleken het Novakovic en Kiessling te zijn. En potje daarna moest ik na de 60e minuut steeds minuten wachten bij elke ingooi/doeltrap/doelpunt etc.

Na afloop van de wedstrijd liep het spel gewoon vast...als in, niet echt vast maar je blijft kijken naar de spelers op het veld na afloop van de wedstrijd. Verder gebeurt er niks. Echt fucking bizar.

Heb in een half jaar tijd nog geen één keer gehad dat de tegenstander in mijn team zat. En nu had ik het gewoon 4 keer op één dag. WAAR DE NEUK IS EA MEE BEZIG? Mijn DNF modifier slaat helemaal nergens meer op nu. :')

Lichtje aan het eind van de tunnel, ik heb best een geinig Spaans-Nederlands team:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#Y8DAbimZbavHL

Combo Bojan-Kanouté werkt beter dan ik had verwacht. Kanouté is erg sterk en Bojan verrassend snel. Prima targetman-wendbare snelle schaduwspits combo dus. Bij elkaar heeft het nog steeds geen drol gekost. :P Maar nu het 6k toernooi weg is, zal dat ook niet snel veranderen. :(

Edit: Web APP doet ook kut trouwens. Had de Guzman 28 nieuwe contracten gegeven op mn xbox en nu is hij nog steeds zonder contracten in de web app. :r Kutea.

GVD! Zelfs in die link is het verneukt!!! Zie maar de helft van mijn team. Wat een govergeten homo's bij EA. :r :r :r :r
pi_93339212
Zie op EA forums dat het hek van de dam is.

quote:
Bradleyx60 and Fresh Phily

Just did it to me, it's so pathetic and disgusting.

I have pics and video to prove it.

XBOX 360

I beg you EA please solve this.

Happened around 10:00 pm Eastern Time
Grappig. Bij mij onder andere ook die Fresh Phily. :r :r :r Teringnegert.
pi_93341402
Ja die glitch is nu te erg aan het worden. Op youtube staat ook het filmpje en heeft al 37000+ views :N

Overbidding wordt nu trouwens ook steeds erger, Dus laaste seconde op eens heel hoog bieden met 2de account of friend en dan hopen dat iemand toch nog over biedt.
pi_93343516
Ja, het is zo jammer dat kinderen het spel weer denken te moeten verneuken. :( :N
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:25:11 #10
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93343689
Zelfde verhaal als mw2 op ps3, ook helemaap verkankerd door klotehackers
pi_93344104
Welke hlitch gaat het over? Wat doet hij?

Ik kreeg laatst een bericht van 4x4 trade pile hlitch, wat is dat dan?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:22:02 #13
308998 Fenomeno
pi_93345445
Ik weet niet wie de grootste retard is
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:42:21 #14
308998 Fenomeno
pi_93346143
Speel nu tegen een loser die mijn team controlt :')
pi_93346194
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef Fenomeno het volgende:
Speel nu tegen een loser die mijn team controlt :')
en scoort ie voor jouw? :P
pi_93346356
Wow het is dus echt? Kunnen ze je 'besturen'? Lelijk zeg..
pi_93346549
Ja, je merkt het gelijk bij de aftrap omdat zijn naam dan boven de andere speler verschijnt. Uit mag je altijd aftrappen, dus je weet gelijk na 1 seconde dat je keihard genaaid bent. Hoop dat EA flink wat bans uit gaat delen maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ten eerste is het teveel werk voor die luie flikkers en ten tweede krijgen ze dan geen geld meer van dat soort homo's. Tja, het leven is oneerlijk. :r
pi_93346582
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, je merkt het gelijk bij de aftrap omdat zijn naam dan boven de andere speler verschijnt. Uit mag je altijd aftrappen, dus je weet gelijk na 1 seconde dat je keihard genaaid bent. Hoop dat EA flink wat bans uit gaat delen maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ten eerste is het teveel werk voor die luie flikkers en ten tweede krijgen ze dan geen geld meer van dat soort homo's. Tja, het leven is oneerlijk. :r
Hoe is het eigelijk afgelopen?
pi_93346658
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:49 schreef emokid het volgende:
Wow het is dus echt? Kunnen ze je 'besturen'? Lelijk zeg..

:(

Oplossing is trouwens altijd thuis spelen, Wilde in finale spelen en ik quite als ik uit speelde.
Kreeg na een half uur 2 messages van recent player die voor 20k aan coins de glitch wilde verkopen. :')
pi_93346717
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef brainbird het volgende:

[..]

Hoe is het eigelijk afgelopen?
Zal wel 5 rooie kaarten zijn zoals bijna altijd :r
pi_93346797
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij overschat jij de mogelijkheden van EA. Je bent continu aan het zeiken terwijl je helemaal niets weet van hun werk, hoe moeilijk het misschien is.
Luiheid is pure onzin, want jij weet helemaal niet waar ze mee bezig zijn daar. Ja die glitches zijn irritant, maar ik weet zeker dat het erg veel werk is om er naar te zoeken en misschien nog meer om het te vinden in het script.
pi_93348568
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Volgens mij overschat jij de mogelijkheden van EA. Je bent continu aan het zeiken terwijl je helemaal niets weet van hun werk, hoe moeilijk het misschien is.
Luiheid is pure onzin, want jij weet helemaal niet waar ze mee bezig zijn daar. Ja die glitches zijn irritant, maar ik weet zeker dat het erg veel werk is om er naar te zoeken en misschien nog meer om het te vinden in het script.
Lul niet man. In Fifa 10 UT zat dezelfde bug er ook al in. Dit is full time werk van die gasten waarvoor ze meer dan 50 euro van mij krijgen. Daar komt nog eens bij dat ik m'n Fifa niet meer kan doorverkopen omdat het nu met zo'n key werkt. Bij kleine ontwikkelaars heb ik wel geduld, maar niet bij dit soort volgevreten bedrijven die elk jaar dezelfde troep met talloze bugs uitpoepen. We hebben het hier over het online gedeelte maar ook offline zit 't vol met bugs, om nog maar te zwijgen over de freezes tijdens het spelen. Als je 't mij vraagt is dit weer de typische EA-manier van werken. Ze versloegen in 09 en 10 PES en daardoor zijn ze nu lui geworden. Het is dus te hopen dat PES snel met verbeteringen komt, zodat ook Fifa weer beter wordt.
pi_93348703
Veel plezier met PES ;) Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Je bent niet verplicht om Fifa te kopen, als je het niet leuk vindt speel het dan niet.
pi_93349570
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef StijnDa het volgende:
Veel plezier met PES ;) Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Je bent niet verplicht om Fifa te kopen, als je het niet leuk vindt speel het dan niet.
Wat een kneuzenreacties van jou steeds. :N Of vind jij het wel normaal om half werk af te leveren? Zal je baas blij mee zijn. :r
pi_93349651
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat een kneuzenreacties van jou steeds. :N Of vind jij het wel normaal om half werk af te leveren? Zal je baas blij mee zijn. :r
:W

Nog iemand wel iets boeiends te vertellen?
pi_93351793
ik speel alleen maar single online matches nu ivm de glitch..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93353396
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

:W

Nog iemand wel iets boeiends te vertellen?
Hopeloos. :{w
pi_93354410
Tip van flip om te traden: Cech van Chelsea. Makkelijk voor 2K te kopen 3K buy now te verkopen. Tot 2.5K kopen is nog makkelijker, maar dan is de marge wat kleiner.

Af en toe gaat er zelfs wat uit voor max 4k, maar dan moet je wel heel veel geduld hebben en met 30 Cechjes op de tradepile heb ik dat niet

[ Bericht 28% gewijzigd door Tim86 op 26-02-2011 17:28:20 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93357796
Zijn er geen kaarten die van CF --> St gaan?
pi_93357819
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:25 schreef zerokil het volgende:
Zijn er geen kaarten die van CF --> St gaan?
wel.
pi_93358137
Ze zijn er, leg je lat wat hoger want ze zijn duur.
pi_93358195
Zijn heel duur en variëren veel in prijs..Heb die van mij voor 6K tot 11K verkocht de afgelopen weken :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93358300
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gxF90Q2JbavPO

hier kan ik wel twee weken mee vooruit!
pi_93358679
Web App werkt inmiddels weer naar behoren dus kan eindelijk m'n team delen. :P

pi_93358827
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gxF90Q2JbavPO

hier kan ik wel twee weken mee vooruit!
Nice :)
Hoe speelt L Fabiano IF?
pi_93360126
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nice :)
Hoe speelt L Fabiano IF?
Fabiano is een beest. Snel genoeg, Geweldig schot een erg sterk in de duels. Samen met Forlan een perfect duo.
pi_93361216
Welke formatie vinden jullie het fijnst? Ik zit heel er te dubben tussen 4222, 433 en 442..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_93361332
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef GieJay het volgende:
Welke formatie vinden jullie het fijnst? Ik zit heel er te dubben tussen 4222, 433 en 442..
misschien de kerstboom(4321)
pi_93361338
quote:
4222 speel ik. Maar iedereen speelt anders. dus echt wat je zelf fijn vindt. ik zeg uitproberen.
pi_93361402
quote:
Waarom alleen die 3? Zijn allemaal mega duur, terwijl de tussenliggende formaties vaak net zo fijn of zelfs fijner zijn en minimaal 4,5K goedkoper. Ik speel zelf 4-3-2-1..heerlijk met wingers met scorend vermogen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93361543
:( ging IF djuricic weg voor 4500, ik had niet genoeg :(
pi_93362711
Ik merk nu wel dat ik na 2-3 wedstrijden gespeeld op een dag te hebben al weer moe ben van Fifa 11

Dat komt vooral omdat je online alleen maar real madrid en Chelsea tegenkomt :r
pi_93362748
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Stuurver het volgende:
Ik merk nu wel dat ik na 2-3 wedstrijden gespeeld op een dag te hebben al weer moe ben van Fifa 11

Dat komt vooral omdat je online alleen maar real madrid en Chelsea tegenkomt :r
Voordeel van FUT *O*
pi_93362951
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef brainbird het volgende:
:( ging IF djuricic weg voor 4500, ik had niet genoeg :(
Speel nu een wedstrijd, hoeveel kost ie normaal?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_93362997
Waarschijnlijk gewoon een trade offer geaccepteerd hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93363299
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een trade offer geaccepteerd hoor.
hij expirede op 4500 met de teller, normaal gaat hij voor meer dan 50k weg denk ik
pi_93363425
Ik vind het idee achter FUT best leuk maar ik vond het te veel ergernissen hebben.

Spelers raakten veel te vaak geblesseerd en stamina gaat te snel op. Ook krijg je zo weinig per wedstrijden dat het nauwelijks de kosten van de contracten/blessure/stamina kaartjes drukt waardoor ik nooit geld had voor nieuwe spelers en zonde om er echt geld aan uit te geven
pi_93363580
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind het idee achter FUT best leuk maar ik vond het te veel ergernissen hebben.

Spelers raakten veel te vaak geblesseerd en stamina gaat te snel op. Ook krijg je zo weinig per wedstrijden dat het nauwelijks de kosten van de contracten/blessure/stamina kaartjes drukt waardoor ik nooit geld had voor nieuwe spelers en zonde om er echt geld aan uit te geven
Oké dat kan ;) Variatie is er wel in ieder geval :)
pi_93363909
Ik weet niet wat is met FUT. Dat momentum mag dan wel ontkracht worden, maar ik zie bijvoorbeeld wel dat ik met mijn Eredivisie-team vrijwel alles winnen. Met de veel betere Bundesliga- en Premier League-teams lukt dat veel minder makkelijk. Toch opvallend.
pi_93364213
Ik speel altijd slechter tegen slechtere teams omdat ik me sneller irriteer als iets niet lukt en ik denk tijdens zulke wedstrijden 'het kan ook zo, laat ik het eens op een andere manier proberen'. En dan mislukt het :P
Maar ik weet niet of dit bij iedereen zo is natuurlijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')