Nicequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gxF90Q2JbavPO
hier kan ik wel twee weken mee vooruit!
Fabiano is een beest. Snel genoeg, Geweldig schot een erg sterk in de duels. Samen met Forlan een perfect duo.quote:
misschien de kerstboom(4321)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef GieJay het volgende:
Welke formatie vinden jullie het fijnst? Ik zit heel er te dubben tussen 4222, 433 en 442..
4222 speel ik. Maar iedereen speelt anders. dus echt wat je zelf fijn vindt. ik zeg uitproberen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef GieJay het volgende:
Welke formatie vinden jullie het fijnst? Ik zit heel er te dubben tussen 4222, 433 en 442..
Waarom alleen die 3? Zijn allemaal mega duur, terwijl de tussenliggende formaties vaak net zo fijn of zelfs fijner zijn en minimaal 4,5K goedkoper. Ik speel zelf 4-3-2-1..heerlijk met wingers met scorend vermogen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef GieJay het volgende:
Voordeel van FUTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Stuurver het volgende:
Ik merk nu wel dat ik na 2-3 wedstrijden gespeeld op een dag te hebben al weer moe ben van Fifa 11
Dat komt vooral omdat je online alleen maar real madrid en Chelsea tegenkomt
Speel nu een wedstrijd, hoeveel kost ie normaal?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef brainbird het volgende:
ging IF djuricic weg voor 4500, ik had niet genoeg
hij expirede op 4500 met de teller, normaal gaat hij voor meer dan 50k weg denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een trade offer geaccepteerd hoor.
Oké dat kanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind het idee achter FUT best leuk maar ik vond het te veel ergernissen hebben.
Spelers raakten veel te vaak geblesseerd en stamina gaat te snel op. Ook krijg je zo weinig per wedstrijden dat het nauwelijks de kosten van de contracten/blessure/stamina kaartjes drukt waardoor ik nooit geld had voor nieuwe spelers en zonde om er echt geld aan uit te geven
Ja het is echt extreem. Met mijn Eredivisie team nu een 19-1 run, bijna alles ook met ruime overwinningen tegen veel betere teams..met mijn Serie A team speel ik ook wel aardig, maar veel minder dominant en veel meer rare kutgoals tegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Erik1991 het volgende:
Ik weet niet wat is met FUT. Dat momentum mag dan wel ontkracht worden, maar ik zie bijvoorbeeld wel dat ik met mijn Eredivisie-team vrijwel alles winnen. Met de veel betere Bundesliga- en Premier League-teams lukt dat veel minder makkelijk. Toch opvallend.
Er moet toch wel een kern van waarheid zitten in dat advantage gedoe, heb zelf namelijk ook veel voordeel als ik met een zwakkere ploeg speel. Iedereen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja het is echt extreem. Met mijn Eredivisie team nu een 19-1 run, bijna alles ook met ruime overwinningen tegen veel betere teams..met mijn Serie A team speel ik ook wel aardig, maar veel minder dominant en veel meer rare kutgoals tegen.
Nee. Ze moeten op de tribune zitten of als reserve staan. Dit kun je oplossen door de tribune van je tweede team te vullen met snelvermoeide spelers van je eerste team en vice-versa.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:22 schreef Stuurver het volgende:
Uit verveling toch maar weer met FUT begonnen
Waar ik mij wel aan irriteer is dat als je tegenstander ragequit dat er dan geen -1 van een blessure afgaat en dat je wisselspelers geen rust krijgen.
Klopt het trouwens dat je als je een 2e team aanmaakt en daar een wedstrijd mee speelt dat je 1e team rust krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |