Poe hee, speciaal daarvoor geregistreerd? Welkomquote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef xPercyxNL het volgende:
Allemaal uit pakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cash pile:
[ afbeelding ]
Geïnteresseerd? GT: xPercyx NL
Wat voor Robben?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef xPercyxNL het volgende:
Allemaal uit pakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cash pile:
[ afbeelding ]
Jaaa ben ook net een weekje bij XBW en nu bij Fok terwijl ik Fok al langer ken door mijn moeder die hier het nieuws bekijkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Poe hee, speciaal daarvoor geregistreerd? Welkom
Normaal.quote:
Wat is normaal?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef xPercyxNL het volgende:
[..]
Jaaa ben ook net een weekje bij XBW en nu bij Fok terwijl ik Fok al langer ken door mijn moeder die hier het nieuws bekijkt.
[..]
Normaal.
E
Niet in vormquote:
Ik bedoel geen zwarte versie..quote:Op maandag 28 februari 2011 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Die nieuwe Ibra voor 40? Dat is wel cheap dan ja
O, niet eens opgevallen.. Hopen dat de persoon niet goed kijkt en 70k gaat bieden..quote:Op maandag 28 februari 2011 00:49 schreef emokid het volgende:
Je hebt drie Ibra's he, de 85 gaat voor 20k weg, de nieuwe 86 voor ongeveer 80k? De IF gaat voor meer dan 500.
Oh daarom ben je hierquote:
Ik zag bij google deze forum, daarom vroeg ik het hierquote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk wel, er zijn honderden manieren om winst te maken..
[..]
Oh daarom ben je hier
Doei.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef emokid het volgende:
[..]
Rot een eind op met je kansloze gedoe.
Dat in de laatste minuten is net zo sneu. Het is gewoon fucked up in FIFA dat je zelfs tegen de beste speler simpel 10 minuten lang rond kan tikken als je dat wil en daar misbruik van maken is gewoon triest. Dat je in de laatste minuten wat meer op veilig en balbezit speelt is wat anders, maar niet dat laffe rondtikken achterin.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:56 schreef DutchSL het volgende:
Niks mis met tijdrekken ( in de laatste minuten, natuurlijk niet al bij minuut 60 ofzo beginnen )
Eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat in de laatste minuten is net zo sneu. Het is gewoon fucked up in FIFA dat je zelfs tegen de beste speler simpel 10 minuten lang rond kan tikken als je dat wil en daar misbruik van maken is gewoon triest. Dat je in de laatste minuten wat meer op veilig en balbezit speelt is wat anders, maar niet dat laffe rondtikken achterin.
quote:
Een bal in de winkelhaak gaat er nog steeds in, wel lastiger dat klopt maar in principe wordt er wel een speler voor opgeofferd.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Zijn er hier meer mensen die bijv een speler op de lijn zetten bij vrije trappen? Of tijdrekken? Of alleen maar hoge steekpasses geven op Agbonlawhore?
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef xPercyxNL het volgende:
Allemaal uit pakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cash pile:
[ afbeelding ]
Samen met dit stinkt het zaakje behoorlijk trouwens... ik gok erop dat je ook de control glitch gebruikt:quote:
quote:Free Cod HACKS
Aimbot//Crosshair for your screen works on xbox 360 and ps3 computer:
Aimbot/Crosshair:
(stond link hier)
Mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar zogenaamde fouten in het spel en spelers die zogenaamd misbruik maken hiervan de schuld geven.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eens.
Mensen die achterin de bal rondspelen![]()
De wedstrijd duurt niet voor niets 90 minuten.
[..]
hoiquote:
Als je dat achterin rondspelen goed doet , komt er echt geen speler tussen.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar zogenaamde fouten in het spel en spelers die zogenaamd misbruik maken hiervan de schuld geven.
De bal rustig rondspelen is juist typisch Nederlands voetbal.. alleen wordt het dan "rustig opbouwen" en "verzorgd voetbal" genoemd. Ik noem het Frank de Boer voetbal.. Nederland speelde in die tijd altijd zo. De Boer naar Cocu, terug naar de Boer, Numan, de Boer, Cocu, Davids, weer de Boer, keertje Stam dan, terug naar de Boer, lange bal, terug naar Cocu, de Boer, Davids en dan plots bats boem, Overmars vrij, voorzet, Kluivert, boem goal.
Ik ga echt niet gehaast naar voren spelen als het niet hoeft, omdat dat zogenaamd sportiever is.
En je kunt de bal écht wel afpakken als iemand alleen van verdediger naar keeper naar verdediger rondspeelt (dat doe ik dus niet). Gewoon team pressing zodat de verdedigers (toch al niet de beste passers) geen tijd hebben om rustig te passen en die fout komt vanzelf (en dan kun je 9 van de 10 keer ook gelijk 1 op 1 door naar de keeper).
Zelfde met diepe ballen op snelle spelers (niet dat ik dat vaak gebruikt), dat is ook gewoon een normale voetbaltactiek.
Dit is opbouwend voetbal, daar heb ik het niet over. Ik heb het over achterin de bal rondspelen om de tijd naar 90 minuten te brengen, dit heeft niets met elkaar te maken.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar zogenaamde fouten in het spel en spelers die zogenaamd misbruik maken hiervan de schuld geven.
De bal rustig rondspelen is juist typisch Nederlands voetbal.. alleen wordt het dan "rustig opbouwen" en "verzorgd voetbal" genoemd. Ik noem het Frank de Boer voetbal.. Nederland speelde in die tijd altijd zo. De Boer naar Cocu, terug naar de Boer, Numan, de Boer, Cocu, Davids, weer de Boer, keertje Stam dan, terug naar de Boer, lange bal, terug naar Cocu, de Boer, Davids en dan plots bats boem, Overmars vrij, voorzet, Kluivert, boem goal.
Ik ga echt niet gehaast naar voren spelen als het niet hoeft, omdat dat zogenaamd sportiever is.
En je kunt de bal écht wel afpakken als iemand alleen van verdediger naar keeper naar verdediger rondspeelt (dat doe ik dus niet). Gewoon team pressing zodat de verdedigers (toch al niet de beste passers) geen tijd hebben om rustig te passen en die fout komt vanzelf (en dan kun je 9 van de 10 keer ook gelijk 1 op 1 door naar de keeper).
Zelfde met diepe ballen op snelle spelers (niet dat ik dat vaak gebruikt), dat is ook gewoon een normale voetbaltactiek.
Mits hij het zonder fouten doet heb je geen kans nee..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit is opbouwend voetbal, daar heb ik het niet over. Ik heb het over achterin de bal rondspelen om de tijd naar 90 minuten te brengen, dit heeft niets met elkaar te maken.
En nee, als hij met zijn verdediging en keeper de bal gaat rondspelen ben je kansloos.
Zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mits hij het zonder fouten doet heb je geen kans nee..
Ik denk niet dat het met opzet kan hoewel het bij mij alleen maar in FUT gebeurt wanneer ik voorsta maar in ranked nooitquote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Friesz het volgende:
En ja hoor, weer een fifa-tokkiekneus die het scherm bij een achterstand laat bevriezen. Duurt nu al langer dan een half uurIk verdom het om te quitten.
Mmm, tis mij al vaker overkomen. Dat de tegenstander het beeld stil legt op een of andere manier. Zodra de bal uit het spel is. Duurt dan paar minuten en dan gaat het spel weer verder, zonder dat hij dan meespeelt. En bij iedere onderbreking bevriesd het beeld weer. Maar nu ligt het al bijna twee uur stil, en nog steeds niemand gequitquote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met opzet kan hoewel het bij mij alleen maar in FUT gebeurt wanneer ik voorsta maar in ranked nooit
Ik denk het wel, want tijdens de herhaling van mijn 3-1 bleef bij mij het spel ook net hangen... Wel erg toevalligquote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met opzet kan hoewel het bij mij alleen maar in FUT gebeurt wanneer ik voorsta maar in ranked nooit
Dat is ook het neppe aan FUT. Als een speler geblesseerd is en hij daarna 3-4 wedstrijden niet kan spelen dan kan hij echt niet de huidige wedstrijd afmaken zonder de schade te verergeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef StijnDa het volgende:
Niet te geloven dit![]()
Bastos geblesseerd, opgelapt met een kaart, geblesseerd, opgelapt met een kaart, en nu weer geblesseerd! In 3 achtereenvolgende wedstrijden
Fer en Anita zijn ongelooflijk blank en kaal jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:44 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat is ook het neppe aan FUT. Als een speler geblesseerd is en hij daarna 3-4 wedstrijden niet kan spelen dan kan hij echt niet de huidige wedstrijd afmaken zonder de schade te verergeren.
Wat mij ook opvalt is dat elke zilvere eredivisie speler blank en kaal is terwijl ze dit in het echt niet zijn
Ik heb een silver squad, maar ook een squad met voornamelijk gold en een paar informsquote:Op maandag 28 februari 2011 09:26 schreef Fenomeno het volgende:
Ga straks een eredivisie team maken, om te proberen of het echt beter werkt dan mijn serie a boys en om 4-3-2-1 uit te proberen. Gebruiken jullie ook gold spelers (doedzak, suarez) hier in of alleen silvers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |