abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93423602
Allemaal uit pakjes:

Cash pile:

Geïnteresseerd? GT: xPercyx NL
http://forum.xboxworld.nl/member.php?u=42212
Trusted FIFA 11 Ultimate Team Coins seller!
pi_93423675
FIFA 10?

Edit: :')

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2011 00:34:17 ]
pi_93423751
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef xPercyxNL het volgende:
Allemaal uit pakjes:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Cash pile:
[ afbeelding ]

Poe hee, speciaal daarvoor geregistreerd? Welkom :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93423757
Ben net carrière gaan spelen met Real Madrid.. Paar spelers verkocht en Robben voor 75 mil gehaald en Arteta voor 25.. Maar Robben speelt echt lekker, net 3 spelers langs en gescoord.. Met hem hoef je geen trucjes te gebruiken maar je rechterstick op tijd timen.. Ik kreeg een echte wedstrijd gevoel.. :D
pi_93423779
quote:
Allemaal uit pakjes:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Cash pile:
[ afbeelding ]

Wat voor Robben?
pi_93423810
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Poe hee, speciaal daarvoor geregistreerd? Welkom :D
Jaaa ben ook net een weekje bij XBW en nu bij Fok terwijl ik Fok al langer ken door mijn moeder die hier het nieuws bekijkt.
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat voor Robben?
Normaal.

E
pi_93423881
Holy sh*t.. Ibra ging weg voor 70k, heb hem gelijk op de transferlijst gezet.. Ik kocht hem eerst voor 40.. Gelijk Eto halen en 30k winst.. :D
pi_93423923
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef xPercyxNL het volgende:

[..]

Jaaa ben ook net een weekje bij XBW en nu bij Fok terwijl ik Fok al langer ken door mijn moeder die hier het nieuws bekijkt.

[..]

Normaal.

E
Wat is normaal?
pi_93423926
Die nieuwe Ibra voor 40? Dat is wel cheap dan ja :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93423934
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat is normaal?
Niet in vorm
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93423978
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet in vorm
Dat weet ik maar ik bedoel, wat is een normale prijs?
pi_93423986
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Die nieuwe Ibra voor 40? Dat is wel cheap dan ja :)
Ik bedoel geen zwarte versie..
pi_93424123
Je hebt drie Ibra's he, de 85 gaat voor 20k weg, de nieuwe 86 voor ongeveer 80k? De IF gaat voor meer dan 500.
pi_93424177
Moet iemand coins kopen :)
pi_93424181
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:49 schreef emokid het volgende:
Je hebt drie Ibra's he, de 85 gaat voor 20k weg, de nieuwe 86 voor ongeveer 80k? De IF gaat voor meer dan 500.
O, niet eens opgevallen.. Hopen dat de persoon niet goed kijkt en 70k gaat bieden.. :D
pi_93424223
Maar eigenlijk best genaaid dat er nu 3 zijn.. Ze moesten die speler zelf gaan updaten.. Dit heeft eigenlijk geen nut, je kan nu nooit winst maken..
pi_93424537
Natuurlijk wel, er zijn honderden manieren om winst te maken..

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:51 schreef xPercyxNL het volgende:
Oh daarom ben je hier :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93424893
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk wel, er zijn honderden manieren om winst te maken..

[..]

Oh daarom ben je hier :')
Ik zag bij google deze forum, daarom vroeg ik het hier :P
pi_93425224
Godverdomme waarom zijn er toch zoveel mensen die de zwakke punten van het spel exploiteren.
Ik kom op 2-3 achterstand en jahoor hij gaat weer achterin rondtikken tot de tijd vol is.
Volgens mij zijn sommige mensen zo ontzettend gefocust op winst en zo verslaafd dat ze niet kunnen winnen zonder de zwakke punten te exploiteren. Heel erg flauw is dat.

Zijn er hier meer mensen die bijv een speler op de lijn zetten bij vrije trappen? Of tijdrekken? Of alleen maar hoge steekpasses geven op Agbonlawhore?

[ Bericht 0% gewijzigd door jepperdeprep op 28-02-2011 01:45:54 ]
pi_93425574
quote:
Rot een eind op met je kansloze gedoe.
pi_93425710
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef emokid het volgende:

[..]

Rot een eind op met je kansloze gedoe.
Doei.
pi_93425724
Niks mis met tijdrekken ( in de laatste minuten, natuurlijk niet al bij minuut 60 ofzo beginnen )
pi_93426024
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:56 schreef DutchSL het volgende:
Niks mis met tijdrekken ( in de laatste minuten, natuurlijk niet al bij minuut 60 ofzo beginnen )
Dat in de laatste minuten is net zo sneu. Het is gewoon fucked up in FIFA dat je zelfs tegen de beste speler simpel 10 minuten lang rond kan tikken als je dat wil en daar misbruik van maken is gewoon triest. Dat je in de laatste minuten wat meer op veilig en balbezit speelt is wat anders, maar niet dat laffe rondtikken achterin.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93426575
Dan ben ik maar laf en sneu.
pi_93429303
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 02:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat in de laatste minuten is net zo sneu. Het is gewoon fucked up in FIFA dat je zelfs tegen de beste speler simpel 10 minuten lang rond kan tikken als je dat wil en daar misbruik van maken is gewoon triest. Dat je in de laatste minuten wat meer op veilig en balbezit speelt is wat anders, maar niet dat laffe rondtikken achterin.
Eens.
Mensen die achterin de bal rondspelen :r
De wedstrijd duurt niet voor niets 90 minuten.
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:56 schreef xPercyxNL het volgende:

[..]

Doei.
:W
  maandag 28 februari 2011 @ 09:26:50 #126
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93429787
Ga straks een eredivisie team maken, om te proberen of het echt beter werkt dan mijn serie a boys en om 4-3-2-1 uit te proberen. Gebruiken jullie ook gold spelers (doedzak, suarez) hier in of alleen silvers?
pi_93430316
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:32 schreef jepperdeprep het volgende:

Zijn er hier meer mensen die bijv een speler op de lijn zetten bij vrije trappen? Of tijdrekken? Of alleen maar hoge steekpasses geven op Agbonlawhore?
Een bal in de winkelhaak gaat er nog steeds in, wel lastiger dat klopt maar in principe wordt er wel een speler voor opgeofferd.
Tijdrekken achterin is gewoon zwak, tijdrekken door lang te wachten met uittrap van keeper hoort erbij (alhoewel ik het zelf niet doe). En hoge steekpasses kan je verdedigen, niet te veel pressure spelen.

quote:
Allemaal uit pakjes:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Cash pile:
[ afbeelding ]

:') pas op dat we je record niet zien.
quote:
Samen met dit stinkt het zaakje behoorlijk trouwens... ik gok erop dat je ook de control glitch gebruikt:

http://www.youtube.com/user/xPercyxNL

quote:
Free Cod HACKS

Aimbot//Crosshair for your screen works on xbox 360 and ps3 computer:

Aimbot/Crosshair:
(stond link hier)
  maandag 28 februari 2011 @ 09:56:17 #128
308998 Fenomeno
pi_93430416
Omni _O_ :D
pi_93430444
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:56 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Eens.
Mensen die achterin de bal rondspelen :r
De wedstrijd duurt niet voor niets 90 minuten.

[..]

:W
Mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar zogenaamde fouten in het spel en spelers die zogenaamd misbruik maken hiervan de schuld geven.

De bal rustig rondspelen is juist typisch Nederlands voetbal.. alleen wordt het dan "rustig opbouwen" en "verzorgd voetbal" genoemd. Ik noem het Frank de Boer voetbal.. Nederland speelde in die tijd altijd zo. De Boer naar Cocu, terug naar de Boer, Numan, de Boer, Cocu, Davids, weer de Boer, keertje Stam dan, terug naar de Boer, lange bal, terug naar Cocu, de Boer, Davids en dan plots bats boem, Overmars vrij, voorzet, Kluivert, boem goal.

Ik ga echt niet gehaast naar voren spelen als het niet hoeft, omdat dat zogenaamd sportiever is.

En je kunt de bal écht wel afpakken als iemand alleen van verdediger naar keeper naar verdediger rondspeelt (dat doe ik dus niet). Gewoon team pressing zodat de verdedigers (toch al niet de beste passers) geen tijd hebben om rustig te passen en die fout komt vanzelf (en dan kun je 9 van de 10 keer ook gelijk 1 op 1 door naar de keeper).

Zelfde met diepe ballen op snelle spelers (niet dat ik dat vaak gebruikt), dat is ook gewoon een normale voetbaltactiek.
pi_93430512
Leuke resultaten ook als je zoekt op "xpercyxnl EA" in google... vooral het filmpje "FIFA 11 Ultimate Team - Gold and Players hack! [After Patch!] " die gepost is door xpercyxnl

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:56 schreef Fenomeno het volgende:
Omni _O_ :D
hoi

[ Bericht 30% gewijzigd door OmniRocket op 28-02-2011 10:13:59 ]
  maandag 28 februari 2011 @ 10:11:21 #131
308998 Fenomeno
pi_93430722
Ja daar doelde ik op, stond op zn youtube acc ook :')
pi_93430867
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:58 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar zogenaamde fouten in het spel en spelers die zogenaamd misbruik maken hiervan de schuld geven.

De bal rustig rondspelen is juist typisch Nederlands voetbal.. alleen wordt het dan "rustig opbouwen" en "verzorgd voetbal" genoemd. Ik noem het Frank de Boer voetbal.. Nederland speelde in die tijd altijd zo. De Boer naar Cocu, terug naar de Boer, Numan, de Boer, Cocu, Davids, weer de Boer, keertje Stam dan, terug naar de Boer, lange bal, terug naar Cocu, de Boer, Davids en dan plots bats boem, Overmars vrij, voorzet, Kluivert, boem goal.

Ik ga echt niet gehaast naar voren spelen als het niet hoeft, omdat dat zogenaamd sportiever is.

En je kunt de bal écht wel afpakken als iemand alleen van verdediger naar keeper naar verdediger rondspeelt (dat doe ik dus niet). Gewoon team pressing zodat de verdedigers (toch al niet de beste passers) geen tijd hebben om rustig te passen en die fout komt vanzelf (en dan kun je 9 van de 10 keer ook gelijk 1 op 1 door naar de keeper).

Zelfde met diepe ballen op snelle spelers (niet dat ik dat vaak gebruikt), dat is ook gewoon een normale voetbaltactiek.
Als je dat achterin rondspelen goed doet , komt er echt geen speler tussen.
En als je 5 * van ene vleugelverdediger naar andere vleugelverdediger gaat dan is het ondertussen al meer tijdrekken geworden.
pi_93431839
Hier staat trouwens een nuttige handleiding voor FUT:

http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
pi_93434941
Trading percentage is toch 5 procent? Kan dat nergens vinden
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_93439672
Yep, 5%.
pi_93439784
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:58 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Dit is opbouwend voetbal, daar heb ik het niet over. Ik heb het over achterin de bal rondspelen om de tijd naar 90 minuten te brengen, dit heeft niets met elkaar te maken.

En nee, als hij met zijn verdediging en keeper de bal gaat rondspelen ben je kansloos.
pi_93440754
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dit is opbouwend voetbal, daar heb ik het niet over. Ik heb het over achterin de bal rondspelen om de tijd naar 90 minuten te brengen, dit heeft niets met elkaar te maken.

En nee, als hij met zijn verdediging en keeper de bal gaat rondspelen ben je kansloos.
Mits hij het zonder fouten doet heb je geen kans nee..
pi_93440874
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:52 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Mits hij het zonder fouten doet heb je geen kans nee..
Zo moeilijk is het niet :P Je hebt elke keer 3 of 4 afspeelmogelijkheden waarvan er misschien een is afgesloten. Je blijft heen en weer rennen...
pi_93441208
En ja hoor, weer een fifa-tokkiekneus die het scherm bij een achterstand laat bevriezen. Duurt nu al langer dan een half uur :') Ik verdom het om te quitten.
pi_93444556
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Friesz het volgende:
En ja hoor, weer een fifa-tokkiekneus die het scherm bij een achterstand laat bevriezen. Duurt nu al langer dan een half uur :') Ik verdom het om te quitten.
Ik denk niet dat het met opzet kan hoewel het bij mij alleen maar in FUT gebeurt wanneer ik voorsta maar in ranked nooit
pi_93445178
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het met opzet kan hoewel het bij mij alleen maar in FUT gebeurt wanneer ik voorsta maar in ranked nooit
Mmm, tis mij al vaker overkomen. Dat de tegenstander het beeld stil legt op een of andere manier. Zodra de bal uit het spel is. Duurt dan paar minuten en dan gaat het spel weer verder, zonder dat hij dan meespeelt. En bij iedere onderbreking bevriesd het beeld weer. Maar nu ligt het al bijna twee uur stil, en nog steeds niemand gequit :')
pi_93445232
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ik denk het wel, want tijdens de herhaling van mijn 3-1 bleef bij mij het spel ook net hangen... Wel erg toevallig ;)
Heb wat berichtjes gestuurd dat hij wel een mooi team had (Rooney IF Berbatov etc) en dat hij dit niet nodig had enzo, en hij disconnecte :P
pi_93447429
Niet te geloven dit :')
Bastos geblesseerd, opgelapt met een kaart, geblesseerd, opgelapt met een kaart, en nu weer geblesseerd! In 3 achtereenvolgende wedstrijden :{w
pi_93448523
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef StijnDa het volgende:
Niet te geloven dit :')
Bastos geblesseerd, opgelapt met een kaart, geblesseerd, opgelapt met een kaart, en nu weer geblesseerd! In 3 achtereenvolgende wedstrijden :{w
Dat is ook het neppe aan FUT. Als een speler geblesseerd is en hij daarna 3-4 wedstrijden niet kan spelen dan kan hij echt niet de huidige wedstrijd afmaken zonder de schade te verergeren.

Wat mij ook opvalt is dat elke zilvere eredivisie speler blank en kaal is terwijl ze dit in het echt niet zijn
pi_93449294
Kanouté net ook twee keer op rij geblesseerd. :r En uit voorzorg eruithalen heeft geen enkele zin. Net had ik trouwens ook wéér hetzelfde als Friesz. Scherm bevriest gewoon en je kunt geen flikker doen. Zo ongelofelijk irritant. Dankzij die shit is m'n DNF modifer nu 0.5. :') Heeft amper zin om nog te spelen. :') Dan is 't weer lag, dan is m'n moraal blijkbaar verneukt waardoor m'n spelers snert spelen, danweer bevriest het beeld. Echt geweldig dit product. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93449304
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:44 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Dat is ook het neppe aan FUT. Als een speler geblesseerd is en hij daarna 3-4 wedstrijden niet kan spelen dan kan hij echt niet de huidige wedstrijd afmaken zonder de schade te verergeren.

Wat mij ook opvalt is dat elke zilvere eredivisie speler blank en kaal is terwijl ze dit in het echt niet zijn
Fer en Anita zijn ongelooflijk blank en kaal ja :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93449357
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:26 schreef Fenomeno het volgende:
Ga straks een eredivisie team maken, om te proberen of het echt beter werkt dan mijn serie a boys en om 4-3-2-1 uit te proberen. Gebruiken jullie ook gold spelers (doedzak, suarez) hier in of alleen silvers?
Ik heb een silver squad, maar ook een squad met voornamelijk gold en een paar informs :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 28 februari 2011 @ 18:37:02 #148
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93451156
Ik zoek nog wat spelers die ik kan kopen voor 'weinig' en verkopen voor meer, vooral in de 15.000-20.000 regio. Heb zelf wel een aantal in lagere regionen, maar op een gegeven moment schiet dat niet op. Misschien dat iemand wat info wil uitwisselen oid? :s)
pi_93452137
Gewoon goed opletten en dan valt er bij iedere speler wel wat te halen eigenlijk. Valt me op dat altijd als ik iemand in een pakje heb die ik wil verkopen er wel iemand van zijn soort voor veel te laag buy now staat..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93455511
2.000 gekregen voor Krasic.. Triest gewoon, vorige maand was hij 12 tot 15k... :')

EA verneukt het alleen maar met die nieuwe tyfus kaarten... :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')